Ik ga slapen, moet morgen vroeg opquote:
Heb lekker vrij. HAHAHAHAHHAAHquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga slapen, moet morgen vroeg op
Jeetje, Letse Skittles nog wel. Nou, dan heb je de poppen aan het dansen hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
HAHAHAAHAHHA NINJA TOO LATE
tiefes had die Letse Skittles niet moeten eten. Ik ben zo misselijk.
ga zo squats zetten maar heb er nu al geen zin inquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:39 schreef seto het volgende:
hey beach vriendje
houd je het nog een beetje vol?
Dan doe je het maar zonder zinquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:44 schreef Beach het volgende:
[..]
ga zo squats zetten maar heb er nu al geen zin in
laat in de wa groep even weten hoe het gegaan isquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:44 schreef Beach het volgende:
[..]
ga zo squats zetten maar heb er nu al geen zin in
echt hilarischquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
laat in de wa groep even weten hoe het gegaan is
Bommen los! Helemaal mooi. NU/Nos/US/UK en al die andere homo's allemaal in paniek. Dat krijg je ervan als je 'gematigden' wapens geeft door al na 1 scheet weg te rennen en al het wapentuig achter te laten voor ISIS/Al-Nusra/Andere mongolen. Allemaal kapotmaken met die bommen. BOEMquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:50 schreef Beach het volgende:
hey faeroer
http://www.rt.com/news/317335-rt-exclusive-latakia-airbase/
o zit Cor er inmiddels ook? Geen idee, ik ben er uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:54 schreef Beach het volgende:
[..]
echt hilarisch
alsof ik met opa in een groep wil zitten
Ik ben Ethan en ik kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb gelezen dat Letse skittles een synoniem is voor dbol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |