Gelukkig ben jij naar een all white school geweest, anders had je vast niet geweten dat vind niet correct is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:48 schreef Montelly het volgende:
Hey Etha, wat vind JB ervan dat je nog steeds fokt?
Wat is er erg aan als mensen je een slet vinden. Jij kiest hiervoor toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij je als een grotere slet gedraagt.
Die vraag wordt wel vaker gesteld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Fripsel, heb je weleens seks met verschillende mannen op één dag? Komen ze ook gewoon in je? Dus dat bijv Weis eerst in je komt en daarna je vriend jouw beft en daarna neukt?
Ooow shit, goed gezien Stimo!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij naar een all white school geweest, anders had je vast niet geweten dat vind niet correct is.
jou.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Fripsel, heb je weleens seks met verschillende mannen op één dag? Komen ze ook gewoon in je? Dus dat bijv Weis eerst in je komt en daarna je vriend jouw beft en daarna neukt?
Lijkt mij nasty met al die vieze mannetjes die daar op af zullen komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:09 schreef Faeroer het volgende:
Vraag mij weleens af hoe het is om mee te doen aan een flinke bareback gangbang op een instabiele gothic snol met paars haar en zo'n dom pentagram ding van tin, terwijl zij met uitgelopen mascara in euforie "In Nomine Dei Nostri" taaltjes kreunt, mensen gaat slaan en een demoon probeert op te roepen waar zelfs de meest bemoeizuchtige schoonmoeder niets bij lijkt te zijn. En dan een jaar later te horen krijgen hoe ze haar studie heeft moeten beëindigen vanwege moederschapsverplichtingen tegenover een duo-penotti baby.
Weet niet zo goed wat ik met deze gevoelens en behoeftes moet doen, maar verder ben ik wel vrij braaf.
goede escape.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, ik ben het woord kutje vergeten.
Zoveel heb ik niet rondgeneukt, hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:56 schreef fathank het volgende:
Lolz al die vragen altijd over seks met verschillende mensen op 1 dag.
Hebben jullie nooit geleefd ofzo stelletje autisten
Bij haar is het echt extreem, heb jij dat ook wel eens?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet rondgeneukt, hoor.
Hey Montelly: http://www.dumpert.nl/med(...)ren_verwijderen.html
Echt heerlijk dit.
Sinds alles bijna weggelaserd is niet meer nee. Had het vroeger wel eens. Maar dit is extreem. Prachtig hoe die haartjes eruit floppen. Wow gewoon.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bij haar is het echt extreem, heb jij dat ook wel eens?
Ik kreeg watertanden op 8:21quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds alles bijna weggelaserd is niet meer nee. Had het vroeger wel eens. Maar dit is extreem. Prachtig hoe die haartjes eruit floppen. Wow gewoon.
Eerst ditquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij naar een all white school geweest, anders had je vast niet geweten dat vind niet correct is.
en dan ditquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind het alleen bij mijzelf of om naar te kijken fascinerend, mijn ex had die fetisj ook, alles wat maar op een pukkel leek moest gepopt worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het fijn partners puistjes ofzo uit te knijpen. Waarom is dat eigk zo.
Ik ga slapen, moet morgen vroeg opquote:
Heb lekker vrij. HAHAHAHAHHAAHquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga slapen, moet morgen vroeg op
Jeetje, Letse Skittles nog wel. Nou, dan heb je de poppen aan het dansen hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
HAHAHAAHAHHA NINJA TOO LATE
tiefes had die Letse Skittles niet moeten eten. Ik ben zo misselijk.
ga zo squats zetten maar heb er nu al geen zin inquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:39 schreef seto het volgende:
hey beach vriendje
houd je het nog een beetje vol?
Dan doe je het maar zonder zinquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:44 schreef Beach het volgende:
[..]
ga zo squats zetten maar heb er nu al geen zin in
laat in de wa groep even weten hoe het gegaan isquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:44 schreef Beach het volgende:
[..]
ga zo squats zetten maar heb er nu al geen zin in
echt hilarischquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
laat in de wa groep even weten hoe het gegaan is
Bommen los! Helemaal mooi. NU/Nos/US/UK en al die andere homo's allemaal in paniek. Dat krijg je ervan als je 'gematigden' wapens geeft door al na 1 scheet weg te rennen en al het wapentuig achter te laten voor ISIS/Al-Nusra/Andere mongolen. Allemaal kapotmaken met die bommen. BOEMquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:50 schreef Beach het volgende:
hey faeroer
http://www.rt.com/news/317335-rt-exclusive-latakia-airbase/
o zit Cor er inmiddels ook? Geen idee, ik ben er uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:54 schreef Beach het volgende:
[..]
echt hilarisch
alsof ik met opa in een groep wil zitten
Ik ben Ethan en ik kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb gelezen dat Letse skittles een synoniem is voor dbol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |