primarkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zo'n opa trui met stropdas eronder. Werk-safe
Ik heb geen Wajongquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:54 schreef Faeroer het volgende:
Kan echt niets vinden over die ziekte
Zeker WAJONG truukje
Moest wel lachen om deze passief agressieve reactie van een R&P mod.quote:
Vroeger wel ja, voor de fibro. Sporten betekent helaas altijd extra pijn, dus slechter slapen, dus sport ik liever s middagsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:53 schreef Klokov het volgende:
Hey Fripsel: R&P / Te weinig slaap
Sporten voordat je naar bed gaat kan wellicht helpen. Verder moet je die vriend een schop onder zijn kont geven als die 1 uur lang zijn wekker laat gaan
Heb je met elke vorm van sporten last?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, voor de fibro. Sporten betekent helaas altijd extra pijn, dus slechter slapen, dus sport ik liever s middags
Thx, morgen even kijken en wat andere winkels ook. Meteen even de Primark van no1uknow bezoeken voor mooie handschoentjes. Winter is comingquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:54 schreef seto het volgende:
[..]
als je money hebt bijenkorf/hoogstraat
anders bij marks & spencer ofzo
Ook als het niet bestond zou er in m'n kop iets mis zijn. Als er iets in m'n kop mis zou zijn, zou ik het meteen toegeven en er aan werken. Maar helaasquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:59 schreef Ethanolic het volgende:
Laten we nou niet weer over die niet bestaande ziekte gaan praten
Zeg je hier nou dat je niet bij je neukertjes blijft slapen? Of dat je ze er meteen uit zet als het klaar is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zou ik echt pas doen als ik overdag neer val denk ik. Het fijne van samen gaan wonen vond ik destijds juist dat we gewoon iedere avond samen kunnen slapen.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Waar slikt je vriend trouwens medicatie voor/tegen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ook als het niet bestond zou er in m'n kop iets mis zijn. Als er iets in m'n kop mis zou zijn, zou ik het meteen toegeven en er aan werken. Maar helaas
Dat is juist het probleem van dingen in je kop hebben, dat kan je niet toegeven want je gelooft er heilig in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ook als het niet bestond zou er in m'n kop iets mis zijn. Als er iets in m'n kop mis zou zijn, zou ik het meteen toegeven en er aan werken. Maar helaas
zoals dat islam = vrede?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem van dingen in je kop hebben, dat kan je niet toegeven want je gelooft er heilig in.
De ene sport maakt het erger dan de ander. Ik heb heel fanatiek gekorfbald, maar ging daardoor continue over m'n pijngrens heen. Nadeel van een teamsport is dat je op een slechte dag niet kan zeggen "vandaag ren ik wat minder hard" want daar benadeel je het hele team mee. Daarom ben ik ermee gestopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je met elke vorm van sporten last?
primark is echt verschrikkelijk, ben er één keer geweest en voelde me echt voor schut daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Thx, morgen even kijken en wat andere winkels ook. Meteen even de Primark van no1uknow bezoeken voor mooie handschoentjes. Winter is coming
Maar psychologen e.d. zijn er wel voor opgeleid om dat te herkennen. Ik heb hele trajecten gevolgd joh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem van dingen in je kop hebben, dat kan je niet toegeven want je gelooft er heilig in.
Als je bij de Primark werkt betaal je 40 cent voor een bakkie ranzige automatenkoffiequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:03 schreef seto het volgende:
[..]
primark is echt verschrikkelijk, ben er één keer geweest en voelde me echt voor schut daar
dit jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:03 schreef fathank het volgende:
Na een paar lekkere setjes deadliften kan ik altijd heerlijk slapen.
ja tuurlijk. Dat noemen ze hypochondriequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar psychologen e.d. zijn er wel voor opgeleid om dat te herkennen. Ik heb hele trajecten gevolgd joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |