Ik bekeek de foto mobiel en buiten met wat zonquote:Op donderdag 10 september 2015 12:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
Dat zijn vier dingen!twee opgestapelde bedverhogers
quote:Op donderdag 10 september 2015 13:15 schreef Mariposas het volgende:
Ineffable wat een goed nieuws!![]()
Jagärtrut 40 weken mijlpaal!20 weken echo is niet meer betrouwbaar om de termijn vast te stellen dus ik houd de 10e aan hoor!
Een herinneringskist/geboortekist. Die heb ik bij beide meiden gekregen van mijn moeder, zij heeft ze laten beschilderen in de stijl van het geboortekaartje. Voor de eerste kleertjes, kaartjes, eerste schoentjes, knutselwerkjes etc. (werkt dit zo: https://www.facebook.com/(...)582115759371/?type=1) Dit is degene die mijn jongste heeft gekregen, in het echt roze btw.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:11 schreef Malteser het volgende:
Vraagje voor degene met al een (of meer) kind(eren) of aan de degene met meer inspiratie dan ik: Hebben jullie tips/adviezen omtrent kraamcadeau?
Wij hebben van 2 van de 3 ouderparen de vraag gehad na te denken over een 'groter, blijvend' cadeau maar ik heb werkelijk geen idee.
Iemand een paar goede tips??
Ook al zo attentquote:Op donderdag 10 september 2015 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ineffable![]()
Ik heb ook afscheid hoorgeen kaartje, niets. Leidinggevende was weg, zonder te informeren tot hoe laat ik werkte of wat dan ook. Daar werk je je voor uit de naad
![]()
Tot over achttien weken dan maar
Die is heel tof! Goede tip!quote:Op donderdag 10 september 2015 16:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Een herinneringskist/geboortekist. Die heb ik bij beide meiden gekregen van mijn moeder, zij heeft ze laten beschilderen in de stijl van het geboortekaartje. Voor de eerste kleertjes, kaartjes, eerste schoentjes, knutselwerkjes etc. (werkt dit zo: https://www.facebook.com/(...)582115759371/?type=1) Dit is degene die mijn jongste heeft gekregen, in het echt roze btw.
Zilver bestekje of bekertje?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:11 schreef Malteser het volgende:
Vraagje voor degene met al een (of meer) kind(eren) of aan de degene met meer inspiratie dan ik: Hebben jullie tips/adviezen omtrent kraamcadeau?
Wij hebben van 2 van de 3 ouderparen de vraag gehad na te denken over een 'groter, blijvend' cadeau maar ik heb werkelijk geen idee.
Wij hebben een nieuw fototoestel gekregen van de familie van de Duutser. Van mijn ouders hebben we een triptrap gekregen, en nog wat kleine dingen. Ik kan me zo voorstellen dat er nog iets volgt als de baby daar is...quote:Op donderdag 10 september 2015 16:11 schreef Malteser het volgende:
Dat hadden we ook al geopperd maar ze geven graag een fysiek cadeau...quote:Op donderdag 10 september 2015 17:04 schreef Estrys het volgende:
Wij krijgen een beginnetje op zijn spaarrekening.
Wij hebben geboortetegels gekregen. Voorkant van het geboortekaartje op glas met naam en datum.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:17 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat hadden we ook al geopperd maar ze geven graag een fysiek cadeau...
Dat idee heeft mijn schoonvader ook, maar we hebben hier moeite met wat voor bedrag we acceptabel vinden.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:04 schreef Estrys het volgende:
Wij krijgen een beginnetje op zijn spaarrekening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door silliegirl op 10-09-2015 20:25:22 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |