quote:Tienduizenden Oostenrijkers de straat op
WENEN -
Meer dan 20.000 mensen zijn zaterdag de straat opgegaan in de Oostenrijkse hoofdstad Wenen om hun steun uit te spreken voor de vluchtelingen en te protesteren tegen de recente groei van de anti-immigratiepartij FPÖ in de peilingen.
Alleen al vorige maand kwamen meer dan 200.000 vluchtelingen het land binnen.
De demonstranten liepen naar de parlementsgebouwen in de hoofdstad, terwijl ze spandoeken droegen met leuzen als 'Naar binnen de vluchtelingen, eruit met de FPÖ' en 'Geen muren om Europa'.
FPÖ-leider Heinz Christian Strache, die heeft gezworen de christelijke en westerse identiteit van Oostenrijk te beschermen, heeft zich verkiesbaar gesteld als burgemeester van Wenen. Die verkiezingen worden over een week gehouden. Hij wil een hek om Oostenrijk bouwen om de stroom vluchtelingen tegen te houden.
In september vroegen 9000 mensen asiel aan in het land met 8,5 miljoen inwoners, de andere vluchtelingen reisden verder.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_de_straat_op__.html
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:06 schreef hugecooll het volgende:
Ah nice, dan kunnen die vluchtelingen mooi in hun huizen trekken
20.000 zijn te weinig huizen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:06 schreef hugecooll het volgende:
Ah nice, dan kunnen die vluchtelingen mooi in hun huizen trekken
Ik verwacht hier eerst ook nog wel duizenden mensen op straat die de vluchtelingen welkom heten hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:22 schreef Revolution-NL het volgende:
Laat in andere westerse landen maar eerst gloed de pleuris uitbreken zodat in Nederland op tijd de publieke opinie kantelt. Als er maar genoeg mensen tegen zijn zal de politiek het lokale bestuurders het steeds lastiger krijgen om met deze zelf destructie door te gaan.
In dld gaat het al de goede kant op.
Gek dat zoveel mensen hopen dat overal de pleuris uitbreekt. Of dat het goed fout gaat. Wil je ook doden? Zo ja, hoeveel? Het zou een stuk prettiger zijn als dat wat jij wenst gewoon niet uitkomt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:22 schreef Revolution-NL het volgende:
Laat in andere westerse landen maar eerst gloed de pleuris uitbreken zodat in Nederland op tijd de publieke opinie kantelt. Als er maar genoeg mensen tegen zijn zal de politiek het lokale bestuurders het steeds lastiger krijgen om met deze zelf destructie door te gaan.
In dld gaat het al de goede kant op.
Eens. Echter moeten we met het huidige politieke klimaat wel realistisch blijven. Zonder escalatie zullen er geen ingrijpende maatregelen komen om de massale stroom aan walkers te stoppen of in te perken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek dat zoveel mensen hopen dat overal de pleuris uitbreekt. Of dat het goed fout gaat. Wil je ook doden? Zo ja, hoeveel? Het zou een stuk prettiger zijn als dat wat jij wenst gewoon niet uitkomt.
Dus, als ze flink gaan rellen in Oostenrijk, dan is dat goed, want dan lossen onze problemen zich vanzelf op?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:00 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Eens. Echter moeten we met het huidige politieke klimaat wel realistisch blijven. Zonder escalatie zullen er geen ingrijpende maatregelen komen om de massale stroom aan walkers te stoppen of in te perken.
Ik ben ervan overtuigd dat dit wel nodig is als we willen dat onze kinderen over 10 jaar ook nog een fijn onbezorgd leven kunnen lijden in Nederland. Als daar een escalatie voor nodig is, het zij zo.
Best een goede troll ben jijquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:55 schreef kkdhd het volgende:
Superhandig al deze nuttige idioten. Dit is de reden waarom partijen als FPÖ nooit een meerderheid zullen halen, Revolution-NL, lol. Nu nog een demoniseer de fascisten mediacampagne er tegen aan en FPÖ kan verder worden gemarginaliseerd.
Nee, laat Oosterijk maar bedolven worden onder walkers zodanig dat dit een (beperkt) destabliserend effect heeft op de samenleving.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus, als ze flink gaan rellen in Oostenrijk, dan is dat goed, want dan lossen onze problemen zich vanzelf op?
Aparte theorie, ik kan me niet herinneren dat onze samenleving plotseling beter werd bij het uitbreken van de pleuris ergens anders. Lijkt me wel kut als het hier fout gaat met wat dan ook en op andere fora allemaal mannetjes tikken: "lekker voor ze, laat de pleuris maar uitbreken daar"quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:09 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Nee, laat Oosterijk maar bedolven worden onder walkers zodanig dat dit een (beperkt) destabliserend effect heeft op de samenleving.
Een maand van dagelijkse negatieve berichtgeving kan de publieke opinie hier snel doen kantelen. Dit zal positieve invloed hebben op maatregelen in Nederland om de instroom van walkers te beperken. Onder druk wordt immers alles vloeibaar
In Duitsland is men al goed op weg.
Alle welkomcomite's in het buitenland, bedankt
Als je als land/bevolking anno 2015 hele welkomsparties organiseert voor deze hoogopgeleide kansparels met compleet andere normen en waarden dan moet je niet raar staan te kijken als deze parties realtime via social media etc worden opgepikt en je land binnen 2 weken bedolven wordt door deze walkers. Of dacht je dat deze kansparels geen iPhone6 met 4g abbo hebbenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aparte theorie, ik kan me niet herinneren dat onze samenleving plotseling beter werd bij het uitbreken van de pleuris ergens anders. Lijkt me wel kut als het hier fout gaat met wat dan ook en op andere fora allemaal mannetjes tikken: "lekker voor ze, laat de pleuris maar uitbreken daar"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |