Daarom juist!quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij loopt ook maar te kutten Fann... Daar komt geen hont meer
Ik geloof er niets van dat ie dat gedaan heeft... Dat weet toch iedereen ....quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Denk dat ik me straks een bakkie lasagne in de oven gooi, beter niet in de magnetron met dat alu bakkie, PP weet daar alles van.
Uh........quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat ie dat gedaan heeft... Dat weet toch iedereen ....
Neehee.... daar heeft niemand er last van, waar moet ik het anders doen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat wil je nu ... Overal of gewoon een vast honk... ?
Ah je wou hem van hier vandaan lokken.. Meid ... Vraag hem eerst eens het hemd van zn lijf...quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Neehee.... daar heeft niemand er last van, waar moet ik het anders doen?
Neehee.... ik wilde zijn kwootallarm testen, wat ben je traag Chufquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah je wou hem van hier vandaan lokken.. Meid ... Vraag hem eerst eens het hemd van zn lijf...
Hmm Ik ben brood aan het bakken en het begint lekker te ruiken ...
Krijg je daar korting als je jonger lijkt? 1 of 2 keer in de week met de tondeuze is genoeg ... niet glad of ik moet op bezoek gaanquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had vanmiddag een baard van 3 dgn, dat ding groeit als een wilde, heb me toch maar even geschoren voordat ik naar de winkel ging. (Dan lijk ik minstens 10 jaar jonger.)
Korting niet, maar als ik ongeschoren ga zijn die bewakers helemaal niet meer bij me weg te slaan, plus dat er natuurlijk jonge meiden rondlopen.....quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je daar korting als je jonger lijkt? 1 of 2 keer in de week met de tondeuze is genoeg ... niet glad of ik moet op bezoek gaan
Bij Dannyquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:15 schreef SoS87 het volgende:
Waar kan ik een nieuw kwootalarm krijgen?
Niet blijven zeuren ... Dat dusquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:15 schreef SoS87 het volgende:
Dat kan je ergens aan en/of uit zetten, Fann weet wel waar, die is hier de expert.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:15 schreef SoS87 het volgende:
Die setting staat aan.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je ergens aan en/of uit zetten, Fann weet wel waar, die is hier de expert.
Even Fann pm-enquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:15 schreef SoS87 het volgende:
settings / overigequote:Op zaterdag 26 september 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je ergens aan en/of uit zetten, Fann weet wel waar, die is hier de expert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |