quote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
De uitslag van het uitgebreide chromosoomonderzoek is binnen: er zijn geen afwijkingen gevonden bij de baby!!
Nu alleen nog hartecho's. Maar dit wordt vast gewoon een gezond pluizebolliespeknekje
vrijstaand poppenhuisjequote:Op donderdag 10 september 2015 20:07 schreef Svane het volgende:
Razz!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ook nog een voor Ineffable!nee nog drie!
![]()
![]()
![]()
En voor Sillie dat ze meerdere tonnen gestort krijgt JEETJE JE ZOU HET NIET KUNNEN BEDENKEN.
ja ongeveer vier. Donderdag alleen maar jochiesquote:Op donderdag 10 september 2015 20:01 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat is attent Cassandra! Heeft ze meer kinderen die ze opvangt?
quote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
De uitslag van het uitgebreide chromosoomonderzoek is binnen: er zijn geen afwijkingen gevonden bij de baby!!
Nu alleen nog hartecho's. Maar dit wordt vast gewoon een gezond pluizebolliespeknekje
Haha, nee, ok, vrijstaand is wellicht wat overdreven. 'T gaat niet over miljoenen oid iigquote:Op donderdag 10 september 2015 19:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
Speelt je fantasie weer een beetje op of wa?![]()
Of een vrijstaand huis in het aardbevingsgebied van Groningen met de inrichting van marktplaats/FHF?
Hoeveel dan?quote:Op donderdag 10 september 2015 20:32 schreef silliegirl het volgende:
Jagar: daar zou ik ook dik teleurgesteld om zijn hoor. November is nog best een eind weg dan.. Wat ze al zeggen, misschien draait 't bij als de baby er is.
[..]
Haha, nee, ok, vrijstaand is wellicht wat overdreven. 'T gaat niet over miljoenen oid iig. En ik ken enkel de huizenprijzen uit mijn regio en das ongetwijfeld meer in de lijn van Groningen dan randstad
. Hoe dan ook ist voor ons teveel om aan te nemen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door silliegirl op 10-09-2015 20:50:50 ]
Ik zit hier, vol met net bevallen/zwangerschapshormonen gewoon een beetje te sniffen. Wat een fantastisch nieuwsquote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
quote:Op donderdag 10 september 2015 20:38 schreef silliegirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar is de lol toch ook vanaf?
Na (gelukkig maar) 1 dag op de neonatologie besef ik mij dat ook heel erg goed. En knuffel ik de kleine Finn nog maar eens wat extra. Pffffquote:Op donderdag 10 september 2015 20:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Met wel het besef dat 'gewoon gezond' eigenlijk dus helemaal niet gewoon is. Dat voel ik nu wel.
Ik vind dat nog steeds best een lollig bedrag hoor!quote:Op donderdag 10 september 2015 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]daar is de lol toch ook vanaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |