abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155944691
Ik ben net bij de tandarts geweest, al 2 weken zeurende kiespijn. Wellicht is het het tandvlees, wellicht iets onder een oude vulling. Ze maken nu geen foto's, dus maar afwachten....

Verder vandaag een dagje rond huis scharrelen, ik heb wat rugpijn en slecht geslapen. Wat opruimen, een dutje, etc. Morgen weer naar de gyn voor ctg en vruchtwatercheck. Morgen mag de baby niet komen, want de duutser heeft een sollicitatiegesprek...
pi_155944787
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:41 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Spannend! Jullie weten nog niet of je een jongen of meisje krijgt? Ben ook heel benieuwd wat het zal zijn, het zal niet heeeeeel lang meer gaan duren voor je het weet! Wij houden het ook weer geheim <3
Nee, wij weten het geslacht niet. We hebben ook helemaal geen voorkeur. We hebben dus twee namen, twee kaartjes, een neutrale babykamer, enz.
Maar boven alles zijn we vooral reuze benieuwd naar wie er de afgelopen 38 weken in mijn buik gewoond heeft, wie we hebben voelen friemelen, wat later schoppen werd en wat nu meer lijkt op een soort interne verbouwing O+.
pi_155944806
Gefeliciteerd Skoap *O*
pi_155944863
Skoap, gefeliciteerd!!! Wat rap joh!

Hoop dat je ventje snel bij je kan liggen!

En oorpijn, auw Pinq! Ik voel mijn linkereurtje ook, door die dikke slijmvliezen (denk ik), maar geen pijn, gelukkig. Beterschap d'r mee!

Ben nu ineens heel zenuwachtig, dat er iemand die ongeveer net zo ver is als ik is bevallen... Heb nog geen naam, wiegje is nog niet opgehaald, mot nog een maxicosi kopen, Waaaaaaah!!!!
pi_155944868
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben net bij de tandarts geweest, al 2 weken zeurende kiespijn. Wellicht is het het tandvlees, wellicht iets onder een oude vulling. Ze maken nu geen foto's, dus maar afwachten....

Verder vandaag een dagje rond huis scharrelen, ik heb wat rugpijn en slecht geslapen. Wat opruimen, een dutje, etc. Morgen weer naar de gyn voor ctg en vruchtwatercheck. Morgen mag de baby niet komen, want de duutser heeft een sollicitatiegesprek...
Oh Jagär, herkenning! Hier ook één kies die sinds deze week erg gevoelig is als ik iets eet. Zou een gaatje kunnen zijn maar geen idee hoe dat voelt, want dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ik heb de tandarts gebeld maar die adviseerde na de bevalling terug te komen, zolang het niet enorm pijn doet. Inderdaad omdat hij nu geen foto wil maken en ook niet wil verdoven??
Nu eet ik gewoon met de overige tanden en kiezen en dan heb ik er geen last van.

Spannend van het gesprek morgen! Morgen is jouw UD ook toch? Of zit ik mis?
pi_155944896
Skoap, gefeliciteerd! *O*

:o en Mineola helemaal gemist zie ik net in het update topic :@ jij ook nog gefeliciteerd *O*
pi_155944916
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:37 schreef Malteser het volgende:

[..]

Oh Jagär, herkenning! Hier ook één kies die sinds deze week erg gevoelig is als ik iets eet. Zou een gaatje kunnen zijn maar geen idee hoe dat voelt, want dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ik heb de tandarts gebeld maar die adviseerde na de bevalling terug te komen, zolang het niet enorm pijn doet. Inderdaad omdat hij nu geen foto wil maken en ook niet wil verdoven??
Nu eet ik gewoon met de overige tanden en kiezen en dan heb ik er geen last van.

Spannend van het gesprek morgen! Morgen is jouw UD ook toch? Of zit ik mis?
Ja, de OP zegt dat morgen mijn UD is, maar eigenlijk is het vrijdag. Nooit aangepast na de 20 weken echo...

En je denkt precies hetzelfde over het geslacht weten als wij denken, het maakt niet uit of het een jongetje of meisje is, de persoon is erg welkom om samen met ons een gezin te vormen.

Stomme kiespijn! 8)7
pi_155944964
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:33 schreef Malteser het volgende:

[..]

Nee, wij weten het geslacht niet. We hebben ook helemaal geen voorkeur. We hebben dus twee namen, twee kaartjes, een neutrale babykamer, enz.
Maar boven alles zijn we vooral reuze benieuwd naar wie er de afgelopen 38 weken in mijn buik gewoond heeft, wie we hebben voelen friemelen, wat later schoppen werd en wat nu meer lijkt op een soort interne verbouwing O+.
<3 Herkenning hier! Vorige keer was ik ook helemaal niet bezig met het geslacht van de baby, er groeide gewoon een <3 baby <3 in mijn buik, een heuse baby! Daar was ik al vol genoeg van.
En na de geboorte bleek ook nog eens dat juist die hele lichte neutrale kleertjes het mooist stonden, opschmuck dat paste helemaal niet bij mijn perfecte baby, de kleertjes moesten juist zo licht en zacht mogelijk.
Ik kan nu ook niet wachten om weer van die zachte zijdewollen kleertjes te gaan kopen <3 En om die luiertruitjes die ik zelf droeg en zelfs mijn moeder nog, weer te gaan wassen en op te vouwen <3

Er groeit gewoon weer een <3 baby <3 in mijn buik, een heuse baby <3
pi_155945022
Net in de auto door m'n rug gegaan.. Heel fijn.. 8)7
pi_155945024
Skoap van harte gefeliciteerd en hopelijk worden jullie snel herenigd! *O*
pi_155945046
Oef streep :o au auw
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155945147
Skoap gefeliciteerd! *O*
Wat een leuke naam O+ en een mooi gewicht joh!
Jammer dat hij nog niet bij je kan zijn. Hopelijk mag hij snel met z'n mama knuffelen. O+
pi_155945207
Ik heb vanochtend twee uur geslapen nadat ik ging liggen omdat ik zo misselijk was.
Scheelt toch weer twee uur wachten. :s)

Oh en mignonne wat verdrietig van je oma. Maar fijn dat ze toch nog de naam weet. O+
pi_155945257
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:46 schreef gestreeptestoel het volgende:
Net in de auto door m'n rug gegaan.. Heel fijn.. 8)7
Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Wat doe jij in de auto?
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155945402
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:59 schreef Estrys het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Wat doe jij in de auto?
Niks.. Ik stapte gewoon in.
pi_155945527
Skoap wat een snelle bevalling! Hopelijk gauw samen op een kamer!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155945593
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:11 schreef Skoap het volgende:
Niet bijgelezen, maar vanmorgen om 8:05 is de kleine Finn geboren. Hij is 2540 gram. We maken het allebei goed. Het was wel een turbo bevalling, in 30 min van 4 naar 10cm en 1 perswee & 3x persen volgens mij... En daar was hij. Hij ligt nu wel in een warmte wieg, helaas niet bij mij op de kamer, maar wie weet verandert dat snel.
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! O+ Wat ging het snel alsnog! Hopelijk worden jullie gauw herenigd :*.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_155945782
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, de OP zegt dat morgen mijn UD is, maar eigenlijk is het vrijdag. Nooit aangepast na de 20 weken echo...

En je denkt precies hetzelfde over het geslacht weten als wij denken, het maakt niet uit of het een jongetje of meisje is, de persoon is erg welkom om samen met ons een gezin te vormen.

Stomme kiespijn! 8)7
Wil je het aangepast hebben?

En een gezin vormen... Wat klinkt dat. Wow!
pi_155946649
Nou Pinq, die werkende moeder met peuter hier staat op punt van in slaap storten. De hele vakantie niks aan de hand. Nu 2 dagen gewerkt en ik lig voor apegapen op de bank ;(.
Billie wil van alles maar het lukt ff niet ;(. Bleh.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155946743
quote:
13s.gif Op woensdag 9 september 2015 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Nou Pinq, die werkende moeder met peuter hier staat op punt van in slaap storten. De hele vakantie niks aan de hand. Nu 2 dagen gewerkt en ik lig voor apegapen op de bank ;(.
Billie wil van alles maar het lukt ff niet ;(. Bleh.
:*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155947816
Skoap van harte gefeliciteerd met Finn! *G*

Wat leuk, zowel onze oudsten als onze jongsten schelen nauwelijks qua geboortedatum!

Veel geluk met z'n vieren en hopelijk mag F snel bij jou!
pi_155947896
Skoap gefeliciteerd!! Veel geluk samen O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155947906
Uiltjes waren inderdaad al hip voor de vossen, ten tijde van mijn eerste zwangerschap. De mini is lekker retro gekleed dus in z'n uilenshirts van de grote :+

Malteser, jij beschrijft precies wat wij ook dachten deze keer. En toen hij geboren was, dacht ik 'oh jij bent het, tuurlijk ben jij het!! O+ O+ Om vervolgens vijf minuten later pas te kijken of het een jongen of meisje was :D
pi_155947997
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef Mineola het volgende:
Uiltjes waren inderdaad al hip voor de vossen, ten tijde van mijn eerste zwangerschap. De mini is lekker retro gekleed dus in z'n uilenshirts van de grote :+

Malteser, jij beschrijft precies wat wij ook dachten deze keer. En toen hij geboren was, dacht ik 'oh jij bent het, tuurlijk ben jij het!! O+ O+ Om vervolgens vijf minuten later pas te kijken of het een jongen of meisje was :D
Nohh, mooi verwoord <3
pi_155948017
Konden jullie denken na je bevalling ja? :P

Ik heb mn afspraken voor morgen verzet zodat ik even een dagje thuis kan hangen :@ Ik denk dat ik pas mn bed uit kom als Stip weer opgehaald moet worden :O

Haha, ik nies net en voel me toch ineens een schrikreactie daar beneden O+ Echt super duidelijke bewegingen. Dat was vorige keer toch echt minder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')