Ik gok dat de volgende dode vluchting opgeblazen is geworden door een Joegoslavische landmijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Een dode vluchteling is precies waar de media op zit te wachten. Dan hebben ze helemaal fantastische beelden van die brute Hongaarse en Servische Barbaren.
Klopt, wel de enige met ballen. Ook al is hij fascist.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou het is een vrij eng christelijk mannetje hoor...
Dit is ook de reden dat we over ons heen laten lopen en alles maar accepterenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nationalisme is gezond. Dat komen wij in Noord-West Europa tekort. Daardoor is onze identiteit weg, geen grenzen meer, alleen nog een multiculturele chaos.
Servië denk ook gewoon iets van "ze wilen toch naar de EU/Duitsland, dus waarom moeilijk doen en ze tegenhouden". Als de grenzen gesloten blijven gaat Servië dat ook doen enz.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de houding van Servië mij verbaast. Waarom vertikt Servië het om de grenzen te bewaken? Ik weet wel dat Servië streng bewaakte grenzen heeft, maar blijkbaar knijpen ze voor het tuig een oogje dicht. Terwijl Servië als geen ander weet wat grote groepen moslims binnen je landsgrenzen kunnen aanrichten.
Hij is geen fascist. Hij is gewoon democratisch gekozen, zonder ongeregeldheden bij verkiezingen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt, wel de enige met ballen. Ook al is hij fascist.
Met de vluchtelingenproblematiek heeft hij het wel bij het rechte eind. Stop de uitbuiting van mensen door criminele bendes en voorkom dat groepen terroristen en gelukszoekers onterecht de eu binnenkomen door simpelweg de eu regels te volgen! (Iets waar de andere landen hopeloos in falen!)quote:Op woensdag 16 september 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou het is een vrij eng christelijk mannetje hoor...
Ze laten hun rotzooi juist overal achter.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:30 schreef Infection het volgende:
Wat een teringzooi is het geworden. Ze nemen hun rotzooi overal mee naar toe.
twitter:Reuters twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:28:50BREAKING: Hungarian military Humvees, mounted with guns, approach border with Syria. reageer retweet
Daarom is het goed dat Orban lef heeft. Want ook hij kan iedereen doorsturen, zodat Nederland, Duitsland en Zweden al dat tuig krijgen. Vandaag hebben we prachtige beelden kunnen zien van wat er gebeurt als deze groep hun zin niet krijgt (en in Nederland zingen ze nog "Welkom, welkom in mijn land").quote:Op woensdag 16 september 2015 18:30 schreef Snepar het volgende:
[..]
Servië denk ook gewoon iets van "ze wilen toch naar de EU/Duitsland, dus waarom moeilijk doen en ze tegenhouden". Als de grenzen gesloten blijven gaat Servië dat ook doen enz.
Stiekeme blitzkrieg van Hongarije om de situatie meteen op de lossen :vquote:Op woensdag 16 september 2015 18:31 schreef Infection het volgende:
Reuters faalt ook weer lekker:twitter:Reuters twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:28:50BREAKING: Hungarian military Humvees, mounted with guns, approach border with Syria. reageer retweet
Die Hongaren hebben de smaak te pakken na vandaag.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:31 schreef Infection het volgende:
Reuters faalt ook weer lekker:twitter:Reuters twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:28:50BREAKING: Hungarian military Humvees, mounted with guns, approach border with Syria. reageer retweet
Als duizenden mensen uit een ver land jouw grens bestormen, dan is dat gewoon een oorlogshandeling en moet het leger in actie komen. Ook als deze mensen geen militairen zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:32 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Stiekeme blitzkrieg van Hongarije om de situatie meteen op de lossen :v
Eindelijk positiefs nieuws, na dagen alleen maar naïeve dwazen te hebben gezien.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:33 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die Hongaren hebben de smaak te pakken na vandaag.
Servië laat ze doorgaan naar de Hongaarse grens, terwijl ze weten dat die grens potdicht zit..quote:Op woensdag 16 september 2015 18:30 schreef Snepar het volgende:
[..]
Servië denk ook gewoon iets van "ze wilen toch naar de EU/Duitsland, dus waarom moeilijk doen en ze tegenhouden". Als de grenzen gesloten blijven gaat Servië dat ook doen enz.
Te mooi om waar te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:32 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Stiekeme blitzkrieg van Hongarije om de situatie meteen op de lossen :v
Escalatie hoor!quote:Op woensdag 16 september 2015 18:31 schreef Infection het volgende:
Die denken, alle Syriers staan aan de grens dus dat land is leegquote:Op woensdag 16 september 2015 18:31 schreef Infection het volgende:
Ik zou niet hopen om onderdaan te zijn van hem iig, laat ik het daar maar op houden.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:31 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Met de vluchtelingenproblematiek heeft hij het wel bij het rechte eind. Stop de uitbuiting van mensen door criminele bendes en voorkom dat groepen terroristen en gelukszoekers onterecht de eu binnenkomen door simpelweg de eu regels te volgen! (Iets waar de andere landen hopeloos in falen!)
Juist, ongelofelijk naief van Merkel vooral natuurlijk. Haar uitspraken hebben een enorm gevolg gehad voor de toestroom van deze zogenaamde "vluchtelingen"quote:Op woensdag 16 september 2015 18:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daarom is het goed dat Orban lef heeft. Want ook hij kan iedereen doorsturen, zodat Nederland, Duitsland en Zweden al dat tuig krijgen. Vandaag hebben we prachtige beelden kunnen zien van wat er gebeurt als deze groep hun zin niet krijgt (en in Nederland zingen ze nog "Welkom, welkom in mijn land").
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |