Nee, wij weten het geslacht niet. We hebben ook helemaal geen voorkeur. We hebben dus twee namen, twee kaartjes, een neutrale babykamer, enz.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:41 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Spannend! Jullie weten nog niet of je een jongen of meisje krijgt? Ben ook heel benieuwd wat het zal zijn, het zal niet heeeeeel lang meer gaan duren voor je het weet! Wij houden het ook weer geheim <3
Oh Jagär, herkenning! Hier ook één kies die sinds deze week erg gevoelig is als ik iets eet. Zou een gaatje kunnen zijn maar geen idee hoe dat voelt, want dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ik heb de tandarts gebeld maar die adviseerde na de bevalling terug te komen, zolang het niet enorm pijn doet. Inderdaad omdat hij nu geen foto wil maken en ook niet wil verdoven??quote:Op woensdag 9 september 2015 12:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben net bij de tandarts geweest, al 2 weken zeurende kiespijn. Wellicht is het het tandvlees, wellicht iets onder een oude vulling. Ze maken nu geen foto's, dus maar afwachten....
Verder vandaag een dagje rond huis scharrelen, ik heb wat rugpijn en slecht geslapen. Wat opruimen, een dutje, etc. Morgen weer naar de gyn voor ctg en vruchtwatercheck. Morgen mag de baby niet komen, want de duutser heeft een sollicitatiegesprek...
Ja, de OP zegt dat morgen mijn UD is, maar eigenlijk is het vrijdag. Nooit aangepast na de 20 weken echo...quote:Op woensdag 9 september 2015 12:37 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oh Jagär, herkenning! Hier ook één kies die sinds deze week erg gevoelig is als ik iets eet. Zou een gaatje kunnen zijn maar geen idee hoe dat voelt, want dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ik heb de tandarts gebeld maar die adviseerde na de bevalling terug te komen, zolang het niet enorm pijn doet. Inderdaad omdat hij nu geen foto wil maken en ook niet wil verdoven??
Nu eet ik gewoon met de overige tanden en kiezen en dan heb ik er geen last van.
Spannend van het gesprek morgen! Morgen is jouw UD ook toch? Of zit ik mis?
<3 Herkenning hier! Vorige keer was ik ook helemaal niet bezig met het geslacht van de baby, er groeide gewoon een <3 baby <3 in mijn buik, een heuse baby! Daar was ik al vol genoeg van.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
Nee, wij weten het geslacht niet. We hebben ook helemaal geen voorkeur. We hebben dus twee namen, twee kaartjes, een neutrale babykamer, enz.
Maar boven alles zijn we vooral reuze benieuwd naar wie er de afgelopen 38 weken in mijn buik gewoond heeft, wie we hebben voelen friemelen, wat later schoppen werd en wat nu meer lijkt op een soort interne verbouwing.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Wat doe jij in de auto?quote:Op woensdag 9 september 2015 12:46 schreef gestreeptestoel het volgende:
Net in de auto door m'n rug gegaan.. Heel fijn..
Niks.. Ik stapte gewoon in.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Wat doe jij in de auto?
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!quote:Op woensdag 9 september 2015 11:11 schreef Skoap het volgende:
Niet bijgelezen, maar vanmorgen om 8:05 is de kleine Finn geboren. Hij is 2540 gram. We maken het allebei goed. Het was wel een turbo bevalling, in 30 min van 4 naar 10cm en 1 perswee & 3x persen volgens mij... En daar was hij. Hij ligt nu wel in een warmte wieg, helaas niet bij mij op de kamer, maar wie weet verandert dat snel.
Wil je het aangepast hebben?quote:Op woensdag 9 september 2015 12:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, de OP zegt dat morgen mijn UD is, maar eigenlijk is het vrijdag. Nooit aangepast na de 20 weken echo...
En je denkt precies hetzelfde over het geslacht weten als wij denken, het maakt niet uit of het een jongetje of meisje is, de persoon is erg welkom om samen met ons een gezin te vormen.
Stomme kiespijn!
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Nou Pinq, die werkende moeder met peuter hier staat op punt van in slaap storten. De hele vakantie niks aan de hand. Nu 2 dagen gewerkt en ik lig voor apegapen op de bank.
Billie wil van alles maar het lukt ff niet. Bleh.
Nohh, mooi verwoord <3quote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef Mineola het volgende:
Uiltjes waren inderdaad al hip voor de vossen, ten tijde van mijn eerste zwangerschap. De mini is lekker retro gekleed dus in z'n uilenshirts van de grote
Malteser, jij beschrijft precies wat wij ook dachten deze keer. En toen hij geboren was, dacht ik 'oh jij bent het, tuurlijk ben jij het!!![]()
Om vervolgens vijf minuten later pas te kijken of het een jongen of meisje was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |