Nee andere tent. Maar kwam bij toeval vacature tegen. Hoef hier ook niet perse weg maar praten kan geen kwaad. Kan ook als leverage dienen om MN huidige werkgever uit te knijpen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Zelfde bedrijf ? Want je hebt het toch niet slecht daar he?
Dat voelt bij mij altijd als lekker vroeg naar huisquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:22 schreef seto het volgende:
tfw je helemaal alleen zit en nog 2 uur moet
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:22 schreef seto het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:22 schreef seto het volgende:
Voor dezelfde functie? Je deed iets met metingen toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee andere tent. Maar kwam bij toeval vacature tegen. Hoef hier ook niet perse weg maar praten kan geen kwaad. Kan ook als leverage dienen om MN huidige werkgever uit te knijpen.
Hoef je ook niet meer zo op te passen met al die tranny's. Gewoon bareback, haha ja tog, laters.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik drink nog liever een glas aidsbloed dan bruine rum
well witte rum? Rassiest!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik drink nog liever een glas aidsbloed dan bruine rum
Haha idd lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoef je ook niet meer zo op te passen met al die tranny's. Gewoon bareback, haha ja tog, laters.
wordquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:16 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe donkerder de rum, hoe lekkerder. Witte rum is idd niet te hachelen.
iddquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Hnng verheug me nu al op beachparty's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |