abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155959853
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:41 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af waarmee ze die 3 kwartier wil vullen.. Nahjah, merken we vanzelf dan!

Ik kom net thuis, moe. Is mijn schoonzus langs geweest en heeft een cadeautje achter gelaten; een romper met "tante's knuffel" erop.
Ben ik heel stom als me dat irriteert? Een romper
met "papa's knuffel" of "mama's knuffel" is prima, maar dit vink dus niks :X
Nee, ik zou dat ook stom vinden.. Maar goed ik vind zulke opdrukken sowieso niet zo leuk :P. Maar tis lief bedoeld moet je maar denken..
pi_155959955
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Nee, ik zou dat ook stom vinden.. Maar goed ik vind zulke opdrukken sowieso niet zo leuk :P. Maar tis lief bedoeld moet je maar denken..
Mja, de goede bedoelingen snap ik wel. 'T zal ook mijn vermoeidheid wel zijn maar mijn eerste reactie was iets als "nee! Mijn baby! Mijn knuffel!"
pi_155960052
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:25 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb de intake vrijdag. Schijnt 3 kwartier te gaan duren, dus t zal me benieuwen. Duurde 't bij jou ook zo lang? Of waren ze zo weg?

En skoap! O+
Straks rammelt mijn baby eruit :X
Hier is ze bijna 2 uur binnen geweest. Eerst alle vragen beantwoord en afspraken doorgenomen, daarna nog een uur zitten kletsen. Was gezellig! Nu werkt het kraambureau wat wij hebben zo dat je ook jouw kraamverzorgster bij de intake hebt (in 99% van de gevallen). Dat vinden we wel fijn, want het leek goed te klikken tijdens de intake :).
  woensdag 9 september 2015 @ 22:03:49 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155960168
Herkenbaar sillie!

Mijn moeder noemt E altijd 'mijn kleine schatje', en heeft het in appjes wel eens over 'ons meisje', en het is natuurlijk alleen maar geweldig dat ze zo gek is op dr kleindochter maar ik word er ook wat territoriaal van :')!
pi_155960185
Veel succes morgenochtend ineffable :*
  woensdag 9 september 2015 @ 22:30:08 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155961089
Ja, ik hoop toch nog eventjes door dat t nog te vroeg was.... :*
pi_155961879
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Herkenbaar sillie!

Mijn moeder noemt E altijd 'mijn kleine schatje', en heeft het in appjes wel eens over 'ons meisje', en het is natuurlijk alleen maar geweldig dat ze zo gek is op dr kleindochter maar ik word er ook wat territoriaal van :')!
Ooh ben zo blij dit te lezen... ik heb dat ook! Het is MIJN tutje... :@
S. 2014
J. 2016
pi_155961951
Ik vind het prima als mijn moeder mijn schatje zegt tegen onze dochter. Ze zegt zelf dan overigens: nee ikke niet schatje, ikke grote meid :')
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155963602
Cassandra hebben wij dezelfde vent?! ;)

En jahoe! Donderdag.... 12 weken!

Nu snel slapen ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155964011
Gefeliciteerd met je mooie jongetje Skoap! Mooie naam ook :) Hopelijk mag ie snel bij je liggen!

:* voor Svane en Mignonne!

Ineffeble succes morgen, hoop ook dat het nog te vroeg was of je toch iets minder ver bent dan je dacht :*
pi_155965432
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Skoap woah wat snel ineens!! Super gefeliciteerd met je zoontje met de mooie naam! *O*

[..]

Ik moest echt hardop lachen hierom :'). Maar verder is het natuurlijk helemaal niet leuk estrys.. Hoop dat ze ophouden met je lastig te vallen.
Ja denk dat ze nu klaar zijn, de betreffende collega moest ik contacten van m'n leidinggevende. 'Want zou jammer zijn op deze manier'. Maar ze reageert helemaal niet meer op mijn berichten. Ze zal boos zijn dat ik het via management gespeeld heb. Nou dan niet he.

Ineffeble, hoop dat het toch nog goed komt voor je. Gun het je zo! Hoe dan ook, sterkte :*
pi_155965449
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 06:39 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja denk dat ze nu klaar zijn, de betreffende collega moest ik contacten van m'n leidinggevende. 'Want zou jammer zijn op deze manier'. Maar ze reageert helemaal niet meer op mijn berichten. Ze zal boos zijn dat ik het via management gespeeld heb. Nou dan niet he.

Ineffeble, hoop dat het toch nog goed komt voor je. Gun het je zo! Hoe dan ook, sterkte :*
Lekker boos laten zijn. Ze is wel afgekoeld als je verlof om is hoor. ^O^

Succes straks ineffable! Ook mijn duimen draaien voor toch goed nieuws!

Mijn wekker is stom. Ding gaat veel te vroeg. :O :z :Z . Nog een dagje werk hier, dan ist weer weekend.
pi_155965475
Succes Ineffable!

Vandaag laatste werkdag. Dan minimaal 18 weken vrij. Ik ben er aan toe, voornamelijk door slechte nachten. Hoe ik ook lag, i werd wakker van benauwdheid. En minimaal drie keer eruit om te plassen ben ik ook wel zat..
pi_155965483
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 06:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Succes Ineffable!

Vandaag laatste werkdag. Dan minimaal 18 weken vrij. Ik ben er aan toe, voornamelijk door slechte nachten. Hoe ik ook lag, i werd wakker van benauwdheid. En minimaal drie keer eruit om te plassen ben ik ook wel zat..
Dat gaat niet over met verlof ;) maar *O* jeej voor overdag dutjes doen
pi_155965489
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 06:55 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat gaat niet over met verlof ;) maar *O* jeej voor overdag dutjes doen
dat dus inderdaad :p en nog even uitslapen *O*
pi_155965590
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 06:56 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dat dus inderdaad :p en nog even uitslapen *O*
Succes nog even vandaag! En dan inderdaad lekker dutjes doen! Ben jij nu 34 of 36 weken dan? :@
pi_155965664
Ineffable ik denk aan jullie :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155965689
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 07:26 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Succes nog even vandaag! En dan inderdaad lekker dutjes doen! Ben jij nu 34 of 36 weken dan? :@
34. Ik heb na vandaag een week vakantie, en vijf weken zwangerschapsverlof
pi_155965726
Lekker cassandra! Nog plannen voor je vakantie? ;)
Hier heeft de oudste een roostervrije dag van school. Tja we zijn tenslotte al 1,5 week aan de gang na de zomervakantie :') Hij gaat toch gewoon naar de gastouder samen met zijn zus. Ik moet vanochtend met mijn moeder naar het ziekenhuis. Voor haar dan :P

Vanmiddag aan de babykamer verder. Inmiddels 80 muurstickers gemaakt *O* dus ik kan aan de slag! Zin in :)
pi_155965759
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 07:47 schreef Estrys het volgende:
Lekker cassandra! Nog plannen voor je vakantie? ;)
Hier heeft de oudste een roostervrije dag van school. Tja we zijn tenslotte al 1,5 week aan de gang na de zomervakantie :') Hij gaat toch gewoon naar de gastouder samen met zijn zus. Ik moet vanochtend met mijn moeder naar het ziekenhuis. Voor haar dan :P

Vanmiddag aan de babykamer verder. Inmiddels 80 muurstickers gemaakt *O* dus ik kan aan de slag! Zin in :)
ik wilde de kamer inrichten maar die is nog steeds niet af :')

En die roostervrije dagen :') bij komen van de eerste schooldagen!

Crea bea, heb je een voorbeeld van je stickers? Hoe maak je die?
pi_155965792
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:11 schreef Skoap het volgende:
Niet bijgelezen, maar vanmorgen om 8:05 is de kleine Finn geboren. Hij is 2540 gram. We maken het allebei goed. Het was wel een turbo bevalling, in 30 min van 4 naar 10cm en 1 perswee & 3x persen volgens mij... En daar was hij. Hij ligt nu wel in een warmte wieg, helaas niet bij mij op de kamer, maar wie weet verandert dat snel.
O+ Gefeliciteerd! Wat is het snel gegaan. Wat een cutiepie!
pi_155965812
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 07:51 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik wilde de kamer inrichten maar die is nog steeds niet af :')

En die roostervrije dagen :') bij komen van de eerste schooldagen!

Crea bea, heb je een voorbeeld van je stickers? Hoe maak je die?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een plotter. Dat is een snijmachine. Daar kan ik eigenlijk alles mee snijden en dus ook stickers. Gewoon bestanden vanaf de pc zeg maar.

Kan ook met Flock en zo O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155965815
Ineffable, ik duim. :*
pi_155965839
Bijna verlof voor Cassandra! *O*

Ineff.. Succes vandaag! Ik hoop zo dat je toch positief nieuws krijgt!

Hier weet ik niet wat er is.. Gister zulke krampen gehad.. Ben naar bed gegaan met paracetamol en een pittenzak. Ik kon niet rechtop lopen vd krampen..
Nu is zoon ook nog ziek. Die hebben we gister opgehaald bij mijn ouders.. Zag eruit als n spook.
pi_155965865
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
Bijna verlof voor Cassandra! *O*

Ineff.. Succes vandaag! Ik hoop zo dat je toch positief nieuws krijgt!

Hier weet ik niet wat er is.. Gister zulke krampen gehad.. Ben naar bed gegaan met paracetamol en een pittenzak. Ik kon niet rechtop lopen vd krampen..
Nu is zoon ook nog ziek. Die hebben we gister opgehaald bij mijn ouders.. Zag eruit als n spook.
Er heerst een of ander griepachtig iets heb ik gehoord. Beterschap ermee. Kun je nu niet echt gebruiken, hopelijk voelen jullie je snel beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')