Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)luit_grenzen___.htmlquote:Volgens de Duitse krant Bild heeft de Duitse regering zondagmiddag besloten de grens met Oostenrijk te sluiten. Van bronnen bij het ministerie heeft Bild vernomen dat de grensbewaking zal worden hersteld. Ook de grens met Tsjechië en Polen zal extra worden bewaakt.
De Zuid-Duitse stad München heeft zaterdag meer dan 12.000 vluchtelingen ontvangen. Zondag stijgt dat aantal zelfs tot 14.000, zegt de president van Beieren, Christoph Hillenbrand. De stad kan de massaal toegestroomde vluchtelingen inmiddels niet meer allemaal een dak boven het hoofd bieden.
,,We hebben een tekort van 1000 tot 5000 plaatsen'', zei burgemeester Dieter Reiter tegen de Süddeutsche Zeitung. In de hal van het station in de stad lagen zaterdagnacht tientallen mensen, sommigen met een matje en slaapzak, maar soms ook met alleen een jas over zich heen en hun rugzak als kussen.
Het stadsbestuur overweegt nu de Olympiahal open te stellen voor de vluchtelingen, die vooral uit Syrië komen. De hal die is gebouwd voor de Olympische Spelen van 1972 is de grootste van München en telt ruim 15.000 zitplaatsen.
Ook Oostenrijk zet zich zondag schrap voor een nieuwe toestroom van vluchtelingen uit Hongarije. De treinverbinding met dat land is sinds donderdag gesloten omdat Oostenrijk de toevloed niet aankon. Het land heeft de ontvangstcentra nu opnieuw bevoorraad en verwacht in de loop van de dag 6000 tot 8000 vluchtelingen.
ja, en hij liep met een gummiknuppel in z'n handen. Lijkt me dat ie het verdiend heeftquote:
Dit is allemaal wel behoorlijk kansloos vind je niet?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:36 schreef Houtenbeen het volgende:
Levert weer een hoop beelden op voor de (s)linkse media
Dit inderdaad. Aandachtshoer. Gelijk preventief oppakken en opsluiten dat soort mensen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:36 schreef Confetti het volgende:
Kut wijf. Toen ze de camera zag begon ze te janken. Misselijkmakend mens.
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Aandachtshoer. Gelijk preventief oppakken en opsluiten dat soort mensen.
Ja, maar dat doen ze toch zelf.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is allemaal wel behoorlijk kansloos vind je niet?
Dat kind van d'r vond ik wel zielig. Of d'r moeder nou wel of niet serieus was; dat kind kan er weinig aan doen en wordt gelijk al psycho gemaakt. Kind zat helemaal wild aan d'r eigen haren te trekken, alles.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:36 schreef Confetti het volgende:
Kut wijf. Toen ze de camera zag begon ze te janken. Misselijkmakend mens.
Servische hinderlaag waar ze recht in zijn gelopenquote:
Die kerel heeft gewoon een steen van zijn eigen broeder op z'n pan gekregen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:37 schreef Physsic het volgende:
[ afbeelding ]
Die stok in zijn handen zou er zomaar iets mee te maken kunnen hebben.
Servisch of Hongaars? Kon het zelf niet zo goed volgen : Oquote:Op woensdag 16 september 2015 17:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Servische hinderlaag waar ze recht in zijn gelopen
Het is een politiebaton die hij heeft. Afgepakt van de politie?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die kerel heeft gewoon een steen van zijn eigen broeder op z'n pan gekregen.
Met op de achtergrond de nieuwe lichting relschoppers die de andere kant op loopt.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Even een interview houden met een gezinnetje
De meesten hebben al minstens 2 jaar geen oorlog gezien.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:38 schreef Physsic het volgende:
Jezus zeg.
Gevlucht voor de oorlog en dan zo reageren op een beetje traangas.
twitter:AP twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:38:33BREAKING: Serbia expresses `harshest possible protest' against Hungary for using tear gas at border. reageer retweet
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:40 schreef Infection het volgende:
twitter:AP twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:38:33BREAKING: Serbia expresses `harshest possible protest' against Hungary for using tear gas at border. reageer retweet
Klinkt net als onze regering. "JONGENS, WIJ PROTESTEREN HIER HEEL HARD TEGEN!" *Weer achterover in stoel leunt*quote:Op woensdag 16 september 2015 17:40 schreef Infection het volgende:
Slechte opvang bieden levert dus een win-win situatie op.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:41 schreef Confetti het volgende:
[..]. Waarom vangen ze zelf niet wat mensen op? Echt zo makkelijk lullen weer. Kroatië zelfde verhaal. Die hebben een grote bek terwijl ze iedereen gewoon doorsturen naar Duitsland.
Lijken wel Palestijnen. Zijn ook altijd van die goede acteurs zodra er een cameraploeg ten tonele verschijnt.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:37 schreef Scorpie het volgende:
Allemaal in scčne gezet, hiervan smullen de linkschmenschen natuurlijk!
Die zullen er ook vast wel tussen lopen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lijken wel Palestijnen. Zijn ook altijd van die goede acteurs zodra er een cameraploeg ten tonele verschijnt.
Ze kunnen in ieder geval stenen sjouwenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:44 schreef Scorpie het volgende:
Dit soort mensen zijn voorbestemd om ons land verder op te bouwen
Tja, met dit beleid zullen de migranten natuurlijk blijven komen. Syrië heeft straks op papier 50 miljoen inwoners die allemaal in Europa wonen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Die zullen er ook vast wel tussen lopen.
Dat heb je vast verkeerd gezien.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:46 schreef Infection het volgende:
Weer een mislukte poging om het hek open te breken.
Kijk jij via RT.com want ik zie dat niet?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:46 schreef Infection het volgende:
Weer een mislukte poging om het hek open te breken.
http://www.rt.com/on-air/hungarian-border-police-refugees/quote:Op woensdag 16 september 2015 17:48 schreef RobbieRonald het volgende:
Kan iemand nog eens dat linkje plaatsen?
B.v.d.
http://www.rt.com/on-air/hungarian-border-police-refugees/quote:Op woensdag 16 september 2015 17:48 schreef RobbieRonald het volgende:
Kan iemand nog eens dat linkje plaatsen?
B.v.d.
Om de grens open te brekenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:48 schreef Ali_boo het volgende:
Het word tijd dat de Servische leger ingezet word
Ze willen gewoon vrede, dat zie je aan hun pacifisme.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Klassiekliberaal het volgende:
Ik merk wel dat ik moet oppassen voor mijn eigen gedachtes bij het zien van dit soort beelden. Juichen om immigranten die verdrinken vond ik nog niet zo lang geleden achterlijk.
Beter gewoon stoppen met denken dan als je die kant op gaat.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Klassiekliberaal het volgende:
Ik merk wel dat ik moet oppassen voor mijn eigen gedachtes bij het zien van dit soort beelden. Juichen om immigranten die verdrinken vond ik nog niet zo lang geleden achterlijk.
Dat vind ik nog steeds achterlijk, terwijl mijn bloed toch echt gaat koken bij deze beelden.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Klassiekliberaal het volgende:
Ik. Maar dat zogenaamde 'verhaal' heb ik al een keer gelezen. Klopte natuurlijk niets van.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef Physsic het volgende:
Wie zei net dat ie nieuwsgierig was naar Tarik's verhaal?
Ik kan die post niet meer terugvinden.
Ad hominem.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beter gewoon stoppen met denken dan als je die kant op gaat.
Al die mannen zijn een gevaar voor onze welvaart, veiligheid en maniet van leven. Triest voor die onschuldige kinderen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Klassiekliberaal het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:50:22Update - Hungarian prime minister's security adviser says 20 policemen have been injured so far in clashes at the Serbia-Hungary border reageer retweet
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beter gewoon stoppen met denken dan als je die kant op gaat.
Was die gast met Sheldon van TBBT als UI. Maar dat verhaal van Tarik staat gewoon online.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef Physsic het volgende:
Jij moet vooral oppassen voor het feit dat je makkelijk te beďnvloeden bent denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Klassiekliberaal het volgende:
Ik vind het ook nog steeds achterlijk, maar toch minder dan eerst.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds achterlijk, terwijl mijn bloed toch echt gaat koken bij deze beelden.
Ja heb je gelijk in maar als je denkt dat je binnenkort gaat juichen bij het zien van mensen die verdrinken gaat het fout.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:51 schreef Klassiekliberaal het volgende:
[..]
Ad hominem.
Maar vertel, deze mensen gaan een positieve bijdrage leveren aan de westerse maatschappij?
Jij kan niet lezen?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in maar als je denkt dat je binnenkort gaat juichen bij het zien van mensen die verdrinken gaat het fout.
Het is een perfecte vreemdelingenlegioen wat je met ze kan opbouwen. Fitte jonge mannen!quote:Op woensdag 16 september 2015 17:44 schreef Scorpie het volgende:
Dit soort mensen zijn voorbestemd om ons land verder op te bouwen
Ik.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef Physsic het volgende:
Dit zijn toch echt de hoogopgeleide hardwerkende keurig verzorgde aanwinsten voor onze maatschappijquote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds achterlijk, terwijl mijn bloed toch echt gaat koken bij deze beelden.
Ik stel nergens dat ik binnenkort ga juichen om immigranten die verdrinken. Wat ik constateer is: ik herken bij mijzelf een verandering in mijn gedachtepatroon. Laat ik het simpel stellen: dit soort beelden wekken bij mij niet meer sympathie op voor de immigranten.quote:
Okéquote:Op woensdag 16 september 2015 17:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Aan je reacties te zien zit het wel diep ja.
Waar doe ik dat precies?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Blijf pleiten voor je eigen ondergang
Volgens de site van de NOS zijn er veel vrouwen en kinderen aanwezig. Waar dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:55 schreef Snepar het volgende:
Over 5 min begint een hetze door de NOS aan Hongarije. Wie gaat kijken?
Bij de journalisten op een afstand...quote:Op woensdag 16 september 2015 17:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens de site van de NOS zijn er veel vrouwen en kinderen aanwezig. Waar dan?
Zeker kijken.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:55 schreef Snepar het volgende:
Je weet bij voorbaat welke beelden ze gaan uitzendenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:55 schreef Snepar het volgende:
Neuh ze staan er nog steeds en proberen het hek te vernielenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:58 schreef Mylene het volgende:
Wat is er in de tussentijd gebeurd? Vluchtelingen zijn weggejaagd?
Hongarije is mensonterend, x vergelijkingen met WW2, paar kindjes in beeld. Op naar het volgende onderwerp.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:59 schreef Confetti het volgende:
Eens even kijken hoe de NOS dit verhaal gaat verdraaien.
Ja, want dat kan niet...quote:Op woensdag 16 september 2015 18:04 schreef Ali_boo het volgende:
Vluchteling zit te whatsappen op zijn nieuwe dure telefoon
Linksboven 1 gespot.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:05 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de vrouwen en kinderen? Oh wacht, die zijn er niet.
Neequote:Op woensdag 16 september 2015 18:05 schreef BarryOSeven het volgende:
De rellen zijn natuurlijk niet eens naar voren gekomen of wel?
zo'n groep is niet zomaar 'weg' oplossing is om iemand die ook maar 1 stap over de grens zet, meteen met harde hand op te pakken (tasers zijn van mij toegestaan). busje van de servische politie, en 5 km van de grens droppen. En gewoon doorgaan, net zolang tot het tot hun doordringt, dat de grens ook echt een grens is.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:01 schreef Klassiekliberaal het volgende:
In bepaalde landen was er al met scherp geschoten. Let op: dit moeten ze uiteraard niet doen, maar iets harder optreden dan dit mag wel.
Precies.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:07 schreef Bensel het volgende:
[..]
zo'n groep is niet zomaar 'weg' oplossing is om iemand die ook maar 1 stap over de grens zet, meteen met harde hand op te pakken (tasers zijn van mij toegestaan). busje van de servische politie, en 5 km van de grens droppen. En gewoon doorgaan, net zolang tot het tot hun doordringt, dat de grens ook echt een grens is.
Een onjuiste tweet denk ikquote:Op woensdag 16 september 2015 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
Agence France-presse meldt het, maar ik zie niets...
Als je graag alle kanten van de zaak belicht ziet, begin dan eens bij jezelf en kap met iedereen die een jou onwelgevallige kijk op de zaak heeft uit te maken voor linkse zwakzinnige policor gutmensch.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:04 schreef Scorpie het volgende:
De NOS laat lekker eenzijdige beelden zien, zoals gewend en verwacht.
Hopelijk schieten ze ze allemaal kapot. Tuig.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Kijk nou eens, wat al die lieve vluchtelingen nou doen?
[ afbeelding ]
De ware aard komt boven: Als ze er niet in mogen, dan gaan ze geweld gebruiken. Dit heeft niets meer met vluchten te maken, dit is een invasie.
Hongarije heeft traangas ingezet. De volgende stap is met scherp schieten.
Zo weinig? Ik schaam me om NL'er te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
Azc's NL, geprojecteerd, bron RTL nieuws.
[ afbeelding ]
Sinds wanneer ben ik een verslaggever van de media? Humor dit.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je graag alle kanten van de zaak belicht ziet, begin dan eens bij jezelf en kap met iedereen die een jou onwelgevallige kijk op de zaak heeft uit te maken voor linkse zwakzinnige policor gutmensch.
Inderdaad. Maar als ze wel doorlopen zit er niets anders op dan met scherp schieten. Een grens is niet een vrijblijvend dingetje. Dat denkt progressief links in het decadente westen wel, maar gelukkig lijkt het er op dat onze bondgenoten in het oosten de grens nog wel serieus nemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:07 schreef Bensel het volgende:
[..]
zo'n groep is niet zomaar 'weg' oplossing is om iemand die ook maar 1 stap over de grens zet, meteen met harde hand op te pakken (tasers zijn van mij toegestaan). busje van de servische politie, en 5 km van de grens droppen. En gewoon doorgaan, net zolang tot het tot hun doordringt, dat de grens ook echt een grens is.
Deze mensen weten iig hoe ze vuur moeten maken, kan van pas komen in NL.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Kijk nou eens, wat al die lieve vluchtelingen nou doen?
[ afbeelding ]
De ware aard komt boven: Als ze er niet in mogen, dan gaan ze geweld gebruiken. Dit heeft niets meer met vluchten te maken, dit is een invasie.
Hongarije heeft traangas ingezet. De volgende stap is met scherp schieten.
Mwaoh, gaat al aardig toch, komen er nog veel bij, ben benieuwd of ze ook in Zeeuws-Vlaanderen komen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:11 schreef Snepar het volgende:
[..]
Zo weinig? Ik schaam me om NL'er te zijn.
Kapot hoeft niet. Liever niet zelfs. Maar grenzen moeten wel keihard gehandhaafd worden. Massale grensoverschrijving is niets anders dan een invasie, en dat is geen politiezaak meer maar militair.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:10 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Hopelijk schieten ze ze allemaal kapot. Tuig.
De Waddeneilanden sla ik hoger aan.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
We kunnen altijd nog naar Zeeuws-Vlaanderen. (Ik kan Zeeuws-Vlaams dialect spreken gelukkig)
Met stenen gooien kunnen ze ook heel goed. Zijn vast hele goede ICT-ers.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Deze mensen weten iig hoe ze vuur moeten maken, kan van pas komen in NL.
Texel ook 1, denk ik. Ben verder nooit op Waddeneilanden geweest eigenlijk. Maar Zeeland lijkt er veel op hoor. Zeker West-Zeeuws-Vlaanderen is goed te doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:12 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
De Waddeneilanden sla ik hoger aan.
Ze praten in een taal die niemand verstaat, hebben een cultuur die zeer afwijkend is van de rest van Nederland, doen dingen die niemand begrijpt, komt voor een groot deel wel overeen met een programmeur ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Met stenen gooien kunnen ze ook heel goed. Zijn vast hele goede ICT-ers.
Ik heb dat liever wel. Wat je zegt; ze krijgen hun zin niet en gebruiken geweld. Hoe triestquote:Op woensdag 16 september 2015 18:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kapot hoeft niet. Liever niet zelfs. Maar grenzen moeten wel keihard gehandhaafd worden. Massale grensoverschrijving is niets anders dan een invasie, en dat is geen politiezaak meer maar militair.
De oost Europeanen geven het goede voorbeeldquote:Op woensdag 16 september 2015 18:14 schreef Confetti het volgende:
In tijden van oorlog is het mogelijk om bepaalde mensenrechten uit het EVRM op te schorten. Ik hoop dat Hongarije het goede voorbeels geeft en over gaat tot een Staat van oorlog. Dit kan echt niet meer.
Ik denk dat wij het eens zijn. Ik ben ook voor keiharde aanpak, dus ook geweld. Maar ik heb liever dat ze dan omkeren en vertrekken dan wanneer het zo erg uit de hand loopt dat er doden vallen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:15 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik heb dat liever wel. Wat je zegt; ze krijgen hun zin niet en gebruiken geweld. Hoe triestHeel Europa moet nu toch ook eens beseffen waar ze mee bezig zijn, kom op hee. Vluchtelingen doen het voor veiligheid, al dit tuig bij de grens is daar helemaal niet naar op zoek. Hebben ze allemaal poep in hun ogen ofso (Merkel en co)?
Ik noteer het als plan Bquote:Op woensdag 16 september 2015 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Texel ook 1, denk ik. Ben verder nooit op Waddeneilanden geweest eigenlijk. Maar Zeeland lijkt er veel op hoor. Zeker West-Zeeuws-Vlaanderen is goed te doen.
Een dode vluchteling is precies waar de media op zit te wachten. Dan hebben ze helemaal fantastische beelden van die brute Hongaarse en Servische Barbaren.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:10 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Hopelijk schieten ze ze allemaal kapot. Tuig.
Absoluutquote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De oost Europeanen geven het goede voorbeeld
Misschien kunnen we er een paar sponsoren en dan een premium livestream krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Klassiekliberaal het volgende:
Zijn er geen linkse activisten aanwezig die de immigranten kunnen opjutten? bedoel, wil wel actie zien.
jawel, ik heb meerdere ' hulporganisaties' voorbij zien lopen. De westers aandoende mensen zijn of journalisten, cameramensen, of hulpverleners (lees linkse activisten)quote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Klassiekliberaal het volgende:
Zijn er geen linkse activisten aanwezig die de immigranten kunnen opjutten? bedoel, wil wel actie zien.
Dat leeft niet in servie helaasquote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Klassiekliberaal het volgende:
mooi. Als die beelden dan aankomen bij de vluchtenden, weten ze dat hier heen komen geen optie meer is. Hoe slechter ze het krijgen, des te beter eigenlijk, hoe pijnlijk het ook mag zijn om te zien, het voorkomt uiteindelijk veeeel meer leed.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Een dode vluchteling is precies waar de media op zit te wachten. Dan hebben ze helemaal fantastische beelden van die brute Hongaarse en Servische Barbaren.
Je kunt altijd wat aan mij vragen, want ik spreek vloeiend Oostburgs (West-Zeeuws-Vlaams).quote:
Jah tuurlijk heb ik ook liever dat ze omkeren en weggaan. Maar dat doen ze echt niet, durf ik al mijn geld op te zetten. Dit gaat gewoon volledig uit de hand lopen tussen Hongarije en Servie, relaties staan op scherp. En dat allemaal door een partij vluchtelingen, het heeft alleen maar ellende gebracht en dat word alleen nog maar erger.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het eens zijn. Ik ben ook voor keiharde aanpak, dus ook geweld. Maar ik heb liever dat ze dan omkeren en vertrekken dan wanneer het zo erg uit de hand loopt dat er doden vallen.
Dat klopt. En de VN is zo verrot dat ze in staat zijn om dan Hongarije en Servië de schuld te geven. Is ook gebeurd met Kosovo waardoor Servië een stuk land kwijt is geraakt aan een stel islamitische terroristen. De VN geef altijd moslims het voordeel van de twijfel. Ik hoop dus dat het met een sisser afloopt, maar er moet zeker gepast geweld worden gebruikt bij grensbewaking. Dat is gewoon een overheidstaak.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Een dode vluchteling is precies waar de media op zit te wachten. Dan hebben ze helemaal fantastische beelden van die brute Hongaarse en Servische Barbaren.
Mijn directeur kan een steen naar zijn hoofd verwachten maandagochtend.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:19 schreef PirE het volgende:
Niks aan de hand ze zijn alleen maar geďrriteerd omdat ze moe zijn (volgens Rode Kruis mevrouw bij 1 Vandaag)
Maar waarom doet de media dat eigenlijk? Waarom allea vanaf een kant en altijd maar de zielige verhaaltjes. Om te kotsen gewoonquote:Op woensdag 16 september 2015 18:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Nationalisme is gezond. Dat komen wij in Noord-West Europa tekort. Daardoor is onze identiteit weg, geen grenzen meer, alleen nog een multiculturele chaos.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat leeft niet in servie helaas![]()
Men is daar behoorlijk nationalistisch
Omdat het de losse verkoop/kijkcijfers een boost geeft. Of het nou een overleden vluchteling is of een Marokkaanse verdachte.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Maar waarom doet de media dat eigenlijk? Waarom allea vanaf een kant en altijd maar de zielige verhaaltjes. Om te kotsen gewoon
Dat je een andere mening en visie hebt dan ik vind ik prima. Maar dat je voortdurend anderen loopt af te zeiken met al je ad hominems vind ik erg kinderachtig en ergerlijk. Mensen afbranden omdat je hun denkbeelden niet tof vindt is erg laag.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een verslaggever van de media? Humor dit.
Ik geloof er niets van dat het tussen deze landen uit de hand gaat lopen. Hongarije en Servië hebben dezelfde belangen, namelijk geen tuig in hun landen. Servië en Hongarije moeten gaan samenwerken om het tuig hun landen uit te werken.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Jah tuurlijk heb ik ook liever dat ze omkeren en weggaan. Maar dat doen ze echt niet, durf ik al mijn geld op te zetten. Dit gaat gewoon volledig uit de hand lopen tussen Hongarije en Servie, relaties staan op scherp. En dat allemaal door een partij vluchtelingen, het heeft alleen maar ellende gebracht en dat word alleen nog maar erger.
Dat scoort gemakkelijk. De beelden spreken voor zich, noemen ze dat. Zo hoeven ze geen enkele nuancering aan te brengen, en kunnen ze meer onzin verkopenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Maar waarom doet de media dat eigenlijk? Waarom allea vanaf een kant en altijd maar de zielige verhaaltjes. Om te kotsen gewoon
quote:Op woensdag 16 september 2015 18:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo en toen zag de omgeving er weer exact zo uit als thuis. Wat een bende in 2 dagen zeg.
Dan reageer je toch niet als het je niet bevalt? Ik heb niks op met de kinderachtige en naďeve achterhaalde ideeën die men heeft op het gebied van de opvang van deze kansarmen. Dat jij het niet leuk vindt om te horen dat de lui die je zo vurig verdedigt allemaal tuig van de richel is interesseert me echt helemaal niks.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat je een andere mening en visie hebt dan ik vind ik prima. Maar dat je voortdurend anderen loopt af te zeiken met al je ad hominems vind ik erg kinderachtig en ergerlijk. Mensen afbranden omdat je hun denkbeelden niet tof vindt is erg laag.
Criticise ideas, not people.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 september 2015 18:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Fantastische bondgenoten. Wat mij betreft al die zuidelijke landen, de schoften die al die jaren ons hebben belazerd met hun financiën en alle illegalen door hebben gestuurd naar ons toe, uit de EU. En Oost-Europa koesteren.
Terecht toch, beetje de openbare orde handhaven. Nu heeft het normale verkeer er last van..quote:Op woensdag 16 september 2015 18:25 schreef Houtenbeen het volgende:
De Servische politie stuurt ze weg van de grens
Niks vergeleken bij een doorsnee Koningsdagquote:Op woensdag 16 september 2015 18:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo en toen zag de omgeving er weer exact zo uit als thuis. Wat een bende in 2 dagen zeg.
De ellende is, dat Servië de stroom migranten ongehinderd doorlaat en Hongarije opzadelt met het probleem dat er nu is. Servië is niet voornemens dit te gaan veranderen, kwam uit de mond van een minister.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat het tussen deze landen uit de hand gaat lopen. Hongarije en Servië hebben dezelfde belangen, namelijk geen tuig in hun landen. Servië en Hongarije moeten gaan samenwerken om het tuig hun landen uit te werken.
Er is geen verkeer meer, al 2 dagen niet meerquote:Op woensdag 16 september 2015 18:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Terecht toch, beetje de openbare orde handhaven. Nu heeft het normale verkeer er last van..
Ik moet zeggen dat de houding van Servië mij verbaast. Waarom vertikt Servië het om de grenzen te bewaken? Ik weet wel dat Servië streng bewaakte grenzen heeft, maar blijkbaar knijpen ze voor het tuig een oogje dicht. Terwijl Servië als geen ander weet wat grote groepen moslims binnen je landsgrenzen kunnen aanrichten.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
De ellende is, dat Servië de stroom migranten ongehinderd doorlaat en Hongarije opzadelt met het probleem dat er nu is. Servië is niet voornemens dit te gaan veranderen, kwam uit de mond van een minister.
Nou het is een vrij eng christelijk mannetje hoor...quote:Op woensdag 16 september 2015 18:27 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Er moet een standbeeld wordenopgericht voor Orban, de enige die snapt dat je de hele stabiliteit niet op het spel moet zetten en gewoon conform de regels die nota bene door de landen zelf zijn afgesproken moet handelen!!
Maar hij heeft wel als enige in Europa door dat we die illegalen hier absoluut niet moeten verwelkomen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou het is een vrij eng christelijk mannetje hoor...
Ik gok dat de volgende dode vluchting opgeblazen is geworden door een Joegoslavische landmijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Klopt, wel de enige met ballen. Ook al is hij fascist.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit is ook de reden dat we over ons heen laten lopen en alles maar accepterenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nationalisme is gezond. Dat komen wij in Noord-West Europa tekort. Daardoor is onze identiteit weg, geen grenzen meer, alleen nog een multiculturele chaos.
Servië denk ook gewoon iets van "ze wilen toch naar de EU/Duitsland, dus waarom moeilijk doen en ze tegenhouden". Als de grenzen gesloten blijven gaat Servië dat ook doen enz.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de houding van Servië mij verbaast. Waarom vertikt Servië het om de grenzen te bewaken? Ik weet wel dat Servië streng bewaakte grenzen heeft, maar blijkbaar knijpen ze voor het tuig een oogje dicht. Terwijl Servië als geen ander weet wat grote groepen moslims binnen je landsgrenzen kunnen aanrichten.
Hij is geen fascist. Hij is gewoon democratisch gekozen, zonder ongeregeldheden bij verkiezingen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt, wel de enige met ballen. Ook al is hij fascist.
Met de vluchtelingenproblematiek heeft hij het wel bij het rechte eind. Stop de uitbuiting van mensen door criminele bendes en voorkom dat groepen terroristen en gelukszoekers onterecht de eu binnenkomen door simpelweg de eu regels te volgen! (Iets waar de andere landen hopeloos in falen!)quote:Op woensdag 16 september 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze laten hun rotzooi juist overal achter.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:30 schreef Infection het volgende:
Wat een teringzooi is het geworden. Ze nemen hun rotzooi overal mee naar toe.
twitter:Reuters twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:28:50BREAKING: Hungarian military Humvees, mounted with guns, approach border with Syria. reageer retweet
Daarom is het goed dat Orban lef heeft. Want ook hij kan iedereen doorsturen, zodat Nederland, Duitsland en Zweden al dat tuig krijgen. Vandaag hebben we prachtige beelden kunnen zien van wat er gebeurt als deze groep hun zin niet krijgt (en in Nederland zingen ze nog "Welkom, welkom in mijn land").quote:Op woensdag 16 september 2015 18:30 schreef Snepar het volgende:
[..]
Servië denk ook gewoon iets van "ze wilen toch naar de EU/Duitsland, dus waarom moeilijk doen en ze tegenhouden". Als de grenzen gesloten blijven gaat Servië dat ook doen enz.
Stiekeme blitzkrieg van Hongarije om de situatie meteen op de lossen :vquote:Op woensdag 16 september 2015 18:31 schreef Infection het volgende:
Reuters faalt ook weer lekker:twitter:Reuters twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:28:50BREAKING: Hungarian military Humvees, mounted with guns, approach border with Syria. reageer retweet
Die Hongaren hebben de smaak te pakken na vandaag.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:31 schreef Infection het volgende:
Reuters faalt ook weer lekker:twitter:Reuters twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:28:50BREAKING: Hungarian military Humvees, mounted with guns, approach border with Syria. reageer retweet
Als duizenden mensen uit een ver land jouw grens bestormen, dan is dat gewoon een oorlogshandeling en moet het leger in actie komen. Ook als deze mensen geen militairen zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:32 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Stiekeme blitzkrieg van Hongarije om de situatie meteen op de lossen :v
Eindelijk positiefs nieuws, na dagen alleen maar naďeve dwazen te hebben gezien.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:33 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die Hongaren hebben de smaak te pakken na vandaag.
Servië laat ze doorgaan naar de Hongaarse grens, terwijl ze weten dat die grens potdicht zit..quote:Op woensdag 16 september 2015 18:30 schreef Snepar het volgende:
[..]
Servië denk ook gewoon iets van "ze wilen toch naar de EU/Duitsland, dus waarom moeilijk doen en ze tegenhouden". Als de grenzen gesloten blijven gaat Servië dat ook doen enz.
Te mooi om waar te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:32 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Stiekeme blitzkrieg van Hongarije om de situatie meteen op de lossen :v
Escalatie hoor!quote:Op woensdag 16 september 2015 18:31 schreef Infection het volgende:
Die denken, alle Syriers staan aan de grens dus dat land is leegquote:Op woensdag 16 september 2015 18:31 schreef Infection het volgende:
Ik zou niet hopen om onderdaan te zijn van hem iig, laat ik het daar maar op houden.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:31 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Met de vluchtelingenproblematiek heeft hij het wel bij het rechte eind. Stop de uitbuiting van mensen door criminele bendes en voorkom dat groepen terroristen en gelukszoekers onterecht de eu binnenkomen door simpelweg de eu regels te volgen! (Iets waar de andere landen hopeloos in falen!)
Juist, ongelofelijk naief van Merkel vooral natuurlijk. Haar uitspraken hebben een enorm gevolg gehad voor de toestroom van deze zogenaamde "vluchtelingen"quote:Op woensdag 16 september 2015 18:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daarom is het goed dat Orban lef heeft. Want ook hij kan iedereen doorsturen, zodat Nederland, Duitsland en Zweden al dat tuig krijgen. Vandaag hebben we prachtige beelden kunnen zien van wat er gebeurt als deze groep hun zin niet krijgt (en in Nederland zingen ze nog "Welkom, welkom in mijn land").
twitter:BBCBreaking twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:32:29Treatment of refugees and migrants at Serbia-Hungary border "not acceptable", says UN Chief Ban Ki Moon http://t.co/16JzHPORlp reageer retweet
twitter:cnnbrk twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:35:07Treatment of migrants at Hungarian border "is not acceptable," German defense minister tells @camanpour: http://t.co/s2Sz9VKPBg reageer retweet
twitter:Reuters twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:34:45CORRECTION: Hungarian military Humvees, mounted with guns, approach border with Serbia. reageer retweet
Hahaha, leuke fout.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:35 schreef Infection het volgende:
Ze hebben het eindelijk door:twitter:Reuters twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:34:45CORRECTION: Hungarian military Humvees, mounted with guns, approach border with Serbia. reageer retweet
Gewoon even wezen tanken bij IS, daar is de diesel een paar cent goedkoperquote:Op woensdag 16 september 2015 18:35 schreef Infection het volgende:
Ze hebben het eindelijk door:twitter:Reuters twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:34:45CORRECTION: Hungarian military Humvees, mounted with guns, approach border with Serbia. reageer retweet
Ban Ki Moon had misschien eventjes de livestream moeten bekijken......quote:Op woensdag 16 september 2015 18:35 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BBCBreaking twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:32:29Treatment of refugees and migrants at Serbia-Hungary border "not acceptable", says UN Chief Ban Ki Moon http://t.co/16JzHPORlp reageer retweet
De uitbuiting van vreemdelingen en Unieburgers vindt al plaats sinds de eerste gastarbeider naar hier werd gehaald. Dat is meer een gevolg van winstbejag en schimmige uitzendconstructies dan van gelukszoeken.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:31 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Met de vluchtelingenproblematiek heeft hij het wel bij het rechte eind. Stop de uitbuiting van mensen door criminele bendes en voorkom dat groepen terroristen en gelukszoekers onterecht de eu binnenkomen door simpelweg de eu regels te volgen! (Iets waar de andere landen hopeloos in falen!)
Duitsland moet echt kappen nou.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:35 schreef Houtenbeen het volgende:
En ook Duitsland is boostwitter:cnnbrk twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:35:07Treatment of migrants at Hungarian border "is not acceptable," German defense minister tells @camanpour: http://t.co/s2Sz9VKPBg reageer retweet
Is er überhaupt nog iets nuttigs wat de VN doet behalve afzeiken van alles wat niet volgens hun linkse beleid gaat?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:35 schreef Houtenbeen het volgende:
En ook Duitsland is boostwitter:cnnbrk twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:35:07Treatment of migrants at Hungarian border "is not acceptable," German defense minister tells @camanpour: http://t.co/s2Sz9VKPBg reageer retweet
Die moffen hebben op de achtergrond zware druk op Hongarije uitgeoefend om dir mensen te registreren. Dat kan niet anders want anders had Hongarije ze gewoon lekker op de bus gezet richting Duitsland.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Duitsland moet echt kappen nou.
De hele reden dat dit hek er staat, is omdat Duitsland toch wel schrok van het aantal en snel de grenzen sloot.
DOEI.
Toch dat UNHCR mannetje wrs...?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Kut Duitsers. Wat willen ze nou verdomme? Zelf hebben ze dit bijna allemaal veroorzaakt, pleur toch op.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
De hele reden dat dit hek er staat, is omdat Duitsland toch wel schrok van het aantal en snel de grenzen sloot.
DOEI.
Laat ze dan doorlopen naar Dld, zou ik als Orban zeggen...quote:Op woensdag 16 september 2015 18:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Hongarije ging de grens sluiten, omdat Dld dat deed ook, dus ik begrijp de logica van Frau Merkel niet helemaal...quote:Op woensdag 16 september 2015 18:41 schreef Starm het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe men dit kan afkeuren. Vluchtelingen zijn zelf begonnen met het gooien van stenen naar de politie. Wat had de politie dan moeten, de stenengooiende vluchtelingen knuffels geven?
Ah, goed dat je dit zegt.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die moffen hebben op de achtergrond zware druk op Hongarije uitgeoefend om dir mensen te registreren. Dat kan niet anders want anders had Hongarije ze gewoon lekker op de bus gezet richting Duitsland.
Ik verdedig helemaal niemand vurig. En als dat wel zo is mag je me wat dat betreft quoten. Ik erger me wel dood aan de consequente persoonlijke aanvallen die iedere discussie verzieken. En ik spreek jou er op aan omdat jij een van degenen bent die zich daar aan schuldig maken.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan reageer je toch niet als het je niet bevalt? Ik heb niks op met de kinderachtige en naďeve achterhaalde ideeën die men heeft op het gebied van de opvang van deze kansarmen. Dat jij het niet leuk vindt om te horen dat de lui die je zo vurig verdedigt allemaal tuig van de richel is interesseert me echt helemaal niks.
Na de tweede wereldoorlog dacht de bevolking: Dit nooit weer.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:42 schreef Infection het volgende:
De duitsers maken dezelfde fout als tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zal niet lang meer duren voor iedereen zich tegen hen keert. Of je nou miljoenen joden deporteert of miljoenen migranten opneemt, beide betekenen de ondergang voor hen.
Maar Duitsland stuurt ze niet terug, ze controleren alleen op papieren en wijzen ze vervolgens de weg naar het eerstvolgende vluchtelingenkamp.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hongarije ging de grens sluiten, omdat Dld dat deed ook, dus ik begrijp de logica van Frau Merkel niet helemaal...
Nou, Gordon was laatst in Griekenland en die is toen keihard aangereden.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:43 schreef Oorlogsheld het volgende:
Gewoon Frans Bauer op laten treden daar, dat werkt beter dan traangas.
Helemaal waar.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:42 schreef Infection het volgende:
De duitsers maken dezelfde fout als tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zal niet lang meer duren voor iedereen zich tegen hen keert. Of je nou miljoenen joden deporteert of miljoenen migranten opneemt, beide betekenen de ondergang voor hen.
Viel mij ook al op. Blijkbaar worden velen wakker.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hoe komt het dat de toon hier ineens zo anti illegalen is? Het bevalt mij wel. Meestal is hier een heel leger mensen die "vluchtelingen" zielig vinden en hierheen willen halen.
Nee man, Slayer. Erger dan de duivel, werkte goed in Gitmoquote:Op woensdag 16 september 2015 18:43 schreef Oorlogsheld het volgende:
Stropt op hč, en Merkel begon ineens Dublin van stal te halen ook... terwijl zij zei iedereen is hier welkom, wir schaffen es...quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Maar Duitsland stuurt ze niet terug, ze controleren alleen op papieren en wijzen ze vervolgens de weg naar het eerstvolgende vluchtelingenkamp.
Boeit haar weinig.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begin een steeds grotere hekel aan Frau Merkel te krijgen btw, hebben jullie dat ook.
Zo heeft ze de Grieken ook naar de sodemieter geholpen wrs.
Wat dacht je van Dries Roelvink in zijn gele speedo, dan rennen alle vluchtelingen/migranten wegquote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, Gordon was laatst in Griekenland en die is toen keihard aangereden.
Jij bent helemaal in je nopjesquote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hoe komt het dat de toon hier ineens zo anti illegalen is? Het bevalt mij wel. Meestal is hier een heel leger mensen die "vluchtelingen" zielig vinden en hierheen willen halen.
Die komen niet graag in dit topic nu de ware aard duidelijk wordtquote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Prima.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dries Roelvink in zijn gele speedo, dan rennen alle vluchtelingen/migranten weg
De tering, zonde dat we geen derde rijk meer zijn, ik zou nooit meer op haar gestemd hebben, als ik dat ooit al had gedaan btw.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:45 schreef Physsic het volgende:
[..]
Boeit haar weinig.
Ze heeft al veel nieuwe fans.
Deze is leuker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of David Hasselhoffquote:Op woensdag 16 september 2015 18:43 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik ben nog even voorzichtig positief. Mooi dat de ware aard nu duidelijk wordt (de beelden zeggen genoeg), maar de linkse media zullen het zo knippen dat de politie wreed geweld gebruikt tegen vrouwen en kinderen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die komen niet graag in dit topic nu de ware aard duidelijk wordt
Omdat de mensen je in die feed ziet rellen niet de vluchteling lijkt die onze hulp nodig heeft. Neemt niet weg dat ze er vast wel zijn, en die moeten ook hulp krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nou, werp eens een blik in die mooie kristallen bol van je.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:46 schreef Loekie1 het volgende:
Internet is gebruikt om de dictaturen in het MO omver te werpen en nu is internet gebruikt om hordes mensen deze kant op te krijgen. Islam zal alles doen om Europa te veroveren en Israel van de kaart te vegen.
Niet alleen heeft het zin om die plannen te dwarsbomen maar ook heeft het zin om te voorspellen wat islam nog meer gaat verzinnen.
Daar klopt helemaal niks van, Hongarije begon al lang voor die uitspraken van Merkel met de bouw van het hek.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
DOEI.
Misschien omdat de groep mensen die een iets genuanceerdere mening hebben grotendeels weggejaagd is door de kliek die ze voortdurend voor zwakzinnige policor links gutmensch uitmaakt en ze woorden in de mond legt?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Zeker. Maar die mensen komen niet illegaal naar Europa, maar zitten in de regio. Het grootste probleem in de regio is geld. Dus moeten we heel veel geld vrij maken voor opvang in de regio. En dat kan door de grenzen te sluiten. Een asielzoeker kost 36.000 euro per jaar. Als we die niet meer binnenlaten, dan komt er heel veel geld vrij voor opvang in de regio. En daar zitten de échte vluchtelingen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:48 schreef Snepar het volgende:
[..]
Omdat de mensen je in die feed ziet rellen niet de vluchteling lijkt die onze hulp nodig heeft. Neemt niet weg dat ze er vast wel zijn, en die moeten ook hulp krijgen.
Ik ben voor opvang van vluchtelingen. Alleen loopt die heel erg uit de hand. Financieel en maatschappelijk is het niet op te brengen voor de meeste EU landenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die komen niet graag in dit topic nu de ware aard duidelijk wordt
Omdat nu puntje bij paaltje komt het overgrote deel toch nimby type is.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ja, maar niet om het helemaal dicht te bouwen over de snelweg e.d. xDquote:Op woensdag 16 september 2015 18:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Daar klopt helemaal niks van, Hongarije begon al lang voor die uitspraken van Merkel met de bouw van het hek.
Divje wat doe jij hier?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, werp eens een blik in die mooie kristallen bol van je.
Als dat gebeurt wil ik niet weten wat de gevolgen zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Staan nu politie-auto's van zwaarder geschut, zo te zien. Ze gaan wat doen iig, denk ik. Vraag me af of ze Servië in kunnen rijden. Of gaan de Serven gewoon doodleuk het vuur openen dan?
Goed, ik wil je wel je gelijk geven dat Merkel voor nog 10 meter extra hekwerk heeft gezorgd. Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, maar niet om het helemaal dicht te bouwen over de snelweg e.d. xD
Natuurlijk heb je een bron bij deze bewering dat een een asielzoeker dus ruim 13 miljoen euro per jaar kost. Toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..] Een asielzoeker kost 36.000 euro per dag.
Dat lees ik amper. Ik ben wel regelmatig voor van alles en nog wat uitgemaakt. Ik vind dat de mensen die tegen de immigratie naar Europa zijn zich over het algemeen erg netjes gedragen. Vooral de mensen die pro-immigratie zijn heb ik veel persoonlijke aanvallen zien doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Misschien omdat de groep mensen die een iets genuanceerdere mening hebben grotendeels weggejaagd is door de kliek die ze voortdurend voor zwakzinnige policor links gutmensch uitmaakt en ze woorden in de mond legt?
Ik snap het ook niet, er staan bussen klaar die naar Kroatië gaan, maar toch willen ze rellen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:51 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ze kunnen toch gewoon een stukje omlopen? Ze zien toch dat ze niet welkom zijn ?
Hey MFquote:
Over de snelweg? Wat je ziet is de normale grensovergang. Die is afgesloten omdat de horde migranten daar de grens over wilden i.p.v. zicht te melden bij het transitcentrum verderop.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, maar niet om het helemaal dicht te bouwen over de snelweg e.d. xD
Wat een zinloze reactie. Daar ga ik niet serieus op reageren.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Goed, ik wil je wel je gelijk geven dat Merkel voor nog 10 meter extra hekwerk heeft gezorgd. Wees er maar trots op.
Klopt. Zo ben ik al meerdere malen voor neonazi en extreemrechts uitgemaakt omdat ik een mening had die iets afweek van de pro-immigratie mensen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat lees ik amper. Ik ben wel regelmatig voor van alles en nog wat uitgemaakt. Ik vind dat de mensen die tegen de immigratie naar Europa zijn zich over het algemeen erg netjes gedragen. Vooral de mensen die pro-immigratie zijn heb ik veel persoonlijke aanvallen zien doen.
Pardon, per jaar bedoelde ik uiteraard (NWS / Asielzoekers kosten 36,000 euro per jaar)quote:Op woensdag 16 september 2015 18:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je een bron bij deze bewering dat een een asielzoeker dus ruim 13 miljoen euro per jaar kost. Toch?
Beetje kruitvat in Europa, ook met Poetin die zijn ballen uit zijn broek lacht en die 99 zakken popcorn van Elfletterig aan het verorberen is. Lijkt op 1914 eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Als dat gebeurt wil ik niet weten wat de gevolgen zijn.
Helaas moet ik zo weg dus veel zal ik er dan niet van mee krijgen.
Dit is toch de A7?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:52 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Over de snelweg? Wat je ziet is de normale grensovergang. Die is afgesloten omdat de horde migranten daar de grens over wilden i.p.v. zicht te melden bij het transitcentrum verderop.
36000 per jaar bedoel je. En dat kost een vluchteling niet "echt", maar dat vloeit terug in onze economie door tal van subsidies en door de overheid betaalde asielindustrie (coa e.d.). Een bed en wat vreten kost geen 36.000 per jaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zeker. Maar die mensen komen niet illegaal naar Europa, maar zitten in de regio. Het grootste probleem in de regio is geld. Dus moeten we heel veel geld vrij maken voor opvang in de regio. En dat kan door de grenzen te sluiten. Een asielzoeker kost 36.000 euro per dag. Als we die niet meer binnenlaten, dan komt er heel veel geld vrij voor opvang in de regio. En daar zitten de échte vluchtelingen.
quote:Op woensdag 16 september 2015 18:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je een bron bij deze bewering dat een een asielzoeker dus ruim 13 miljoen euro per jaar kost. Toch?
Ik lees het wel. En woorden zijn me regelmatig in de mond gelegd. Bij herhaling. En ook is al een aantal keer verzonnen op welke partij ik stem, waar ik mijn inkomen vandaan haal en hoe hoog dat is. En wat voor vrienden ik heb. En zelden klopte het. De lol van het meeposten gaat er zo wel een beetje vanaf.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat lees ik amper. Ik ben wel regelmatig voor van alles en nog wat uitgemaakt. Ik vind dat de mensen die tegen de immigratie naar Europa zijn zich over het algemeen erg netjes gedragen. Vooral de mensen die pro-immigratie zijn heb ik veel persoonlijke aanvallen zien doen.
Die uitspraak van Wilders laatst over de Eftelingwereld van deze partij komt nu wel van pasquote:Op woensdag 16 september 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
GroenLinks-Europarlementsleden willen Hongarije EU-stemrecht ontnemen
Dat had men natuurlijk al veel eerder moeten doen. Maar dan omdat Orbán een dictator is die de rechtsstaat en vrijheid van meningsuiting inperkt en letterlijk(!) heeft gezegd dat hij van Hongarije een onvrij land wil maken. Niet vanwege een hekwerk dat in principe alleen bestaande (weliswaar onpraktische, maar toch) regels helpt naleven.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
GroenLinks-Europarlementsleden willen Hongarije EU-stemrecht ontnemen en boetes opleggen![]()
.
Zelfs als een asielzoeker netto slechts een kwart van dat bedrag kost (9.000 euro per jaar), dan nog is opvang in de regio veel goedkoper. En zoals ik al schreef: Daar zitten de échte vluchtelingen. Mensen die echt zijn gevlucht voor gevaar en dankbaar zijn voor alles wat hen geboden wordt. Deze mensen moeten we inderdaad helpen, niet het tuig wat meent een plek in Europa te kunnen claimen, desnoods met het gooien van stenen naar politie.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:53 schreef Snepar het volgende:
[..]
36000 per jaar bedoel je. En dat kost een vluchteling niet "echt", maar dat vloeit terug in onze economie door tal van subsidies en door de overheid betaalde asielindustrie (coa e.d.). Een bed en wat vreten kost geen 36.000 per jaar.
Neemt niet weg dat ik het verder met je eens ben hoor. Ik zie geen toekomst voor hen hier.
Is bij mij ook gebeurd. PVV-tokkie ben ik genoemd, er is gezegd dat ik een uitkering heb, er is gezegd dat nazi-partij de Gouden Dageraad mijn ideaal is, allemaal onzin en ook irrelevant voor de discussie.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik lees het wel. En woorden zijn me regelmatig in de mond gelegd. Bij herhaling. En ook is al een aantal keer verzonnen op welke partij ik stem, waar ik mijn inkomen vandaan haal en hoe hoog dat is. En wat voor vrienden ik heb. En zelden klopte het. De lol van het meeposten gaat er zo wel een beetje vanaf.
De waarheid kan niet meer ontkend worden he.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Als Hongarije slim is stappen ze gewoon uit de EU. Blijkbaar zijn ze het enige land in de EU die nog voor zichzelf kan denken.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
GroenLinks-Europarlementsleden willen Hongarije EU-stemrecht ontnemen en boetes opleggen![]()
.
Ja, je vergeet alleen dat als je links bent en je bent het niet met eens met rechts, dan word je ook uitkeringstrekker en kinderverkrachter meteen maar genoemd hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is bij mij ook gebeurd. PVV-tokkie ben ik genoemd, er is gezegd dat ik een uitkering heb, allemaal onzin en ook irrelevant voor de discussie.
Ja, weg met gekozen leiders.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat had men natuurlijk al veel eerder moeten doen. Maar dan omdat Orbán een dictator is die de rechtsstaat en vrijheid van meningsuiting inperkt en letterlijk(!) heeft gezegd dat hij van Hongarije een onvrij land wil maken. Niet vanwege een hekwerk dat in principe alleen bestaande (weliswaar onpraktische, maar toch) regels helpt naleven.
En op een gegeven moment hebben sommige mensen daar geen trek meer in en dan haken ze af.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is bij mij ook gebeurd. PVV-tokkie ben ik genoemd, er is gezegd dat ik een uitkering heb, allemaal onzin en ook irrelevant voor de discussie.
Ik ben benieuwd wat de Kroaten doen. Vanuit Kroatië kunnen ze niet zomaar naar Oostenrijk. Ze moeten daarvoor wederom door Hongarije (die ze dan ook zal tegenhouden) of door Slovenië, wat tot nu toe redelijk buiten schot is gebleven.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die lui worden nu door de Serviërs met bussen naar opvangkampen gebracht.Van daaruit reizen ze verder naar Kroatië, hoor ik net een Duitse verslaggever zeggen.
Of ze pakken weer de boot. Naar Italie.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de Kroaten doen. Vanuit Kroatië kunnen ze niet zomaar naar Oostenrijk. Ze moeten daarvoor wederom door Hongarije (die ze dan ook zal tegenhouden) of door Slovenië, wat tot nu toe redelijk buiten schot is gebleven.
Orbán heeft bij de laatste verkiezingen slechts 44% van de stemmen gehaald, maar doordat hij de kiesdistricten slim heeft heringedeeld kreeg hij toch 67% van de zetels. Het is dus overduidelijk geen gekozen leider maar een dictator met wat democratische make-up.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, weg met gekozen leiders.
De Kroaten gaan ze helpen, door ze langs veilige wegen te leiden i.v.m.gebieden waar mijnenvelden liggen. Ik snap er niets meer van....quote:Op woensdag 16 september 2015 18:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de Kroaten doen. Vanuit Kroatië kunnen ze niet zomaar naar Oostenrijk. Ze moeten daarvoor wederom door Hongarije (die ze dan ook zal tegenhouden) of door Slovenië, wat tot nu toe redelijk buiten schot is gebleven.
Wat een chaos. Het speelt zich ook gewoon bij de grensovergang af, niet eens ergens middenin de graanvelden.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De Servische politie had daar ook een paar uur geleden kunnen gaan staan. Pas na de chaos komen ze op gang.
[ afbeelding ]
In Amerika gaat het net zo. Ook Engeland heeft een districtenstelsel. Geen landen die wij een dictatuur noemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Orbán heeft bij de laatste verkiezingen slechts 44% van de stemmen gehaald, maar doordat hij de kiesdistricten slim heeft heringedeeld kreeg hij toch 67% van de zetels. Het is dus overduidelijk geen gekozen leider maar een dictator met wat democratische make-up.
Dat doen ze in Amerika ook. Oprotten met Obama!!!quote:Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Orbán heeft bij de laatste verkiezingen slechts 44% van de stemmen gehaald, maar doordat hij de kiesdistricten slim heeft heringedeeld kreeg hij toch 67% van de zetels. Het is dus overduidelijk geen gekozen leider maar een dictator met wat democratische make-up.
Ja, het lijkt me duidelijk dat je daar niet wil wonen met zo'n type als baas. Kun je beter zo'n lullo hebben als Rutte. Waar je je dan ook weer enorm aan kunt ergeren, maar goed.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat daar de districten niet zo zijn ingedeeld (via gerrymandering, Google maar eens) dat je met 44% van de stemmen een 67%-meerderheid behaalt.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In Amerika gaat het net zo. Ook Engeland heeft een districtenstelsel. Geen landen die wij een dictatuur noemen.
Obama heeft de districten heringedeeld?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat doen ze in Amerika ook. Oprotten met Obama!!!![]()
![]()
Plus, 20% van de stemmen is daarnaast nog naar Jobbik gegaan, een partij welke zichzelf nog een stuk radicaler opstelt. Deze richting ligt daar gewoon wat acceptabeler dan hier.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In Amerika gaat het net zo. Ook Engeland heeft een districtenstelsel. Geen landen die wij een dictatuur noemen.
Liever een man als Orban dan rubberen Rutte.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me duidelijk dat je daar niet wil wonen met zo'n type als baas. Kun je beter zo'n lullo hebben als Rutte. Waar je je dan ook weer enorm aan kunt ergeren, maar goed.
Obama had 51% van de stemmen. Dat is dus iets heel anders dan in Hongarije.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat doen ze in Amerika ook. Oprotten met Obama!!!![]()
![]()
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me duidelijk dat je daar niet wil wonen met zo'n type als baas. Kun je beter zo'n lullo hebben als Rutte. Waar je je dan ook weer enorm aan kunt ergeren, maar goed.
Ik heb altijd al sympathie gehad voor Orban. Hij is zeker niet perfect (zoals geen enkel politicus dat is), maar hij staat voor zijn land.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat daar de districten niet zo zijn ingedeeld (via gerrymandering, Google maar eens) dat je met 44% van de stemmen een 67%-meerderheid behaalt.
Maar goed, dit zal wel aan dovemansoren zijn gericht, want omdat Orbán een hek tegen vluchtelingen bouwt is het natuurlijk automatisch en per definitie een democratische superheld waar niks op aangemerkt mag worden.
Jobbik had zelfs een paramilitaire tak, een soort SS. Maar dat ging volgens mij zelfs Orbán ook te ver.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Plus, 20% van de stemmen is daarnaast nog naar Jobbik gegaan, een partij welke zichzelf nog een stuk radicaler opstelt. Deze richting ligt daar gewoon wat acceptabeler dan hier.
Ja, als iemand dat zegt, dan vraag ik me af waarom je zo'n hekel hebt aan moslims. Dat zijn allemaal van dat soort mannen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Liever een man als Orban dan rubberen Rutte.
Dat lijkt mij ook terecht. Paramilitaire takken van politieke partijen passen niet in een democratie.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Jobbik had zelfs een paramilitaire tak, een soort SS. Maar dat ging volgens mij zelfs Orbán ook te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |