Had ik ergens overheen gelezen, of is dit heel pril en een meld-tussen-neus-en-lippen-door?quote:Op woensdag 9 september 2015 12:43 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Er groeit gewoon weer een <3 baby <3 in mijn buik, een heuse baby <3
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:46 schreef Yuki het volgende:
Skoap, gefeliciteerd!!
Hoop dat F. snel bij je mag zijn. Hoe is 't met jou?
[..]
Had ik ergens overheen gelezen, of is dit heel pril en een meld-tussen-neus-en-lippen-door?
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef Mineola het volgende:
Uiltjes waren inderdaad al hip voor de vossen, ten tijde van mijn eerste zwangerschap. De mini is lekker retro gekleed dus in z'n uilenshirts van de grote
Malteser, jij beschrijft precies wat wij ook dachten deze keer. En toen hij geboren was, dacht ik 'oh jij bent het, tuurlijk ben jij het!!![]()
Om vervolgens vijf minuten later pas te kijken of het een jongen of meisje was
Weer trubbels?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:19 schreef Estrys het volgende:
Ik ga mijn ouderschapsverlof maar eens gebruiken om een andere baan te vinden denk ik
Ah, dat verklaart! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 september 2015 15:48 schreef elamanilo het volgende:
[..]Ik had me nog niet echt officieel gemeld hier nee
Maar wel in het tweede streepjes topic!
Ik had een poosje terug zoiets gelezen (ik lurk hoopjes), je leert voor verloskundige toch?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart! Gefeliciteerd!![]()
Ik ben een beetje een vreemde eend in de bijt, want ik behoor voorlopig nog niet echt tot de doelgroep van wijst, Z&G, etc... dus ik beperk me maar tot 1 topic om m'n interesse te voeden
Kloptquote:Op woensdag 9 september 2015 15:58 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ik had een poosje terug zoiets gelezen (ik lurk hoopjes), je leert voor verloskundige toch?
Het is hier inderdaad nog pril, 4 weken en 3 dagen nu. De uitgerekende datum is 15 mei 2016 <3
Heb je je collega om zeep geholpen? Of ben je dr klaar mee?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:19 schreef Estrys het volgende:
Ik ga mijn ouderschapsverlof maar eens gebruiken om een andere baan te vinden denk ik
Nee weet ik wel.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:11 schreef Dot. het volgende:
Ik denk niet dat ze je naar huis laten gaan met PE klachten
Omdat je bijna gaat bevallenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Nee weet ik wel.![]()
Maar nu denk ik.. Waarom is mijn bloeddruk zo hoog?
Gisteren zout gegeten?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Nee weet ik wel.![]()
Maar nu denk ik.. Waarom is mijn bloeddruk zo hoog?
Nee niet echt.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:19 schreef gestreeptestoel het volgende:
Gister wel tucjes op.
Is dat serieus n teken voor n naderende bevalling?
Waarom niet? Ik ga echt de traphekjes niet weghalen, dan kan ik telkens mn kind van de trap af plukkenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:33 schreef Estrys het volgende:
Nou ja ik lees net in de map van de kraamzorg het intakeformulier. En bij veiligheid in huis staat: 'geen traphekje!' Uhoh, met uitroepteken. minpunten mensen![]()
Krijg ik in de mail van Bol.com 20 % korting op traphekjestoeval?
Niet dat er een traphekje komt. Daar zou de jongste alleen maar overheen klimmen, ze kan al de trap op en af vanaf dat ze 9 maanden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |