En soms heb je rechten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen eigendom en niet-eigendom.
Ik vind dat ook. Dat is gewoon een mening.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe je het weer. Wie zegt dat? Jij of een rechter?
Jij denkt dat je ze aan het werk krijgt, nu ze gratis 10x meer krijgen als dat ze thuis werken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:34 schreef Mylene het volgende:
Wat is er mis met een tent met alle gemakken voorzien? Men krijgt ook een bijstandsuitkering. Men kan de leefruimte eigen maken, afschermen zodat het privé is. In de tussentijd kan men de Nederlandse taal leren, een opleiding volgen, een werkgever vinden die garant kan staan en voor een woning kan zorgen.
Het kost ook meer om te wonen hier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:45 schreef hoas het volgende:
[..]
Jij denkt dat je ze aan het werk krijgt, nu ze gratis 10x meer krijgen als dat ze thuis werken?
Exact. Dan moet je dat ook neerleggen als mening en niet als een doordrongen feit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik vind dat ook. Dat is gewoon een mening.
De klacht is duidelijk dat hij niet uit huis had mogen gezet worden als het huis een andere bestemming kreeg dan verkoop of sloop.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook prima.
Ik zie alleen de klacht niet als je toch al moet verkassen.
Dat we nog niet in een land wonen waar je mensen zomaar uit huis kan plaatsen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook prima.
Ik zie alleen de klacht niet als je toch al moet verkassen.
Nee. Men moet gewoon betalen. Althans als men een huis en dus eigen woonruimte krijgt. Van wat? Dat weet ik ook niet.quote:
Als het niet mag kan ze gewoon blijven zitten. Dus ook dan is er geen probleem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:17 schreef Lothiriel het volgende:
De klacht is duidelijk dat hij niet uit huis had mogen gezet worden als het huis een andere bestemming kreeg dan verkoop of sloop.
Waar haal jij het vandaan dat ik contracten niets waard vind? Integendeel!quote:Jij vindt misschien dat een contract niets waard is, anderen vinden van wel. Misschien verander je van gedacht als anderen eens hun voeten vegen aan een afgesloten contract met jou.
Dat is dan ook niet wat er speelt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat we nog niet in een land wonen waar je mensen zomaar uit huis kan plaatsen.
Wat is daar onzin aan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als het niet mag kan ze gewoon blijven zitten. Dus ook dan is er geen probleem.
Nu komt het meer over als: ik moet mijn huis uit, maar dat vind ik een probleem omdat er nu vluchtelingen in komen.
Dat vind ik onzin.
[..]
Waar haal jij het vandaan dat ik contracten niets waard vind? Integendeel!
We hadden het over de situatie dat iemand al moest verkassen en die vervolgens een probleem heeft met de nieuwe bestemming. Het is maar waar je je druk om wil maken.
Ik snap best dat er weerstand is tegen de hoeveelheid vluchtelingen, maar degenen die hier zijn, daar zullen we toch iets mee moeten.
Die kunnen daar ook niet blijven wonen. Zo werkt het systeem niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:02 schreef Joezi het volgende:
Och och als al die mensen die onterecht in de sociale woningbouw zitten eens optiefen, komt er genoeg plek vrij
67% van de werknemers in Nederland kosten meer dan een werkloze, berekende het CBS laatst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:45 schreef hoas het volgende:
[..]
Jij denkt dat je ze aan het werk krijgt, nu ze gratis 10x meer krijgen als dat ze thuis werken?
Dat is alleen relevant als ik daartoe zou behoren lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat wel door bepaalde mensen wordt gezegd als oplossing.
Ja, en mensen die nu hier in nood zitten, jeweetwel, werkloos en met de bloedhonden van het UWV in de nek, die moeten gewoon 'de tering naar de nering zetten'.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen in nood zijn wat mij betreft welkom.
Geef die berekening maar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
67% van de werknemers in Nederland kosten meer dan een werkloze, berekende het CBS laatst.
Ik weet niets over een specifiek geval.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is alleen relevant als ik daartoe zou behoren lijkt mij.
Vooralsnog gaat het om niet meer dan een gerucht en moet mevrouw (kennelijk) gewoon verkassen.
En mocht de gemeente dan uiteindelijk als noodoplossing tijdelijk toch die locatie gebruijken voor opvang, dan lijkt mij dat niet echt een heel naar verhaal. Het alternatief is dat ze moest wijken voor mensen die een woning gaan bouwen.
Echt welquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die kunnen daar ook niet blijven wonen. Zo werkt het systeem niet.
Die mensen die tussen wal en schip zitten omdat ze niet kunnen kopen en daarom noodgedwongen zich kapot betalen aan huur?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:02 schreef Joezi het volgende:
Och och als al die mensen die onterecht in de sociale woningbouw zitten eens optiefen, komt er genoeg plek vrij
Gek dat ik mensen ken waar dat zeker niet zo werkte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Echt welJe mag zolang blijven zitten als je wil, vaak is de truc om na toewijzingen ineens samen te gaan wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |