Mijn directeur kan een steen naar zijn hoofd verwachten maandagochtend.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:19 schreef PirE het volgende:
Niks aan de hand ze zijn alleen maar geïrriteerd omdat ze moe zijn (volgens Rode Kruis mevrouw bij 1 Vandaag)
Maar waarom doet de media dat eigenlijk? Waarom allea vanaf een kant en altijd maar de zielige verhaaltjes. Om te kotsen gewoonquote:Op woensdag 16 september 2015 18:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Een dode vluchteling is precies waar de media op zit te wachten. Dan hebben ze helemaal fantastische beelden van die brute Hongaarse en Servische Barbaren.
Nationalisme is gezond. Dat komen wij in Noord-West Europa tekort. Daardoor is onze identiteit weg, geen grenzen meer, alleen nog een multiculturele chaos.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat leeft niet in servie helaas![]()
Men is daar behoorlijk nationalistisch
Omdat het de losse verkoop/kijkcijfers een boost geeft. Of het nou een overleden vluchteling is of een Marokkaanse verdachte.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Maar waarom doet de media dat eigenlijk? Waarom allea vanaf een kant en altijd maar de zielige verhaaltjes. Om te kotsen gewoon
Dat je een andere mening en visie hebt dan ik vind ik prima. Maar dat je voortdurend anderen loopt af te zeiken met al je ad hominems vind ik erg kinderachtig en ergerlijk. Mensen afbranden omdat je hun denkbeelden niet tof vindt is erg laag.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een verslaggever van de media? Humor dit.
Ik geloof er niets van dat het tussen deze landen uit de hand gaat lopen. Hongarije en Servië hebben dezelfde belangen, namelijk geen tuig in hun landen. Servië en Hongarije moeten gaan samenwerken om het tuig hun landen uit te werken.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Jah tuurlijk heb ik ook liever dat ze omkeren en weggaan. Maar dat doen ze echt niet, durf ik al mijn geld op te zetten. Dit gaat gewoon volledig uit de hand lopen tussen Hongarije en Servie, relaties staan op scherp. En dat allemaal door een partij vluchtelingen, het heeft alleen maar ellende gebracht en dat word alleen nog maar erger.
Dat scoort gemakkelijk. De beelden spreken voor zich, noemen ze dat. Zo hoeven ze geen enkele nuancering aan te brengen, en kunnen ze meer onzin verkopenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Maar waarom doet de media dat eigenlijk? Waarom allea vanaf een kant en altijd maar de zielige verhaaltjes. Om te kotsen gewoon
quote:Op woensdag 16 september 2015 18:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo en toen zag de omgeving er weer exact zo uit als thuis. Wat een bende in 2 dagen zeg.
Dan reageer je toch niet als het je niet bevalt? Ik heb niks op met de kinderachtige en naïeve achterhaalde ideeën die men heeft op het gebied van de opvang van deze kansarmen. Dat jij het niet leuk vindt om te horen dat de lui die je zo vurig verdedigt allemaal tuig van de richel is interesseert me echt helemaal niks.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat je een andere mening en visie hebt dan ik vind ik prima. Maar dat je voortdurend anderen loopt af te zeiken met al je ad hominems vind ik erg kinderachtig en ergerlijk. Mensen afbranden omdat je hun denkbeelden niet tof vindt is erg laag.
Criticise ideas, not people.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 september 2015 18:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Fantastische bondgenoten. Wat mij betreft al die zuidelijke landen, de schoften die al die jaren ons hebben belazerd met hun financiën en alle illegalen door hebben gestuurd naar ons toe, uit de EU. En Oost-Europa koesteren.
Terecht toch, beetje de openbare orde handhaven. Nu heeft het normale verkeer er last van..quote:Op woensdag 16 september 2015 18:25 schreef Houtenbeen het volgende:
De Servische politie stuurt ze weg van de grens
Niks vergeleken bij een doorsnee Koningsdagquote:Op woensdag 16 september 2015 18:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo en toen zag de omgeving er weer exact zo uit als thuis. Wat een bende in 2 dagen zeg.
De ellende is, dat Servië de stroom migranten ongehinderd doorlaat en Hongarije opzadelt met het probleem dat er nu is. Servië is niet voornemens dit te gaan veranderen, kwam uit de mond van een minister.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat het tussen deze landen uit de hand gaat lopen. Hongarije en Servië hebben dezelfde belangen, namelijk geen tuig in hun landen. Servië en Hongarije moeten gaan samenwerken om het tuig hun landen uit te werken.
Er is geen verkeer meer, al 2 dagen niet meerquote:Op woensdag 16 september 2015 18:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Terecht toch, beetje de openbare orde handhaven. Nu heeft het normale verkeer er last van..
Ik moet zeggen dat de houding van Servië mij verbaast. Waarom vertikt Servië het om de grenzen te bewaken? Ik weet wel dat Servië streng bewaakte grenzen heeft, maar blijkbaar knijpen ze voor het tuig een oogje dicht. Terwijl Servië als geen ander weet wat grote groepen moslims binnen je landsgrenzen kunnen aanrichten.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
De ellende is, dat Servië de stroom migranten ongehinderd doorlaat en Hongarije opzadelt met het probleem dat er nu is. Servië is niet voornemens dit te gaan veranderen, kwam uit de mond van een minister.
Nou het is een vrij eng christelijk mannetje hoor...quote:Op woensdag 16 september 2015 18:27 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Er moet een standbeeld wordenopgericht voor Orban, de enige die snapt dat je de hele stabiliteit niet op het spel moet zetten en gewoon conform de regels die nota bene door de landen zelf zijn afgesproken moet handelen!!
Maar hij heeft wel als enige in Europa door dat we die illegalen hier absoluut niet moeten verwelkomen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou het is een vrij eng christelijk mannetje hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |