Oh zo. Ja, nee, das niet handig iddquote:Op woensdag 9 september 2015 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Traphekjes in je kraamtijd.... seriouslydaar heb ik toen zo hard om gelachen!
Tegen de tijd dat je kind gaat kruipen ga je die dingen eens ophangen. Eerder toch niet, dat ia hartstikke onhandig!
We hebben er nooit eentje gehad in dit huis. Of Ja we hadden er wel eentje, in de garage, twee jaar langquote:Op woensdag 9 september 2015 16:41 schreef Dot. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ga echt de traphekjes niet weghalen, dan kan ik telkens mn kind van de trap af plukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik lees straks/morgen bijLife is what happens while you are busy making other plans...
Ik moest echt hardop lachen hieromquote:Op woensdag 9 september 2015 16:08 schreef Daui het volgende:
[..]
Heb je je collega om zeep geholpen? Of ben je dr klaar mee?
Ik heb de intake vrijdag. Schijnt 3 kwartier te gaan duren, dus t zal me benieuwen. Duurde 't bij jou ook zo lang? Of waren ze zo weg?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:53 schreef Daui het volgende:
Bij mij was de intake afgelopen maandag. Ze vroeg alleen of we twee kruiken hadden (4) en thermometer. Voor de rest ging het meer over de procedure, praktische zaken en dat als het niet klikt met de kraamzorg we vooral moeten bellen. Geen controle niks.
Geen idee meer hoe lang ze bleef. Geen uur ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:25 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb de intake vrijdag. Schijnt 3 kwartier te gaan duren, dus t zal me benieuwen. Duurde 't bij jou ook zo lang? Of waren ze zo weg?
En skoap!![]()
Straks rammelt mijn baby eruit![]()
Oh ik heb nog niets gehoord over de intake. Heb wel een bevestiging ontvangen van zowel de instantie als de verzekering. T zal wel komen. Ik ga voor een telefonische intake, ik geloof het allemaal welquote:Op woensdag 9 september 2015 21:25 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb de intake vrijdag. Schijnt 3 kwartier te gaan duren, dus t zal me benieuwen. Duurde 't bij jou ook zo lang? Of waren ze zo weg?
En skoap!![]()
Ik vraag me vooral af waarmee ze die 3 kwartier wil vullen.. Nahjah, merken we vanzelf dan!quote:Op woensdag 9 september 2015 21:36 schreef Daui het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe lang ze bleef. Geen uur ofzo.
Ze mailden mij 3 weken terug voor een afspraak. En die moest perse 6 weken voor de bevalling plaatsvinden (geen idee hoe t dan nu moet als de baby over 4 weken geboren wil worden. Dan moet ik zeker 2 weken wachten op kraamhulp?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh ik heb nog niets gehoord over de intake. Heb wel een bevestiging ontvangen van zowel de instantie als de verzekering. T zal wel komen. Ik ga voor een telefonische intake, ik geloof het allemaal wel
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:32 schreef Skoap het volgende:
Foto'sOh gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik lees straks/morgen bijWat een mooi jongetje en ook weer een mooie naam. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
het duurde hier vooral lang omdat mijn man tegen iedereen honderduit kletst. Ook tegen de intaker van de kraamzorg. Over onze hond, en dat we en positieve zwangerschapstest kregen op de dag dat we elkaar t jawoord gaven, en over de verbouwing.. Tis een gezellige schat hoor maar soms denk ik welquote:Op woensdag 9 september 2015 21:25 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En skoap!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |