0HtGvanquote:
Best een lekker wijf die Sas.quote:Op zondag 27 september 2015 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken je aan je kluskleding...
Dat zeg ik.....quote:
Wil ik zeker zien.quote:Op zondag 27 september 2015 14:17 schreef sacha het volgende:
morgen trek ik een vuilniszak aan voor dat andere topic
Heb net mijn ontbijtje achter de kiezen.....en heb vrij goed geslapen, werd eens tijd....maar was toch weer pas na 4 uur toen ik om ging.quote:
Ik lag er om 2 uur in ofzo ... en laat eruit dus........ ben wel uitgeslapenquote:Op zondag 27 september 2015 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb net mijn ontbijtje achter de kiezen.....en heb vrij goed geslapen, werd eens tijd....maar was toch weer pas na 4 uur toen ik om ging.
Zeker naar de discotheek?quote:Op zondag 27 september 2015 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb net mijn ontbijtje achter de kiezen.....en heb vrij goed geslapen, werd eens tijd....maar was toch weer pas na 4 uur toen ik om ging.
Nee, ik was gisteravond en vannacht thuis. Ben te oud voor discotheken, ik heb mijn eigen plekjes waar ik enigszins regelmatig kom.quote:
Yeps.quote:Op zondag 27 september 2015 14:49 schreef FANN het volgende:
Die docu over André Hazes waar jullie het over hadden was dat deze?
die heb ik ook gezien in de Bios, treurige man![]()
Laatst deze gezien
zo mogelijk, nog treuriger....
Ja, dat dacht ik al, die heb ik héél lang geleden gezien in de Bios, die laatste pas geleden gewoon thuis... gaat ook over zijn jeugd enzo... is ook allemaal vrij treurigquote:
Understatement.....quote:Op zondag 27 september 2015 14:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, die heb ik héél lang geleden gezien in de Bios, die laatste pas geleden gewoon thuis... gaat ook over zijn jeugd enzo... is ook allemaal vrij treurig
Ja, beetje welquote:
Daarom ben ik ook ooit aan de fles gegaan.quote:Op zondag 27 september 2015 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, beetje welik weet niet of alles klopt, maar als het wel zo is snap ik wel dat ie aan de drank was...
oe... ik geloof dat mijn kwootalarm ook stuk ik, want ik zat ergens anders en kreeg niks...quote:Op zondag 27 september 2015 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook ooit aan de fles gegaan.
![]()
Ik sta altijd op scherp joh.quote:Op zondag 27 september 2015 15:21 schreef FANN het volgende:
hmmmmmmmm straaaaaaaaaaaaaange, jij staat wel aan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zondag 27 september 2015 18:26 schreef sacha het volgende:
deze hadden jullie nog tegoed
wéér leuk, maar ik wilde net een foto van mijn eten posten en dat komt nu bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aap was niet bangjij een beetje of niet?
![]()
Ik mis wederom de jus, eten ze 'boven de rivieren' geen jus ofzo?quote:Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
Aardappeltjes, Broccoli met kaassaus en een Notenburger en nee de Notenburger is niet verbrand, maar ziet er wél zwart uit op de foto![]()
[ afbeelding ]
Was érg lekker, zooitje oude geraspte Kaas door de saus gedaan
Dat heeft lang geduurd... Ik was het al bijna weer vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jus maken ze meestal van gluten vrije dombo'squote:Op zondag 27 september 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis wederom de jus, eten ze 'boven de rivieren' geen jus ofzo?
Wel lekker aardappeltjes, broccoli en 'gehaktballetje' c.q. notenburger.![]()
En waar worden die geteeld?quote:Op zondag 27 september 2015 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jus maken ze meestal van gluten vrije dombo's
Op marsquote:
Grote bek ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
ik vind het maar engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Is het ook, en maar hopen dat alle boutjes en moertjes goed vastzitten.quote:
Dat er water is gevondenquote:Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
NWS / [BREAKING] NASA: Groot nieuws over Mars, live-uitzending maandag 17:30
Breakingquote:
Vleeschquote:
Dat ziet er verdomd lekker uit, maar waar zijn de aardappelen en groenten?quote:
Moet je niet in je Meet Topic vermelden dat Vegetariërs en mensen met een voedselintolerantiequote:
Ik denk trouwens dat het Vis isquote:Op zondag 27 september 2015 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ziet er verdomd lekker uit, maar waar zijn de aardappelen en groenten?
Denk je dat ik dat niet eet?quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het Vis isZalm....
Ik eet ook Visquote:
Godverdetering Fann, weet je dat ik dat verstandig vind.quote:Op zondag 27 september 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik eet ook Visgaat er straks weer eentje krijsen maar ja
![]()
en in de kaassaus zaten gluten, dus laat ik zeggen dat ik over ben gestapt op ''glutenarm''![]()
In cromajus, zitten trouwen juist wéér géén gluten of in welke Jus dan ook, als het maar niet uit een pakje komt
Uhh watquote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je niet in je Meet Topic vermelden dat Vegetariërs en mensen met een voedselintolerantie
of voedselallergie niet gewenst zijn?![]()
Je hebt namelijk, mensen die dingen niet kunnen of mogen eten,
Koemelk
Kippenei
Pinda
Noten
Vis, schaal- en schelpdieren
Roosfruit (bijvoorbeeld appel en perzik)
Soja
Tarwe
Zet maar in je OP is beter![]()
Dat ze op moeten zouten ofzoweten ze meteen met wie ze op stap gaan
![]()
Je hebt ook nog mensen die moeten bijvoorbeeld zoutloos of kunnen beter varkensvlees vermijden ofzo... afschuwelijke lui zijn datdie wil jij vast niet mee hebben....
spannund!quote:Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
NWS / [BREAKING] NASA: Groot nieuws over Mars, live-uitzending maandag 17:30
Leuk, en dan allemaal gekleed in groen en een diadeem met voelsptrieten op je kop gaan kijken.quote:
Groene smoothies voldoen ook.quote:Op zondag 27 september 2015 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk, en dan allemaal gekleed in groen en een diadeem met voelsptrieten op je kop gaan kijken.
wat een weird topic is dat!quote:Op zondag 27 september 2015 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog een vis salade. Met een prettig uitzicht PTA / Gespot #55
Nee wel in jurk.quote:Op zondag 27 september 2015 23:26 schreef sacha het volgende:
Soury, heb jij je foto in overall al gemaakt?
Oh en mijn sokkenquote:
Ik werk morgen niet maar ik ga mijn best doenquote:
Stond in de op maar is verwijderd, sorry. En fuck you gewoon lekker etenquote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je niet in je Meet Topic vermelden dat Vegetariërs en mensen met een voedselintolerantie
of voedselallergie niet gewenst zijn?![]()
Je hebt namelijk, mensen die dingen niet kunnen of mogen eten,
Koemelk
Kippenei
Pinda
Noten
Vis, schaal- en schelpdieren
Roosfruit (bijvoorbeeld appel en perzik)
Soja
Tarwe
Zet maar in je OP is beter![]()
Dat ze op moeten zouten ofzoweten ze meteen met wie ze op stap gaan
![]()
Je hebt ook nog mensen die moeten bijvoorbeeld zoutloos of kunnen beter varkensvlees vermijden ofzo... afschuwelijke lui zijn datdie wil jij vast niet mee hebben....
Wat?quote:
dat bedoel ik en ik voel me goedquote:Op zondag 27 september 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Godverdetering Fann, weet je dat ik dat verstandig vind.
Mijn baardaap zei vorige week dat ie wilde stoppen met roken, en ik zei, doe nou niet joh, dat geeft zo een druk, neem je gewoon voor om zo min mogelijk te roken, dan hoef je je als je rookt niet schuldig te voelen.
Jij rookt toch ook?quote:
Ohh datquote:
quote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
Ja ik rook ook en ik probeer het ook niet te veel te doen![]()
Als je mij blijft kwooten, bijf ik nr. 1 in je lijstje hoor... Joezie houdt dat wel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik heb nog maar één vuilniszakquote:
BTW leuk dat je ook in andere sc meeleest. Het lijstje is bs. namelijkquote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
Ja ik rook ook en ik probeer het ook niet te veel te doen![]()
Als je mij blijft kwooten, bijf ik nr. 1 in je lijstje hoor... Joezie houdt dat wel bij
Nou ja denk het wel. Maar ik heb ook vuilnisquote:
weet je van wie die quote is?quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
BTW leuk dat je ook in andere sc meeleest. Het lijstje is bs. namelijk![]()
.
quote:Ik ben járen vegetariër geweest. Nu zijn we 'parttime vegetariër'. De meeste vleesvervangers vind ik niet te vreten. Uitzondering: de meeste producten van De Vegetarische Slager.
Tofu zie ik ook niet als vleesvervanger, bestel het bij mijn favoriete Chinese restaurant vaak in een gerecht met daarin ook gehakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja jammer dat je het niet in je OP hebt staan![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je van wie die quote is?
[..]Flikker op met je vega shit. Serieus. Ik ga naar Rotterdam met en aantal mensen en dat is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja jammer dat je het niet in je OP hebt staan
Wat ze vreten moeten ze zelf weten.
Iedereen is een kutlultrut
gewoon uit je raam flikkerenquote:Op zondag 27 september 2015 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja denk het wel. Maar ik heb ook vuilnis
Die quote ik even voor het nageslacht.....quote:Op maandag 28 september 2015 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ze vreten moeten ze zelf weten.
Wél een leuk idee trouwensquote:Op maandag 28 september 2015 00:02 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon uit je raam flikkeren![]()
morgen open ik een topic, in lifestyle denk ik...![]()
Fokkers in een vuilniszak![]()
kan je morgenochtend nog mooi vuilniszakken kopen
LOL gelukkig heb ik er nog één. Ga ik stylen.quote:Op maandag 28 september 2015 00:02 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon uit je raam flikkeren![]()
morgen open ik een topic, in lifestyle denk ik...![]()
Fokkers in een vuilniszak![]()
kan je morgenochtend nog mooi vuilniszakken kopen
Hoe bedoel je ?quote:Op maandag 28 september 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Die quote ik even voor het nageslacht.....
eindelijk wordt je eens verstandig
Dat je je niet zo moet bemoeien met andermans etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |