Geen cliënten vandaag? En schattige babykleertjes bestellen is ook heel belangrijkquote:Op woensdag 9 september 2015 10:59 schreef silliegirl het volgende:
Motivatie voor werk vandaag: 0.
Ik heb wel allerlei schattige babykleertjes besteld inmiddels. Sorry baas.
Vanochtend niet. Normaal voer ik diagnostisch onderzoek uit op woensdagochtend, maar degene die ervoor zou komen is ziek. Dus zit ik met een gat van nu tot aan de lunch. Vanmiddag heb ik wel clienten, dus dan moet ik mezelf wel motiverenquote:Op woensdag 9 september 2015 11:02 schreef Malteser het volgende:
[..]
Geen cliënten vandaag? En schattige babykleertjes bestellen is ook heel belangrijk. Wij bekeken gisteren wat we zelf aangeschaft hebben aan kleding voor Frummel en kwamen tot de conclusie dat het nog niet voor ¤50,- is.
Man: "Als Frummel geboren is, gaan we fijn shoppen voor hem/haar!"
Maar zo'n gat is toch bij uitstek geschikt om te babyshoppenquote:Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Vanochtend niet. Normaal voer ik diagnostisch onderzoek uit op woensdagochtend, maar degene die ervoor zou komen is ziek. Dus zit ik met een gat van nu tot aan de lunch. Vanmiddag heb ik wel clienten, dus dan moet ik mezelf wel motiveren.
Wow! Dat is wel heel snel! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 september 2015 11:11 schreef Skoap het volgende:
Niet bijgelezen, maar vanmorgen om 8:05 is de kleine Finn geboren. Hij is 2540 gram. We maken het allebei goed. Het was wel een turbo bevalling, in 30 min van 4 naar 10cm en 1 perswee & 3x persen volgens mij... En daar was hij. Hij ligt nu wel in een warmte wieg, helaas niet bij mij op de kamer, maar wie weet verandert dat snel.
Ik vind die uilen ook best leuk, maar juist omdat het zo'n trend is heb ik wat heel anders gekozen voor de geboortekaart. Speaking of which, daar moet ik ook nog wat voor doen!quote:Op woensdag 9 september 2015 11:14 schreef Dot. het volgende:
Gefeliciteerd Skoap! Dat was toch nog best plotseling of niet?
Die uilentrend is toch al best lang bezig Malteser? Ik denk niet dat er bij ons een uil op komt
Haha, zou kunnen. Dan heb ik dus toch onder die steen geleefd... De vosjestrend wist ik wel (zie dat Prénatal daar nu ook een lijn van heeft) maar de uilen zijn aan mij voorbij gegaan.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:14 schreef Dot. het volgende:
Gefeliciteerd Skoap! Dat was toch nog best plotseling of niet?
Die uilentrend is toch al best lang bezig Malteser? Ik denk niet dat er bij ons een uil op komt
Volgens mij waren de uilen al voor de vossen, maar misschien heeft de trend nu weer een heropleving!quote:Op woensdag 9 september 2015 11:24 schreef Malteser het volgende:
[..]
Haha, zou kunnen. Dan heb ik dus toch onder die steen geleefd... De vosjestrend wist ik wel (zie dat Prénatal daar nu ook een lijn van heeft) maar de uilen zijn aan mij voorbij gegaan.
Ah oké! Het viel me ineens op, nadat er weer een kaartje op de mat viel met uilen. Ik vind het zo gezellig staan, al die mooie kaartjes op de kast!quote:Op woensdag 9 september 2015 11:29 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Volgens mij waren de uilen al voor de vossen, maar misschien heeft de trend nu weer een heropleving!
En de naam Nora is ook al een tijdje erg in opkomst <3 Mooie naam ook wel!
Het is misschien ook zo dat het eerst hip was, maar dat je toen helemaal nog niet in die materie zat. Omdat je zelf nog niet zwanger was en omdat je vriendinnen dat nog niet waren. Toen ik de vorige keer zwanger was en beviel, toen was denk ik die trend ook, vandaar dat het me bij is gebleven. Het past ook wel een beetje zo bij het eind van de zomer vind ikquote:Op woensdag 9 september 2015 11:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ah oké! Het viel me ineens op, nadat er weer een kaartje op de mat viel met uilen. Ik vind het zo gezellig staan, al die mooie kaartjes op de kast!
Ja, zou heel goed kunnen inderdaad!quote:Op woensdag 9 september 2015 11:34 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Het is misschien ook zo dat het eerst hip was, maar dat je toen helemaal nog niet in die materie zat. Omdat je zelf nog niet zwanger was en omdat je vriendinnen dat nog niet waren. Toen ik de vorige keer zwanger was en beviel, toen was denk ik die trend ook, vandaar dat het me bij is gebleven. Het past ook wel een beetje zo bij het eind van de zomer vind ik
Spannend! Jullie weten nog niet of je een jongen of meisje krijgt? Ben ook heel benieuwd wat het zal zijn, het zal niet heeeeeel lang meer gaan duren voor je het weet! Wij houden het ook weer geheim <3quote:Op woensdag 9 september 2015 11:40 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja, zou heel goed kunnen inderdaad!
Hier zowel voor een jongen als een meisje geen uilen of vosjes op de kaart. Oh, ben zo benieuwd welk kaartje het wordt....
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:11 schreef Skoap het volgende:
Niet bijgelezen, maar vanmorgen om 8:05 is de kleine Finn geboren. Hij is 2540 gram. We maken het allebei goed. Het was wel een turbo bevalling, in 30 min van 4 naar 10cm en 1 perswee & 3x persen volgens mij... En daar was hij. Hij ligt nu wel in een warmte wieg, helaas niet bij mij op de kamer, maar wie weet verandert dat snel.
Gefeliciteerd, Skoap! Wat vervelend, dat hij niet bij jou op de kamer ligt. Hopenlijk komt daar snel verandering in. En wat een snelheid!quote:Op woensdag 9 september 2015 11:11 schreef Skoap het volgende:
Nee, wij weten het geslacht niet. We hebben ook helemaal geen voorkeur. We hebben dus twee namen, twee kaartjes, een neutrale babykamer, enz.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:41 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Spannend! Jullie weten nog niet of je een jongen of meisje krijgt? Ben ook heel benieuwd wat het zal zijn, het zal niet heeeeeel lang meer gaan duren voor je het weet! Wij houden het ook weer geheim <3
Oh Jagär, herkenning! Hier ook één kies die sinds deze week erg gevoelig is als ik iets eet. Zou een gaatje kunnen zijn maar geen idee hoe dat voelt, want dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ik heb de tandarts gebeld maar die adviseerde na de bevalling terug te komen, zolang het niet enorm pijn doet. Inderdaad omdat hij nu geen foto wil maken en ook niet wil verdoven??quote:Op woensdag 9 september 2015 12:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben net bij de tandarts geweest, al 2 weken zeurende kiespijn. Wellicht is het het tandvlees, wellicht iets onder een oude vulling. Ze maken nu geen foto's, dus maar afwachten....
Verder vandaag een dagje rond huis scharrelen, ik heb wat rugpijn en slecht geslapen. Wat opruimen, een dutje, etc. Morgen weer naar de gyn voor ctg en vruchtwatercheck. Morgen mag de baby niet komen, want de duutser heeft een sollicitatiegesprek...
Ja, de OP zegt dat morgen mijn UD is, maar eigenlijk is het vrijdag. Nooit aangepast na de 20 weken echo...quote:Op woensdag 9 september 2015 12:37 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oh Jagär, herkenning! Hier ook één kies die sinds deze week erg gevoelig is als ik iets eet. Zou een gaatje kunnen zijn maar geen idee hoe dat voelt, want dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ik heb de tandarts gebeld maar die adviseerde na de bevalling terug te komen, zolang het niet enorm pijn doet. Inderdaad omdat hij nu geen foto wil maken en ook niet wil verdoven??
Nu eet ik gewoon met de overige tanden en kiezen en dan heb ik er geen last van.
Spannend van het gesprek morgen! Morgen is jouw UD ook toch? Of zit ik mis?
<3 Herkenning hier! Vorige keer was ik ook helemaal niet bezig met het geslacht van de baby, er groeide gewoon een <3 baby <3 in mijn buik, een heuse baby! Daar was ik al vol genoeg van.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
Nee, wij weten het geslacht niet. We hebben ook helemaal geen voorkeur. We hebben dus twee namen, twee kaartjes, een neutrale babykamer, enz.
Maar boven alles zijn we vooral reuze benieuwd naar wie er de afgelopen 38 weken in mijn buik gewoond heeft, wie we hebben voelen friemelen, wat later schoppen werd en wat nu meer lijkt op een soort interne verbouwing.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Wat doe jij in de auto?quote:Op woensdag 9 september 2015 12:46 schreef gestreeptestoel het volgende:
Net in de auto door m'n rug gegaan.. Heel fijn..
Niks.. Ik stapte gewoon in.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Wat doe jij in de auto?
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!quote:Op woensdag 9 september 2015 11:11 schreef Skoap het volgende:
Wil je het aangepast hebben?quote:Op woensdag 9 september 2015 12:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, de OP zegt dat morgen mijn UD is, maar eigenlijk is het vrijdag. Nooit aangepast na de 20 weken echo...
En je denkt precies hetzelfde over het geslacht weten als wij denken, het maakt niet uit of het een jongetje of meisje is, de persoon is erg welkom om samen met ons een gezin te vormen.
Stomme kiespijn!
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Nou Pinq, die werkende moeder met peuter hier staat op punt van in slaap storten. De hele vakantie niks aan de hand. Nu 2 dagen gewerkt en ik lig voor apegapen op de bank.
Billie wil van alles maar het lukt ff niet. Bleh.
Nohh, mooi verwoord <3quote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef Mineola het volgende:
Uiltjes waren inderdaad al hip voor de vossen, ten tijde van mijn eerste zwangerschap. De mini is lekker retro gekleed dus in z'n uilenshirts van de grote
Malteser, jij beschrijft precies wat wij ook dachten deze keer. En toen hij geboren was, dacht ik 'oh jij bent het, tuurlijk ben jij het!!![]()
Om vervolgens vijf minuten later pas te kijken of het een jongen of meisje was
Had ik ergens overheen gelezen, of is dit heel pril en een meld-tussen-neus-en-lippen-door?quote:Op woensdag 9 september 2015 12:43 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Er groeit gewoon weer een <3 baby <3 in mijn buik, een heuse baby <3
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:46 schreef Yuki het volgende:
Skoap, gefeliciteerd!!
Hoop dat F. snel bij je mag zijn. Hoe is 't met jou?
[..]
Had ik ergens overheen gelezen, of is dit heel pril en een meld-tussen-neus-en-lippen-door?
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef Mineola het volgende:
Uiltjes waren inderdaad al hip voor de vossen, ten tijde van mijn eerste zwangerschap. De mini is lekker retro gekleed dus in z'n uilenshirts van de grote
Malteser, jij beschrijft precies wat wij ook dachten deze keer. En toen hij geboren was, dacht ik 'oh jij bent het, tuurlijk ben jij het!!![]()
Om vervolgens vijf minuten later pas te kijken of het een jongen of meisje was
Weer trubbels?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:19 schreef Estrys het volgende:
Ik ga mijn ouderschapsverlof maar eens gebruiken om een andere baan te vinden denk ik
Ah, dat verklaart! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 september 2015 15:48 schreef elamanilo het volgende:
[..]Ik had me nog niet echt officieel gemeld hier nee
Maar wel in het tweede streepjes topic!
Ik had een poosje terug zoiets gelezen (ik lurk hoopjes), je leert voor verloskundige toch?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart! Gefeliciteerd!![]()
Ik ben een beetje een vreemde eend in de bijt, want ik behoor voorlopig nog niet echt tot de doelgroep van wijst, Z&G, etc... dus ik beperk me maar tot 1 topic om m'n interesse te voeden
Kloptquote:Op woensdag 9 september 2015 15:58 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ik had een poosje terug zoiets gelezen (ik lurk hoopjes), je leert voor verloskundige toch?
Het is hier inderdaad nog pril, 4 weken en 3 dagen nu. De uitgerekende datum is 15 mei 2016 <3
Heb je je collega om zeep geholpen? Of ben je dr klaar mee?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:19 schreef Estrys het volgende:
Ik ga mijn ouderschapsverlof maar eens gebruiken om een andere baan te vinden denk ik
Nee weet ik wel.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:11 schreef Dot. het volgende:
Ik denk niet dat ze je naar huis laten gaan met PE klachten
Omdat je bijna gaat bevallenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Nee weet ik wel.![]()
Maar nu denk ik.. Waarom is mijn bloeddruk zo hoog?
Gisteren zout gegeten?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Nee weet ik wel.![]()
Maar nu denk ik.. Waarom is mijn bloeddruk zo hoog?
Nee niet echt.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:19 schreef gestreeptestoel het volgende:
Gister wel tucjes op.
Is dat serieus n teken voor n naderende bevalling?
Waarom niet? Ik ga echt de traphekjes niet weghalen, dan kan ik telkens mn kind van de trap af plukkenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:33 schreef Estrys het volgende:
Nou ja ik lees net in de map van de kraamzorg het intakeformulier. En bij veiligheid in huis staat: 'geen traphekje!' Uhoh, met uitroepteken. minpunten mensen![]()
Krijg ik in de mail van Bol.com 20 % korting op traphekjestoeval?
Niet dat er een traphekje komt. Daar zou de jongste alleen maar overheen klimmen, ze kan al de trap op en af vanaf dat ze 9 maanden is
Oh zo. Ja, nee, das niet handig iddquote:Op woensdag 9 september 2015 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Traphekjes in je kraamtijd.... seriouslydaar heb ik toen zo hard om gelachen!
Tegen de tijd dat je kind gaat kruipen ga je die dingen eens ophangen. Eerder toch niet, dat ia hartstikke onhandig!
We hebben er nooit eentje gehad in dit huis. Of Ja we hadden er wel eentje, in de garage, twee jaar langquote:Op woensdag 9 september 2015 16:41 schreef Dot. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ga echt de traphekjes niet weghalen, dan kan ik telkens mn kind van de trap af plukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik lees straks/morgen bijLife is what happens while you are busy making other plans...
Ik moest echt hardop lachen hieromquote:Op woensdag 9 september 2015 16:08 schreef Daui het volgende:
[..]
Heb je je collega om zeep geholpen? Of ben je dr klaar mee?
Ik heb de intake vrijdag. Schijnt 3 kwartier te gaan duren, dus t zal me benieuwen. Duurde 't bij jou ook zo lang? Of waren ze zo weg?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:53 schreef Daui het volgende:
Bij mij was de intake afgelopen maandag. Ze vroeg alleen of we twee kruiken hadden (4) en thermometer. Voor de rest ging het meer over de procedure, praktische zaken en dat als het niet klikt met de kraamzorg we vooral moeten bellen. Geen controle niks.
Geen idee meer hoe lang ze bleef. Geen uur ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:25 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb de intake vrijdag. Schijnt 3 kwartier te gaan duren, dus t zal me benieuwen. Duurde 't bij jou ook zo lang? Of waren ze zo weg?
En skoap!![]()
Straks rammelt mijn baby eruit![]()
Oh ik heb nog niets gehoord over de intake. Heb wel een bevestiging ontvangen van zowel de instantie als de verzekering. T zal wel komen. Ik ga voor een telefonische intake, ik geloof het allemaal welquote:Op woensdag 9 september 2015 21:25 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb de intake vrijdag. Schijnt 3 kwartier te gaan duren, dus t zal me benieuwen. Duurde 't bij jou ook zo lang? Of waren ze zo weg?
En skoap!![]()
Ik vraag me vooral af waarmee ze die 3 kwartier wil vullen.. Nahjah, merken we vanzelf dan!quote:Op woensdag 9 september 2015 21:36 schreef Daui het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe lang ze bleef. Geen uur ofzo.
Ze mailden mij 3 weken terug voor een afspraak. En die moest perse 6 weken voor de bevalling plaatsvinden (geen idee hoe t dan nu moet als de baby over 4 weken geboren wil worden. Dan moet ik zeker 2 weken wachten op kraamhulp?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh ik heb nog niets gehoord over de intake. Heb wel een bevestiging ontvangen van zowel de instantie als de verzekering. T zal wel komen. Ik ga voor een telefonische intake, ik geloof het allemaal wel
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:32 schreef Skoap het volgende:
Foto'sOh gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik lees straks/morgen bijWat een mooi jongetje en ook weer een mooie naam. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
het duurde hier vooral lang omdat mijn man tegen iedereen honderduit kletst. Ook tegen de intaker van de kraamzorg. Over onze hond, en dat we en positieve zwangerschapstest kregen op de dag dat we elkaar t jawoord gaven, en over de verbouwing.. Tis een gezellige schat hoor maar soms denk ik welquote:Op woensdag 9 september 2015 21:25 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En skoap!![]()
Nee, ik zou dat ook stom vinden.. Maar goed ik vind zulke opdrukken sowieso niet zo leukquote:Op woensdag 9 september 2015 21:41 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarmee ze die 3 kwartier wil vullen.. Nahjah, merken we vanzelf dan!
Ik kom net thuis, moe. Is mijn schoonzus langs geweest en heeft een cadeautje achter gelaten; een romper met "tante's knuffel" erop.
Ben ik heel stom als me dat irriteert? Een romper
met "papa's knuffel" of "mama's knuffel" is prima, maar dit vink dus niks
Mja, de goede bedoelingen snap ik wel. 'T zal ook mijn vermoeidheid wel zijn maar mijn eerste reactie was iets als "nee! Mijn baby! Mijn knuffel!"quote:Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat ook stom vinden.. Maar goed ik vind zulke opdrukken sowieso niet zo leuk. Maar tis lief bedoeld moet je maar denken..
Hier is ze bijna 2 uur binnen geweest. Eerst alle vragen beantwoord en afspraken doorgenomen, daarna nog een uur zitten kletsen. Was gezellig! Nu werkt het kraambureau wat wij hebben zo dat je ook jouw kraamverzorgster bij de intake hebt (in 99% van de gevallen). Dat vinden we wel fijn, want het leek goed te klikken tijdens de intakequote:Op woensdag 9 september 2015 21:25 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En skoap!![]()
Ooh ben zo blij dit te lezen... ik heb dat ook! Het is MIJN tutje...quote:Op woensdag 9 september 2015 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Herkenbaar sillie!
Mijn moeder noemt E altijd 'mijn kleine schatje', en heeft het in appjes wel eens over 'ons meisje', en het is natuurlijk alleen maar geweldig dat ze zo gek is op dr kleindochter maar ik word er ook wat territoriaal van!
Ja denk dat ze nu klaar zijn, de betreffende collega moest ik contacten van m'n leidinggevende. 'Want zou jammer zijn op deze manier'. Maar ze reageert helemaal niet meer op mijn berichten. Ze zal boos zijn dat ik het via management gespeeld heb. Nou dan niet he.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Skoap woah wat snel ineens!! Super gefeliciteerd met je zoontje met de mooie naam!
[..]
Ik moest echt hardop lachen hierom. Maar verder is het natuurlijk helemaal niet leuk estrys.. Hoop dat ze ophouden met je lastig te vallen.
Lekker boos laten zijn. Ze is wel afgekoeld als je verlof om is hoor.quote:Op donderdag 10 september 2015 06:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja denk dat ze nu klaar zijn, de betreffende collega moest ik contacten van m'n leidinggevende. 'Want zou jammer zijn op deze manier'. Maar ze reageert helemaal niet meer op mijn berichten. Ze zal boos zijn dat ik het via management gespeeld heb. Nou dan niet he.
Ineffeble, hoop dat het toch nog goed komt voor je. Gun het je zo! Hoe dan ook, sterkte![]()
Dat gaat niet over met verlofquote:Op donderdag 10 september 2015 06:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Succes Ineffable!
Vandaag laatste werkdag. Dan minimaal 18 weken vrij. Ik ben er aan toe, voornamelijk door slechte nachten. Hoe ik ook lag, i werd wakker van benauwdheid. En minimaal drie keer eruit om te plassen ben ik ook wel zat..
dat dus inderdaad :p en nog even uitslapenquote:Op donderdag 10 september 2015 06:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat gaat niet over met verlofmaar
jeej voor overdag dutjes doen
Succes nog even vandaag! En dan inderdaad lekker dutjes doen! Ben jij nu 34 of 36 weken dan?quote:Op donderdag 10 september 2015 06:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat dus inderdaad :p en nog even uitslapen
34. Ik heb na vandaag een week vakantie, en vijf weken zwangerschapsverlofquote:Op donderdag 10 september 2015 07:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Succes nog even vandaag! En dan inderdaad lekker dutjes doen! Ben jij nu 34 of 36 weken dan?
ik wilde de kamer inrichten maar die is nog steeds niet afquote:Op donderdag 10 september 2015 07:47 schreef Estrys het volgende:
Lekker cassandra! Nog plannen voor je vakantie?![]()
Hier heeft de oudste een roostervrije dag van school. Tja we zijn tenslotte al 1,5 week aan de gang na de zomervakantieHij gaat toch gewoon naar de gastouder samen met zijn zus. Ik moet vanochtend met mijn moeder naar het ziekenhuis. Voor haar dan
![]()
Vanmiddag aan de babykamer verder. Inmiddels 80 muurstickers gemaaktdus ik kan aan de slag! Zin in
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:11 schreef Skoap het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2015 07:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik wilde de kamer inrichten maar die is nog steeds niet af
En die roostervrije dagenbij komen van de eerste schooldagen!
Crea bea, heb je een voorbeeld van je stickers? Hoe maak je die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een plotter. Dat is een snijmachine. Daar kan ik eigenlijk alles mee snijden en dus ook stickers. Gewoon bestanden vanaf de pc zeg maar.
Kan ook met Flock en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo pių di ieri ma meno di domani
Er heerst een of ander griepachtig iets heb ik gehoord. Beterschap ermee. Kun je nu niet echt gebruiken, hopelijk voelen jullie je snel beterquote:Op donderdag 10 september 2015 08:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
Bijna verlof voor Cassandra!![]()
Ineff.. Succes vandaag! Ik hoop zo dat je toch positief nieuws krijgt!
Hier weet ik niet wat er is.. Gister zulke krampen gehad.. Ben naar bed gegaan met paracetamol en een pittenzak. Ik kon niet rechtop lopen vd krampen..
Nu is zoon ook nog ziek. Die hebben we gister opgehaald bij mijn ouders.. Zag eruit als n spook.
Zwart op wit inderdaad. Bedje gaat ook zwart met wit worden. Of wit met zwartquote:Op donderdag 10 september 2015 08:05 schreef onomatopee het volgende:
Gaaf Estrys! Maak jij ook zwarte stickers op een witte muur, of een andere kleurstelling?
Laatste werkdag voor Cassandra![]()
En Skoap! *rammel* Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon
Betje perspectief: PO en VO docenten hebben opgelegd gekregen dat ze ter verlaging van de werkdruk een week minder zomervakantie hebben (volg je hem nog), waarbij die vijf dagen voor de leerlingen wel vrij moeten zijn ergens gedurende het jaar, maar (een aantal) NIET voor de docenten. Dus bijvoorbeeld verplichte scholingsdagen gedurende het jaar.quote:Op donderdag 10 september 2015 07:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik wilde de kamer inrichten maar die is nog steeds niet af
En die roostervrije dagenbij komen van de eerste schooldagen!
Crea bea, heb je een voorbeeld van je stickers? Hoe maak je die?
quote:Op donderdag 10 september 2015 08:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Betje perspectief: PO en VO docenten hebben opgelegd gekregen dat ze ter verlaging van de werkdruk een week minder zomervakantie hebben (volg je hem nog), waarbij die vijf dagen voor de leerlingen wel vrij moeten zijn ergens gedurende het jaar, maar NIET voor de docenten. Dus verplichte scholingsdagen gedurende het jaar.
Lijkt me een goed idee eentje aan het begin van het jaar, alle docenten nog fris en voldoende ruimte om nieuwe kennis te gebruiken in het nieuwe jaar.sorry ik voel me altijd wat aangesproken als ouders
om uitgeroosterde lesdagen.
Wat heerlijkquote:Op donderdag 10 september 2015 09:47 schreef pinquit het volgende:
Estrys, wat leuk die stickers <3
Mijn babby is weer omhooggeschoven, of gegroeid ofzo. Gelukkig heb ik een week kunnen genieten van babyvrije ribben![]()
Max is volgende week ma-di-wo op kamp, en lief is di en wo vrijdus waarschijnlijk voor het laatst in een lange tijd weer eens samen
We gaan dinsdag lekker uitgebreid naar ikea en prenatal om de laatste spullies te kopen en gewoon ff lekker samentijd. Zo heerlijk zeg! Ik kijk er echt naar uit
![]()
![]()
Verders zit ik nu te wachten tot de bedklossen en ondersteek worden gebracht, vandaag tussen 9-12![]()
3 broekjes is NIET genoegquote:Op donderdag 10 september 2015 09:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wat heerlijkvan de vrije dagen samen he, niet de ondersteek
![]()
Ik ga zo nog even de stad in met mijn moeder. Mijn zus sprak ik gisteren en die zei: je hebt drie broekjes maat 50 dat is toch wel genoeg? Ja zeg, ik wil wel een beetje keus hebben hekleertjes heb je nooit genoeg toch zeker
een ondersteek? Heb je die nodig?quote:Op donderdag 10 september 2015 09:47 schreef pinquit het volgende:
Estrys, wat leuk die stickers <3
Mijn babby is weer omhooggeschoven, of gegroeid ofzo. Gelukkig heb ik een week kunnen genieten van babyvrije ribben![]()
Max is volgende week ma-di-wo op kamp, en lief is di en wo vrijdus waarschijnlijk voor het laatst in een lange tijd weer eens samen
We gaan dinsdag lekker uitgebreid naar ikea en prenatal om de laatste spullies te kopen en gewoon ff lekker samentijd. Zo heerlijk zeg! Ik kijk er echt naar uit
![]()
![]()
Verders zit ik nu te wachten tot de bedklossen en ondersteek worden gebracht, vandaag tussen 9-12![]()
quote:Op donderdag 10 september 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
een ondersteek? Heb je die nodig?
nee prima, dat snap ik. er zijn gewoon ook heel veel mensen die niet weten waarom die dagen er zijnquote:Op donderdag 10 september 2015 08:54 schreef Estrys het volgende:
Ik ga de discussie van werkdruk en weet in het in het onderwijs niet hier voeren. Het is ook geen verwijt naar onderwijzend personeel maar laten we het erop houden dat het voor ouders gewoon heel vervelend is die roostervrije dagen.
Staat er bij ons ook op. Met een kussensloop voor eromheen. Ik had geen idee maar volgens mijn moeder is dat vanwege de hygiene.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
mja hier staat ie dus op het lijstje van het kraambureau, en ik kan me herinneren dat ie de vorige keer gebruikt is om de placenta in op te vangen geloof ik, maar als het niet op je lijstje staat hoeft het niet lijkt me![]()
22 september begint volgens mij de grote uitverkoop bij de prenatalquote:Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
mja hier staat ie dus op het lijstje van het kraambureau, en ik kan me herinneren dat ie de vorige keer gebruikt is om de placenta in op te vangen geloof ik, maar als het niet op je lijstje staat hoeft het niet lijkt me![]()
Oef, dat is enige geruststelling! Ik dacht dat het misschien betekende dat je daar je behoeftes in moest doen zodat de kraamzorg dat kan controleren ofzo..quote:Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
Voor jou wel!quote:Op donderdag 10 september 2015 10:08 schreef pinquit het volgende:
Hahaha Daui! Verkoopt prenatal nu ook al ondersteken?
Nee daarvoor nemen ze zelf een speciale emmer meequote:Op donderdag 10 september 2015 10:16 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Oef, dat is enige geruststelling! Ik dacht dat het misschien betekende dat je daar je behoeftes in moest doen zodat de kraamzorg dat kan controleren ofzo..![]()
Volgens mij hoeft er weinig gecontroleerd te worden aan je ontlasting e.d.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:16 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Oef, dat is enige geruststelling! Ik dacht dat het misschien betekende dat je daar je behoeftes in moest doen zodat de kraamzorg dat kan controleren ofzo..![]()
Ja en een vergrootglas.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee daarvoor nemen ze zelf een speciale emmer mee.
En een zeefje en pincet.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee daarvoor nemen ze zelf een speciale emmer mee.
Uitverkoop? Mijn moeder wil nog een keer shoppen voor de baby, komt goed uitquote:Op donderdag 10 september 2015 10:06 schreef Daui het volgende:
[..]
22 september begint volgens mij de grote uitverkoop bij de prenatal
Ik had met 30 weken nog een echo. Je kon zeker nog wel wat zien, maar niet meer de hele baby in één keer op het scherm zeg maar (dat past niet meerquote:Op donderdag 10 september 2015 10:28 schreef Sara82 het volgende:
[..]
En een zeefje en pincet.
![]()
Hier komt zo ook een mevrouw van de kraamzorg langs. En dan om 15:00 uur een liggingsecho. Kun je daar nog wat op zien? Hebben voor het laatst kunnen spieken met 20 weken... Ben zo vét benieuwd naar hoe ie er uit ziet...
Duizend excuses gekregen. De arme man in kwestie had dit dus blijkbaar nog nooit bij deze termijn meegemaakt.quote:
Is dit een verkapte weeen post?quote:Op donderdag 10 september 2015 10:36 schreef Estrys het volgende:
![]()
Ik zit nog steeds in het ziekenhuis met m'n moeder te wachten. Al 1,5 uur. Als het nog langer gaat duren kan ik straks meteen door naar de verloskamer
Nee joh gek.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:44 schreef Ineffable het volgende:
[..]
Is dit een verkapte weeen post?
Ja toen ik in de op keek, bedacht ik ineens dat dat wel wat enthousiast zou zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee joh gek.dat was een 'duuuuurt lang' post
Getsie Razz, wat naarquote:Op donderdag 10 september 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben vandaag enigszins ingestort op het werk. Blijkbaar toch mezelf voorbijgelopen in alle stress en het niet lekker voelen van de afgelopen tijd. Gelukkig een begripvolle rector; ik blijf thuis tot het weekend en dan gaan we met de bedrijfsarts kijken wat haalbaar is. Ben wel een beetje geschrokken, had niet het idee dat ik zo diep zat.
Heel begrijpelijk meisquote:Op donderdag 10 september 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben vandaag enigszins ingestort op het werk. Blijkbaar toch mezelf voorbijgelopen in alle stress en het niet lekker voelen van de afgelopen tijd. Gelukkig een begripvolle rector; ik blijf thuis tot het weekend en dan gaan we met de bedrijfsarts kijken wat haalbaar is. Ben wel een beetje geschrokken, had niet het idee dat ik zo diep zat.
He meis wat naar voor je, dan schrik je toch even als je het niet ziet aankomen. Maar eigenlijk is het helemaal niet gek toch.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Hij stond hier ook op het lijstje, braaf aangevraagd en laten brengen, ligt nu nog op dezelfde plek in de kast. (Goed punt trouwens, ik moet dat bedrijf nog weer bellen voor een retourafspraak.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
Dat zijn vier dingen!quote:Op donderdag 10 september 2015 11:21 schreef gestreeptestoel het volgende:
Pinq wat zijn die 2 andere dingen dan?
Razz rustig aan
quote:Op donderdag 10 september 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had dat ookquote:[b]Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:[/b
Is je snel verslikken een zwangerschapskwaal? Sinds een tijdje verslik ik mij in alles, zelfs meerdere keren per dag in mijn eigen speeksel. Bloedirritant
Ik bekeek de foto mobiel en buiten met wat zonquote:Op donderdag 10 september 2015 12:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
Dat zijn vier dingen!twee opgestapelde bedverhogers
quote:Op donderdag 10 september 2015 13:15 schreef Mariposas het volgende:
Ineffable wat een goed nieuws!![]()
Jagärtrut 40 weken mijlpaal!20 weken echo is niet meer betrouwbaar om de termijn vast te stellen dus ik houd de 10e aan hoor!
Een herinneringskist/geboortekist. Die heb ik bij beide meiden gekregen van mijn moeder, zij heeft ze laten beschilderen in de stijl van het geboortekaartje. Voor de eerste kleertjes, kaartjes, eerste schoentjes, knutselwerkjes etc. (werkt dit zo: https://www.facebook.com/(...)582115759371/?type=1) Dit is degene die mijn jongste heeft gekregen, in het echt roze btw.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:11 schreef Malteser het volgende:
Vraagje voor degene met al een (of meer) kind(eren) of aan de degene met meer inspiratie dan ik: Hebben jullie tips/adviezen omtrent kraamcadeau?
Wij hebben van 2 van de 3 ouderparen de vraag gehad na te denken over een 'groter, blijvend' cadeau maar ik heb werkelijk geen idee.
Iemand een paar goede tips??
Ook al zo attentquote:Op donderdag 10 september 2015 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ineffable![]()
Ik heb ook afscheid hoorgeen kaartje, niets. Leidinggevende was weg, zonder te informeren tot hoe laat ik werkte of wat dan ook. Daar werk je je voor uit de naad
![]()
Tot over achttien weken dan maar
Die is heel tof! Goede tip!quote:Op donderdag 10 september 2015 16:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Een herinneringskist/geboortekist. Die heb ik bij beide meiden gekregen van mijn moeder, zij heeft ze laten beschilderen in de stijl van het geboortekaartje. Voor de eerste kleertjes, kaartjes, eerste schoentjes, knutselwerkjes etc. (werkt dit zo: https://www.facebook.com/(...)582115759371/?type=1) Dit is degene die mijn jongste heeft gekregen, in het echt roze btw.
Zilver bestekje of bekertje?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:11 schreef Malteser het volgende:
Vraagje voor degene met al een (of meer) kind(eren) of aan de degene met meer inspiratie dan ik: Hebben jullie tips/adviezen omtrent kraamcadeau?
Wij hebben van 2 van de 3 ouderparen de vraag gehad na te denken over een 'groter, blijvend' cadeau maar ik heb werkelijk geen idee.
Wij hebben een nieuw fototoestel gekregen van de familie van de Duutser. Van mijn ouders hebben we een triptrap gekregen, en nog wat kleine dingen. Ik kan me zo voorstellen dat er nog iets volgt als de baby daar is...quote:Op donderdag 10 september 2015 16:11 schreef Malteser het volgende:
Dat hadden we ook al geopperd maar ze geven graag een fysiek cadeau...quote:Op donderdag 10 september 2015 17:04 schreef Estrys het volgende:
Wij krijgen een beginnetje op zijn spaarrekening.
Wij hebben geboortetegels gekregen. Voorkant van het geboortekaartje op glas met naam en datum.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:17 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat hadden we ook al geopperd maar ze geven graag een fysiek cadeau...
Dat idee heeft mijn schoonvader ook, maar we hebben hier moeite met wat voor bedrag we acceptabel vinden.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:04 schreef Estrys het volgende:
Wij krijgen een beginnetje op zijn spaarrekening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door silliegirl op 10-09-2015 20:25:22 ]
quote:Op donderdag 10 september 2015 17:51 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat idee heeft mijn schoonvader ook, maar we hebben hier moeite met wat voor bedrag we acceptabel vinden.Speelt je fantasie weer een beetje op of wa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of een vrijstaand huis in het aardbevingsgebied van Groningen met de inrichting van marktplaats/FHF?
Mijn idee..quote:Op donderdag 10 september 2015 19:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
Speelt je fantasie weer een beetje op of wa?![]()
Of een vrijstaand huis in het aardbevingsgebied van Groningen met de inrichting van marktplaats/FHF?
Duutser probeert zich begrijpend optestellen naar iedereen...quote:Op donderdag 10 september 2015 19:45 schreef Dot. het volgende:
Oh, dat is echt niet tof nee jagar! Wat vindt Duutser ervan?
Wij krijgen van mijn ouders de sport- of muzieklessen voor de kinderen. Ook niet echt fysiek, maar wel iets blijvends en heel praktisch.
Zusjequote:Op donderdag 10 september 2015 19:49 schreef Malteser het volgende:
Jagär, dat is ook echt niet tof. Snap heel goed dat dat zo voelt. Zijn broertje en Oma niet in staat om een weekend voor zichzelf te zorgen?
Ik zou de teleurstelling proberen bespreekbaar te maken. Zeker als er verder een goede relatie is.
Dot, dat vind ik nou ook echt een goed idee! Dank voor de tip!
Misschien kun je ze nog een berichtje sturen dat je best teleurgesteld bent dat ze dit zo uitstellen het wel erg vervelend zou vinden voor hem als zijn ouders zo laat pas op visite komen?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Duutser probeert zich begrijpend optestellen naar iedereen...
Ik had liever geen duur cadeau van ze gekregen en dat ze het geld in treinkaartjes ofzo gestoken hadden...
En ze zijn zo bezig met het kleinkind, hebben het er de hele tijd over dat ik niet snap dat ze A) dit nu bedenken, en B) wij blijkbaar een lage prioriteit hebben...
Oh, pardon. Wat suf! Het staat er duidelijk. Gooien we op de zwangerschapsdementie zolang dat nog kanquote:Op donderdag 10 september 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zusje![]()
En ik snap dat die graag mee willen komen. Eerste achterkleinkind en nichtje. En als ze in het weekend komen moet dat ook gewoon mogelijk zijn. Ze doen alleen zo moeilijk. Ze hebben een auto en een camper, en ze moeten perse met de camper komen. Dan duurt de rit niet 7 uur, maar 9 of 10 uur. En dan is het wel veel voor een weekend. Als ze met de auto komen en hier ergens een appartementje huren is het veel makkelijker...
Maar goed, ze moeten het zelf maar uitzoeken.
Ja, inderdaad. Ik zet 'm erbij op de ideeënlijst!quote:Op donderdag 10 september 2015 19:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Malteser, en dat kan dus al beginnen bij babyzwemmen heWe kijken nu naar Muziek op schoot, maar dat is alleen op rottijden (9 uur s ochtends op mn vrije dag
).
quote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
De uitslag van het uitgebreide chromosoomonderzoek is binnen: er zijn geen afwijkingen gevonden bij de baby!!
Nu alleen nog hartecho's. Maar dit wordt vast gewoon een gezond pluizebolliespeknekje
*Inbreekt*
De uitslag van het uitgebreide chromosoomonderzoek is binnen: er zijn geen afwijkingen gevonden bij de baby!!
Nu alleen nog hartecho's. Maar dit wordt vast gewoon een gezond pluizebolliespeknekje
Dat is attent Cassandra! Heeft ze meer kinderen die ze opvangt?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kreeg een appje van onze gastouder, dat ze er naar uitkeek volgende maand dat hij geboren wordt, ze is heel nieuwsgierig en komt ook op kraamvisite (onze achterbuurvrouw) toch wel leuk die interesse.
quote:Op donderdag 10 september 2015 17:51 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat idee heeft mijn schoonvader ook, maar we hebben hier moeite met wat voor bedrag we acceptabel vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ok.
*Inbreekt*
*Inbreekt*
oooooooohhh Razz! Wat fijn!!quote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
*Inbreekt*
vrijstaand poppenhuisjequote:Op donderdag 10 september 2015 20:07 schreef Svane het volgende:
Razz!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ook nog een voor Ineffable!nee nog drie!
![]()
![]()
![]()
En voor Sillie dat ze meerdere tonnen gestort krijgt JEETJE JE ZOU HET NIET KUNNEN BEDENKEN.
ja ongeveer vier. Donderdag alleen maar jochiesquote:Op donderdag 10 september 2015 20:01 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat is attent Cassandra! Heeft ze meer kinderen die ze opvangt?
*Inbreekt*
Haha, nee, ok, vrijstaand is wellicht wat overdreven. 'T gaat niet over miljoenen oid iigquote:Op donderdag 10 september 2015 19:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
Speelt je fantasie weer een beetje op of wa?![]()
Hoeveel dan?quote:Op donderdag 10 september 2015 20:32 schreef silliegirl het volgende:
Jagar: daar zou ik ook dik teleurgesteld om zijn hoor. November is nog best een eind weg dan.. Wat ze al zeggen, misschien draait 't bij als de baby er is.
[..]
Haha, nee, ok, vrijstaand is wellicht wat overdreven. 'T gaat niet over miljoenen oid iig. En ik ken enkel de huizenprijzen uit mijn regio en das ongetwijfeld meer in de lijn van Groningen dan randstad
. Hoe dan ook ist voor ons teveel om aan te nemen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door silliegirl op 10-09-2015 20:50:50 ]
Ik zit hier, vol met net bevallen/zwangerschapshormonen gewoon een beetje te sniffen. Wat een fantastisch nieuwsquote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
quote:Op donderdag 10 september 2015 20:38 schreef silliegirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar is de lol toch ook vanaf?
Na (gelukkig maar) 1 dag op de neonatologie besef ik mij dat ook heel erg goed. En knuffel ik de kleine Finn nog maar eens wat extra. Pffffquote:Op donderdag 10 september 2015 20:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Met wel het besef dat 'gewoon gezond' eigenlijk dus helemaal niet gewoon is. Dat voel ik nu wel.
Ik vind dat nog steeds best een lollig bedrag hoor!quote:Op donderdag 10 september 2015 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]daar is de lol toch ook vanaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |