abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155968664
Hoera een Kiekeboe baby *O*
Wat een opluchting moet dat zijn
pi_155968679
Ik mag over twee weken pas, dan ben ik acht weken. Vind het wel spannend, maar iets minder spannend dan bij mijn vorige zwangerschap. Toen heb ik nooit ergens last van gehad, geen misselihkheid, geen moeheid. Het is dat mijn buik na een poosje begon te groeien ;-). Maar nu ben ik eigenlijk constant een beetje misselijk. Aan de ene kant vervelend, maar ik heb ook wel meer het gevoel al dat ik zwanger ben.
pi_155968797
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:33 schreef Ineffable het volgende:
Speelt nu al verstoppertje! O+ *O*
Hey wat goed O+ !
pi_155968812
Ineffable :'( :'( O+ O+ Wat ontzettend fijn!!!! *O* *O*
pi_155968842
Ik ben vandaag enigszins ingestort op het werk. Blijkbaar toch mezelf voorbijgelopen in alle stress en het niet lekker voelen van de afgelopen tijd. Gelukkig een begripvolle rector; ik blijf thuis tot het weekend en dan gaan we met de bedrijfsarts kijken wat haalbaar is. Ben wel een beetje geschrokken, had niet het idee dat ik zo diep zat -O- .
pi_155968883
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben vandaag enigszins ingestort op het werk. Blijkbaar toch mezelf voorbijgelopen in alle stress en het niet lekker voelen van de afgelopen tijd. Gelukkig een begripvolle rector; ik blijf thuis tot het weekend en dan gaan we met de bedrijfsarts kijken wat haalbaar is. Ben wel een beetje geschrokken, had niet het idee dat ik zo diep zat -O- .
Getsie Razz, wat naar :(. Maar wel begrijpelijk, je hebt ook nogal wat spanning gehad natuurlijk.. En dan die misselijkheid nog.
Lekker uitrusten, bijkomen en volgende week goed overleggen met de bedrijfsarts! Sterkte :*
  donderdag 10 september 2015 @ 11:07:14 #207
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155968901
quote:
Heel begrijpelijk meis :*. Rustig aan en take care!

Ineffable *O*! Wauw! Wat geweldig! Een knippertje O+
pi_155968910
Ineffable *O* Verstopt blobje O+ O+ O+

Razz, wat rot <3 Fijn dat er begrip voor is en dat je ruimte krijgt. Sterkte :*
pi_155968911
Yeeeeessss ineffable!! O+ O+ pfieuww wat een opluchting!! *O*
pi_155968973

Feest kan beginnen! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155968994
quote:
He meis wat naar voor je, dan schrik je toch even als je het niet ziet aankomen. Maar eigenlijk is het helemaal niet gek toch.
:* :* even rust en tijd nemen om alles te verwerken
pi_155969133
Ineff wat moet jij nu opgelucht zijn zeg! *O*
pi_155969168
Pinq wat zijn die 2 andere dingen dan?

Razz rustig aan
pi_155969263
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:

[..]

*)

mja hier staat ie dus op het lijstje van het kraambureau, en ik kan me herinneren dat ie de vorige keer gebruikt is om de placenta in op te vangen geloof ik, maar als het niet op je lijstje staat hoeft het niet lijkt me :)
Hij stond hier ook op het lijstje, braaf aangevraagd en laten brengen, ligt nu nog op dezelfde plek in de kast. (Goed punt trouwens, ik moet dat bedrijf nog weer bellen voor een retourafspraak. :+)
pi_155969274
Wat fijn ineffable!

En rustig aan Razz :*
pi_155969503
Oei Razz das niet zo fijn, maar wel erg begrijpelijk! Rustig aan :*

Ik ga denk ik even overleggen met leidinggevende of ik binnenkort wat minder uur per dag kan werken, want deze derde zwangerschap zo snel op de tweede vraagt toch wel veel mijn lichaam geloof ik. Nu moet mijn hoofd alleen nog even accepteren dat dat helemaal niet gek is. Vind het zo lastig om zo een beslissing te maken, maar pfff het is wel hard nodig geloof ik.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  donderdag 10 september 2015 @ 11:52:58 #217
50430 Yuki
Student Midwife
pi_155969820
Ineffable *O* O+ *O*

Razz, take care :* het is ook niet niks wat er allemaal gebeurd is en waar je nu nog op wacht. Fijn dat je even adempauze hebt van je werk.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_155969833
ineffable, wat goed! *O* *O*

En Razz, verstandig. Doe rustig aan..

LB, wanneer krijg jij nu uitslag?
pi_155969909
ik heb zo het idee dat morgen m'n verjaardag is. Ik heb zo naar die datum toegeleefd.. Gek gevoel!
pi_155970243
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 11:21 schreef gestreeptestoel het volgende:
Pinq wat zijn die 2 andere dingen dan?

Razz rustig aan
Dat zijn vier dingen! :) twee opgestapelde bedverhogers
pi_155970563
He wat naar Razz :* Maar zoals je zelf al zegt en de rest ook, heel logisch.. Er is zoveel langs gekomen de afgelopen weken.. En nog steeds zitten jullie midden in de onderzoeken :* Neem je tijd om het te verwerken, luister naar jezelf en vertrouw op je intuïtie. Dikke knuff!
pi_155970669
Razz, sterkte :*. Fijn dat de rector begripvol is!
pi_155970745
quote:
:* het is ook heftig allemaal. Sterkte en heel goed van je rector dat ie meteen meedenkt.
Kwak
pi_155970791
Dankjewel allemaal. O+

Razz dat lijkt me heel normaal dat het dan achteraf toch wat te veel is. Het was ook nogal heftig nieuws!
Fijn van de meedenken rector. Even weer tot rust komen en alles een plekje geven. :*
pi_155970963
quote:
1s.gif [b]Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:[/b

Is je snel verslikken een zwangerschapskwaal? Sinds een tijdje verslik ik mij in alles, zelfs meerdere keren per dag in mijn eigen speeksel. Bloedirritant
Ik had dat ook :D
Heel irritant idd :')
Dus ja, misschien hoort het wel bij de zwangerschap.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_155971134
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:09 schreef pinquit het volgende:

[..]

Dat zijn vier dingen! :) twee opgestapelde bedverhogers
Ik bekeek de foto mobiel en buiten met wat zon :+

Maar zulke ken ik niet. Hier van die grijze kunststof dingen met inkepingen aan de bovenkant.
Zoon noemt ze zandkastelen
  donderdag 10 september 2015 @ 13:15:13 #227
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_155971682
Ineffable wat een goed nieuws! *O*

Jagärtrut 40 weken mijlpaal! *O* 20 weken echo is niet meer betrouwbaar om de termijn vast te stellen dus ik houd de 10e aan hoor! :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155972605
Ok, ben ik weer. Naast dat er een vruchtje was te zien was er ook nog een hematoom te zien. In mijn enthousiasme ben ik daar eigenlijk nog niet zo mee bezig geweest.
Kreeg daarvoor medicijnen mee (gele bloedlichaampjes?) en het advies om niet te tillen (met een peuter :') )
Maar nu ben ik even gaan googlen en lees ik toch wel enge verhalen. Iemand ervaring met een hematoom? En het eventuele gebruik van medicatie hiervoor?
pi_155973352
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:33 schreef Ineffable het volgende:
Speelt nu al verstoppertje! O+ *O*
Fantastisch nieuws *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155973395
Razz doe rustig aan :*
pi_155973636
Wat fijn ineffable! *O*

Razz, goed dat je tijd neemt :* Het is ook allemaal niet niks en na een tijdje op overlevingsstand is het niet gek dat het er ineens inhakt.

Ik heb m'n eerste sticker binnen bij de vk :) M'n baarmoeder zit al best hoog en ze heeft hem laten voelen. En hartje was luid en duidelijk O+
pi_155974121
Ineffable OMG!!!!! Wat een verrassing! *O* O+

Hematoom geen zinnig woord over te zeggen helaas, maar er zit een boontje! O+
pi_155974141
Razz :* hopelijk doet t je goed.

Dot een hartje O+

Ik krijg uiterlijk morgenmiddag uitslag. Duurt lang :X
pi_155974629
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:15 schreef Mariposas het volgende:
Ineffable wat een goed nieuws! *O*

Jagärtrut 40 weken mijlpaal! *O* 20 weken echo is niet meer betrouwbaar om de termijn vast te stellen dus ik houd de 10e aan hoor! :P
O+

Net weer bij de dokter geweest voor ctg en vruchtwater check, en alles zag er goed uit. Maandag weer als er voor die tijd niets is...Ik ga er vanuit dat het nog even duurt. Vind het niet erg, voel me relaxt en geniet nog van de tijd met z'n 2tjes. Zo eens even brownies bakken...
pi_155974977
Dot en Jagär een sticker *O*

LadyBlack, spannend hoor... Ik duim!

Hier vanmorgen ook weer door de keuring. Bloeddruk goed, druk kind in mijn buik dus op en doooor.
pi_155975492
Vraagje voor degene met al een (of meer) kind(eren) of aan de degene met meer inspiratie dan ik: Hebben jullie tips/adviezen omtrent kraamcadeau?
Wij hebben van 2 van de 3 ouderparen de vraag gehad na te denken over een 'groter, blijvend' cadeau maar ik heb werkelijk geen idee :@.

Iemand een paar goede tips??
pi_155975561
Inef!!!! Yes!!! *O* *O* *O*

LB, wat spannend, nog een dag wachten...

Malteser en Jagar hobbelen nog netjes door de laatste loodjes heen. ^O^

Hier net de liggingsecho gehad. Henkie heeft een klein koppie (ik draag nog steeds een kindermaat helm, dus daar maak me niet zo'n zorgen om eigenlijk.) En hij had een flink zwembad. Niet dat die luilak daar lekker gebruik van maakt trouwens... en hij deed gapen, ingedaalde ballen showen, handjes steeds voor z'n gezicht houden ("no pictures, please"), en leek de lippen van paps te hebben. Ja, ik ben flieft hoor. O+
pi_155975591
Aaaah Saar, zo leuk O+
  donderdag 10 september 2015 @ 16:16:18 #239
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155975605
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:11 schreef Malteser het volgende:
Vraagje voor degene met al een (of meer) kind(eren) of aan de degene met meer inspiratie dan ik: Hebben jullie tips/adviezen omtrent kraamcadeau?
Wij hebben van 2 van de 3 ouderparen de vraag gehad na te denken over een 'groter, blijvend' cadeau maar ik heb werkelijk geen idee :@.

Een herinneringskist/geboortekist. Die heb ik bij beide meiden gekregen van mijn moeder, zij heeft ze laten beschilderen in de stijl van het geboortekaartje. Voor de eerste kleertjes, kaartjes, eerste schoentjes, knutselwerkjes etc. (werkt dit zo: https://www.facebook.com/(...)582115759371/?type=1) Dit is degene die mijn jongste heeft gekregen, in het echt roze btw.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tante_Soesa op 10-09-2015 16:22:18 ]
pi_155975879
Ineffable *O*

Ik heb ook afscheid hoor :') geen kaartje, niets. Leidinggevende was weg, zonder te informeren tot hoe laat ik werkte of wat dan ook. Daar werk je je voor uit de naad :')

Tot over achttien weken dan maar :+
pi_155975997
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ineffable *O*

Ik heb ook afscheid hoor :') geen kaartje, niets. Leidinggevende was weg, zonder te informeren tot hoe laat ik werkte of wat dan ook. Daar werk je je voor uit de naad :')

Tot over achttien weken dan maar :+
Ook al zo attent :( wat is dat toch?
Nou genieten maar *O*

Ik ben nog even de stad in geweest met m'n moeder. Lekker geshopt en geluncht. Ik zocht een broekje en twee truitjes uit bij prenatal, die kreeg ik van haar O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155976021
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:16 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Een herinneringskist/geboortekist. Die heb ik bij beide meiden gekregen van mijn moeder, zij heeft ze laten beschilderen in de stijl van het geboortekaartje. Voor de eerste kleertjes, kaartjes, eerste schoentjes, knutselwerkjes etc. (werkt dit zo: https://www.facebook.com/(...)582115759371/?type=1) Dit is degene die mijn jongste heeft gekregen, in het echt roze btw.
Die is heel tof! Goede tip!

Iemand nog meer tips want we hebben nogal wat ouders samen...
  donderdag 10 september 2015 @ 16:42:23 #243
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155976347
Van mijn schoonmoeder kregen we een kinderstoel en van mijn schoonvader de basis van de spaarrekening :). Verder geen tips..
pi_155976365
quote:

Zilver bestekje of bekertje?

Ineffable O+ O+ O+ Supernieuws! Hopelijk is dat hematoom gewoon niks bijzonders.
pi_155976415
quote:

Wij hebben een nieuw fototoestel gekregen van de familie van de Duutser. Van mijn ouders hebben we een triptrap gekregen, en nog wat kleine dingen. Ik kan me zo voorstellen dat er nog iets volgt als de baby daar is...
pi_155976606
Zilveren bestek is inderdaad ook wel wat. *noteert*

Tripp Trapp hebben we al (met Newbornset), zelf gekocht.

Eigenlijk hoeven we geen cadeaus, het grootste cadeau zit in mijn buik. Klinkt klef maar zo voel ik dat echt. Zou het enorm waarderen als ons kindje ook van zijn/haar Opa's en Oma's de liefde krijgt die het nodig heeft. Klinkt erg cliché maar de band met mijn eigen ouders is erg oppervlakkig, weet dus niet goed wat te verwachten rondom Frummel.
pi_155976953
Wij krijgen een beginnetje op zijn spaarrekening.
pi_155977220
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:04 schreef Estrys het volgende:
Dat hadden we ook al geopperd maar ze geven graag een fysiek cadeau...
  donderdag 10 september 2015 @ 17:21:05 #249
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_155977313
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:17 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat hadden we ook al geopperd maar ze geven graag een fysiek cadeau...
Wij hebben geboortetegels gekregen. Voorkant van het geboortekaartje op glas met naam en datum.
pi_155978174
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:04 schreef Estrys het volgende:
Dat idee heeft mijn schoonvader ook, maar we hebben hier moeite met wat voor bedrag we acceptabel vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door silliegirl op 10-09-2015 20:25:22 ]
pi_155978646
Gewoon een leuk bedragje, ze hoeven niet gelijk een auto voor hem te kopen of zijn studie te betalen.

En belastingtechnisch lijkt me zo'n groot bedrag ook niet handig Sillie :P

[ Bericht 25% gewijzigd door Estrys op 10-09-2015 18:25:16 ]
pi_155979891
Duutser belde net met z'n moeder, en die had het erover dat ze niet zo goed weten hoe ze het moeten doen als de baby komt, nu de baby niet meer in hun vakantie komt. Ze wonen in Zuid Duitsland, zo'n 7 uur rijden, en ze moeten komen met het kleine zusje van de duutser (16) en z'n oma (90). Ik snap dat dat lastig is, met school en 2 banen waar rekening mee gehouden meot worden, en dus dat het als de baby op woensdag komt ze niet op donderdag op de stoep staan.

Ik had altijd gedacht dat ze dan in het weekend zouden komen. Nu had ze het er over dat ze wellicht in begin November, in de herfstvakantie dan kunnen komen. Daar ben ik nu zo teleurgesteld over. Ze hebben in begin november al heel handig het verjaardagsfeest van de duutser z'n oma gepland (die was in augustus jarig, dus dit is een random datum). Daar worden wij verwacht te komen, door de weeks, met een kleine baby. En dan willen zij de dagen daarvoor hierheen komen. Lekker logisch. Man, ben ik teleurgesteld nu.
pi_155980455
Vervelend jager! Maar misschien komen ze nog tot inkeer als hun kleinkind er daadwerkelijk is. Ook voor hen blijft dat een beetje abstract tot het echt zover is. En ze kunnen altijd oma en broertje thuislaten als dat het lastig maakt, en alsnog met hen in oktober ook nog komen.
pi_155980796
Nou zeg Jagar. Zou ik ook stom vinden. En dan omgekeerd wel verwachten dat jullie die reis wèl ff afleggen met een zo'n kleine humpie. Misschien was het gewoon een (niet zo goed doordachte) goedbedoelde suggestie van d'r?
pi_155981050
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:51 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat idee heeft mijn schoonvader ook, maar we hebben hier moeite met wat voor bedrag we acceptabel vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt je fantasie weer een beetje op of wa? :')
Of een vrijstaand huis in het aardbevingsgebied van Groningen met de inrichting van marktplaats/FHF?
pi_155981091
Oh, dat is echt niet tof nee jagar! Wat vindt Duutser ervan?

Wij krijgen van mijn ouders de sport- of muzieklessen voor de kinderen. Ook niet echt fysiek, maar wel iets blijvends en heel praktisch.
pi_155981144
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:44 schreef Skittles het volgende:

[..]

Of een vrijstaand huis in het aardbevingsgebied van Groningen met de inrichting van marktplaats/FHF?
Mijn idee..
pi_155981209
Ooh wat naar jagar. Inderdaad, misschien veranderd ze wel van mening als de kleine er is.

Ik kreeg een appje van onze gastouder, dat ze er naar uitkeek volgende maand dat hij geboren wordt, ze is heel nieuwsgierig en komt ook op kraamvisite (onze achterbuurvrouw) toch wel leuk die interesse.
pi_155981210
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:45 schreef Dot. het volgende:
Oh, dat is echt niet tof nee jagar! Wat vindt Duutser ervan?

Wij krijgen van mijn ouders de sport- of muzieklessen voor de kinderen. Ook niet echt fysiek, maar wel iets blijvends en heel praktisch.
Duutser probeert zich begrijpend optestellen naar iedereen...

Ik had liever geen duur cadeau van ze gekregen en dat ze het geld in treinkaartjes ofzo gestoken hadden...

En ze zijn zo bezig met het kleinkind, hebben het er de hele tijd over dat ik niet snap dat ze A) dit nu bedenken, en B) wij blijkbaar een lage prioriteit hebben...
pi_155981227
Jagär, dat is ook echt niet tof. Snap heel goed dat dat zo voelt. Zijn zusje en Oma niet in staat om een weekend voor zichzelf te zorgen?
Ik zou de teleurstelling proberen bespreekbaar te maken. Zeker als er verder een goede relatie is.

Dot, dat vind ik nou ook echt een goed idee! Dank voor de tip!

[ Bericht 1% gewijzigd door Malteser op 10-09-2015 19:57:51 ]
pi_155981330
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:49 schreef Malteser het volgende:
Jagär, dat is ook echt niet tof. Snap heel goed dat dat zo voelt. Zijn broertje en Oma niet in staat om een weekend voor zichzelf te zorgen?
Ik zou de teleurstelling proberen bespreekbaar te maken. Zeker als er verder een goede relatie is.

Dot, dat vind ik nou ook echt een goed idee! Dank voor de tip!
Zusje ;)

En ik snap dat die graag mee willen komen. Eerste achterkleinkind en nichtje. En als ze in het weekend komen moet dat ook gewoon mogelijk zijn. Ze doen alleen zo moeilijk. Ze hebben een auto en een camper, en ze moeten perse met de camper komen. Dan duurt de rit niet 7 uur, maar 9 of 10 uur. En dan is het wel veel voor een weekend. Als ze met de auto komen en hier ergens een appartementje huren is het veel makkelijker...

Maar goed, ze moeten het zelf maar uitzoeken.
pi_155981406
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Duutser probeert zich begrijpend optestellen naar iedereen...

Ik had liever geen duur cadeau van ze gekregen en dat ze het geld in treinkaartjes ofzo gestoken hadden...

En ze zijn zo bezig met het kleinkind, hebben het er de hele tijd over dat ik niet snap dat ze A) dit nu bedenken, en B) wij blijkbaar een lage prioriteit hebben...
Misschien kun je ze nog een berichtje sturen dat je best teleurgesteld bent dat ze dit zo uitstellen het wel erg vervelend zou vinden voor hem als zijn ouders zo laat pas op visite komen?

Je zou toch denken dat iig 1 persoon dan idd wel de trein kan pakken ofzo. Of even een snelle vlucht boeken.

Malteser, en dat kan dus al beginnen bij babyzwemmen he :) We kijken nu naar Muziek op schoot, maar dat is alleen op rottijden (9 uur s ochtends op mn vrije dag :@).
pi_155981499
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zusje ;)

En ik snap dat die graag mee willen komen. Eerste achterkleinkind en nichtje. En als ze in het weekend komen moet dat ook gewoon mogelijk zijn. Ze doen alleen zo moeilijk. Ze hebben een auto en een camper, en ze moeten perse met de camper komen. Dan duurt de rit niet 7 uur, maar 9 of 10 uur. En dan is het wel veel voor een weekend. Als ze met de auto komen en hier ergens een appartementje huren is het veel makkelijker...

Maar goed, ze moeten het zelf maar uitzoeken.
Oh, pardon. Wat suf! Het staat er duidelijk. Gooien we op de zwangerschapsdementie zolang dat nog kan ;).
pi_155981550
*Inbreekt*

De uitslag van het uitgebreide chromosoomonderzoek is binnen: er zijn geen afwijkingen gevonden bij de baby *O* !!

Nu alleen nog hartecho's. Maar dit wordt vast gewoon een gezond pluizebolliespeknekje O+
pi_155981552
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:54 schreef Dot. het volgende:

[..]

Malteser, en dat kan dus al beginnen bij babyzwemmen he :) We kijken nu naar Muziek op schoot, maar dat is alleen op rottijden (9 uur s ochtends op mn vrije dag :@).
Ja, inderdaad. Ik zet 'm erbij op de ideeënlijst!
pi_155981566
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*

De uitslag van het uitgebreide chromosoomonderzoek is binnen: er zijn geen afwijkingen gevonden bij de baby *O* !!

Nu alleen nog hartecho's. Maar dit wordt vast gewoon een gezond pluizebolliespeknekje O+
*G* *O* *G* *O* *G*

Wat ontzettend fijn!!!!
pi_155981576
quote:
*Inbreekt*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Dat is heel wat jompels waard!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_155981604
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:48 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik kreeg een appje van onze gastouder, dat ze er naar uitkeek volgende maand dat hij geboren wordt, ze is heel nieuwsgierig en komt ook op kraamvisite (onze achterbuurvrouw) toch wel leuk die interesse.
Dat is attent Cassandra! Heeft ze meer kinderen die ze opvangt?
pi_155981609
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:51 schreef silliegirl het volgende:

[..]

SPOILER
:') ja ok.
pi_155981617
quote:
*Inbreekt*

*O* *O* *O* *O*
pi_155981618
quote:
*Inbreekt*

*O* *O* *O* *O* *O*
pi_155981621
Woohooo Razz *O* *O* *O*
  donderdag 10 september 2015 @ 20:02:35 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_155981633
quote:
*Inbreekt*

oooooooohhh Razz! Wat fijn!!
disclaimer
pi_155981675
Met wel het besef dat 'gewoon gezond' eigenlijk dus helemaal niet gewoon is. Dat voel ik nu wel :@ .
pi_155981727
Shoppen Razz!
pi_155981736
quote:
*Inbreekt*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* O+
pi_155981752
Super Razz *O* *O* *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_155981755
Jeuj Razz! *O* *O* *O*
pi_155981780
Razz! *O* *O* *O* *O* *O*

En ook nog een voor Ineffable! *O* nee nog drie! *O* *O* *O*

En voor Sillie dat ze meerdere tonnen gestort krijgt JEETJE JE ZOU HET NIET KUNNEN BEDENKEN.
pi_155981952
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:07 schreef Svane het volgende:
Razz! *O* *O* *O* *O* *O*

En ook nog een voor Ineffable! *O* nee nog drie! *O* *O* *O*

En voor Sillie dat ze meerdere tonnen gestort krijgt JEETJE JE ZOU HET NIET KUNNEN BEDENKEN.
vrijstaand poppenhuisje :D had ik die nog maar..
pi_155981979
Betaal je zo een ton belasting over zo'n schenking. Dus het is of heel dom, of een heel sterk verhaal :P
pi_155981999
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:01 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat is attent Cassandra! Heeft ze meer kinderen die ze opvangt?
ja ongeveer vier. Donderdag alleen maar jochies O+

Razz *G* *G* *G* *G*
pi_155982055
Ineff wauw!! Wat fijn! Hopelijk ook snel geruststelling betreft t hematoom.

Razz O+ wowww hoe geweldig dit nieuws!
En wat een fijne conrector! (Ik zit ook in t onderwijs... Op wat voor een school werk jij?)

Malteser... Een triptrap is ook echt ontzettend fijn.
Misschien een webcam ? Ik heb zo veel gehad aan zo'n nachtkijker bij O op haar kamer

[ Bericht 10% gewijzigd door Lamb29 op 10-09-2015 20:22:02 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155982119
Razz *O* wat fijn! Een gezond broertje O+
pi_155982153
Jager, wat suf zeg! Je zou zeggen dat ze dat wel eerder hadden kunnen bedenken.. Baby dient zich nooit aan als je erop rekent, pas als 't er klaar voor is. Heel begrijpelijk dat je teleurgesteld bent :*

Razzzz joehoeee! *O* *O* *O* Alleen nog maar tostis voor de rest van de maand, de rest van het budget gaat op aan babyspullen O+ O+
pi_155982199
Oh Razz, wat een goed nieuws! *O* *O*

Nu nog even je hele verhaal in 1 post zetten he, zodat andere Googleaars het vinden en zien dat jij een speknekjespluizeventje krijgt O+
pi_155982265
Razz! Wat een goed nieuws zeg! Dat had je toch bijna niet meer durven hopen na die NT. Nou nog even die hartecho nailen! Maar dat doet jullie zoon vast O+
pi_155982316
Razz! Yaaay! *O*
Ineff! Ook yaaay! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_155982398
quote:
*Inbreekt*

*O* O+
pi_155982486
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ *O* Wat *O* fijn *O* Razz *O* O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_155982504
Jagar: daar zou ik ook dik teleurgesteld om zijn hoor. November is nog best een eind weg dan.. Wat ze al zeggen, misschien draait 't bij als de baby er is.

Razz: *O* *G* *O* *G* wat fijn! Vast een opluchting!
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:44 schreef Skittles het volgende:

[..]

Haha, nee, ok, vrijstaand is wellicht wat overdreven. 'T gaat niet over miljoenen oid iig ;). En ik ken enkel de huizenprijzen uit mijn regio en das ongetwijfeld meer in de lijn van Groningen dan randstad ;). Hoe dan ook ist voor ons teveel om aan te nemen!

[ Bericht 7% gewijzigd door silliegirl op 10-09-2015 20:40:02 ]
pi_155982538
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:32 schreef silliegirl het volgende:
Jagar: daar zou ik ook dik teleurgesteld om zijn hoor. November is nog best een eind weg dan.. Wat ze al zeggen, misschien draait 't bij als de baby er is.

[..]

Haha, nee, ok, vrijstaand is wellicht wat overdreven. 'T gaat niet over miljoenen oid iig ;). En ik ken enkel de huizenprijzen uit mijn regio en das ongetwijfeld meer in de lijn van Groningen dan randstad ;). Hoe dan ook ist voor ons teveel om aan te nemen!
Hoeveel dan? :)
pi_155982580
Razz, wat geweldig, wat een opluchting! Ik hoop dat jullie jongetje ook ass gaat kicken bij de hartecho's O+
pi_155982667
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:33 schreef -Spring het volgende:

[..]

Hoeveel dan? :)
SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door silliegirl op 10-09-2015 20:50:50 ]
pi_155982738
Razz waaauw!! *O* O+
pi_155983043
quote:
*Inbreekt*

Ik zit hier, vol met net bevallen/zwangerschapshormonen gewoon een beetje te sniffen. Wat een fantastisch nieuws O+ *O*
pi_155983087
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:38 schreef silliegirl het volgende:

[..]

SPOILER
:{ daar is de lol toch ook vanaf?
pi_155983139
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Met wel het besef dat 'gewoon gezond' eigenlijk dus helemaal niet gewoon is. Dat voel ik nu wel :@ .
Na (gelukkig maar) 1 dag op de neonatologie besef ik mij dat ook heel erg goed. En knuffel ik de kleine Finn nog maar eens wat extra. Pffff :*
pi_155983165
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

:{ daar is de lol toch ook vanaf?
Ik vind dat nog steeds best een lollig bedrag hoor!
pi_155983229
Razz wat fijn!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')