Ja, want dat kan niet...quote:Op woensdag 16 september 2015 18:04 schreef Ali_boo het volgende:
Vluchteling zit te whatsappen op zijn nieuwe dure telefoon
Linksboven 1 gespot.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:05 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de vrouwen en kinderen? Oh wacht, die zijn er niet.
Neequote:Op woensdag 16 september 2015 18:05 schreef BarryOSeven het volgende:
De rellen zijn natuurlijk niet eens naar voren gekomen of wel?
zo'n groep is niet zomaar 'weg' oplossing is om iemand die ook maar 1 stap over de grens zet, meteen met harde hand op te pakken (tasers zijn van mij toegestaan). busje van de servische politie, en 5 km van de grens droppen. En gewoon doorgaan, net zolang tot het tot hun doordringt, dat de grens ook echt een grens is.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:01 schreef Klassiekliberaal het volgende:
In bepaalde landen was er al met scherp geschoten. Let op: dit moeten ze uiteraard niet doen, maar iets harder optreden dan dit mag wel.
Precies.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:07 schreef Bensel het volgende:
[..]
zo'n groep is niet zomaar 'weg' oplossing is om iemand die ook maar 1 stap over de grens zet, meteen met harde hand op te pakken (tasers zijn van mij toegestaan). busje van de servische politie, en 5 km van de grens droppen. En gewoon doorgaan, net zolang tot het tot hun doordringt, dat de grens ook echt een grens is.
Een onjuiste tweet denk ikquote:Op woensdag 16 september 2015 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
Agence France-presse meldt het, maar ik zie niets...
Als je graag alle kanten van de zaak belicht ziet, begin dan eens bij jezelf en kap met iedereen die een jou onwelgevallige kijk op de zaak heeft uit te maken voor linkse zwakzinnige policor gutmensch.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:04 schreef Scorpie het volgende:
De NOS laat lekker eenzijdige beelden zien, zoals gewend en verwacht.
Hopelijk schieten ze ze allemaal kapot. Tuig.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Kijk nou eens, wat al die lieve vluchtelingen nou doen?
[ afbeelding ]
De ware aard komt boven: Als ze er niet in mogen, dan gaan ze geweld gebruiken. Dit heeft niets meer met vluchten te maken, dit is een invasie.
Hongarije heeft traangas ingezet. De volgende stap is met scherp schieten.
Zo weinig? Ik schaam me om NL'er te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
Azc's NL, geprojecteerd, bron RTL nieuws.
[ afbeelding ]
Sinds wanneer ben ik een verslaggever van de media? Humor dit.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je graag alle kanten van de zaak belicht ziet, begin dan eens bij jezelf en kap met iedereen die een jou onwelgevallige kijk op de zaak heeft uit te maken voor linkse zwakzinnige policor gutmensch.
Inderdaad. Maar als ze wel doorlopen zit er niets anders op dan met scherp schieten. Een grens is niet een vrijblijvend dingetje. Dat denkt progressief links in het decadente westen wel, maar gelukkig lijkt het er op dat onze bondgenoten in het oosten de grens nog wel serieus nemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:07 schreef Bensel het volgende:
[..]
zo'n groep is niet zomaar 'weg' oplossing is om iemand die ook maar 1 stap over de grens zet, meteen met harde hand op te pakken (tasers zijn van mij toegestaan). busje van de servische politie, en 5 km van de grens droppen. En gewoon doorgaan, net zolang tot het tot hun doordringt, dat de grens ook echt een grens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |