Waar doe ik dat precies?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Blijf pleiten voor je eigen ondergang
Volgens de site van de NOS zijn er veel vrouwen en kinderen aanwezig. Waar dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:55 schreef Snepar het volgende:
Over 5 min begint een hetze door de NOS aan Hongarije. Wie gaat kijken?
Bij de journalisten op een afstand...quote:Op woensdag 16 september 2015 17:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens de site van de NOS zijn er veel vrouwen en kinderen aanwezig. Waar dan?
Zeker kijken.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:55 schreef Snepar het volgende:
Je weet bij voorbaat welke beelden ze gaan uitzendenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:55 schreef Snepar het volgende:
Neuh ze staan er nog steeds en proberen het hek te vernielenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:58 schreef Mylene het volgende:
Wat is er in de tussentijd gebeurd? Vluchtelingen zijn weggejaagd?
Hongarije is mensonterend, x vergelijkingen met WW2, paar kindjes in beeld. Op naar het volgende onderwerp.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:59 schreef Confetti het volgende:
Eens even kijken hoe de NOS dit verhaal gaat verdraaien.
Ja, want dat kan niet...quote:Op woensdag 16 september 2015 18:04 schreef Ali_boo het volgende:
Vluchteling zit te whatsappen op zijn nieuwe dure telefoon
Linksboven 1 gespot.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:05 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de vrouwen en kinderen? Oh wacht, die zijn er niet.
Neequote:Op woensdag 16 september 2015 18:05 schreef BarryOSeven het volgende:
De rellen zijn natuurlijk niet eens naar voren gekomen of wel?
zo'n groep is niet zomaar 'weg' oplossing is om iemand die ook maar 1 stap over de grens zet, meteen met harde hand op te pakken (tasers zijn van mij toegestaan). busje van de servische politie, en 5 km van de grens droppen. En gewoon doorgaan, net zolang tot het tot hun doordringt, dat de grens ook echt een grens is.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:01 schreef Klassiekliberaal het volgende:
In bepaalde landen was er al met scherp geschoten. Let op: dit moeten ze uiteraard niet doen, maar iets harder optreden dan dit mag wel.
Precies.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:07 schreef Bensel het volgende:
[..]
zo'n groep is niet zomaar 'weg' oplossing is om iemand die ook maar 1 stap over de grens zet, meteen met harde hand op te pakken (tasers zijn van mij toegestaan). busje van de servische politie, en 5 km van de grens droppen. En gewoon doorgaan, net zolang tot het tot hun doordringt, dat de grens ook echt een grens is.
Een onjuiste tweet denk ikquote:Op woensdag 16 september 2015 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
Agence France-presse meldt het, maar ik zie niets...
Als je graag alle kanten van de zaak belicht ziet, begin dan eens bij jezelf en kap met iedereen die een jou onwelgevallige kijk op de zaak heeft uit te maken voor linkse zwakzinnige policor gutmensch.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:04 schreef Scorpie het volgende:
De NOS laat lekker eenzijdige beelden zien, zoals gewend en verwacht.
Hopelijk schieten ze ze allemaal kapot. Tuig.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Kijk nou eens, wat al die lieve vluchtelingen nou doen?
[ afbeelding ]
De ware aard komt boven: Als ze er niet in mogen, dan gaan ze geweld gebruiken. Dit heeft niets meer met vluchten te maken, dit is een invasie.
Hongarije heeft traangas ingezet. De volgende stap is met scherp schieten.
Zo weinig? Ik schaam me om NL'er te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
Azc's NL, geprojecteerd, bron RTL nieuws.
[ afbeelding ]
Sinds wanneer ben ik een verslaggever van de media? Humor dit.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je graag alle kanten van de zaak belicht ziet, begin dan eens bij jezelf en kap met iedereen die een jou onwelgevallige kijk op de zaak heeft uit te maken voor linkse zwakzinnige policor gutmensch.
Inderdaad. Maar als ze wel doorlopen zit er niets anders op dan met scherp schieten. Een grens is niet een vrijblijvend dingetje. Dat denkt progressief links in het decadente westen wel, maar gelukkig lijkt het er op dat onze bondgenoten in het oosten de grens nog wel serieus nemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:07 schreef Bensel het volgende:
[..]
zo'n groep is niet zomaar 'weg' oplossing is om iemand die ook maar 1 stap over de grens zet, meteen met harde hand op te pakken (tasers zijn van mij toegestaan). busje van de servische politie, en 5 km van de grens droppen. En gewoon doorgaan, net zolang tot het tot hun doordringt, dat de grens ook echt een grens is.
Deze mensen weten iig hoe ze vuur moeten maken, kan van pas komen in NL.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Kijk nou eens, wat al die lieve vluchtelingen nou doen?
[ afbeelding ]
De ware aard komt boven: Als ze er niet in mogen, dan gaan ze geweld gebruiken. Dit heeft niets meer met vluchten te maken, dit is een invasie.
Hongarije heeft traangas ingezet. De volgende stap is met scherp schieten.
Mwaoh, gaat al aardig toch, komen er nog veel bij, ben benieuwd of ze ook in Zeeuws-Vlaanderen komen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:11 schreef Snepar het volgende:
[..]
Zo weinig? Ik schaam me om NL'er te zijn.
Kapot hoeft niet. Liever niet zelfs. Maar grenzen moeten wel keihard gehandhaafd worden. Massale grensoverschrijving is niets anders dan een invasie, en dat is geen politiezaak meer maar militair.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:10 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Hopelijk schieten ze ze allemaal kapot. Tuig.
De Waddeneilanden sla ik hoger aan.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
We kunnen altijd nog naar Zeeuws-Vlaanderen. (Ik kan Zeeuws-Vlaams dialect spreken gelukkig)
Met stenen gooien kunnen ze ook heel goed. Zijn vast hele goede ICT-ers.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Deze mensen weten iig hoe ze vuur moeten maken, kan van pas komen in NL.
Texel ook 1, denk ik. Ben verder nooit op Waddeneilanden geweest eigenlijk. Maar Zeeland lijkt er veel op hoor. Zeker West-Zeeuws-Vlaanderen is goed te doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:12 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
De Waddeneilanden sla ik hoger aan.
Ze praten in een taal die niemand verstaat, hebben een cultuur die zeer afwijkend is van de rest van Nederland, doen dingen die niemand begrijpt, komt voor een groot deel wel overeen met een programmeur ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Met stenen gooien kunnen ze ook heel goed. Zijn vast hele goede ICT-ers.
Ik heb dat liever wel. Wat je zegt; ze krijgen hun zin niet en gebruiken geweld. Hoe triestquote:Op woensdag 16 september 2015 18:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kapot hoeft niet. Liever niet zelfs. Maar grenzen moeten wel keihard gehandhaafd worden. Massale grensoverschrijving is niets anders dan een invasie, en dat is geen politiezaak meer maar militair.
De oost Europeanen geven het goede voorbeeldquote:Op woensdag 16 september 2015 18:14 schreef Confetti het volgende:
In tijden van oorlog is het mogelijk om bepaalde mensenrechten uit het EVRM op te schorten. Ik hoop dat Hongarije het goede voorbeels geeft en over gaat tot een Staat van oorlog. Dit kan echt niet meer.
Ik denk dat wij het eens zijn. Ik ben ook voor keiharde aanpak, dus ook geweld. Maar ik heb liever dat ze dan omkeren en vertrekken dan wanneer het zo erg uit de hand loopt dat er doden vallen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:15 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik heb dat liever wel. Wat je zegt; ze krijgen hun zin niet en gebruiken geweld. Hoe triestHeel Europa moet nu toch ook eens beseffen waar ze mee bezig zijn, kom op hee. Vluchtelingen doen het voor veiligheid, al dit tuig bij de grens is daar helemaal niet naar op zoek. Hebben ze allemaal poep in hun ogen ofso (Merkel en co)?
Ik noteer het als plan Bquote:Op woensdag 16 september 2015 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Texel ook 1, denk ik. Ben verder nooit op Waddeneilanden geweest eigenlijk. Maar Zeeland lijkt er veel op hoor. Zeker West-Zeeuws-Vlaanderen is goed te doen.
Een dode vluchteling is precies waar de media op zit te wachten. Dan hebben ze helemaal fantastische beelden van die brute Hongaarse en Servische Barbaren.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:10 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Hopelijk schieten ze ze allemaal kapot. Tuig.
Absoluutquote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De oost Europeanen geven het goede voorbeeld
Misschien kunnen we er een paar sponsoren en dan een premium livestream krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Klassiekliberaal het volgende:
Zijn er geen linkse activisten aanwezig die de immigranten kunnen opjutten? bedoel, wil wel actie zien.
jawel, ik heb meerdere ' hulporganisaties' voorbij zien lopen. De westers aandoende mensen zijn of journalisten, cameramensen, of hulpverleners (lees linkse activisten)quote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Klassiekliberaal het volgende:
Zijn er geen linkse activisten aanwezig die de immigranten kunnen opjutten? bedoel, wil wel actie zien.
Dat leeft niet in servie helaasquote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Klassiekliberaal het volgende:
mooi. Als die beelden dan aankomen bij de vluchtenden, weten ze dat hier heen komen geen optie meer is. Hoe slechter ze het krijgen, des te beter eigenlijk, hoe pijnlijk het ook mag zijn om te zien, het voorkomt uiteindelijk veeeel meer leed.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Een dode vluchteling is precies waar de media op zit te wachten. Dan hebben ze helemaal fantastische beelden van die brute Hongaarse en Servische Barbaren.
Je kunt altijd wat aan mij vragen, want ik spreek vloeiend Oostburgs (West-Zeeuws-Vlaams).quote:
Jah tuurlijk heb ik ook liever dat ze omkeren en weggaan. Maar dat doen ze echt niet, durf ik al mijn geld op te zetten. Dit gaat gewoon volledig uit de hand lopen tussen Hongarije en Servie, relaties staan op scherp. En dat allemaal door een partij vluchtelingen, het heeft alleen maar ellende gebracht en dat word alleen nog maar erger.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het eens zijn. Ik ben ook voor keiharde aanpak, dus ook geweld. Maar ik heb liever dat ze dan omkeren en vertrekken dan wanneer het zo erg uit de hand loopt dat er doden vallen.
Dat klopt. En de VN is zo verrot dat ze in staat zijn om dan Hongarije en Servië de schuld te geven. Is ook gebeurd met Kosovo waardoor Servië een stuk land kwijt is geraakt aan een stel islamitische terroristen. De VN geef altijd moslims het voordeel van de twijfel. Ik hoop dus dat het met een sisser afloopt, maar er moet zeker gepast geweld worden gebruikt bij grensbewaking. Dat is gewoon een overheidstaak.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Een dode vluchteling is precies waar de media op zit te wachten. Dan hebben ze helemaal fantastische beelden van die brute Hongaarse en Servische Barbaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |