ah... Potato Potatoquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw omstreken ... mijn omstreken
Ja toch.. jouw huis staat er iig opquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Best een Coole stad als je het zo ziet
Dat zie ik dan weer nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch.. jouw huis staat er iig op
Ik zou er voor geen geld willen wonen, ik blijf wel hier tussen 'onze' eigen Limburgse criminelen wonen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... Limburg lijkt me ook erg mooi hoor, wel een paar keer geweest, maar dan in dat Centrum,quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er voor geen geld willen wonen, ik blijf wel hier tussen 'onze' eigen Limburgse criminelen wonen.
Soury gaat toch die kant op verhuizen ....quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er voor geen geld willen wonen, ik blijf wel hier tussen 'onze' eigen Limburgse criminelen wonen.
Kort blond.... Daar aan die overkant Fannquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer nietik weet amper wat waar is
Hier is het verre van saai, ik heb dan ook geen idee waar je geweest bent.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... Limburg lijkt me ook erg mooi hoor, wel een paar keer geweest, maar dan in dat Centrum,
niet die slaapstad eromheen, dat leek me dan weer saai om te wonen![]()
Maar de omgeving was prachtig en dat stadje erg gezellig
Je was al eens hier, dat weet ik door je UI.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:39 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ben hier heel af en toe. In dit topic volgens mij zelfs maar 1x eerder.
Kort blond... o jah.. ik zie hetquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Kort blond.... Daar aan die overkant Fann
Nee, zijn UI, die kerel is dus Buckethead, dat is een gitarist met een KFC emmer op zijn kop.quote:
Moet ik dekking gaan zoeken, of onderduiken?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury gaat toch die kant op verhuizen ....
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik dekking gaan zoeken, of onderduiken?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik dekking gaan zoeken, of onderduiken?
Ja als het aan Fann ligt... nah ze is prima te denk ik . Moquote:
Het zootje staat niet op de foto.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je net als Buckethead een Les Paul?quote:
Ik prima te wat?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja als het aan Fann ligt... nah ze is prima te denk ik . Mo
Welk zootje?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zootje staat niet op de foto.
Die zooi waar jij altijd kwam?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zootje staat niet op de foto.
Ik hoop dat hij niet bedoeld wat ik denk dat ie bedoeld.quote:
Prima te pruimen denk ik dan maarquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij niet bedoeld wat ik denk dat ie bedoeld.
Daar waar Piet wel eens draait.. Klopt dat is een stuk links ... Maar dan zie je mijn huis ook..quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zooi waar jij altijd kwam?Ben vergeten hoe het heet
Hoe heet het ook weer? Ik ben de naam kwijtquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar Piet wel eens draait.. Klopt dat is een stuk links ... Maar dan zie je mijn huis ook..
Ruigoord, en jij noemt je A'dammer?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe heet het ook weer? Ik ben de naam kwijt
Ja ook wel. Andere stijlen gaan op deze V ook prima, clean is ie kraakhelder, je kan er alle kanten mee op.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En waarom een V? Speel je metal?
Ik denk niet of ik daarvoor in ben.....quote:
Ruigoord!!!!!!!!!!!! JAAAAA dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ruigoord, en jij noemt je A'dammer?
Nu niet of nooit niet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet of ik daarvoor in ben.....
Te kort haar zekerquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet of ik daarvoor in ben.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |