abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155978646
Gewoon een leuk bedragje, ze hoeven niet gelijk een auto voor hem te kopen of zijn studie te betalen.

En belastingtechnisch lijkt me zo'n groot bedrag ook niet handig Sillie :P

[ Bericht 25% gewijzigd door Estrys op 10-09-2015 18:25:16 ]
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155979891
Duutser belde net met z'n moeder, en die had het erover dat ze niet zo goed weten hoe ze het moeten doen als de baby komt, nu de baby niet meer in hun vakantie komt. Ze wonen in Zuid Duitsland, zo'n 7 uur rijden, en ze moeten komen met het kleine zusje van de duutser (16) en z'n oma (90). Ik snap dat dat lastig is, met school en 2 banen waar rekening mee gehouden meot worden, en dus dat het als de baby op woensdag komt ze niet op donderdag op de stoep staan.

Ik had altijd gedacht dat ze dan in het weekend zouden komen. Nu had ze het er over dat ze wellicht in begin November, in de herfstvakantie dan kunnen komen. Daar ben ik nu zo teleurgesteld over. Ze hebben in begin november al heel handig het verjaardagsfeest van de duutser z'n oma gepland (die was in augustus jarig, dus dit is een random datum). Daar worden wij verwacht te komen, door de weeks, met een kleine baby. En dan willen zij de dagen daarvoor hierheen komen. Lekker logisch. Man, ben ik teleurgesteld nu.
pi_155980455
Vervelend jager! Maar misschien komen ze nog tot inkeer als hun kleinkind er daadwerkelijk is. Ook voor hen blijft dat een beetje abstract tot het echt zover is. En ze kunnen altijd oma en broertje thuislaten als dat het lastig maakt, en alsnog met hen in oktober ook nog komen.
pi_155980796
Nou zeg Jagar. Zou ik ook stom vinden. En dan omgekeerd wel verwachten dat jullie die reis wčl ff afleggen met een zo'n kleine humpie. Misschien was het gewoon een (niet zo goed doordachte) goedbedoelde suggestie van d'r?
pi_155981050
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:51 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat idee heeft mijn schoonvader ook, maar we hebben hier moeite met wat voor bedrag we acceptabel vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt je fantasie weer een beetje op of wa? :')
Of een vrijstaand huis in het aardbevingsgebied van Groningen met de inrichting van marktplaats/FHF?
pi_155981091
Oh, dat is echt niet tof nee jagar! Wat vindt Duutser ervan?

Wij krijgen van mijn ouders de sport- of muzieklessen voor de kinderen. Ook niet echt fysiek, maar wel iets blijvends en heel praktisch.
pi_155981144
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:44 schreef Skittles het volgende:

[..]

Speelt je fantasie weer een beetje op of wa? :')
Of een vrijstaand huis in het aardbevingsgebied van Groningen met de inrichting van marktplaats/FHF?
Mijn idee..
pi_155981209
Ooh wat naar jagar. Inderdaad, misschien veranderd ze wel van mening als de kleine er is.

Ik kreeg een appje van onze gastouder, dat ze er naar uitkeek volgende maand dat hij geboren wordt, ze is heel nieuwsgierig en komt ook op kraamvisite (onze achterbuurvrouw) toch wel leuk die interesse.
pi_155981210
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:45 schreef Dot. het volgende:
Oh, dat is echt niet tof nee jagar! Wat vindt Duutser ervan?

Wij krijgen van mijn ouders de sport- of muzieklessen voor de kinderen. Ook niet echt fysiek, maar wel iets blijvends en heel praktisch.
Duutser probeert zich begrijpend optestellen naar iedereen...

Ik had liever geen duur cadeau van ze gekregen en dat ze het geld in treinkaartjes ofzo gestoken hadden...

En ze zijn zo bezig met het kleinkind, hebben het er de hele tijd over dat ik niet snap dat ze A) dit nu bedenken, en B) wij blijkbaar een lage prioriteit hebben...
pi_155981227
Jagär, dat is ook echt niet tof. Snap heel goed dat dat zo voelt. Zijn zusje en Oma niet in staat om een weekend voor zichzelf te zorgen?
Ik zou de teleurstelling proberen bespreekbaar te maken. Zeker als er verder een goede relatie is.

Dot, dat vind ik nou ook echt een goed idee! Dank voor de tip!

[ Bericht 1% gewijzigd door Malteser op 10-09-2015 19:57:51 ]
pi_155981330
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:49 schreef Malteser het volgende:
Jagär, dat is ook echt niet tof. Snap heel goed dat dat zo voelt. Zijn broertje en Oma niet in staat om een weekend voor zichzelf te zorgen?
Ik zou de teleurstelling proberen bespreekbaar te maken. Zeker als er verder een goede relatie is.

Dot, dat vind ik nou ook echt een goed idee! Dank voor de tip!
Zusje ;)

En ik snap dat die graag mee willen komen. Eerste achterkleinkind en nichtje. En als ze in het weekend komen moet dat ook gewoon mogelijk zijn. Ze doen alleen zo moeilijk. Ze hebben een auto en een camper, en ze moeten perse met de camper komen. Dan duurt de rit niet 7 uur, maar 9 of 10 uur. En dan is het wel veel voor een weekend. Als ze met de auto komen en hier ergens een appartementje huren is het veel makkelijker...

Maar goed, ze moeten het zelf maar uitzoeken.
pi_155981406
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Duutser probeert zich begrijpend optestellen naar iedereen...

Ik had liever geen duur cadeau van ze gekregen en dat ze het geld in treinkaartjes ofzo gestoken hadden...

En ze zijn zo bezig met het kleinkind, hebben het er de hele tijd over dat ik niet snap dat ze A) dit nu bedenken, en B) wij blijkbaar een lage prioriteit hebben...
Misschien kun je ze nog een berichtje sturen dat je best teleurgesteld bent dat ze dit zo uitstellen het wel erg vervelend zou vinden voor hem als zijn ouders zo laat pas op visite komen?

Je zou toch denken dat iig 1 persoon dan idd wel de trein kan pakken ofzo. Of even een snelle vlucht boeken.

Malteser, en dat kan dus al beginnen bij babyzwemmen he :) We kijken nu naar Muziek op schoot, maar dat is alleen op rottijden (9 uur s ochtends op mn vrije dag :@).
pi_155981499
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zusje ;)

En ik snap dat die graag mee willen komen. Eerste achterkleinkind en nichtje. En als ze in het weekend komen moet dat ook gewoon mogelijk zijn. Ze doen alleen zo moeilijk. Ze hebben een auto en een camper, en ze moeten perse met de camper komen. Dan duurt de rit niet 7 uur, maar 9 of 10 uur. En dan is het wel veel voor een weekend. Als ze met de auto komen en hier ergens een appartementje huren is het veel makkelijker...

Maar goed, ze moeten het zelf maar uitzoeken.
Oh, pardon. Wat suf! Het staat er duidelijk. Gooien we op de zwangerschapsdementie zolang dat nog kan ;).
pi_155981550
*Inbreekt*

De uitslag van het uitgebreide chromosoomonderzoek is binnen: er zijn geen afwijkingen gevonden bij de baby *O* !!

Nu alleen nog hartecho's. Maar dit wordt vast gewoon een gezond pluizebolliespeknekje O+
pi_155981552
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:54 schreef Dot. het volgende:

[..]

Malteser, en dat kan dus al beginnen bij babyzwemmen he :) We kijken nu naar Muziek op schoot, maar dat is alleen op rottijden (9 uur s ochtends op mn vrije dag :@).
Ja, inderdaad. Ik zet 'm erbij op de ideeënlijst!
pi_155981566
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*

De uitslag van het uitgebreide chromosoomonderzoek is binnen: er zijn geen afwijkingen gevonden bij de baby *O* !!

Nu alleen nog hartecho's. Maar dit wordt vast gewoon een gezond pluizebolliespeknekje O+
*G* *O* *G* *O* *G*

Wat ontzettend fijn!!!!
pi_155981576
quote:
*Inbreekt*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Dat is heel wat jompels waard!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_155981604
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:48 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik kreeg een appje van onze gastouder, dat ze er naar uitkeek volgende maand dat hij geboren wordt, ze is heel nieuwsgierig en komt ook op kraamvisite (onze achterbuurvrouw) toch wel leuk die interesse.
Dat is attent Cassandra! Heeft ze meer kinderen die ze opvangt?
pi_155981609
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:51 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat idee heeft mijn schoonvader ook, maar we hebben hier moeite met wat voor bedrag we acceptabel vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') ja ok.
pi_155981617
quote:
*Inbreekt*

*O* *O* *O* *O*
pi_155981618
quote:
*Inbreekt*

*O* *O* *O* *O* *O*
pi_155981621
Woohooo Razz *O* *O* *O*
  donderdag 10 september 2015 @ 20:02:35 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_155981633
quote:
*Inbreekt*

oooooooohhh Razz! Wat fijn!!
disclaimer
pi_155981675
Met wel het besef dat 'gewoon gezond' eigenlijk dus helemaal niet gewoon is. Dat voel ik nu wel :@ .
pi_155981727
Shoppen Razz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')