Nu ben je vout bezig Mo.. Fann weet nog geen eens op een plaatje dr huis te vinden ...quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je ergens aan en/of uit zetten, Fann weet wel waar, die is hier de expert.
Ze had haar leesbril waarschijnlijk niet op.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ben je vout bezig Mo.. Fann weet nog geen eens op een plaatje dr huis te vinden ...
quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ben je vout bezig Mo.. Fann weet nog geen eens op een plaatje dr huis te vinden ...
Ik heb geen richtingsgevoel, was lastig met autorijdenquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze had haar leesbril waarschijnlijk niet op.
Anna Frank zelfsquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
als je mij ergens in de stad afzet kan ik mijn huis niet eens vinden![]()
Ik ging een keer naar het Anna Frank huis, heel verhaal, was voor mijn moeder enzo...
moest ik de weg vragen aan twee Britten die stonden op een kaart te kijken en ik hoorde
ze praten dat ze daar heen gingen![]()
Ben ik maar met die twee meegelopen
Druif.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik ging een keer naar het Anna Frank huis, heel verhaal, was voor mijn moeder enzo...
moest ik de weg vragen aan twee Britten die stonden op een kaart te kijken en ik hoorde
Dat bedoel ik.. Ik heb gisteren ook niet op je gewachtquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Ik heb gisteren ook niet op je gewacht
Kwoot.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:24 schreef SoS87 het volgende:
Heb ff wat geprobeerd, quote me nu eens?
Maar wie is U .. Vorige keer kwamen we niet verder dan niet uit Utrecht...quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:24 schreef SoS87 het volgende:
Heb ff wat geprobeerd, quote me nu eens?
Wel uit Utrecht. :pquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wie is U .. Vorige keer kwamen we niet verder dan niet uit Utrecht...
Dat is SoS87, meer hoeven we toch niet te weten?quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wie is U .. Vorige keer kwamen we niet verder dan niet uit Utrecht...
Als ik er dan nog ben zet ik hem wel even aan, maar ik ben bang dat ik dat niet redquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
Trouwens voor de Hazes fanns... Straks op NPO 2 een docu.. 00:40 of zo
Ben geen fan, maar ik hou wel van zulke docu's.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
Trouwens voor de Hazes fanns... Straks op NPO 2 een docu.. 00:40 of zo
Nu erotische gedichten in het Brasiliaans.... Op 2 bedoel ik .... mooie taal tochquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik er dan nog ben zet ik hem wel even aan, maar ik ben bang dat ik dat niet red
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |