quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:08 schreef FL_Freak het volgende:
Die cultuur hoort gewoon echt niet thuis in Europa.
Volgens de PvdA moeten wij helpen die cultuur in Nederland te wortelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:08 schreef FL_Freak het volgende:
Dit ja, 5000 jaar terug kon je er in europa misschien nog mee weg komen, maar nu echt niet meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:08 schreef FL_Freak het volgende:
We zijn pas begonnen. De opwarmronde is net voorbij.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:44 schreef luxerobots het volgende:
Kunnen we niet gewoon stoppen met dit hele immigratiecircus?
Ze zijn net begonnen om subsidies te regelen voor de hele immigratietaalcursusquote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:44 schreef luxerobots het volgende:
Kunnen we niet gewoon stoppen met dit hele immigratiecircus?
En precies de 13e post, kon niet te lang duren natuurlijk, maar goed, goed zo, toon maar aan dat je idiote vooroordelen hebt.quote:
Ik vind wel dat je behoorlijk aan het overdrijven bent hoor. Haal daar maar een nulletje weg. Die mensen lopen hooguit 500 jaar achter.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:16 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Dit ja, 5000 jaar terug kon je er in europa misschien nog mee weg komen, maar nu echt niet meer.
Ze lopen dus zon 5000 jaar achter de feiten aan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:08 schreef FL_Freak het volgende:
Turken hebben dat niet dan? En buiten dat gaat het hier ook nog eens over Syriers. Maar ik zou graag eens horen wat het verschil is in eerwraak tussen Turken en Koerden, want het uiteindelijke resultaat blijkt altijd hetzelfde te zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Koerden
Eerwraak
Eerwraak onder Koerden
Onder etnische Turken komt het niet zoveel (meer?) voor als onder Koerden.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 04:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Turken hebben dat niet dan? En buiten dat gaat het hier ook nog eens over Syriers. Maar ik zou graag eens horen wat het verschil is in eerwraak tussen Turken en Koerden, want het uiteindelijke resultaat blijkt altijd hetzelfde te zijn.
Weet je wat mijn mening is...als je als oudere in je familie opdracht geeft om een meisje/jongen te vermoorden om wat voor reden dan ook, dan kan er sowieso geen sprake van eer zijn, dan ben je gewoon een stuk stront. Eer moet je eerst maar eens gaan verdienen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 04:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Onder etnische Turken komt het niet zoveel (meer?) voor als onder Koerden.
Verder weet ik er ook niet veel meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |