Gedaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou een mod NWS / Rusland begonnen met luchtaanvallen in Syrië #2 even willen reeksen?
Waar gaat dit allemaal over?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen jullie er in TT Urgent voorzetten en dan evt zonder van.
En stukje dat ik net postte in OP zetten, met Update ervoor.
Nobel vredesprijs voor Angela Merkel, nu een artikel van Elsevier die dit bevestigt, laatste reactie van mij.quote:
Het is nu dringend?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nobel vredesprijs voor Angela Merkel, nu een artikel van Elsevier die dit bevestigt, laatste reactie van mij.
Dus het is wel Urgent geworden zeg maar.
Plus de inhoud van de topics is nogal stormfront achtig. Klein detail maar, maar toch.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:42 schreef Igen het volgende:
NWS / De werkelijkheid achter de Willkommenskultur
NWS / 'In veel Duitse azc's geldt inmiddels de sharia'
NWS / Tienduizenden Oostenrijkers de straat op voor steun vluchtelingen
NWS / Vluchteling in eigen land
NWS / EU wil asielzoeker verdelen #17 er zijn geen problemen
NWS / Deel vluchtelingen ontevreden over tentenkamp #2
NWS / Grenscontroles in Europa #18
Moet dat eigenlijk allemaal naast elkaar blijven? Niet alsof het echt verschillende onderwerpen zijn, de OP wordt doorgaans toch alleen maar aangrepen om wat te tieren over de vluchtelingen in het algemeen of een tegenreactie daarop.
Voor bijv. Wilders is/was er toch ook een centraal topic ipv. over elke tweet een nieuw topic?
Ah ok. Vroeg me destijds met het centrale Wilders-topic ook al af of het idd niet meer views zou opleveren met losse topics. Dus ik begrijp het wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
Loopt allemaal prima op het moment.
Aan de views te zien ook.
Aangepast.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:53 schreef superniger het volgende:
NWS / Motoragent aangereden door vrachtwagen
TT klopt niet. Het was geen opzet.
Weet niet, zat zelf ook een beetje te twijfelen omdat het iets te lollig is allemaal.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:35 schreef Jigzoz het volgende:
NWS / Volwassen vrouw verkracht 11-jarige jongen
Zeker weten dat jullie artikelen waarin kindermisbruik bejubeld wordt in het subforum 'nieuws' willen hebben?
Oké. Dank voor de reactie.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet, zat zelf ook een beetje te twijfelen omdat het iets te lollig is allemaal.
Maar volgens mij hoeft het niet dicht.
Is gebeurd. Bedankt voor het melden. Had dat nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
Modjes, misschien dit topic even opschonen.
Blijven roepen dat ik mede-users fascisten vind zonder daarvoor bewijzen aan te dragen, is hartstikke leuk, maar het draagt verder weinig bij aan de discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |