abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155971134
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:09 schreef pinquit het volgende:

[..]

Dat zijn vier dingen! :) twee opgestapelde bedverhogers
Ik bekeek de foto mobiel en buiten met wat zon :+

Maar zulke ken ik niet. Hier van die grijze kunststof dingen met inkepingen aan de bovenkant.
Zoon noemt ze zandkastelen
  donderdag 10 september 2015 @ 13:15:13 #227
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155971682
Ineffable wat een goed nieuws! *O*

Jagärtrut 40 weken mijlpaal! *O* 20 weken echo is niet meer betrouwbaar om de termijn vast te stellen dus ik houd de 10e aan hoor! :P
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_155972605
Ok, ben ik weer. Naast dat er een vruchtje was te zien was er ook nog een hematoom te zien. In mijn enthousiasme ben ik daar eigenlijk nog niet zo mee bezig geweest.
Kreeg daarvoor medicijnen mee (gele bloedlichaampjes?) en het advies om niet te tillen (met een peuter :') )
Maar nu ben ik even gaan googlen en lees ik toch wel enge verhalen. Iemand ervaring met een hematoom? En het eventuele gebruik van medicatie hiervoor?
pi_155973352
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:33 schreef Ineffable het volgende:
Speelt nu al verstoppertje! O+ *O*
Fantastisch nieuws *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155973395
Razz doe rustig aan :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155973636
Wat fijn ineffable! *O*

Razz, goed dat je tijd neemt :* Het is ook allemaal niet niks en na een tijdje op overlevingsstand is het niet gek dat het er ineens inhakt.

Ik heb m'n eerste sticker binnen bij de vk :) M'n baarmoeder zit al best hoog en ze heeft hem laten voelen. En hartje was luid en duidelijk O+
pi_155974121
Ineffable OMG!!!!! Wat een verrassing! *O* O+

Hematoom geen zinnig woord over te zeggen helaas, maar er zit een boontje! O+
pi_155974141
Razz :* hopelijk doet t je goed.

Dot een hartje O+

Ik krijg uiterlijk morgenmiddag uitslag. Duurt lang :X
pi_155974629
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:15 schreef Mariposas het volgende:
Ineffable wat een goed nieuws! *O*

Jagärtrut 40 weken mijlpaal! *O* 20 weken echo is niet meer betrouwbaar om de termijn vast te stellen dus ik houd de 10e aan hoor! :P
O+

Net weer bij de dokter geweest voor ctg en vruchtwater check, en alles zag er goed uit. Maandag weer als er voor die tijd niets is...Ik ga er vanuit dat het nog even duurt. Vind het niet erg, voel me relaxt en geniet nog van de tijd met z'n 2tjes. Zo eens even brownies bakken...
pi_155974977
Dot en Jagär een sticker *O*

LadyBlack, spannend hoor... Ik duim!

Hier vanmorgen ook weer door de keuring. Bloeddruk goed, druk kind in mijn buik dus op en doooor.
pi_155975492
Vraagje voor degene met al een (of meer) kind(eren) of aan de degene met meer inspiratie dan ik: Hebben jullie tips/adviezen omtrent kraamcadeau?
Wij hebben van 2 van de 3 ouderparen de vraag gehad na te denken over een 'groter, blijvend' cadeau maar ik heb werkelijk geen idee :@.

Iemand een paar goede tips??
pi_155975561
Inef!!!! Yes!!! *O* *O* *O*

LB, wat spannend, nog een dag wachten...

Malteser en Jagar hobbelen nog netjes door de laatste loodjes heen. ^O^

Hier net de liggingsecho gehad. Henkie heeft een klein koppie (ik draag nog steeds een kindermaat helm, dus daar maak me niet zo'n zorgen om eigenlijk.) En hij had een flink zwembad. Niet dat die luilak daar lekker gebruik van maakt trouwens... en hij deed gapen, ingedaalde ballen showen, handjes steeds voor z'n gezicht houden ("no pictures, please"), en leek de lippen van paps te hebben. Ja, ik ben flieft hoor. O+
pi_155975591
Aaaah Saar, zo leuk O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 10 september 2015 @ 16:16:18 #239
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155975605
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:11 schreef Malteser het volgende:
Vraagje voor degene met al een (of meer) kind(eren) of aan de degene met meer inspiratie dan ik: Hebben jullie tips/adviezen omtrent kraamcadeau?
Wij hebben van 2 van de 3 ouderparen de vraag gehad na te denken over een 'groter, blijvend' cadeau maar ik heb werkelijk geen idee :@.

Een herinneringskist/geboortekist. Die heb ik bij beide meiden gekregen van mijn moeder, zij heeft ze laten beschilderen in de stijl van het geboortekaartje. Voor de eerste kleertjes, kaartjes, eerste schoentjes, knutselwerkjes etc. (werkt dit zo: https://www.facebook.com/(...)582115759371/?type=1) Dit is degene die mijn jongste heeft gekregen, in het echt roze btw.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tante_Soesa op 10-09-2015 16:22:18 ]
pi_155975879
Ineffable *O*

Ik heb ook afscheid hoor :') geen kaartje, niets. Leidinggevende was weg, zonder te informeren tot hoe laat ik werkte of wat dan ook. Daar werk je je voor uit de naad :')

Tot over achttien weken dan maar :+
pi_155975997
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ineffable *O*

Ik heb ook afscheid hoor :') geen kaartje, niets. Leidinggevende was weg, zonder te informeren tot hoe laat ik werkte of wat dan ook. Daar werk je je voor uit de naad :')

Tot over achttien weken dan maar :+
Ook al zo attent :( wat is dat toch?
Nou genieten maar *O*

Ik ben nog even de stad in geweest met m'n moeder. Lekker geshopt en geluncht. Ik zocht een broekje en twee truitjes uit bij prenatal, die kreeg ik van haar O+
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155976021
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:16 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Een herinneringskist/geboortekist. Die heb ik bij beide meiden gekregen van mijn moeder, zij heeft ze laten beschilderen in de stijl van het geboortekaartje. Voor de eerste kleertjes, kaartjes, eerste schoentjes, knutselwerkjes etc. (werkt dit zo: https://www.facebook.com/(...)582115759371/?type=1) Dit is degene die mijn jongste heeft gekregen, in het echt roze btw.
Die is heel tof! Goede tip!

Iemand nog meer tips want we hebben nogal wat ouders samen...
  donderdag 10 september 2015 @ 16:42:23 #243
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155976347
Van mijn schoonmoeder kregen we een kinderstoel en van mijn schoonvader de basis van de spaarrekening :). Verder geen tips..
pi_155976365
quote:

Zilver bestekje of bekertje?

Ineffable O+ O+ O+ Supernieuws! Hopelijk is dat hematoom gewoon niks bijzonders.
pi_155976415
quote:

Wij hebben een nieuw fototoestel gekregen van de familie van de Duutser. Van mijn ouders hebben we een triptrap gekregen, en nog wat kleine dingen. Ik kan me zo voorstellen dat er nog iets volgt als de baby daar is...
pi_155976606
Zilveren bestek is inderdaad ook wel wat. *noteert*

Tripp Trapp hebben we al (met Newbornset), zelf gekocht.

Eigenlijk hoeven we geen cadeaus, het grootste cadeau zit in mijn buik. Klinkt klef maar zo voel ik dat echt. Zou het enorm waarderen als ons kindje ook van zijn/haar Opa's en Oma's de liefde krijgt die het nodig heeft. Klinkt erg cliché maar de band met mijn eigen ouders is erg oppervlakkig, weet dus niet goed wat te verwachten rondom Frummel.
pi_155976953
Wij krijgen een beginnetje op zijn spaarrekening.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155977220
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:04 schreef Estrys het volgende:
Dat hadden we ook al geopperd maar ze geven graag een fysiek cadeau...
  donderdag 10 september 2015 @ 17:21:05 #249
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_155977313
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:17 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat hadden we ook al geopperd maar ze geven graag een fysiek cadeau...
Wij hebben geboortetegels gekregen. Voorkant van het geboortekaartje op glas met naam en datum.
pi_155978174
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:04 schreef Estrys het volgende:
Dat idee heeft mijn schoonvader ook, maar we hebben hier moeite met wat voor bedrag we acceptabel vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door silliegirl op 10-09-2015 20:25:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')