Gedaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou een mod NWS / Rusland begonnen met luchtaanvallen in Syrië #2 even willen reeksen?
Waar gaat dit allemaal over?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen jullie er in TT Urgent voorzetten en dan evt zonder van.
En stukje dat ik net postte in OP zetten, met Update ervoor.
Nobel vredesprijs voor Angela Merkel, nu een artikel van Elsevier die dit bevestigt, laatste reactie van mij.quote:
Het is nu dringend?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nobel vredesprijs voor Angela Merkel, nu een artikel van Elsevier die dit bevestigt, laatste reactie van mij.
Dus het is wel Urgent geworden zeg maar.
Plus de inhoud van de topics is nogal stormfront achtig. Klein detail maar, maar toch.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:42 schreef Igen het volgende:
NWS / De werkelijkheid achter de Willkommenskultur
NWS / 'In veel Duitse azc's geldt inmiddels de sharia'
NWS / Tienduizenden Oostenrijkers de straat op voor steun vluchtelingen
NWS / Vluchteling in eigen land
NWS / EU wil asielzoeker verdelen #17 er zijn geen problemen
NWS / Deel vluchtelingen ontevreden over tentenkamp #2
NWS / Grenscontroles in Europa #18
Moet dat eigenlijk allemaal naast elkaar blijven? Niet alsof het echt verschillende onderwerpen zijn, de OP wordt doorgaans toch alleen maar aangrepen om wat te tieren over de vluchtelingen in het algemeen of een tegenreactie daarop.
Voor bijv. Wilders is/was er toch ook een centraal topic ipv. over elke tweet een nieuw topic?
Ah ok. Vroeg me destijds met het centrale Wilders-topic ook al af of het idd niet meer views zou opleveren met losse topics. Dus ik begrijp het wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
Loopt allemaal prima op het moment.
Aan de views te zien ook.
Aangepast.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:53 schreef superniger het volgende:
NWS / Motoragent aangereden door vrachtwagen
TT klopt niet. Het was geen opzet.
Weet niet, zat zelf ook een beetje te twijfelen omdat het iets te lollig is allemaal.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:35 schreef Jigzoz het volgende:
NWS / Volwassen vrouw verkracht 11-jarige jongen
Zeker weten dat jullie artikelen waarin kindermisbruik bejubeld wordt in het subforum 'nieuws' willen hebben?
Oké. Dank voor de reactie.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet, zat zelf ook een beetje te twijfelen omdat het iets te lollig is allemaal.
Maar volgens mij hoeft het niet dicht.
Is gebeurd. Bedankt voor het melden. Had dat nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
Modjes, misschien dit topic even opschonen.
Blijven roepen dat ik mede-users fascisten vind zonder daarvoor bewijzen aan te dragen, is hartstikke leuk, maar het draagt verder weinig bij aan de discussie.
Ik wilde het er bij laten maar jij hebt er schijnbaar nog steeds niets van begrepen en als je zo begint zoals nu dan zoek je het maar lekker uit.quote:
Wat een zwaktebod. Je verhaspelt m'n post, onnodig ook nog en gaat janken als je wordt aangesproken. Doe gewoon je modklusje goed en je hoort me niet zeiken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wilde het er bij laten maar jij hebt er schijnbaar nog steeds niets van begrepen en als je zo begint zoals nu dan zoek je het maar lekker uit.
Ja je vond het schijnbaar nodig alles terug te lezen, je voelde je schijnbaar aangesproken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:16 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wat een zwaktebod. Je verhaspelt m'n post, onnodig ook nog en gaat janken als je wordt aangesproken. Doe gewoon je modklusje goed en je hoort me niet zeiken.
Topicdiarree, baggerzooi.. JIj doet nu waar je mij van beticht. Nogmaals, wat een zwaktebod. En ook doet het nog steeds niets af aan het feit dat je onnodig in mijn post hebt lopen hakken. Dan kun je wel gillen wat een lul ik ben, maar daarmee leid je alleen de aandacht af van je eigen gekluns.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja je vond het schijnbaar nodig alles terug te lezen, je voelde je schijnbaar aangesproken.
Waarom eigenlijk? Is het je niet opgevallen dat er nog meer van je gebruikelijke topicdiarree verwijderd is? En dan heb ik het nog niet eens over de baggerzooi van gisteren of van de dagen daarvoor!
Doe gewoon je userklusje en wij zouden niet nodig zijn. Maar goed, waarom zou ik woorden vuil maken aan iemand die anderen ook respectloos behandeld. Zoek het uit.
Je stelt geen inhoudelijke vragen, je bent alleen maar op de man aan het spelen. Daar ga ik niet op reageren, je probeert het maar eens niet zo kinderachtig te spelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:11 schreef Scorpie het volgende:
NWS / EU wil asielzoekers verdelen #18 bah, het ruikt naar hout
Trollen, stropoppen en ontwijken van vragen door xa1pt om het topic te frustreren. Post niets inhoudelijk maar probeert anderen wel hetzelfde in de schoenen te schuiven. Gaat off-topic en dus kan de hele herhaling van zetten tussen mij en hem worden weggehaald.
Dus je bent het met me eens dat 95% van jouw Posts die over mij gaan in dat topic weg kunnen aangezien ze niet inhoudelijk zijn. Blij dat je dat met me eens bent.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je stelt geen inhoudelijke vragen, je bent alleen maar op de man aan het spelen. Daar ga ik niet op reageren, je probeert het maar eens niet zo kinderachtig te spelen.
Goeie stropop weer man. Echt, chapeau.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat 95% van jouw Posts die over mij gaan in dat topic weg kunnen aangezien ze niet inhoudelijk zijn. Blij dat je dat met me eens bent.
Top, dank je wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:16 schreef Specularium het volgende:
Ik heb jullie huwelijksperikelen even verwijderd.
Schattig dat je het maar blijft proberen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je klinkt gefrustreerd, ben je het niet eens met de beslissing ?
Oh, je denkt dat het tegen jou gericht is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Schattig dat je het maar blijft proberen.
Ja man, ik ook. Echt fijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, je denkt dat het tegen jou gericht is.
Oke, daar kan ik niet zoveel mee. Ben blij dat een mod ingegrepen heeft, zullen we het daar gewoon bij laten.
NWS / Twee urenlange storingen bij Ziggo door DDoS-aanvallenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:58 schreef Disana het volgende:
Hoi, ik kan mijn Ziggotopic niet meer vinden van augustus toen er storingen waren. Zou ik het wel gevonden hebben, dan had ik dit bericht daarin geplaatst:
http://www.rtlz.nl/tech/p(...)nval-op-ziggo-en-kpn
Misschien heeft iemand anders meer geluk met zoeken?
Ah oké, dat had ik nog niet gezien. Dan is het goed (ik vind het zo mooi dat ze zijn gepakt). Bedankt Frutsel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
NWS / Twee urenlange storingen bij Ziggo door DDoS-aanvallen
Die bedoel je denk ik?
Dit topic loopt er nu:
NWS / Vijf jongeren aangehouden voor platleggen Ziggo-internet
Ik zou een verwijzing maken naar dat topic en in dit geval niet meer laten mergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |