Zwart op wit inderdaad. Bedje gaat ook zwart met wit worden. Of wit met zwartquote:Op donderdag 10 september 2015 08:05 schreef onomatopee het volgende:
Gaaf Estrys! Maak jij ook zwarte stickers op een witte muur, of een andere kleurstelling?
Laatste werkdag voor Cassandra![]()
En Skoap! *rammel* Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon
Betje perspectief: PO en VO docenten hebben opgelegd gekregen dat ze ter verlaging van de werkdruk een week minder zomervakantie hebben (volg je hem nog), waarbij die vijf dagen voor de leerlingen wel vrij moeten zijn ergens gedurende het jaar, maar (een aantal) NIET voor de docenten. Dus bijvoorbeeld verplichte scholingsdagen gedurende het jaar.quote:Op donderdag 10 september 2015 07:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik wilde de kamer inrichten maar die is nog steeds niet af
En die roostervrije dagenbij komen van de eerste schooldagen!
Crea bea, heb je een voorbeeld van je stickers? Hoe maak je die?
quote:Op donderdag 10 september 2015 08:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Betje perspectief: PO en VO docenten hebben opgelegd gekregen dat ze ter verlaging van de werkdruk een week minder zomervakantie hebben (volg je hem nog), waarbij die vijf dagen voor de leerlingen wel vrij moeten zijn ergens gedurende het jaar, maar NIET voor de docenten. Dus verplichte scholingsdagen gedurende het jaar.
Lijkt me een goed idee eentje aan het begin van het jaar, alle docenten nog fris en voldoende ruimte om nieuwe kennis te gebruiken in het nieuwe jaar.sorry ik voel me altijd wat aangesproken als ouders
om uitgeroosterde lesdagen.
Wat heerlijkquote:Op donderdag 10 september 2015 09:47 schreef pinquit het volgende:
Estrys, wat leuk die stickers <3
Mijn babby is weer omhooggeschoven, of gegroeid ofzo. Gelukkig heb ik een week kunnen genieten van babyvrije ribben![]()
Max is volgende week ma-di-wo op kamp, en lief is di en wo vrijdus waarschijnlijk voor het laatst in een lange tijd weer eens samen
We gaan dinsdag lekker uitgebreid naar ikea en prenatal om de laatste spullies te kopen en gewoon ff lekker samentijd. Zo heerlijk zeg! Ik kijk er echt naar uit
![]()
![]()
Verders zit ik nu te wachten tot de bedklossen en ondersteek worden gebracht, vandaag tussen 9-12![]()
3 broekjes is NIET genoegquote:Op donderdag 10 september 2015 09:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wat heerlijkvan de vrije dagen samen he, niet de ondersteek
![]()
Ik ga zo nog even de stad in met mijn moeder. Mijn zus sprak ik gisteren en die zei: je hebt drie broekjes maat 50 dat is toch wel genoeg? Ja zeg, ik wil wel een beetje keus hebben hekleertjes heb je nooit genoeg toch zeker
een ondersteek? Heb je die nodig?quote:Op donderdag 10 september 2015 09:47 schreef pinquit het volgende:
Estrys, wat leuk die stickers <3
Mijn babby is weer omhooggeschoven, of gegroeid ofzo. Gelukkig heb ik een week kunnen genieten van babyvrije ribben![]()
Max is volgende week ma-di-wo op kamp, en lief is di en wo vrijdus waarschijnlijk voor het laatst in een lange tijd weer eens samen
We gaan dinsdag lekker uitgebreid naar ikea en prenatal om de laatste spullies te kopen en gewoon ff lekker samentijd. Zo heerlijk zeg! Ik kijk er echt naar uit
![]()
![]()
Verders zit ik nu te wachten tot de bedklossen en ondersteek worden gebracht, vandaag tussen 9-12![]()
quote:Op donderdag 10 september 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
een ondersteek? Heb je die nodig?
nee prima, dat snap ik. er zijn gewoon ook heel veel mensen die niet weten waarom die dagen er zijnquote:Op donderdag 10 september 2015 08:54 schreef Estrys het volgende:
Ik ga de discussie van werkdruk en weet in het in het onderwijs niet hier voeren. Het is ook geen verwijt naar onderwijzend personeel maar laten we het erop houden dat het voor ouders gewoon heel vervelend is die roostervrije dagen.
Staat er bij ons ook op. Met een kussensloop voor eromheen. Ik had geen idee maar volgens mijn moeder is dat vanwege de hygiene.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
mja hier staat ie dus op het lijstje van het kraambureau, en ik kan me herinneren dat ie de vorige keer gebruikt is om de placenta in op te vangen geloof ik, maar als het niet op je lijstje staat hoeft het niet lijkt me![]()
22 september begint volgens mij de grote uitverkoop bij de prenatalquote:Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
mja hier staat ie dus op het lijstje van het kraambureau, en ik kan me herinneren dat ie de vorige keer gebruikt is om de placenta in op te vangen geloof ik, maar als het niet op je lijstje staat hoeft het niet lijkt me![]()
Oef, dat is enige geruststelling! Ik dacht dat het misschien betekende dat je daar je behoeftes in moest doen zodat de kraamzorg dat kan controleren ofzo..quote:Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
Voor jou wel!quote:Op donderdag 10 september 2015 10:08 schreef pinquit het volgende:
Hahaha Daui! Verkoopt prenatal nu ook al ondersteken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |