Ik versta de taal niet, dus het erotische ontgaat me dan ookquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu erotische gedichten in het Brasiliaans.... Op 2 bedoel ik .... mooie taal toch
Ja vaak wel mooi... Daarna nog een docu over Ramses....quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben geen fan, maar ik hou wel van zulke docu's.
Ik ben er ooit geweest op bezoek bij een Brasiliaanse dame aldaar... EN dan vergeet je alles...quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik versta de taal niet, dus het erotische ontgaat me dan ook
Ik word nooit opgewonden van zulke gedichten, zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik versta de taal niet, dus het erotische ontgaat me dan ook
Nee, dat ligt niet aan jou, het doet mij ook niet veel, eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik word nooit opgewonden van zulke gedichten, zal wel aan mij liggen.
Ik snap ook totaal niet dat die telefoonlijnen van Menno Buch wat opleverden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet aan jou, het doet mij ook niet veel, eigenlijk niets
snap je dat niet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap ook totaal niet dat die telefoonlijnen van Menno Buch wat opleverden.
Enige dat ik eraan snap is dat desperate mannen blijkbaar de behoefte hadden om voor veel geld naar zulke onzin te gaan bellen.quote:
streep dat desperaat maar doorquote:Op zondag 27 september 2015 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Enige dat ik eraan snap is dat desperate mannen blijkbaar de behoefte hadden om voor veel geld naar zulke onzin te gaan bellen.
Ik zeg niet dat sexs not sells, en wat is er seks aan wat dom gelul aan de phone? Maar goed, alle mannen bellen naar die lijnen.quote:
Hoeft niet direct aan Ziggo te liggen (kans is wel groot), ook waar vandaan je die download.quote:Op zondag 27 september 2015 00:36 schreef SoS87 het volgende:
Klote Ziggo, 3 en een half uur voor zo'n 3.2 gig...ik dacht vanavond een filmpje te kijken. Hij is nu pas klaar..
Was verbonden met 166 seeds.quote:Op zondag 27 september 2015 00:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeft niet direct aan Ziggo te liggen (kans is wel groot), ook waar vandaan je die download.
Have fun.quote:Op zondag 27 september 2015 00:44 schreef SoS87 het volgende:
Denk dat ik hem zo toch nog ga kijken, ga ik morgen wel iets later vissen.
Is ook niks voor als je aan de lijn moet denken.....quote:Op zondag 27 september 2015 00:59 schreef chufi het volgende:
Best wel lastig om te eten btw....
Ik moest er echt voor gaan zitten met mes en vork....
Tot laters SoS', kom je uit '87 ?quote:Op zondag 27 september 2015 00:44 schreef SoS87 het volgende:
Denk dat ik hem zo toch nog ga kijken, ga ik morgen wel iets later vissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |