In principe hebben we de afspraak dat we er niet over vertellen aan elkaar, tenzij de ander er naar vraagt. Mijn vriend had dezelfde gevoelens, maar heeft andere problemen waardoor ik me voor kan stellen dat zijn prioriteit er niet minder bij liggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:05 schreef Klokov het volgende:
Maar je vriend doet het niet (meer) toch?
en wat doet hij dan??quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gewoon meemaken hoe het is, daten als je volwassen bent. Ervaren hoe het is om gewoon Fripsel te zijn ipv Fripsel en vriend. Tijdelijk en al helemaal niet met als doel zoveel mogelijk mannen aan m'n lijstje toe te voegen![]()
Ben blij dat we er voor gekozen hebben en dat we erover kunnen praten met elkaar. Het blijven maar menselijke behoeftes die in mijn ogen niks te maken hebben met hoeveel je van iemand houd. Het lijkt me vrij normaal dat je er nieuwsgierig naar bent hoe dat is op onze leeftijd, met iemand anders als je nooit die kans hebt gehad. En we durfde ons hard op af te vragen of we die ervaring wel hoefde te missen.
Je kan het allemaal goed praten, maar het blijft sletterig gedrag. Verder helemaal prima, maar erken het wel gewoon. Het is niet dat wij je minder of meer gaan waarderen. Je blijft gewoon onze Fripsel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:04 schreef Fripsel het volgende:
Gewoon meemaken hoe het is, daten als je volwassen bent. Ervaren hoe het is om gewoon Fripsel te zijn ipv Fripsel en vriend. Tijdelijk en al helemaal niet met als doel zoveel mogelijk mannen aan m'n lijstje toe te voegen![]()
Ben blij dat we er voor gekozen hebben en dat we erover kunnen praten met elkaar. Het blijven maar menselijke behoeftes die in mijn ogen niks te maken hebben met hoeveel je van iemand houd. Het lijkt me vrij normaal dat je er nieuwsgierig naar bent hoe dat is op onze leeftijd, met iemand anders als je nooit die kans hebt gehad. En we durfde ons hard op af te vragen of we die ervaring wel hoefde te missen.
Deze is wel mooie filmpje, waar kunnen wij een tzar bomba crowdfunden?quote:
Ik durf te wedden dat jij je als een grotere slet gedraagt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je kan het allemaal goed praten, maar het blijft sletterig gedrag. Verder helemaal prima, maar erken het wel gewoon. Het is niet dat wij je minder of meer gaan waarderen. Je blijft gewoon onze Fripsel.
Daar zou ik niet teveel geld voor inleggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij je als een grotere slet gedraagt.
Volgens mij is onze Phaeroer verloofd omdat die anders niet magquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij je als een grotere slet gedraagt.
en je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarom spellen jullie Faereor zijn naam telkens verkeerd?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Volgens mij is onze Phaeroer verloofd omdat die anders niet mag
Fearoer is gewoon een lastige naamquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarom spellen jullie Faereor zijn naam telkens verkeerd?
Kan je beter naar Ajax kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:06 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is nieuw. Ik ben daadwerkelijk een bak popcorn aan het eten terwijl ik dit topic open en MsWeisfripsel posts tref. Nu lekker lezen en eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |