abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156148295
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:43 schreef Oorlogsheld het volgende:
Gewoon Frans Bauer op laten treden daar, dat werkt beter dan traangas.
Nou, Gordon was laatst in Griekenland en die is toen keihard aangereden.
pi_156148318
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:42 schreef Infection het volgende:
De duitsers maken dezelfde fout als tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zal niet lang meer duren voor iedereen zich tegen hen keert. Of je nou miljoenen joden deporteert of miljoenen migranten opneemt, beide betekenen de ondergang voor hen.
Helemaal waar.
Saillant detail: Die miljoenen migranten hebben een enorme hekel aan joden, dus de joden zijn sowieso weer de lul.
pi_156148319
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hoe komt het dat de toon hier ineens zo anti illegalen is? Het bevalt mij wel. Meestal is hier een heel leger mensen die "vluchtelingen" zielig vinden en hierheen willen halen.
Viel mij ook al op. Blijkbaar worden velen wakker.
  woensdag 16 september 2015 @ 18:45:16 #229
28033 Pek
je moet wat
pi_156148325
quote:
Nee man, Slayer. Erger dan de duivel, werkte goed in Gitmo :Y
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_156148330
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Maar Duitsland stuurt ze niet terug, ze controleren alleen op papieren en wijzen ze vervolgens de weg naar het eerstvolgende vluchtelingenkamp.
Stropt op hè, en Merkel begon ineens Dublin van stal te halen ook... terwijl zij zei iedereen is hier welkom, wir schaffen es...
I´m back.
pi_156148334
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begin een steeds grotere hekel aan Frau Merkel te krijgen btw, hebben jullie dat ook.
Zo heeft ze de Grieken ook naar de sodemieter geholpen wrs.
Boeit haar weinig.

Ze heeft al veel nieuwe fans.

Deze is leuker.

pi_156148346
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nou, Gordon was laatst in Griekenland en die is toen keihard aangereden.
Wat dacht je van Dries Roelvink in zijn gele speedo, dan rennen alle vluchtelingen/migranten weg
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 16 september 2015 @ 18:46:13 #233
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_156148348
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hoe komt het dat de toon hier ineens zo anti illegalen is? Het bevalt mij wel. Meestal is hier een heel leger mensen die "vluchtelingen" zielig vinden en hierheen willen halen.
Jij bent helemaal in je nopjes :D
pi_156148361
quote:
Die komen niet graag in dit topic nu de ware aard duidelijk wordt :P
pi_156148365
Internet is gebruikt om de dictaturen in het MO omver te werpen en nu is internet gebruikt om hordes mensen deze kant op te krijgen. Islam zal alles doen om Europa te veroveren en Israel van de kaart te vegen.
Niet alleen heeft het zin om die plannen te dwarsbomen maar ook heeft het zin om te voorspellen wat islam nog meer gaat verzinnen.
pi_156148371
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:46 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Wat dacht je van Dries Roelvink in zijn gele speedo, dan rennen alle vluchtelingen/migranten weg
Prima.
Kan die zoon dan aub ook mee?
pi_156148386
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:45 schreef Physsic het volgende:

[..]

Boeit haar weinig.

Ze heeft al veel nieuwe fans.

Deze is leuker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tering, zonde dat we geen derde rijk meer zijn, ik zou nooit meer op haar gestemd hebben, als ik dat ooit al had gedaan btw.
I´m back.
pi_156148391
quote:
Of David Hasselhoff
pi_156148392
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:46 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ik ben nog even voorzichtig positief. Mooi dat de ware aard nu duidelijk wordt (de beelden zeggen genoeg), maar de linkse media zullen het zo knippen dat de politie wreed geweld gebruikt tegen vrouwen en kinderen.
pi_156148401
quote:
Omdat de mensen je in die feed ziet rellen niet de vluchteling lijkt die onze hulp nodig heeft. Neemt niet weg dat ze er vast wel zijn, en die moeten ook hulp krijgen.

Maar die lui die hier een beetje een klerezooi maken omdat ze hun zin niet krijgen, daar moet wat tegen gedaan worden.
pi_156148404
Er staan ook gewoon echt cameramensen die willen dat mensen een bepaalde positie aannemen om het realistischer te laten lijken. :')

Zo werd er net een migrant voor een rokende puinhoop gezet en vervolgens een foto van gemaakt. :')
pi_156148406
  woensdag 16 september 2015 @ 18:48:37 #243
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156148407
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:46 schreef Loekie1 het volgende:
Internet is gebruikt om de dictaturen in het MO omver te werpen en nu is internet gebruikt om hordes mensen deze kant op te krijgen. Islam zal alles doen om Europa te veroveren en Israel van de kaart te vegen.
Niet alleen heeft het zin om die plannen te dwarsbomen maar ook heeft het zin om te voorspellen wat islam nog meer gaat verzinnen.
Nou, werp eens een blik in die mooie kristallen bol van je.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_156148408
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:38 schreef Physsic het volgende:

[..]

Duitsland moet echt kappen nou.

De hele reden dat dit hek er staat, is omdat Duitsland toch wel schrok van het aantal en snel de grenzen sloot.
DOEI.
Daar klopt helemaal niks van, Hongarije begon al lang voor die uitspraken van Merkel met de bouw van het hek.
pi_156148428
quote:
Misschien omdat de groep mensen die een iets genuanceerdere mening hebben grotendeels weggejaagd is door de kliek die ze voortdurend voor zwakzinnige policor links gutmensch uitmaakt en ze woorden in de mond legt?
pi_156148441
Staan nu politie-auto's van zwaarder geschut, zo te zien. Ze gaan wat doen iig, denk ik. Vraag me af of ze Servië in kunnen rijden. Of gaan de Serven gewoon doodleuk het vuur openen dan?
I´m back.
pi_156148445
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:48 schreef Snepar het volgende:

[..]

Omdat de mensen je in die feed ziet rellen niet de vluchteling lijkt die onze hulp nodig heeft. Neemt niet weg dat ze er vast wel zijn, en die moeten ook hulp krijgen.
Zeker. Maar die mensen komen niet illegaal naar Europa, maar zitten in de regio. Het grootste probleem in de regio is geld. Dus moeten we heel veel geld vrij maken voor opvang in de regio. En dat kan door de grenzen te sluiten. Een asielzoeker kost 36.000 euro per jaar. Als we die niet meer binnenlaten, dan komt er heel veel geld vrij voor opvang in de regio. En daar zitten de échte vluchtelingen.
pi_156148447
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:46 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ik ben voor opvang van vluchtelingen. Alleen loopt die heel erg uit de hand. Financieel en maatschappelijk is het niet op te brengen voor de meeste EU landen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_156148451
quote:
Omdat nu puntje bij paaltje komt het overgrote deel toch nimby type is.
pi_156148452
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Daar klopt helemaal niks van, Hongarije begon al lang voor die uitspraken van Merkel met de bouw van het hek.
Ja, maar niet om het helemaal dicht te bouwen over de snelweg e.d. xD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')