welneequote:Op zondag 27 september 2015 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat sexs not sells, en wat is er seks aan wat dom gelul aan de phone? Maar goed, alle mannen bellen naar die lijnen.
Je mist mijn punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 september 2015 01:18 schreef chufi het volgende:
laatste aanwinst...Leuk voor je, maar mij bevallen de kleuren niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die namaak Broden die je had vond ik mooier."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ieder zn smaak.. ik verdeel mn kansen max 2 van die of die ander en zoquote:Op zondag 27 september 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar mij bevallen de kleuren niet.
Die namaak Broden die je had vond ik mooier.
Ik kijk Hazes in Benidorm....quote:Op zondag 27 september 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben even lekker compleet gestoorde spacemuziek aan het luisteren.
Die kijk ik wel een keer online terug.quote:
Ik luister die mix ook wel eens een keertje terug...quote:Op zondag 27 september 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kijk ik wel een keer online terug.
Die schoonmoeder van hem is me toch een partij lelijk en ordinair.quote:
Die moest dr dochter verkopen..quote:Op zondag 27 september 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die schoonmoeder van hem is me toch een partij lelijk en ordinair.
Die niet veel mooier en niet minder ordinair is.quote:
Ja Raggel ... maar die heb nu wel alle miljoenen.....quote:Op zondag 27 september 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die niet veel mooier en niet minder ordinair is.
En wij zitten met 'Kleine Dreetje' opgescheept.quote:Op zondag 27 september 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Raggel ... maar die heb nu wel alle miljoenen.....
Ja en zn zusje .. Iets minder dan maar toch...quote:Op zondag 27 september 2015 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wij zitten met 'Kleine Dreetje' opgescheept.
Ik ben niet jaloers op zijn leven in ieder geval.quote:
Ja moeilijk in te schatten ... maar denk dat Andre het altijd goed bedoelde... En of zij diezelfde mening had ... geen idee..quote:Op zondag 27 september 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op zijn leven in ieder geval.
Die gast leek me wel OK, maar wat een ellende en drama zeg.
Mark.. Je denkt toch niet dat we 2.5 uur Andre's uitvaart gaan zitten kijken... Maar Gelukkig hebben we TH..., die heeft geen tv dus die leeft hier van op ...quote:
Van mij mag ie.quote:Op zondag 27 september 2015 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mark.. Je denkt toch niet dat we 2.5 uur Andre's uitvaart gaan zitten kijken... Maar Gelukkig hebben we TH..., die heeft geen tv dus die leeft hier van op ...
quote:Op zondag 27 september 2015 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mark.. Je denkt toch niet dat we 2.5 uur Andre's uitvaart gaan zitten kijken... Maar Gelukkig hebben we TH..., die heeft geen tv dus die leeft hier van op ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |