Slechte opvang bieden levert dus een win-win situatie op.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:41 schreef Confetti het volgende:
[..]. Waarom vangen ze zelf niet wat mensen op? Echt zo makkelijk lullen weer. Kroatië zelfde verhaal. Die hebben een grote bek terwijl ze iedereen gewoon doorsturen naar Duitsland.
Lijken wel Palestijnen. Zijn ook altijd van die goede acteurs zodra er een cameraploeg ten tonele verschijnt.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:37 schreef Scorpie het volgende:
Allemaal in scène gezet, hiervan smullen de linkschmenschen natuurlijk!
Die zullen er ook vast wel tussen lopen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lijken wel Palestijnen. Zijn ook altijd van die goede acteurs zodra er een cameraploeg ten tonele verschijnt.
Ze kunnen in ieder geval stenen sjouwenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:44 schreef Scorpie het volgende:
Dit soort mensen zijn voorbestemd om ons land verder op te bouwen
Tja, met dit beleid zullen de migranten natuurlijk blijven komen. Syrië heeft straks op papier 50 miljoen inwoners die allemaal in Europa wonen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Die zullen er ook vast wel tussen lopen.
Dat heb je vast verkeerd gezien.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:46 schreef Infection het volgende:
Weer een mislukte poging om het hek open te breken.
Kijk jij via RT.com want ik zie dat niet?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:46 schreef Infection het volgende:
Weer een mislukte poging om het hek open te breken.
http://www.rt.com/on-air/hungarian-border-police-refugees/quote:Op woensdag 16 september 2015 17:48 schreef RobbieRonald het volgende:
Kan iemand nog eens dat linkje plaatsen?
B.v.d.
http://www.rt.com/on-air/hungarian-border-police-refugees/quote:Op woensdag 16 september 2015 17:48 schreef RobbieRonald het volgende:
Kan iemand nog eens dat linkje plaatsen?
B.v.d.
Om de grens open te brekenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:48 schreef Ali_boo het volgende:
Het word tijd dat de Servische leger ingezet word
Ze willen gewoon vrede, dat zie je aan hun pacifisme.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Klassiekliberaal het volgende:
Ik merk wel dat ik moet oppassen voor mijn eigen gedachtes bij het zien van dit soort beelden. Juichen om immigranten die verdrinken vond ik nog niet zo lang geleden achterlijk.
Beter gewoon stoppen met denken dan als je die kant op gaat.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Klassiekliberaal het volgende:
Ik merk wel dat ik moet oppassen voor mijn eigen gedachtes bij het zien van dit soort beelden. Juichen om immigranten die verdrinken vond ik nog niet zo lang geleden achterlijk.
Dat vind ik nog steeds achterlijk, terwijl mijn bloed toch echt gaat koken bij deze beelden.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Klassiekliberaal het volgende:
Ik. Maar dat zogenaamde 'verhaal' heb ik al een keer gelezen. Klopte natuurlijk niets van.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef Physsic het volgende:
Wie zei net dat ie nieuwsgierig was naar Tarik's verhaal?
Ik kan die post niet meer terugvinden.
Ad hominem.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beter gewoon stoppen met denken dan als je die kant op gaat.
Al die mannen zijn een gevaar voor onze welvaart, veiligheid en maniet van leven. Triest voor die onschuldige kinderen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Klassiekliberaal het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:50:22Update - Hungarian prime minister's security adviser says 20 policemen have been injured so far in clashes at the Serbia-Hungary border reageer retweet
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beter gewoon stoppen met denken dan als je die kant op gaat.
Was die gast met Sheldon van TBBT als UI. Maar dat verhaal van Tarik staat gewoon online.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef Physsic het volgende:
Wie zei net dat ie nieuwsgierig was naar Tarik's verhaal?
Ik kan die post niet meer terugvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |