Zijn de Nederlandse sociale huurwoningen enigszins vergelijkbaar 'de meeste andere westerse landen'?quote:Op zaterdag 21 november 2015 02:47 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Eens.
In verreweg de meeste andere westerse landen schaamt men zich de ogen uit de kop als ze in een "sociale huurwoning" zitten.
Voor hele volksstammen in Nederland is het de heilige graal
Klopt, maar zelfs nu hebben we al de grootste moeite opvang te regelen. Moet je nagaan als de achterblijvers horen dat hier wat te halen valt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alsof de vluchtelingen die hier aankloppen in de buurt komen van de helft.
welk gek gaat dat nu nog kopen met het risico dat de woningbouw het terugtrekt en er asielzoekers naast je komen? Zit je dan met je koopwoning.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Als ik even naar buiten kijk zie ik zo +/- 10 voormalig socialehuur woningen leeg staan. De bedoeling is dat mijn straat + die waar ik op uitkijk allemaal de verkoop ingaan na vertrek.
Bijzonder.
Mijn nieuwste buurman is hier geboren en getogen, en heeft dus een huis gekocht. Voor ¤80.000 ofzoquote:Op zaterdag 21 november 2015 10:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
welk gek gaat dat nu nog kopen met het risico dat de woningbouw het terugtrekt en er asielzoekers naast je komen? Zit je dan met je koopwoning.
Nee het is niet direct vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
Zijn de Nederlandse sociale huurwoningen enigszins vergelijkbaar 'de meeste andere westerse landen'?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |