abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155950309
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Traphekjes in je kraamtijd.... seriously :') daar heb ik toen zo hard om gelachen!

Tegen de tijd dat je kind gaat kruipen ga je die dingen eens ophangen. Eerder toch niet, dat ia hartstikke onhandig! 8)7
Oh zo. Ja, nee, das niet handig idd :')

Op mijn lijstje stonden boterhamzakjes voor op de wc en daar had ik zelf nooit aan gedacht, maar was ik wel heel blij mee met al dat kraamverband :X
pi_155950425
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:41 schreef Dot. het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik ga echt de traphekjes niet weghalen, dan kan ik telkens mn kind van de trap af plukken
We hebben er nooit eentje gehad in dit huis. Of Ja we hadden er wel eentje, in de garage, twee jaar lang :') die nog opgehangen moest. En nu is mevrouw bijna 3 dus tja laat nu maar even zitten. En voor deze baby zien we dan wel weer. Voor onze tweejarige is geen traphekje veiliger denk ik :') die trekt ergens een krukje vandaan om er overheen te komen.

De kraamzorg vroeg naar de veiligheid ook voor de andere kinderen: traphekjes was een beetje een aanname ivm een tweejarige in huis. Toen ik nee die hebben we niet. scheef ze dat op met uitroepteken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Estrys op 09-09-2015 16:55:15 ]
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155950561
Bij mij was de intake afgelopen maandag. Ze vroeg alleen of we twee kruiken hadden (4) en thermometer. Voor de rest ging het meer over de procedure, praktische zaken en dat als het niet klikt met de kraamzorg we vooral moeten bellen. Geen controle niks.
pi_155950650
Ik heb altijd ruzie met traphekjes, dus kan me wel voorstellen dat ze blij zijn als ze er niet zijn :+
pi_155950663
Mijn intake was telefonisch. 'Je hebt alles al klaar staan zeker?' zegt ze. ja hoor ergens, in een doos. Op zolder. Bij mijn ouders :P
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155951098
Ik heb net 2.5 uur op de bank liggen slapen... :@
pi_155953186
Hier gewoon n traphek boven aan de trap en 1 bij zoon z'n kamer in de deuropening.

Jagar, lekker toch?

Hier weer enorme druk achter schaambeen. Kon er net niet eens door rechtop lopen.
pi_155955172
Foto's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik lees straks/morgen bij
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155955279
Gefeliciteerd Skoap *G* toch nog snel gegaan. Mooie naam!
pi_155955443
Skoap O+ O+ O+
pi_155955468
Ach gossie! O+ die handjes zo bij elkaar!
pi_155955848
Skoap O+ Gefeliciteerd! O+
pi_155955930
Skoap woah wat snel ineens!! Super gefeliciteerd met je zoontje met de mooie naam! *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:08 schreef Daui het volgende:

[..]

Heb je je collega om zeep geholpen? Of ben je dr klaar mee?
Ik moest echt hardop lachen hierom :'). Maar verder is het natuurlijk helemaal niet leuk estrys.. Hoop dat ze ophouden met je lastig te vallen.
pi_155958282
Skoap wat een prulleke! O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155958677
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:53 schreef Daui het volgende:
Bij mij was de intake afgelopen maandag. Ze vroeg alleen of we twee kruiken hadden (4) en thermometer. Voor de rest ging het meer over de procedure, praktische zaken en dat als het niet klikt met de kraamzorg we vooral moeten bellen. Geen controle niks.
Ik heb de intake vrijdag. Schijnt 3 kwartier te gaan duren, dus t zal me benieuwen. Duurde 't bij jou ook zo lang? Of waren ze zo weg?

En skoap! O+
Straks rammelt mijn baby eruit :X
pi_155958874
Skoap wat een lief jongetje heb je daar! O+
pi_155959092
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:25 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb de intake vrijdag. Schijnt 3 kwartier te gaan duren, dus t zal me benieuwen. Duurde 't bij jou ook zo lang? Of waren ze zo weg?

En skoap! O+
Geen idee meer hoe lang ze bleef. Geen uur ofzo.
pi_155959199
quote:

[..]

En skoap! O+
Oh ik heb nog niets gehoord over de intake. Heb wel een bevestiging ontvangen van zowel de instantie als de verzekering. T zal wel komen. Ik ga voor een telefonische intake, ik geloof het allemaal wel :P
:)
pi_155959225
Lieve skoap gefeliciteerd met jullie prachtige zoon O+ en wat een keurig gewicht voor zn termijn!
:)
pi_155959247
Skoap wat een schatje! O+ Nohhh!

Op zulke momenten denk ik, waarom duurt zo'n zwangerschap zo lang ik wil ooook.

Anderzijds vind ik het niet erg dat het nog even duurt. Nog even wennen en 't is ook wel weer gezellig zo als ze in je buik zitten :).
pi_155959287
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:36 schreef Daui het volgende:

[..]

Geen idee meer hoe lang ze bleef. Geen uur ofzo.
Ik vraag me vooral af waarmee ze die 3 kwartier wil vullen.. Nahjah, merken we vanzelf dan!

Ik kom net thuis, moe. Is mijn schoonzus langs geweest en heeft een cadeautje achter gelaten; een romper met "tante's knuffel" erop.
Ben ik heel stom als me dat irriteert? Een romper
met "papa's knuffel" of "mama's knuffel" is prima, maar dit vink dus niks :X
pi_155959359
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oh ik heb nog niets gehoord over de intake. Heb wel een bevestiging ontvangen van zowel de instantie als de verzekering. T zal wel komen. Ik ga voor een telefonische intake, ik geloof het allemaal wel :P
Ze mailden mij 3 weken terug voor een afspraak. En die moest perse 6 weken voor de bevalling plaatsvinden (geen idee hoe t dan nu moet als de baby over 4 weken geboren wil worden. Dan moet ik zeker 2 weken wachten op kraamhulp? |:( 8)7
pi_155959389
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:32 schreef Skoap het volgende:
Foto's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik lees straks/morgen bij
Oh gefeliciteerd :* Wat een mooi jongetje en ook weer een mooie naam. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
pi_155959568
Hoe gaat het met jou mignonne? Ik hoop toch dat jullie op een mooie en fijne manier afscheid hebben kunnen nemen..
sorry als je het er niet over wil hebben; dan mag je dit bericht ook uiteraard negeren. Nogmaals sterkte iig.
pi_155959595
quote:

[..]

En skoap! O+
het duurde hier vooral lang omdat mijn man tegen iedereen honderduit kletst. Ook tegen de intaker van de kraamzorg. Over onze hond, en dat we en positieve zwangerschapstest kregen op de dag dat we elkaar t jawoord gaven, en over de verbouwing.. Tis een gezellige schat hoor maar soms denk ik wel :') gek genoeg kletst iedereen even gezellig mee hihi.

Is je snel verslikken een zwangerschapskwaal? Sinds een tijdje verslik ik mij in alles, zelfs meerdere keren per dag in mijn eigen speeksel. Bloedirritant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')