De waarheid kan niet meer ontkend worden he.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hoe komt het dat de toon hier ineens zo anti illegalen is? Het bevalt mij wel. Meestal is hier een heel leger mensen die "vluchtelingen" zielig vinden en hierheen willen halen.
Als Hongarije slim is stappen ze gewoon uit de EU. Blijkbaar zijn ze het enige land in de EU die nog voor zichzelf kan denken.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
GroenLinks-Europarlementsleden willen Hongarije EU-stemrecht ontnemen en boetes opleggen![]()
.
Ja, je vergeet alleen dat als je links bent en je bent het niet met eens met rechts, dan word je ook uitkeringstrekker en kinderverkrachter meteen maar genoemd hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is bij mij ook gebeurd. PVV-tokkie ben ik genoemd, er is gezegd dat ik een uitkering heb, allemaal onzin en ook irrelevant voor de discussie.
Ja, weg met gekozen leiders.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat had men natuurlijk al veel eerder moeten doen. Maar dan omdat Orbán een dictator is die de rechtsstaat en vrijheid van meningsuiting inperkt en letterlijk(!) heeft gezegd dat hij van Hongarije een onvrij land wil maken. Niet vanwege een hekwerk dat in principe alleen bestaande (weliswaar onpraktische, maar toch) regels helpt naleven.
En op een gegeven moment hebben sommige mensen daar geen trek meer in en dan haken ze af.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is bij mij ook gebeurd. PVV-tokkie ben ik genoemd, er is gezegd dat ik een uitkering heb, allemaal onzin en ook irrelevant voor de discussie.
Ik ben benieuwd wat de Kroaten doen. Vanuit Kroatië kunnen ze niet zomaar naar Oostenrijk. Ze moeten daarvoor wederom door Hongarije (die ze dan ook zal tegenhouden) of door Slovenië, wat tot nu toe redelijk buiten schot is gebleven.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die lui worden nu door de Serviërs met bussen naar opvangkampen gebracht.Van daaruit reizen ze verder naar Kroatië, hoor ik net een Duitse verslaggever zeggen.
Of ze pakken weer de boot. Naar Italie.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de Kroaten doen. Vanuit Kroatië kunnen ze niet zomaar naar Oostenrijk. Ze moeten daarvoor wederom door Hongarije (die ze dan ook zal tegenhouden) of door Slovenië, wat tot nu toe redelijk buiten schot is gebleven.
Orbán heeft bij de laatste verkiezingen slechts 44% van de stemmen gehaald, maar doordat hij de kiesdistricten slim heeft heringedeeld kreeg hij toch 67% van de zetels. Het is dus overduidelijk geen gekozen leider maar een dictator met wat democratische make-up.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, weg met gekozen leiders.
De Kroaten gaan ze helpen, door ze langs veilige wegen te leiden i.v.m.gebieden waar mijnenvelden liggen. Ik snap er niets meer van....quote:Op woensdag 16 september 2015 18:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de Kroaten doen. Vanuit Kroatië kunnen ze niet zomaar naar Oostenrijk. Ze moeten daarvoor wederom door Hongarije (die ze dan ook zal tegenhouden) of door Slovenië, wat tot nu toe redelijk buiten schot is gebleven.
Wat een chaos. Het speelt zich ook gewoon bij de grensovergang af, niet eens ergens middenin de graanvelden.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De Servische politie had daar ook een paar uur geleden kunnen gaan staan. Pas na de chaos komen ze op gang.
[ afbeelding ]
In Amerika gaat het net zo. Ook Engeland heeft een districtenstelsel. Geen landen die wij een dictatuur noemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Orbán heeft bij de laatste verkiezingen slechts 44% van de stemmen gehaald, maar doordat hij de kiesdistricten slim heeft heringedeeld kreeg hij toch 67% van de zetels. Het is dus overduidelijk geen gekozen leider maar een dictator met wat democratische make-up.
Dat doen ze in Amerika ook. Oprotten met Obama!!!quote:Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Orbán heeft bij de laatste verkiezingen slechts 44% van de stemmen gehaald, maar doordat hij de kiesdistricten slim heeft heringedeeld kreeg hij toch 67% van de zetels. Het is dus overduidelijk geen gekozen leider maar een dictator met wat democratische make-up.
Ja, het lijkt me duidelijk dat je daar niet wil wonen met zo'n type als baas. Kun je beter zo'n lullo hebben als Rutte. Waar je je dan ook weer enorm aan kunt ergeren, maar goed.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat daar de districten niet zo zijn ingedeeld (via gerrymandering, Google maar eens) dat je met 44% van de stemmen een 67%-meerderheid behaalt.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In Amerika gaat het net zo. Ook Engeland heeft een districtenstelsel. Geen landen die wij een dictatuur noemen.
Obama heeft de districten heringedeeld?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat doen ze in Amerika ook. Oprotten met Obama!!!![]()
![]()
Plus, 20% van de stemmen is daarnaast nog naar Jobbik gegaan, een partij welke zichzelf nog een stuk radicaler opstelt. Deze richting ligt daar gewoon wat acceptabeler dan hier.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In Amerika gaat het net zo. Ook Engeland heeft een districtenstelsel. Geen landen die wij een dictatuur noemen.
Liever een man als Orban dan rubberen Rutte.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me duidelijk dat je daar niet wil wonen met zo'n type als baas. Kun je beter zo'n lullo hebben als Rutte. Waar je je dan ook weer enorm aan kunt ergeren, maar goed.
Obama had 51% van de stemmen. Dat is dus iets heel anders dan in Hongarije.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat doen ze in Amerika ook. Oprotten met Obama!!!![]()
![]()
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me duidelijk dat je daar niet wil wonen met zo'n type als baas. Kun je beter zo'n lullo hebben als Rutte. Waar je je dan ook weer enorm aan kunt ergeren, maar goed.
Ik heb altijd al sympathie gehad voor Orban. Hij is zeker niet perfect (zoals geen enkel politicus dat is), maar hij staat voor zijn land.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat daar de districten niet zo zijn ingedeeld (via gerrymandering, Google maar eens) dat je met 44% van de stemmen een 67%-meerderheid behaalt.
Maar goed, dit zal wel aan dovemansoren zijn gericht, want omdat Orbán een hek tegen vluchtelingen bouwt is het natuurlijk automatisch en per definitie een democratische superheld waar niks op aangemerkt mag worden.
Jobbik had zelfs een paramilitaire tak, een soort SS. Maar dat ging volgens mij zelfs Orbán ook te ver.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Plus, 20% van de stemmen is daarnaast nog naar Jobbik gegaan, een partij welke zichzelf nog een stuk radicaler opstelt. Deze richting ligt daar gewoon wat acceptabeler dan hier.
Ja, als iemand dat zegt, dan vraag ik me af waarom je zo'n hekel hebt aan moslims. Dat zijn allemaal van dat soort mannen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Liever een man als Orban dan rubberen Rutte.
Dat lijkt mij ook terecht. Paramilitaire takken van politieke partijen passen niet in een democratie.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Jobbik had zelfs een paramilitaire tak, een soort SS. Maar dat ging volgens mij zelfs Orbán ook te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |