Dit gaat dus puur om asielzoekers die in de procedure zitten. Dus exclusief de kosten voor statushouders, te denken valt aan de bijstand, studiefinanciering, gezinshereniging, kinderbijslag, huurtoeslag, zorgtoeslag en ga zo maar door.quote:Asielzoekers kosten 860 miljoen euro
DEN HAAG -
Asielzoekers hebben de Nederlandse schatkist vorig jaar ruim 860 miljoen euro gekost. Dat schrijft het kabinet in antwoord op vragen van de PVV hierover.
Ruim de helft van dat bedrag ging naar het Centraal Orgaan Asielzoekers (COA), dat opvang en begeleiding regelt van asielzoekers. De partij van Geert Wilders had erop aangedrongen de asielkosten inzichtelijk te maken.
Volgens de PVV kost één asielzoeker Nederland 36.000 euro per per jaar. Wilders: "Dit is waanzin. En nu willen ze nog meer asielzoekers naar Nederland halen. Gekkenwerk! Besteed dat geld in Nederland, bijvoorbeeld aan onze ouderen."
Dat zijn geen asielzoekers meer.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:09 schreef Confetti het volgende:
Dus exclusief de kosten voor statushouders, te denken valt aan de bijstand, studiefinanciering, gezinshereniging, kinderbijslag, huurtoeslag, zorgtoeslag en ga zo maar door.
Maar dat zijn wel de gevolgen van het toelaten van deze mensen. Dus wel degelijk relevant voor de discussie of we deze mensen moeten toelaten of niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zijn geen asielzoekers meer.
Dan moeten we uiteraard ook de ex-asielzoekers erbij betrekken die een baan hebben gevonden en die scholing krijgen om uiteindelijk een baan te krijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:12 schreef Confetti het volgende:
Maar dat zijn wel de gevolgen van het toelaten van deze mensen. Dus wel degelijk relevant voor de discussie of we deze mensen moeten toelaten of niet.
Goh spuit 11 wordt ook wakker.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel de gevolgen van het toelaten van deze mensen. Dus wel degelijk relevant voor de discussie of we deze mensen moeten toelaten of niet.
high five!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:14 schreef Re het volgende:
En hoeveel mensen zijn er aan het werk in deze sector?
Jongen als wij geen nieuwe mensen erbij krijgen is er niemand om je pampers om te doen jij klein debieltje.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik sterf liever wat eerder dan dat ik voor mensen betaal die decennialang gaan parasiteren op de sociale zekerheid van dit land.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:25 schreef loni55 het volgende:
[..]
Jongen als wij geen nieuwe mensen erbij krijgen is er niemand om je pampers om te doen jij klein debieltje.
Trouwens hoeveel heeft de PVV tot nu toe gekost?
Je rot in je eigen uitwerpselen. Trouwens veel mensen betalen voor je onzin indirect ook. Dat is het hele idee van een samenleving.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik sterf liever wat eerder dan dat ik voor mensen betaal die decennialang gaan parasiteren op de sociale zekerheid van dit land.
Mag ik je op deze wijzen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:38 schreef Ludd het volgende:
Lol, dat is meer dan een netto modaal loon volgens mij.
Dit moet een troll zijn. Zelden zo'n domme opmerking gezien als deze. Alsof een asielzoeker/gelukszoeker jou de pampers om gaat doen. Lol.. Veel succes met je geindoctrineerde beeld van meer is beter.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:25 schreef loni55 het volgende:
[..]
Jongen als wij geen nieuwe mensen erbij krijgen is er niemand om je pampers om te doen jij klein debieltje.
Nee zo'n kortzichtige idiote denken is de manier.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:54 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dit moet een troll zijn. Zelden zo'n domme opmerking gezien als deze. Alsof een asielzoeker/gelukszoeker jou de pampers om gaat doen. Lol.. Veel succes met je geindoctrineerde beeld van meer is beter.
Hier zijn wat aanvullende variabelen om mee te rekenen: http://www.volkskrant.nl/(...)e-bijstand~a4016408/quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan moeten we uiteraard ook de ex-asielzoekers erbij betrekken die een baan hebben gevonden en die scholing krijgen om uiteindelijk een baan te krijgen.
Bereken dat allemaal ff, wil je?
Nee jij bent wereldvreemd.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:10 schreef loni55 het volgende:
[..]
Nee zo'n kortzichtige idiote denken is de manier.
Niets kortzichtig aan, je moet alleen anders (durven) denken. Je hoeft helemaal geen groei te hebben om nog mensen te hebben die voor je zorgen. Die 'zorg' die heb je pas wanneer je als laatste overgebleven bent op de aarde. Zolang je niet de enige bent zijn er dus anderen die voor je zorgen. En dan heb ik liever een Nederlander dan iemand die hier niet voor een baantje in de zorg is gekomen. Jouw groei levert die mensen namelijk niet. Als ze ze wel zouden leveren, artsen etc, dan ben ik voor.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:10 schreef loni55 het volgende:
[..]
Nee zo'n kortzichtige idiote denken is de manier.
Geniale opmerking.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:25 schreef loni55 het volgende:
[..]
Trouwens hoeveel heeft de PVV tot nu toe gekost?
Nee inderdaad, we zijn slechts na Amerika de grootste landbouwexporteur ter wereld.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:17 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Mooi zo, daardoor hebben we wat meer banen in Nederland. Echt iets produceren doen we immers niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |