En de NLSe man zat en nam het op ipv die vrouw te helpen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:28 schreef Montelly het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)wc_cafetaria_on.html
HIer hoer hier, voor jouw neus, waar is jouw man, hier kkhoer.
Haha typisch wel jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En de NLSe man zat en nam het op ipv die vrouw te helpen.
Wat Sap zegt, en tevens de racist kaart.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En de NLSe man zat en nam het op ipv die vrouw te helpen.
Hier wordt kinderbescherming al bijgehaald als je je kind al boos aankijktquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik las ook dat in bijvoorbeeld Marokko de opvoeding voor een deel gebeurt door anderen. Als je als kind op straat iets doet wat niet mag kreeg je ook gewoon een tik van je buurman. Maar in Nederland is dat niet zo en raken ze sneller ontspoord want de ouders zijn gewend aan dat soort collectieve opvoeden.
Zal wel iets zijn over alleenstaande vrouwen net als die asielzoekers die over vrouwen gingen plassen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:45 schreef Montelly het volgende:
Maar waarom zegt die kerel, waar is jou man hoer?
Wat bedoelt hij hiermee?[ afbeelding ] Fear heb jij daar heldere kijk op?
Ik wel vriend, heb al een globaal plan uitgestippeld voor 0-18 jaar. Details hangen nog even af van de uiteindelijke kenmerken van de kinderen.quote:
2 kinderen, nog nooit gejankt in een winkel. Orde tucht, rust en reinheid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
Hahha idd die kinderbeschermingof mensen die verhaal gaan halen op school als het kind straf krijgt. Ik kreeg thuis gewoon nog een keer straf.
En ook van die Nederlandse yuppen die het kind maar zn gang laten gaan overal. Flikker op met dat stomme kind uit het restaurant als die niet stil kan zitten. En als hij in de supermarkt loopt te janken breng je hem gewoon thuis in plaats van dat rare gedrag aan te moedigen.
Zwedenquote:
Ik erger mij alleen kapot aan mensen die nooit gehoord hebben van sociotechniek en management by perkele, of mensen die 8 bananen tijdens kantooruren per dag eten en verder niets en vervolgens een uur lang op het toilet zitten te stinken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:31 schreef Klokov het volgende:
Gewoon nieuwe baan zoeken als je werk zo slecht is dat het je aan een gevangenis doet denken. Haha ja tog Fathank en Faereor.
Kan jij die plan delen met ons? Zeker jaar 8-14 krav maga hoogste rank of je een dochter hebt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:06 schreef Klokov het volgende:
Ik wel vriend, heb al een globaal plan uitgestippeld voor 0-18 jaar. Details hangen nog even af van de uiteindelijke kenmerken van de kinderen.
Fear vind ik wel een betere verkrachting van mijn Fok naam. Alsof ik zo conservatief ben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:45 schreef Montelly het volgende:
Maar waarom zegt die kerel, waar is jou man hoer?
Wat bedoelt hij hiermee?[ afbeelding ] Fear heb jij daar heldere kijk op?
Pfffff pussy dat je bent.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha typisch wel ja
Maarja snap het wel als je iets doet staat er 5 minuten later 30 man voor je.
Ik heb van beide nog niet gehoord volgens mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:36 schreef Faeroer het volgende:
Ik erger mij alleen kapot aan mensen die nooit gehoord hebben van sociotechniek en management by perkele, of mensen die 8 bananen tijdens kantooruren per dag eten en verder niets en vervolgens een uur lang op het toilet zitten te stinken.
Niet heel Nederland kan de volgende generatie elite-kinderen voortbrengenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:36 schreef Faeroer het volgende:
Kan jij die plan delen met ons? Zeker jaar 8-14 krav maga hoogste rank of je een dochter hebt?
Of MsMessyquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:21 schreef Beach het volgende:
misschien zit je vriend nu bovenop fripsl
Hij valt op volquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:21 schreef Beach het volgende:
misschien zit je vriend nu bovenop fripsl
Die is niet zo knap.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Of MsMessy
Die is ook in t buitenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |