Hij weet het niet. Ik wil hem niet kwetsen dus we hebben afgesproken dat we het niet van elkaar vertellen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:32 schreef stinkie het volgende:
En wat vind je koelkast daarvan?
PS. https://nl.wikipedia.org/wiki/Middelbare_leeftijd
Ik ben Cor niet
Nee dank uquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:35 schreef Fripsel het volgende:
Hey CC, mag ik vragen als je een beurt van weissman wil. Word je rustig van.
Nee hij heeft andere dingen aan z'n hoofd waardoor dat niet kan. Al heeft hij binnenkort wel de mogelijkheid, als ik weg ben, dus ik hoop dat hij daar gebruik van gaat maken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:35 schreef Faeroer het volgende:
Zou dat niet betekenen dat de koelkast zich ook door andere mensen laat gebruiken?
EN als ie er naar vraagt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij weet het niet. Ik wil hem niet kwetsen dus we hebben afgesproken dat we het niet van elkaar vertellen.
Quest: laatste week oktober. Ticket moet nog ff gekocht worden door de werkgever aldaar.
wat voor truiquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:46 schreef Faeroer het volgende:
Hey seto waar is goeie truiwinkel den haag?
Dunno nog. De eerste periode regelt de baas woning, daarna zelf wat huren. Heb al wat dingen op het oog maar moet daar ff kijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
C waar ga je wonen op Korsou? Ik en JB gaan met kerst
Het is tumblr dus Celeste is vast een pansexual genderqueer attack helicopter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Weten we zeker dat celeste een meisje is?
als je money hebt bijenkorf/hoogstraatquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zo'n opa trui met stropdas eronder. Werk-safe
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:54 schreef Faeroer het volgende:
Kan echt niets vinden over die ziekte
Zeker WAJONG truukje
quote:Fibromyalgie is een niet-gewrichtsgebonden ziektebeeld. Kenmerkend zijn spierpijn en drukpijnlijke punten verspreid over het lichaam. De spierpijn wordt doorgaans heviger na inactiviteit of blootstelling aan kou. Het syndroom gaat vaak gepaard met verschillende algemene klachten zoals slaapstoornissen, vermoeidheid, spierstijfheid en hoofdpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |