Ja, dat dacht ik al, die heb ik héél lang geleden gezien in de Bios, die laatste pas geleden gewoon thuis... gaat ook over zijn jeugd enzo... is ook allemaal vrij treurigquote:
Understatement.....quote:Op zondag 27 september 2015 14:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, die heb ik héél lang geleden gezien in de Bios, die laatste pas geleden gewoon thuis... gaat ook over zijn jeugd enzo... is ook allemaal vrij treurig
Ja, beetje welquote:
Daarom ben ik ook ooit aan de fles gegaan.quote:Op zondag 27 september 2015 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, beetje welik weet niet of alles klopt, maar als het wel zo is snap ik wel dat ie aan de drank was...
oe... ik geloof dat mijn kwootalarm ook stuk ik, want ik zat ergens anders en kreeg niks...quote:Op zondag 27 september 2015 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook ooit aan de fles gegaan.
![]()
Ik sta altijd op scherp joh.quote:Op zondag 27 september 2015 15:21 schreef FANN het volgende:
hmmmmmmmm straaaaaaaaaaaaaange, jij staat wel aan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zondag 27 september 2015 18:26 schreef sacha het volgende:
deze hadden jullie nog tegoed
wéér leuk, maar ik wilde net een foto van mijn eten posten en dat komt nu bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aap was niet bangjij een beetje of niet?
![]()
Ik mis wederom de jus, eten ze 'boven de rivieren' geen jus ofzo?quote:Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
Aardappeltjes, Broccoli met kaassaus en een Notenburger en nee de Notenburger is niet verbrand, maar ziet er wél zwart uit op de foto![]()
[ afbeelding ]
Was érg lekker, zooitje oude geraspte Kaas door de saus gedaan
Dat heeft lang geduurd... Ik was het al bijna weer vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jus maken ze meestal van gluten vrije dombo'squote:Op zondag 27 september 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis wederom de jus, eten ze 'boven de rivieren' geen jus ofzo?
Wel lekker aardappeltjes, broccoli en 'gehaktballetje' c.q. notenburger.![]()
En waar worden die geteeld?quote:Op zondag 27 september 2015 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jus maken ze meestal van gluten vrije dombo's
Op marsquote:
Grote bek ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
ik vind het maar engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Is het ook, en maar hopen dat alle boutjes en moertjes goed vastzitten.quote:
Dat er water is gevondenquote:Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
NWS / [BREAKING] NASA: Groot nieuws over Mars, live-uitzending maandag 17:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |