Geraffineerde constructie. Meer weten we niet. Het is niet de eerste keer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar hoe heeft ie het gedaan!
Blijkbaar werken de controle mechanismes wel, want ze zijn er achter gekomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:36 schreef George_Zina het volgende:
[..]
De controlemechanismen werken blijkbaar niet voldoende.
[..]
Dat zeker.
Uiteraard. Ik doel eerder op preventie! Controle is niet het juiste woord.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Blijkbaar werken de controle mechanismes wel, want ze zijn er achter gekomen.
Lees jij uberhaupt wel je berichten?
De controlemechanismen zullen wel niet zo geraffineerd zijn...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:51 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Geraffineerde constructie. Meer weten we niet. Het is niet de eerste keer.Kort geleden had een stagiair van de gemeente Amsterdam nog bijna 2 ton overgemaakt naar zijn eigen rekening. Een stagiair! Hoe kan een stagiair bij het geld komen?
Jawel, want ze hebben toch het mechanisme ontdekt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:53 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
De controlemechanismen zullen wel niet zo geraffineerd zijn...
De controlemechanismen werken niet, want die controlemechanismen zijn er niet om achteraf fraude te ontdekken, maar om te voorkomen dat die fraude überhaupt mogelijk is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Blijkbaar werken de controle mechanismes wel, want ze zijn er achter gekomen.
Lees jij uberhaupt wel je berichten?
Fraude dmv een factuur en dat kan lijkt mij bij een hoop bedrijvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:51 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Geraffineerde constructie. Meer weten we niet. Het is niet de eerste keer.Kort geleden had een stagiair van de gemeente Amsterdam nog bijna 2 ton overgemaakt naar zijn eigen rekening. Een stagiair! Hoe kan een stagiair bij het geld komen?
Kan mij voorstellen dat men bij zo'n grote gemeente als Amsterdam met vele duizenden medewerkers dat soort fouten maakt maar mag hopen dat het niet al te vaak gebeurt. Het is wel gemeenschapsgeld waar we het over hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Fraude dmv een factuur en dat kan lijkt mij bij een hoop bedrijven
controle gebeurt per definitie achteraf als iets gebeurt is. Dan wordt gekeken of dit wel mocht of niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:56 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
De controlemechanismen werken niet, want die controlemechanismen zijn er niet om achteraf fraude te ontdekken, maar om te voorkomen dat die fraude überhaupt mogelijk is.
Als iemand relaties kan aanmaken of aanpassen, dan is het makkelijk en zoals ik het bericht lees is dat hier gebeurd en is de dader meteen bekendquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:53 schreef drexciya het volgende:
Ergens wel opmerkelijk, omdat, net zoals bij grote bedrijven, er een heel apparaat aan te pas komt om normaal gesproken rekeningen te laten betalen. Dat is iets waar veel mensen over klagen en nu weet een intern persoon zo een paar miljoen achterover te drukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |