Breakingquote:
Vleeschquote:
Dat ziet er verdomd lekker uit, maar waar zijn de aardappelen en groenten?quote:
Moet je niet in je Meet Topic vermelden dat Vegetariërs en mensen met een voedselintolerantiequote:
Ik denk trouwens dat het Vis isquote:Op zondag 27 september 2015 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ziet er verdomd lekker uit, maar waar zijn de aardappelen en groenten?
Denk je dat ik dat niet eet?quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het Vis isZalm....
Ik eet ook Visquote:
Godverdetering Fann, weet je dat ik dat verstandig vind.quote:Op zondag 27 september 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik eet ook Visgaat er straks weer eentje krijsen maar ja
![]()
en in de kaassaus zaten gluten, dus laat ik zeggen dat ik over ben gestapt op ''glutenarm''![]()
In cromajus, zitten trouwen juist wéér géén gluten of in welke Jus dan ook, als het maar niet uit een pakje komt
Uhh watquote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je niet in je Meet Topic vermelden dat Vegetariërs en mensen met een voedselintolerantie
of voedselallergie niet gewenst zijn?![]()
Je hebt namelijk, mensen die dingen niet kunnen of mogen eten,
Koemelk
Kippenei
Pinda
Noten
Vis, schaal- en schelpdieren
Roosfruit (bijvoorbeeld appel en perzik)
Soja
Tarwe
Zet maar in je OP is beter![]()
Dat ze op moeten zouten ofzoweten ze meteen met wie ze op stap gaan
![]()
Je hebt ook nog mensen die moeten bijvoorbeeld zoutloos of kunnen beter varkensvlees vermijden ofzo... afschuwelijke lui zijn datdie wil jij vast niet mee hebben....
spannund!quote:Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
NWS / [BREAKING] NASA: Groot nieuws over Mars, live-uitzending maandag 17:30
Leuk, en dan allemaal gekleed in groen en een diadeem met voelsptrieten op je kop gaan kijken.quote:
Groene smoothies voldoen ook.quote:Op zondag 27 september 2015 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk, en dan allemaal gekleed in groen en een diadeem met voelsptrieten op je kop gaan kijken.
wat een weird topic is dat!quote:Op zondag 27 september 2015 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog een vis salade. Met een prettig uitzicht PTA / Gespot #55
Nee wel in jurk.quote:Op zondag 27 september 2015 23:26 schreef sacha het volgende:
Soury, heb jij je foto in overall al gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |