ah... Potato Potatoquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw omstreken ... mijn omstreken
Ja toch.. jouw huis staat er iig opquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Best een Coole stad als je het zo ziet
Dat zie ik dan weer nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch.. jouw huis staat er iig op
Ik zou er voor geen geld willen wonen, ik blijf wel hier tussen 'onze' eigen Limburgse criminelen wonen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... Limburg lijkt me ook erg mooi hoor, wel een paar keer geweest, maar dan in dat Centrum,quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er voor geen geld willen wonen, ik blijf wel hier tussen 'onze' eigen Limburgse criminelen wonen.
Soury gaat toch die kant op verhuizen ....quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er voor geen geld willen wonen, ik blijf wel hier tussen 'onze' eigen Limburgse criminelen wonen.
Kort blond.... Daar aan die overkant Fannquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer nietik weet amper wat waar is
Hier is het verre van saai, ik heb dan ook geen idee waar je geweest bent.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... Limburg lijkt me ook erg mooi hoor, wel een paar keer geweest, maar dan in dat Centrum,
niet die slaapstad eromheen, dat leek me dan weer saai om te wonen![]()
Maar de omgeving was prachtig en dat stadje erg gezellig
Je was al eens hier, dat weet ik door je UI.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:39 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ben hier heel af en toe. In dit topic volgens mij zelfs maar 1x eerder.
Kort blond... o jah.. ik zie hetquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Kort blond.... Daar aan die overkant Fann
Nee, zijn UI, die kerel is dus Buckethead, dat is een gitarist met een KFC emmer op zijn kop.quote:
Moet ik dekking gaan zoeken, of onderduiken?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury gaat toch die kant op verhuizen ....
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik dekking gaan zoeken, of onderduiken?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik dekking gaan zoeken, of onderduiken?
Ja als het aan Fann ligt... nah ze is prima te denk ik . Moquote:
Het zootje staat niet op de foto.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je net als Buckethead een Les Paul?quote:
Ik prima te wat?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja als het aan Fann ligt... nah ze is prima te denk ik . Mo
Welk zootje?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zootje staat niet op de foto.
Die zooi waar jij altijd kwam?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zootje staat niet op de foto.
Ik hoop dat hij niet bedoeld wat ik denk dat ie bedoeld.quote:
Prima te pruimen denk ik dan maarquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij niet bedoeld wat ik denk dat ie bedoeld.
Daar waar Piet wel eens draait.. Klopt dat is een stuk links ... Maar dan zie je mijn huis ook..quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zooi waar jij altijd kwam?Ben vergeten hoe het heet
Hoe heet het ook weer? Ik ben de naam kwijtquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar Piet wel eens draait.. Klopt dat is een stuk links ... Maar dan zie je mijn huis ook..
Ruigoord, en jij noemt je A'dammer?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe heet het ook weer? Ik ben de naam kwijt
Ja ook wel. Andere stijlen gaan op deze V ook prima, clean is ie kraakhelder, je kan er alle kanten mee op.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En waarom een V? Speel je metal?
Ik denk niet of ik daarvoor in ben.....quote:
Ruigoord!!!!!!!!!!!! JAAAAA dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ruigoord, en jij noemt je A'dammer?
Nu niet of nooit niet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet of ik daarvoor in ben.....
Te kort haar zekerquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet of ik daarvoor in ben.....
2 Humbuckers dus.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja ook wel. Andere stijlen gaan op deze V ook prima, clean is ie kraakhelder, je kan er alle kanten mee op.
Nah, ik ben nogal kieskeurig, shit, ik moet zwijgen.quote:
Ruigoordquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
jeweeetwel... dat zooitje met hippies enzo
Ja, ja zwijg maarquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, ik ben nogal kieskeurig, shit, ik moet zwijgen.
Deze heb ik volgens mij recent nog gezien hier. Mooie foto.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Als tegenhanger van de foto in de OP:
[ afbeelding ]
Met de regenboogquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Als tegenhanger van de foto in de OP:
[ afbeelding ]
Ik klikte op invoeren en bedankt ineens dat ik hem hier al een keer had gepost, maar ik vind het een hele mooie foto dat hij nog wel een keer mag.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze heb ik volgens mij recent nog gezien hier. Mooie foto.
Misschien heb je dat uitgeschakeld?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:55 schreef SoS87 het volgende:
Ik krijg geen pop-upje meer als ik geqoute wordt..
omdat je alleen in dit topic wordt gekwootquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:55 schreef SoS87 het volgende:
Dan moet je eerst ergens anders gaan kijken dan ipv in dit topic mee blijven lurken...quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:55 schreef SoS87 het volgende:
Toepasselijke tt ookquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Hiero![]()
MLN / [40+ EXTREME SC] #125 - We zijn niet zo handig
Jij loopt ook maar te kutten Fann... Daar komt geen hont meerquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Hiero![]()
MLN / [40+ EXTREME SC] #125 - We zijn niet zo handig
Daarom juist!quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij loopt ook maar te kutten Fann... Daar komt geen hont meer
Ik geloof er niets van dat ie dat gedaan heeft... Dat weet toch iedereen ....quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Denk dat ik me straks een bakkie lasagne in de oven gooi, beter niet in de magnetron met dat alu bakkie, PP weet daar alles van.
Uh........quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat ie dat gedaan heeft... Dat weet toch iedereen ....
Neehee.... daar heeft niemand er last van, waar moet ik het anders doen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat wil je nu ... Overal of gewoon een vast honk... ?
Ah je wou hem van hier vandaan lokken.. Meid ... Vraag hem eerst eens het hemd van zn lijf...quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Neehee.... daar heeft niemand er last van, waar moet ik het anders doen?
Neehee.... ik wilde zijn kwootallarm testen, wat ben je traag Chufquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah je wou hem van hier vandaan lokken.. Meid ... Vraag hem eerst eens het hemd van zn lijf...
Hmm Ik ben brood aan het bakken en het begint lekker te ruiken ...
Krijg je daar korting als je jonger lijkt? 1 of 2 keer in de week met de tondeuze is genoeg ... niet glad of ik moet op bezoek gaanquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had vanmiddag een baard van 3 dgn, dat ding groeit als een wilde, heb me toch maar even geschoren voordat ik naar de winkel ging. (Dan lijk ik minstens 10 jaar jonger.)
Korting niet, maar als ik ongeschoren ga zijn die bewakers helemaal niet meer bij me weg te slaan, plus dat er natuurlijk jonge meiden rondlopen.....quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je daar korting als je jonger lijkt? 1 of 2 keer in de week met de tondeuze is genoeg ... niet glad of ik moet op bezoek gaan
Bij Dannyquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:15 schreef SoS87 het volgende:
Waar kan ik een nieuw kwootalarm krijgen?
Niet blijven zeuren ... Dat dusquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:15 schreef SoS87 het volgende:
Dat kan je ergens aan en/of uit zetten, Fann weet wel waar, die is hier de expert.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:15 schreef SoS87 het volgende:
Die setting staat aan.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je ergens aan en/of uit zetten, Fann weet wel waar, die is hier de expert.
Even Fann pm-enquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:15 schreef SoS87 het volgende:
settings / overigequote:Op zaterdag 26 september 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je ergens aan en/of uit zetten, Fann weet wel waar, die is hier de expert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |