Nou, Gordon was laatst in Griekenland en die is toen keihard aangereden.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:43 schreef Oorlogsheld het volgende:
Gewoon Frans Bauer op laten treden daar, dat werkt beter dan traangas.
Helemaal waar.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:42 schreef Infection het volgende:
De duitsers maken dezelfde fout als tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zal niet lang meer duren voor iedereen zich tegen hen keert. Of je nou miljoenen joden deporteert of miljoenen migranten opneemt, beide betekenen de ondergang voor hen.
Viel mij ook al op. Blijkbaar worden velen wakker.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hoe komt het dat de toon hier ineens zo anti illegalen is? Het bevalt mij wel. Meestal is hier een heel leger mensen die "vluchtelingen" zielig vinden en hierheen willen halen.
Nee man, Slayer. Erger dan de duivel, werkte goed in Gitmoquote:Op woensdag 16 september 2015 18:43 schreef Oorlogsheld het volgende:
Stropt op hè, en Merkel begon ineens Dublin van stal te halen ook... terwijl zij zei iedereen is hier welkom, wir schaffen es...quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Maar Duitsland stuurt ze niet terug, ze controleren alleen op papieren en wijzen ze vervolgens de weg naar het eerstvolgende vluchtelingenkamp.
Boeit haar weinig.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begin een steeds grotere hekel aan Frau Merkel te krijgen btw, hebben jullie dat ook.
Zo heeft ze de Grieken ook naar de sodemieter geholpen wrs.
Wat dacht je van Dries Roelvink in zijn gele speedo, dan rennen alle vluchtelingen/migranten wegquote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, Gordon was laatst in Griekenland en die is toen keihard aangereden.
Jij bent helemaal in je nopjesquote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hoe komt het dat de toon hier ineens zo anti illegalen is? Het bevalt mij wel. Meestal is hier een heel leger mensen die "vluchtelingen" zielig vinden en hierheen willen halen.
Die komen niet graag in dit topic nu de ware aard duidelijk wordtquote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Prima.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dries Roelvink in zijn gele speedo, dan rennen alle vluchtelingen/migranten weg
De tering, zonde dat we geen derde rijk meer zijn, ik zou nooit meer op haar gestemd hebben, als ik dat ooit al had gedaan btw.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:45 schreef Physsic het volgende:
[..]
Boeit haar weinig.
Ze heeft al veel nieuwe fans.
Deze is leuker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of David Hasselhoffquote:Op woensdag 16 september 2015 18:43 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik ben nog even voorzichtig positief. Mooi dat de ware aard nu duidelijk wordt (de beelden zeggen genoeg), maar de linkse media zullen het zo knippen dat de politie wreed geweld gebruikt tegen vrouwen en kinderen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die komen niet graag in dit topic nu de ware aard duidelijk wordt
Omdat de mensen je in die feed ziet rellen niet de vluchteling lijkt die onze hulp nodig heeft. Neemt niet weg dat ze er vast wel zijn, en die moeten ook hulp krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nou, werp eens een blik in die mooie kristallen bol van je.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:46 schreef Loekie1 het volgende:
Internet is gebruikt om de dictaturen in het MO omver te werpen en nu is internet gebruikt om hordes mensen deze kant op te krijgen. Islam zal alles doen om Europa te veroveren en Israel van de kaart te vegen.
Niet alleen heeft het zin om die plannen te dwarsbomen maar ook heeft het zin om te voorspellen wat islam nog meer gaat verzinnen.
Daar klopt helemaal niks van, Hongarije begon al lang voor die uitspraken van Merkel met de bouw van het hek.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Duitsland moet echt kappen nou.
De hele reden dat dit hek er staat, is omdat Duitsland toch wel schrok van het aantal en snel de grenzen sloot.
DOEI.
Misschien omdat de groep mensen die een iets genuanceerdere mening hebben grotendeels weggejaagd is door de kliek die ze voortdurend voor zwakzinnige policor links gutmensch uitmaakt en ze woorden in de mond legt?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Zeker. Maar die mensen komen niet illegaal naar Europa, maar zitten in de regio. Het grootste probleem in de regio is geld. Dus moeten we heel veel geld vrij maken voor opvang in de regio. En dat kan door de grenzen te sluiten. Een asielzoeker kost 36.000 euro per jaar. Als we die niet meer binnenlaten, dan komt er heel veel geld vrij voor opvang in de regio. En daar zitten de échte vluchtelingen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:48 schreef Snepar het volgende:
[..]
Omdat de mensen je in die feed ziet rellen niet de vluchteling lijkt die onze hulp nodig heeft. Neemt niet weg dat ze er vast wel zijn, en die moeten ook hulp krijgen.
Ik ben voor opvang van vluchtelingen. Alleen loopt die heel erg uit de hand. Financieel en maatschappelijk is het niet op te brengen voor de meeste EU landenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die komen niet graag in dit topic nu de ware aard duidelijk wordt
Omdat nu puntje bij paaltje komt het overgrote deel toch nimby type is.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ja, maar niet om het helemaal dicht te bouwen over de snelweg e.d. xDquote:Op woensdag 16 september 2015 18:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Daar klopt helemaal niks van, Hongarije begon al lang voor die uitspraken van Merkel met de bouw van het hek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |