ah... Potato Potatoquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw omstreken ... mijn omstreken
Ja toch.. jouw huis staat er iig opquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Best een Coole stad als je het zo ziet
Dat zie ik dan weer nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch.. jouw huis staat er iig op
Ik zou er voor geen geld willen wonen, ik blijf wel hier tussen 'onze' eigen Limburgse criminelen wonen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... Limburg lijkt me ook erg mooi hoor, wel een paar keer geweest, maar dan in dat Centrum,quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er voor geen geld willen wonen, ik blijf wel hier tussen 'onze' eigen Limburgse criminelen wonen.
Soury gaat toch die kant op verhuizen ....quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er voor geen geld willen wonen, ik blijf wel hier tussen 'onze' eigen Limburgse criminelen wonen.
Kort blond.... Daar aan die overkant Fannquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer nietik weet amper wat waar is
Hier is het verre van saai, ik heb dan ook geen idee waar je geweest bent.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... Limburg lijkt me ook erg mooi hoor, wel een paar keer geweest, maar dan in dat Centrum,
niet die slaapstad eromheen, dat leek me dan weer saai om te wonen![]()
Maar de omgeving was prachtig en dat stadje erg gezellig
Je was al eens hier, dat weet ik door je UI.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:39 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ben hier heel af en toe. In dit topic volgens mij zelfs maar 1x eerder.
Kort blond... o jah.. ik zie hetquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Kort blond.... Daar aan die overkant Fann
Nee, zijn UI, die kerel is dus Buckethead, dat is een gitarist met een KFC emmer op zijn kop.quote:
Moet ik dekking gaan zoeken, of onderduiken?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury gaat toch die kant op verhuizen ....
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik dekking gaan zoeken, of onderduiken?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik dekking gaan zoeken, of onderduiken?
Ja als het aan Fann ligt... nah ze is prima te denk ik . Moquote:
Het zootje staat niet op de foto.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je net als Buckethead een Les Paul?quote:
Ik prima te wat?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja als het aan Fann ligt... nah ze is prima te denk ik . Mo
Welk zootje?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zootje staat niet op de foto.
Die zooi waar jij altijd kwam?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zootje staat niet op de foto.
Ik hoop dat hij niet bedoeld wat ik denk dat ie bedoeld.quote:
Prima te pruimen denk ik dan maarquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij niet bedoeld wat ik denk dat ie bedoeld.
Daar waar Piet wel eens draait.. Klopt dat is een stuk links ... Maar dan zie je mijn huis ook..quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zooi waar jij altijd kwam?Ben vergeten hoe het heet
Hoe heet het ook weer? Ik ben de naam kwijtquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar Piet wel eens draait.. Klopt dat is een stuk links ... Maar dan zie je mijn huis ook..
Ruigoord, en jij noemt je A'dammer?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe heet het ook weer? Ik ben de naam kwijt
Ja ook wel. Andere stijlen gaan op deze V ook prima, clean is ie kraakhelder, je kan er alle kanten mee op.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En waarom een V? Speel je metal?
Ik denk niet of ik daarvoor in ben.....quote:
Ruigoord!!!!!!!!!!!! JAAAAA dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ruigoord, en jij noemt je A'dammer?
Nu niet of nooit niet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet of ik daarvoor in ben.....
Te kort haar zekerquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet of ik daarvoor in ben.....
2 Humbuckers dus.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja ook wel. Andere stijlen gaan op deze V ook prima, clean is ie kraakhelder, je kan er alle kanten mee op.
Nah, ik ben nogal kieskeurig, shit, ik moet zwijgen.quote:
Ruigoordquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
jeweeetwel... dat zooitje met hippies enzo
Ja, ja zwijg maarquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, ik ben nogal kieskeurig, shit, ik moet zwijgen.
Deze heb ik volgens mij recent nog gezien hier. Mooie foto.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Als tegenhanger van de foto in de OP:
[ afbeelding ]
Met de regenboogquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Als tegenhanger van de foto in de OP:
[ afbeelding ]
Ik klikte op invoeren en bedankt ineens dat ik hem hier al een keer had gepost, maar ik vind het een hele mooie foto dat hij nog wel een keer mag.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze heb ik volgens mij recent nog gezien hier. Mooie foto.
Misschien heb je dat uitgeschakeld?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:55 schreef SoS87 het volgende:
Ik krijg geen pop-upje meer als ik geqoute wordt..
omdat je alleen in dit topic wordt gekwootquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:55 schreef SoS87 het volgende:
Dan moet je eerst ergens anders gaan kijken dan ipv in dit topic mee blijven lurken...quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:55 schreef SoS87 het volgende:
Toepasselijke tt ookquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Hiero![]()
MLN / [40+ EXTREME SC] #125 - We zijn niet zo handig
Jij loopt ook maar te kutten Fann... Daar komt geen hont meerquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Hiero![]()
MLN / [40+ EXTREME SC] #125 - We zijn niet zo handig
Daarom juist!quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij loopt ook maar te kutten Fann... Daar komt geen hont meer
Ik geloof er niets van dat ie dat gedaan heeft... Dat weet toch iedereen ....quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Denk dat ik me straks een bakkie lasagne in de oven gooi, beter niet in de magnetron met dat alu bakkie, PP weet daar alles van.
Uh........quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat ie dat gedaan heeft... Dat weet toch iedereen ....
Neehee.... daar heeft niemand er last van, waar moet ik het anders doen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat wil je nu ... Overal of gewoon een vast honk... ?
Ah je wou hem van hier vandaan lokken.. Meid ... Vraag hem eerst eens het hemd van zn lijf...quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Neehee.... daar heeft niemand er last van, waar moet ik het anders doen?
Neehee.... ik wilde zijn kwootallarm testen, wat ben je traag Chufquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah je wou hem van hier vandaan lokken.. Meid ... Vraag hem eerst eens het hemd van zn lijf...
Hmm Ik ben brood aan het bakken en het begint lekker te ruiken ...
Krijg je daar korting als je jonger lijkt? 1 of 2 keer in de week met de tondeuze is genoeg ... niet glad of ik moet op bezoek gaanquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had vanmiddag een baard van 3 dgn, dat ding groeit als een wilde, heb me toch maar even geschoren voordat ik naar de winkel ging. (Dan lijk ik minstens 10 jaar jonger.)
Korting niet, maar als ik ongeschoren ga zijn die bewakers helemaal niet meer bij me weg te slaan, plus dat er natuurlijk jonge meiden rondlopen.....quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je daar korting als je jonger lijkt? 1 of 2 keer in de week met de tondeuze is genoeg ... niet glad of ik moet op bezoek gaan
Bij Dannyquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:15 schreef SoS87 het volgende:
Waar kan ik een nieuw kwootalarm krijgen?
Niet blijven zeuren ... Dat dusquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:15 schreef SoS87 het volgende:
Dat kan je ergens aan en/of uit zetten, Fann weet wel waar, die is hier de expert.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:15 schreef SoS87 het volgende:
Die setting staat aan.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je ergens aan en/of uit zetten, Fann weet wel waar, die is hier de expert.
Even Fann pm-enquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:15 schreef SoS87 het volgende:
settings / overigequote:Op zaterdag 26 september 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je ergens aan en/of uit zetten, Fann weet wel waar, die is hier de expert.
Dan zou ie het in principe moeten doen.quote:
Nu ben je vout bezig Mo.. Fann weet nog geen eens op een plaatje dr huis te vinden ...quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze had haar leesbril waarschijnlijk niet op.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ben je vout bezig Mo.. Fann weet nog geen eens op een plaatje dr huis te vinden ...
quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ben je vout bezig Mo.. Fann weet nog geen eens op een plaatje dr huis te vinden ...
Ik heb geen richtingsgevoel, was lastig met autorijdenquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze had haar leesbril waarschijnlijk niet op.
Anna Frank zelfsquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
als je mij ergens in de stad afzet kan ik mijn huis niet eens vinden![]()
Ik ging een keer naar het Anna Frank huis, heel verhaal, was voor mijn moeder enzo...
moest ik de weg vragen aan twee Britten die stonden op een kaart te kijken en ik hoorde
ze praten dat ze daar heen gingen![]()
Ben ik maar met die twee meegelopen
Druif.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik ging een keer naar het Anna Frank huis, heel verhaal, was voor mijn moeder enzo...
moest ik de weg vragen aan twee Britten die stonden op een kaart te kijken en ik hoorde
Dat bedoel ik.. Ik heb gisteren ook niet op je gewachtquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Ik heb gisteren ook niet op je gewacht
Kwoot.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:24 schreef SoS87 het volgende:
Heb ff wat geprobeerd, quote me nu eens?
Maar wie is U .. Vorige keer kwamen we niet verder dan niet uit Utrecht...quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:24 schreef SoS87 het volgende:
Heb ff wat geprobeerd, quote me nu eens?
Wel uit Utrecht. :pquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wie is U .. Vorige keer kwamen we niet verder dan niet uit Utrecht...
Dat is SoS87, meer hoeven we toch niet te weten?quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wie is U .. Vorige keer kwamen we niet verder dan niet uit Utrecht...
Als ik er dan nog ben zet ik hem wel even aan, maar ik ben bang dat ik dat niet redquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
Trouwens voor de Hazes fanns... Straks op NPO 2 een docu.. 00:40 of zo
Ben geen fan, maar ik hou wel van zulke docu's.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
Trouwens voor de Hazes fanns... Straks op NPO 2 een docu.. 00:40 of zo
Nu erotische gedichten in het Brasiliaans.... Op 2 bedoel ik .... mooie taal tochquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik er dan nog ben zet ik hem wel even aan, maar ik ben bang dat ik dat niet red
Ik versta de taal niet, dus het erotische ontgaat me dan ookquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu erotische gedichten in het Brasiliaans.... Op 2 bedoel ik .... mooie taal toch
Ja vaak wel mooi... Daarna nog een docu over Ramses....quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben geen fan, maar ik hou wel van zulke docu's.
Ik ben er ooit geweest op bezoek bij een Brasiliaanse dame aldaar... EN dan vergeet je alles...quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik versta de taal niet, dus het erotische ontgaat me dan ook
Ik word nooit opgewonden van zulke gedichten, zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik versta de taal niet, dus het erotische ontgaat me dan ook
Nee, dat ligt niet aan jou, het doet mij ook niet veel, eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik word nooit opgewonden van zulke gedichten, zal wel aan mij liggen.
Ik snap ook totaal niet dat die telefoonlijnen van Menno Buch wat opleverden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet aan jou, het doet mij ook niet veel, eigenlijk niets
snap je dat niet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap ook totaal niet dat die telefoonlijnen van Menno Buch wat opleverden.
Enige dat ik eraan snap is dat desperate mannen blijkbaar de behoefte hadden om voor veel geld naar zulke onzin te gaan bellen.quote:
streep dat desperaat maar doorquote:Op zondag 27 september 2015 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Enige dat ik eraan snap is dat desperate mannen blijkbaar de behoefte hadden om voor veel geld naar zulke onzin te gaan bellen.
Ik zeg niet dat sexs not sells, en wat is er seks aan wat dom gelul aan de phone? Maar goed, alle mannen bellen naar die lijnen.quote:
Hoeft niet direct aan Ziggo te liggen (kans is wel groot), ook waar vandaan je die download.quote:Op zondag 27 september 2015 00:36 schreef SoS87 het volgende:
Klote Ziggo, 3 en een half uur voor zo'n 3.2 gig...ik dacht vanavond een filmpje te kijken. Hij is nu pas klaar..
Was verbonden met 166 seeds.quote:Op zondag 27 september 2015 00:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeft niet direct aan Ziggo te liggen (kans is wel groot), ook waar vandaan je die download.
Have fun.quote:Op zondag 27 september 2015 00:44 schreef SoS87 het volgende:
Denk dat ik hem zo toch nog ga kijken, ga ik morgen wel iets later vissen.
Is ook niks voor als je aan de lijn moet denken.....quote:Op zondag 27 september 2015 00:59 schreef chufi het volgende:
Best wel lastig om te eten btw....
Ik moest er echt voor gaan zitten met mes en vork....
Tot laters SoS', kom je uit '87 ?quote:Op zondag 27 september 2015 00:44 schreef SoS87 het volgende:
Denk dat ik hem zo toch nog ga kijken, ga ik morgen wel iets later vissen.
welneequote:Op zondag 27 september 2015 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat sexs not sells, en wat is er seks aan wat dom gelul aan de phone? Maar goed, alle mannen bellen naar die lijnen.
Je mist mijn punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 september 2015 01:18 schreef chufi het volgende:
laatste aanwinst...Leuk voor je, maar mij bevallen de kleuren niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die namaak Broden die je had vond ik mooier."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ieder zn smaak.. ik verdeel mn kansen max 2 van die of die ander en zoquote:Op zondag 27 september 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar mij bevallen de kleuren niet.
Die namaak Broden die je had vond ik mooier.
Ik kijk Hazes in Benidorm....quote:Op zondag 27 september 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben even lekker compleet gestoorde spacemuziek aan het luisteren.
Die kijk ik wel een keer online terug.quote:
Ik luister die mix ook wel eens een keertje terug...quote:Op zondag 27 september 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kijk ik wel een keer online terug.
Die schoonmoeder van hem is me toch een partij lelijk en ordinair.quote:
Die moest dr dochter verkopen..quote:Op zondag 27 september 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die schoonmoeder van hem is me toch een partij lelijk en ordinair.
Die niet veel mooier en niet minder ordinair is.quote:
Ja Raggel ... maar die heb nu wel alle miljoenen.....quote:Op zondag 27 september 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die niet veel mooier en niet minder ordinair is.
En wij zitten met 'Kleine Dreetje' opgescheept.quote:Op zondag 27 september 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Raggel ... maar die heb nu wel alle miljoenen.....
Ja en zn zusje .. Iets minder dan maar toch...quote:Op zondag 27 september 2015 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wij zitten met 'Kleine Dreetje' opgescheept.
Ik ben niet jaloers op zijn leven in ieder geval.quote:
Ja moeilijk in te schatten ... maar denk dat Andre het altijd goed bedoelde... En of zij diezelfde mening had ... geen idee..quote:Op zondag 27 september 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op zijn leven in ieder geval.
Die gast leek me wel OK, maar wat een ellende en drama zeg.
Mark.. Je denkt toch niet dat we 2.5 uur Andre's uitvaart gaan zitten kijken... Maar Gelukkig hebben we TH..., die heeft geen tv dus die leeft hier van op ...quote:
Van mij mag ie.quote:Op zondag 27 september 2015 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mark.. Je denkt toch niet dat we 2.5 uur Andre's uitvaart gaan zitten kijken... Maar Gelukkig hebben we TH..., die heeft geen tv dus die leeft hier van op ...
quote:Op zondag 27 september 2015 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mark.. Je denkt toch niet dat we 2.5 uur Andre's uitvaart gaan zitten kijken... Maar Gelukkig hebben we TH..., die heeft geen tv dus die leeft hier van op ...
En hij moet niet teveel drinken voor ie gaat Fok!ken....quote:Op zondag 27 september 2015 01:53 schreef chufi het volgende:
Alleen altijd zo lullig dat ie meestal om 21:30 zn nest in duikt... Gelukkig leest ie wel vaak terug..TH
Dat was 1 of 2 keer.. Verder niets mis meequote:Op zondag 27 september 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hij moet niet teveel drinken voor ie gaat Fok!ken....
Ja dat zeker ... Soms uit het niets komt ie met een geniaal plaatje opmerking of liedje....quote:Toffe gozer wel, door hem krijg ik altijd wel een smile op mijn gezicht![]()
Dat is zijn kracht.quote:Op zondag 27 september 2015 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeker ... Soms uit het niets komt ie met een geniaal plaatje opmerking of liedje....
Hij is al jaren dood Piet... Het gaat om de nostalgie en de humor die we er toch nog om kunnen hebben..quote:
Zatlappen zijn 'in' dit jaar.quote:
0HtGvanquote:
Best een lekker wijf die Sas.quote:Op zondag 27 september 2015 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken je aan je kluskleding...
Dat zeg ik.....quote:
Wil ik zeker zien.quote:Op zondag 27 september 2015 14:17 schreef sacha het volgende:
morgen trek ik een vuilniszak aan voor dat andere topic
Heb net mijn ontbijtje achter de kiezen.....en heb vrij goed geslapen, werd eens tijd....maar was toch weer pas na 4 uur toen ik om ging.quote:
Ik lag er om 2 uur in ofzo ... en laat eruit dus........ ben wel uitgeslapenquote:Op zondag 27 september 2015 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb net mijn ontbijtje achter de kiezen.....en heb vrij goed geslapen, werd eens tijd....maar was toch weer pas na 4 uur toen ik om ging.
Zeker naar de discotheek?quote:Op zondag 27 september 2015 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb net mijn ontbijtje achter de kiezen.....en heb vrij goed geslapen, werd eens tijd....maar was toch weer pas na 4 uur toen ik om ging.
Nee, ik was gisteravond en vannacht thuis. Ben te oud voor discotheken, ik heb mijn eigen plekjes waar ik enigszins regelmatig kom.quote:
Yeps.quote:Op zondag 27 september 2015 14:49 schreef FANN het volgende:
Die docu over André Hazes waar jullie het over hadden was dat deze?
die heb ik ook gezien in de Bios, treurige man![]()
Laatst deze gezien
zo mogelijk, nog treuriger....
Ja, dat dacht ik al, die heb ik héél lang geleden gezien in de Bios, die laatste pas geleden gewoon thuis... gaat ook over zijn jeugd enzo... is ook allemaal vrij treurigquote:
Understatement.....quote:Op zondag 27 september 2015 14:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, die heb ik héél lang geleden gezien in de Bios, die laatste pas geleden gewoon thuis... gaat ook over zijn jeugd enzo... is ook allemaal vrij treurig
Ja, beetje welquote:
Daarom ben ik ook ooit aan de fles gegaan.quote:Op zondag 27 september 2015 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, beetje welik weet niet of alles klopt, maar als het wel zo is snap ik wel dat ie aan de drank was...
oe... ik geloof dat mijn kwootalarm ook stuk ik, want ik zat ergens anders en kreeg niks...quote:Op zondag 27 september 2015 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook ooit aan de fles gegaan.
![]()
Ik sta altijd op scherp joh.quote:Op zondag 27 september 2015 15:21 schreef FANN het volgende:
hmmmmmmmm straaaaaaaaaaaaaange, jij staat wel aan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zondag 27 september 2015 18:26 schreef sacha het volgende:
deze hadden jullie nog tegoed
wéér leuk, maar ik wilde net een foto van mijn eten posten en dat komt nu bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aap was niet bangjij een beetje of niet?
![]()
Ik mis wederom de jus, eten ze 'boven de rivieren' geen jus ofzo?quote:Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
Aardappeltjes, Broccoli met kaassaus en een Notenburger en nee de Notenburger is niet verbrand, maar ziet er wél zwart uit op de foto![]()
[ afbeelding ]
Was érg lekker, zooitje oude geraspte Kaas door de saus gedaan
Dat heeft lang geduurd... Ik was het al bijna weer vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jus maken ze meestal van gluten vrije dombo'squote:Op zondag 27 september 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis wederom de jus, eten ze 'boven de rivieren' geen jus ofzo?
Wel lekker aardappeltjes, broccoli en 'gehaktballetje' c.q. notenburger.![]()
En waar worden die geteeld?quote:Op zondag 27 september 2015 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jus maken ze meestal van gluten vrije dombo's
Op marsquote:
Grote bek ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
ik vind het maar engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Is het ook, en maar hopen dat alle boutjes en moertjes goed vastzitten.quote:
Dat er water is gevondenquote:Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
NWS / [BREAKING] NASA: Groot nieuws over Mars, live-uitzending maandag 17:30
Breakingquote:
Vleeschquote:
Dat ziet er verdomd lekker uit, maar waar zijn de aardappelen en groenten?quote:
Moet je niet in je Meet Topic vermelden dat Vegetariërs en mensen met een voedselintolerantiequote:
Ik denk trouwens dat het Vis isquote:Op zondag 27 september 2015 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ziet er verdomd lekker uit, maar waar zijn de aardappelen en groenten?
Denk je dat ik dat niet eet?quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het Vis isZalm....
Ik eet ook Visquote:
Godverdetering Fann, weet je dat ik dat verstandig vind.quote:Op zondag 27 september 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik eet ook Visgaat er straks weer eentje krijsen maar ja
![]()
en in de kaassaus zaten gluten, dus laat ik zeggen dat ik over ben gestapt op ''glutenarm''![]()
In cromajus, zitten trouwen juist wéér géén gluten of in welke Jus dan ook, als het maar niet uit een pakje komt
Uhh watquote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je niet in je Meet Topic vermelden dat Vegetariërs en mensen met een voedselintolerantie
of voedselallergie niet gewenst zijn?![]()
Je hebt namelijk, mensen die dingen niet kunnen of mogen eten,
Koemelk
Kippenei
Pinda
Noten
Vis, schaal- en schelpdieren
Roosfruit (bijvoorbeeld appel en perzik)
Soja
Tarwe
Zet maar in je OP is beter![]()
Dat ze op moeten zouten ofzoweten ze meteen met wie ze op stap gaan
![]()
Je hebt ook nog mensen die moeten bijvoorbeeld zoutloos of kunnen beter varkensvlees vermijden ofzo... afschuwelijke lui zijn datdie wil jij vast niet mee hebben....
spannund!quote:Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
NWS / [BREAKING] NASA: Groot nieuws over Mars, live-uitzending maandag 17:30
Leuk, en dan allemaal gekleed in groen en een diadeem met voelsptrieten op je kop gaan kijken.quote:
Groene smoothies voldoen ook.quote:Op zondag 27 september 2015 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk, en dan allemaal gekleed in groen en een diadeem met voelsptrieten op je kop gaan kijken.
wat een weird topic is dat!quote:Op zondag 27 september 2015 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog een vis salade. Met een prettig uitzicht PTA / Gespot #55
Nee wel in jurk.quote:Op zondag 27 september 2015 23:26 schreef sacha het volgende:
Soury, heb jij je foto in overall al gemaakt?
Oh en mijn sokkenquote:
Ik werk morgen niet maar ik ga mijn best doenquote:
Stond in de op maar is verwijderd, sorry. En fuck you gewoon lekker etenquote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je niet in je Meet Topic vermelden dat Vegetariërs en mensen met een voedselintolerantie
of voedselallergie niet gewenst zijn?![]()
Je hebt namelijk, mensen die dingen niet kunnen of mogen eten,
Koemelk
Kippenei
Pinda
Noten
Vis, schaal- en schelpdieren
Roosfruit (bijvoorbeeld appel en perzik)
Soja
Tarwe
Zet maar in je OP is beter![]()
Dat ze op moeten zouten ofzoweten ze meteen met wie ze op stap gaan
![]()
Je hebt ook nog mensen die moeten bijvoorbeeld zoutloos of kunnen beter varkensvlees vermijden ofzo... afschuwelijke lui zijn datdie wil jij vast niet mee hebben....
Wat?quote:
dat bedoel ik en ik voel me goedquote:Op zondag 27 september 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Godverdetering Fann, weet je dat ik dat verstandig vind.
Mijn baardaap zei vorige week dat ie wilde stoppen met roken, en ik zei, doe nou niet joh, dat geeft zo een druk, neem je gewoon voor om zo min mogelijk te roken, dan hoef je je als je rookt niet schuldig te voelen.
Jij rookt toch ook?quote:
Ohh datquote:
quote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
Ja ik rook ook en ik probeer het ook niet te veel te doen![]()
Als je mij blijft kwooten, bijf ik nr. 1 in je lijstje hoor... Joezie houdt dat wel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik heb nog maar één vuilniszakquote:
BTW leuk dat je ook in andere sc meeleest. Het lijstje is bs. namelijkquote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
Ja ik rook ook en ik probeer het ook niet te veel te doen![]()
Als je mij blijft kwooten, bijf ik nr. 1 in je lijstje hoor... Joezie houdt dat wel bij
Nou ja denk het wel. Maar ik heb ook vuilnisquote:
weet je van wie die quote is?quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
BTW leuk dat je ook in andere sc meeleest. Het lijstje is bs. namelijk![]()
.
quote:Ik ben járen vegetariër geweest. Nu zijn we 'parttime vegetariër'. De meeste vleesvervangers vind ik niet te vreten. Uitzondering: de meeste producten van De Vegetarische Slager.
Tofu zie ik ook niet als vleesvervanger, bestel het bij mijn favoriete Chinese restaurant vaak in een gerecht met daarin ook gehakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja jammer dat je het niet in je OP hebt staan![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je van wie die quote is?
[..]Flikker op met je vega shit. Serieus. Ik ga naar Rotterdam met en aantal mensen en dat is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja jammer dat je het niet in je OP hebt staan
Wat ze vreten moeten ze zelf weten.
Iedereen is een kutlultrut
gewoon uit je raam flikkerenquote:Op zondag 27 september 2015 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja denk het wel. Maar ik heb ook vuilnis
Die quote ik even voor het nageslacht.....quote:Op maandag 28 september 2015 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ze vreten moeten ze zelf weten.
Wél een leuk idee trouwensquote:Op maandag 28 september 2015 00:02 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon uit je raam flikkeren![]()
morgen open ik een topic, in lifestyle denk ik...![]()
Fokkers in een vuilniszak![]()
kan je morgenochtend nog mooi vuilniszakken kopen
LOL gelukkig heb ik er nog één. Ga ik stylen.quote:Op maandag 28 september 2015 00:02 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon uit je raam flikkeren![]()
morgen open ik een topic, in lifestyle denk ik...![]()
Fokkers in een vuilniszak![]()
kan je morgenochtend nog mooi vuilniszakken kopen
Hoe bedoel je ?quote:Op maandag 28 september 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Die quote ik even voor het nageslacht.....
eindelijk wordt je eens verstandig
Dat je je niet zo moet bemoeien met andermans etenquote:
Moet ik nog even over nadenkenquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef sacha het volgende:
[..]
als je het leuk vindt mag je meedoen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |