quote:Op donderdag 10 september 2015 17:51 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat idee heeft mijn schoonvader ook, maar we hebben hier moeite met wat voor bedrag we acceptabel vinden.Speelt je fantasie weer een beetje op of wa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of een vrijstaand huis in het aardbevingsgebied van Groningen met de inrichting van marktplaats/FHF?
Mijn idee..quote:Op donderdag 10 september 2015 19:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
Speelt je fantasie weer een beetje op of wa?![]()
Of een vrijstaand huis in het aardbevingsgebied van Groningen met de inrichting van marktplaats/FHF?
Duutser probeert zich begrijpend optestellen naar iedereen...quote:Op donderdag 10 september 2015 19:45 schreef Dot. het volgende:
Oh, dat is echt niet tof nee jagar! Wat vindt Duutser ervan?
Wij krijgen van mijn ouders de sport- of muzieklessen voor de kinderen. Ook niet echt fysiek, maar wel iets blijvends en heel praktisch.
Zusjequote:Op donderdag 10 september 2015 19:49 schreef Malteser het volgende:
Jagär, dat is ook echt niet tof. Snap heel goed dat dat zo voelt. Zijn broertje en Oma niet in staat om een weekend voor zichzelf te zorgen?
Ik zou de teleurstelling proberen bespreekbaar te maken. Zeker als er verder een goede relatie is.
Dot, dat vind ik nou ook echt een goed idee! Dank voor de tip!
Misschien kun je ze nog een berichtje sturen dat je best teleurgesteld bent dat ze dit zo uitstellen het wel erg vervelend zou vinden voor hem als zijn ouders zo laat pas op visite komen?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Duutser probeert zich begrijpend optestellen naar iedereen...
Ik had liever geen duur cadeau van ze gekregen en dat ze het geld in treinkaartjes ofzo gestoken hadden...
En ze zijn zo bezig met het kleinkind, hebben het er de hele tijd over dat ik niet snap dat ze A) dit nu bedenken, en B) wij blijkbaar een lage prioriteit hebben...
Oh, pardon. Wat suf! Het staat er duidelijk. Gooien we op de zwangerschapsdementie zolang dat nog kanquote:Op donderdag 10 september 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zusje![]()
En ik snap dat die graag mee willen komen. Eerste achterkleinkind en nichtje. En als ze in het weekend komen moet dat ook gewoon mogelijk zijn. Ze doen alleen zo moeilijk. Ze hebben een auto en een camper, en ze moeten perse met de camper komen. Dan duurt de rit niet 7 uur, maar 9 of 10 uur. En dan is het wel veel voor een weekend. Als ze met de auto komen en hier ergens een appartementje huren is het veel makkelijker...
Maar goed, ze moeten het zelf maar uitzoeken.
Ja, inderdaad. Ik zet 'm erbij op de ideeënlijst!quote:Op donderdag 10 september 2015 19:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Malteser, en dat kan dus al beginnen bij babyzwemmen heWe kijken nu naar Muziek op schoot, maar dat is alleen op rottijden (9 uur s ochtends op mn vrije dag
).
quote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
De uitslag van het uitgebreide chromosoomonderzoek is binnen: er zijn geen afwijkingen gevonden bij de baby!!
Nu alleen nog hartecho's. Maar dit wordt vast gewoon een gezond pluizebolliespeknekje
*Inbreekt*
De uitslag van het uitgebreide chromosoomonderzoek is binnen: er zijn geen afwijkingen gevonden bij de baby!!
Nu alleen nog hartecho's. Maar dit wordt vast gewoon een gezond pluizebolliespeknekje
Dat is attent Cassandra! Heeft ze meer kinderen die ze opvangt?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kreeg een appje van onze gastouder, dat ze er naar uitkeek volgende maand dat hij geboren wordt, ze is heel nieuwsgierig en komt ook op kraamvisite (onze achterbuurvrouw) toch wel leuk die interesse.
quote:Op donderdag 10 september 2015 17:51 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat idee heeft mijn schoonvader ook, maar we hebben hier moeite met wat voor bedrag we acceptabel vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ok.
*Inbreekt*
*Inbreekt*
oooooooohhh Razz! Wat fijn!!quote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |