abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155965872
Gaaf Estrys! Maak jij ook zwarte stickers op een witte muur, of een andere kleurstelling?

Laatste werkdag voor Cassandra *O*

En Skoap! *rammel* Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon O+
pi_155965885
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:05 schreef onomatopee het volgende:
Gaaf Estrys! Maak jij ook zwarte stickers op een witte muur, of een andere kleurstelling?

Laatste werkdag voor Cassandra *O*

En Skoap! *rammel* Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon O+
Zwart op wit inderdaad. Bedje gaat ook zwart met wit worden. Of wit met zwart :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155965913
Nou ik hoop zo niet dat vandaag de bevalling begint.. En dan zoon ziek achter moet laten..

Leuk Estrys dat je dat zelf thuis kan!
pi_155965915
Ineffable heel veel succes :*
pi_155965972
Wat tof Estrys O+

Hopelijk wordt je niet ziek maar zet de bevalling ook niet door voor je zoon beter is stoel!
pi_155966022
Succes ineffable :*

Oh, dat zou idd niet fijn zijn stoel! Misschien heb je zelf ook dat griepje? Ik wel iig :X Gaan zo naar de vk en daarna kom ik m'n bed niet meer uit :@

Tof idd Estrys!
pi_155966151
Ineffable ik denk aan jou :*

Skoap wat een mooi ventje! O+

Mignonne sterkte :*
pi_155966227
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 07:51 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik wilde de kamer inrichten maar die is nog steeds niet af :')

En die roostervrije dagen :') bij komen van de eerste schooldagen!

Crea bea, heb je een voorbeeld van je stickers? Hoe maak je die?
Betje perspectief: PO en VO docenten hebben opgelegd gekregen dat ze ter verlaging van de werkdruk een week minder zomervakantie hebben (volg je hem nog), waarbij die vijf dagen voor de leerlingen wel vrij moeten zijn ergens gedurende het jaar, maar (een aantal) NIET voor de docenten. Dus bijvoorbeeld verplichte scholingsdagen gedurende het jaar.

Lijkt me een goed idee eentje aan het begin van het jaar, alle docenten nog fris en voldoende ruimte om nieuwe kennis te gebruiken in het nieuwe jaar.

:@ sorry ik voel me altijd wat aangesproken als ouders :') om uitgeroosterde lesdagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kwakz0r op 10-09-2015 09:59:18 ]
Kwak
pi_155966311
Skoap, wat een plaatje <3 Zo vers, zo perfect!

Estrys, wat ontzettend tof zo'n ding! Ben heeeeeel benieuwd naar je resultaat van de kamer!
pi_155966361
Ik ga de discussie van werkdruk en weet in het in het onderwijs niet hier voeren. Het is ook geen verwijt naar onderwijzend personeel maar laten we het erop houden dat het voor ouders gewoon heel vervelend is die roostervrije dagen.
pi_155966386
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Betje perspectief: PO en VO docenten hebben opgelegd gekregen dat ze ter verlaging van de werkdruk een week minder zomervakantie hebben (volg je hem nog), waarbij die vijf dagen voor de leerlingen wel vrij moeten zijn ergens gedurende het jaar, maar NIET voor de docenten. Dus verplichte scholingsdagen gedurende het jaar.

Lijkt me een goed idee eentje aan het begin van het jaar, alle docenten nog fris en voldoende ruimte om nieuwe kennis te gebruiken in het nieuwe jaar.

:@ sorry ik voel me altijd wat aangesproken als ouders :') om uitgeroosterde lesdagen.
:*
Mijn beste vriendin werkt ook in t onderwijs. Ik vond het als kind heerlijk overigens, die dagen, maar als ouder is t behoorlijk lastig inplannen denk ik
pi_155966390
Skoaaap wow O+

Ineffable, sterkte <3

&sillie, ik word van dat soort dingen ook heel, heel erg territoriaal. Míjn kind.

&schoonouders :(
pi_155967289
Estrys, wat leuk die stickers <3

Mijn babby is weer omhooggeschoven, of gegroeid ofzo. Gelukkig heb ik een week kunnen genieten van babyvrije ribben :')

Max is volgende week ma-di-wo op kamp, en lief is di en wo vrij *O* dus waarschijnlijk voor het laatst in een lange tijd weer eens samen :D We gaan dinsdag lekker uitgebreid naar ikea en prenatal om de laatste spullies te kopen en gewoon ff lekker samentijd. Zo heerlijk zeg! Ik kijk er echt naar uit :D :')
Verders zit ik nu te wachten tot de bedklossen en ondersteek worden gebracht, vandaag tussen 9-12 *O* :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155967351
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:47 schreef pinquit het volgende:

Mijn babby is weer omhooggeschoven, of gegroeid ofzo. Gelukkig heb ik een week kunnen genieten van babyvrije ribben :')

Max is volgende week ma-di-wo op kamp, en lief is di en wo vrij *O* dus waarschijnlijk voor het laatst in een lange tijd weer eens samen :D We gaan dinsdag lekker uitgebreid naar ikea en prenatal om de laatste spullies te kopen en gewoon ff lekker samentijd. Zo heerlijk zeg! Ik kijk er echt naar uit :D :')
Verders zit ik nu te wachten tot de bedklossen en ondersteek worden gebracht, vandaag tussen 9-12 *O* :P
Wat heerlijk *O* van de vrije dagen samen he, niet de ondersteek ;)

Ik ga zo nog even de stad in met mijn moeder. Mijn zus sprak ik gisteren en die zei: je hebt drie broekjes maat 50 dat is toch wel genoeg? Ja zeg, ik wil wel een beetje keus hebben he :( kleertjes heb je nooit genoeg toch zeker :P
pi_155967385
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:50 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wat heerlijk *O* van de vrije dagen samen he, niet de ondersteek ;)

Ik ga zo nog even de stad in met mijn moeder. Mijn zus sprak ik gisteren en die zei: je hebt drie broekjes maat 50 dat is toch wel genoeg? Ja zeg, ik wil wel een beetje keus hebben he :( kleertjes heb je nooit genoeg toch zeker :P
3 broekjes is NIET genoeg :') kom nou ff.
pi_155967530
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:47 schreef pinquit het volgende:

een ondersteek? Heb je die nodig? :o
pi_155967550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:

[..]

een ondersteek? Heb je die nodig? :o
*)

mja hier staat ie dus op het lijstje van het kraambureau, en ik kan me herinneren dat ie de vorige keer gebruikt is om de placenta in op te vangen geloof ik, maar als het niet op je lijstje staat hoeft het niet lijkt me :)
pi_155967554
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:54 schreef Estrys het volgende:
Ik ga de discussie van werkdruk en weet in het in het onderwijs niet hier voeren. Het is ook geen verwijt naar onderwijzend personeel maar laten we het erop houden dat het voor ouders gewoon heel vervelend is die roostervrije dagen.
nee prima, dat snap ik. er zijn gewoon ook heel veel mensen die niet weten waarom die dagen er zijn ;)
Kwak
pi_155967644
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:

[..]

*)

mja hier staat ie dus op het lijstje van het kraambureau, en ik kan me herinneren dat ie de vorige keer gebruikt is om de placenta in op te vangen geloof ik, maar als het niet op je lijstje staat hoeft het niet lijkt me :)
Staat er bij ons ook op. Met een kussensloop voor eromheen. Ik had geen idee maar volgens mijn moeder is dat vanwege de hygiene.
pi_155967650
quote:

[..]

*)

22 september begint volgens mij de grote uitverkoop bij de prenatal
pi_155967684
Hahaha Daui! Verkoopt prenatal nu ook al ondersteken? :9
pi_155967759
Dot ook beterschap!

3 broekjes?
Ik heb er echt zoo veel! :@ bij zoon was dat ook hard nodig vorige keer.

Gister de Wibra rondgestruind. Best leuk spul.

Uitverkoop is altijd goed toch? :+
pi_155967824
Bezig mijn conditie weer wat op te krikken. Bizar hoe hard het achteruit kan gaan na bijna 8 weken niks doen. In week 23 trok ik nog sprintjes naar de trein en nu ben ik buiten adem na een blokje om. Dat wordt wat met de bevalling. Na 1 puf ben ik kapot
pi_155967831
quote:

[..]

*)

Oef, dat is enige geruststelling! Ik dacht dat het misschien betekende dat je daar je behoeftes in moest doen zodat de kraamzorg dat kan controleren ofzo.. :o :D
pi_155967910
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:08 schreef pinquit het volgende:
Hahaha Daui! Verkoopt prenatal nu ook al ondersteken? :9
Voor jou wel! ;)
Uitverkoop uitverkoop uitverkoop *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')