quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik dekking gaan zoeken, of onderduiken?
Ja als het aan Fann ligt... nah ze is prima te denk ik . Moquote:
Het zootje staat niet op de foto.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Best een Coole stad als je het zo ziet
Heb je net als Buckethead een Les Paul?quote:
Ik prima te wat?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja als het aan Fann ligt... nah ze is prima te denk ik . Mo
Welk zootje?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zootje staat niet op de foto.
Die zooi waar jij altijd kwam?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zootje staat niet op de foto.
Ik hoop dat hij niet bedoeld wat ik denk dat ie bedoeld.quote:
Prima te pruimen denk ik dan maarquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij niet bedoeld wat ik denk dat ie bedoeld.
Daar waar Piet wel eens draait.. Klopt dat is een stuk links ... Maar dan zie je mijn huis ook..quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zooi waar jij altijd kwam?Ben vergeten hoe het heet
Hoe heet het ook weer? Ik ben de naam kwijtquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar Piet wel eens draait.. Klopt dat is een stuk links ... Maar dan zie je mijn huis ook..
Ruigoord, en jij noemt je A'dammer?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe heet het ook weer? Ik ben de naam kwijt
Ja ook wel. Andere stijlen gaan op deze V ook prima, clean is ie kraakhelder, je kan er alle kanten mee op.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En waarom een V? Speel je metal?
Ik denk niet of ik daarvoor in ben.....quote:
Ruigoord!!!!!!!!!!!! JAAAAA dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ruigoord, en jij noemt je A'dammer?
Nu niet of nooit niet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet of ik daarvoor in ben.....
Te kort haar zekerquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet of ik daarvoor in ben.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |