quote:Op donderdag 10 september 2015 08:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Betje perspectief: PO en VO docenten hebben opgelegd gekregen dat ze ter verlaging van de werkdruk een week minder zomervakantie hebben (volg je hem nog), waarbij die vijf dagen voor de leerlingen wel vrij moeten zijn ergens gedurende het jaar, maar NIET voor de docenten. Dus verplichte scholingsdagen gedurende het jaar.
Lijkt me een goed idee eentje aan het begin van het jaar, alle docenten nog fris en voldoende ruimte om nieuwe kennis te gebruiken in het nieuwe jaar.sorry ik voel me altijd wat aangesproken als ouders
om uitgeroosterde lesdagen.
Wat heerlijkquote:Op donderdag 10 september 2015 09:47 schreef pinquit het volgende:
Estrys, wat leuk die stickers <3
Mijn babby is weer omhooggeschoven, of gegroeid ofzo. Gelukkig heb ik een week kunnen genieten van babyvrije ribben![]()
Max is volgende week ma-di-wo op kamp, en lief is di en wo vrijdus waarschijnlijk voor het laatst in een lange tijd weer eens samen
We gaan dinsdag lekker uitgebreid naar ikea en prenatal om de laatste spullies te kopen en gewoon ff lekker samentijd. Zo heerlijk zeg! Ik kijk er echt naar uit
![]()
![]()
Verders zit ik nu te wachten tot de bedklossen en ondersteek worden gebracht, vandaag tussen 9-12![]()
3 broekjes is NIET genoegquote:Op donderdag 10 september 2015 09:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wat heerlijkvan de vrije dagen samen he, niet de ondersteek
![]()
Ik ga zo nog even de stad in met mijn moeder. Mijn zus sprak ik gisteren en die zei: je hebt drie broekjes maat 50 dat is toch wel genoeg? Ja zeg, ik wil wel een beetje keus hebben hekleertjes heb je nooit genoeg toch zeker
een ondersteek? Heb je die nodig?quote:Op donderdag 10 september 2015 09:47 schreef pinquit het volgende:
Estrys, wat leuk die stickers <3
Mijn babby is weer omhooggeschoven, of gegroeid ofzo. Gelukkig heb ik een week kunnen genieten van babyvrije ribben![]()
Max is volgende week ma-di-wo op kamp, en lief is di en wo vrijdus waarschijnlijk voor het laatst in een lange tijd weer eens samen
We gaan dinsdag lekker uitgebreid naar ikea en prenatal om de laatste spullies te kopen en gewoon ff lekker samentijd. Zo heerlijk zeg! Ik kijk er echt naar uit
![]()
![]()
Verders zit ik nu te wachten tot de bedklossen en ondersteek worden gebracht, vandaag tussen 9-12![]()
quote:Op donderdag 10 september 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
een ondersteek? Heb je die nodig?
nee prima, dat snap ik. er zijn gewoon ook heel veel mensen die niet weten waarom die dagen er zijnquote:Op donderdag 10 september 2015 08:54 schreef Estrys het volgende:
Ik ga de discussie van werkdruk en weet in het in het onderwijs niet hier voeren. Het is ook geen verwijt naar onderwijzend personeel maar laten we het erop houden dat het voor ouders gewoon heel vervelend is die roostervrije dagen.
Staat er bij ons ook op. Met een kussensloop voor eromheen. Ik had geen idee maar volgens mijn moeder is dat vanwege de hygiene.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
mja hier staat ie dus op het lijstje van het kraambureau, en ik kan me herinneren dat ie de vorige keer gebruikt is om de placenta in op te vangen geloof ik, maar als het niet op je lijstje staat hoeft het niet lijkt me![]()
22 september begint volgens mij de grote uitverkoop bij de prenatalquote:Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
mja hier staat ie dus op het lijstje van het kraambureau, en ik kan me herinneren dat ie de vorige keer gebruikt is om de placenta in op te vangen geloof ik, maar als het niet op je lijstje staat hoeft het niet lijkt me![]()
Oef, dat is enige geruststelling! Ik dacht dat het misschien betekende dat je daar je behoeftes in moest doen zodat de kraamzorg dat kan controleren ofzo..quote:Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
Voor jou wel!quote:Op donderdag 10 september 2015 10:08 schreef pinquit het volgende:
Hahaha Daui! Verkoopt prenatal nu ook al ondersteken?
Nee daarvoor nemen ze zelf een speciale emmer meequote:Op donderdag 10 september 2015 10:16 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Oef, dat is enige geruststelling! Ik dacht dat het misschien betekende dat je daar je behoeftes in moest doen zodat de kraamzorg dat kan controleren ofzo..![]()
Volgens mij hoeft er weinig gecontroleerd te worden aan je ontlasting e.d.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:16 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Oef, dat is enige geruststelling! Ik dacht dat het misschien betekende dat je daar je behoeftes in moest doen zodat de kraamzorg dat kan controleren ofzo..![]()
Ja en een vergrootglas.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee daarvoor nemen ze zelf een speciale emmer mee.
En een zeefje en pincet.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee daarvoor nemen ze zelf een speciale emmer mee.
Uitverkoop? Mijn moeder wil nog een keer shoppen voor de baby, komt goed uitquote:Op donderdag 10 september 2015 10:06 schreef Daui het volgende:
[..]
22 september begint volgens mij de grote uitverkoop bij de prenatal
Ik had met 30 weken nog een echo. Je kon zeker nog wel wat zien, maar niet meer de hele baby in één keer op het scherm zeg maar (dat past niet meerquote:Op donderdag 10 september 2015 10:28 schreef Sara82 het volgende:
[..]
En een zeefje en pincet.
![]()
Hier komt zo ook een mevrouw van de kraamzorg langs. En dan om 15:00 uur een liggingsecho. Kun je daar nog wat op zien? Hebben voor het laatst kunnen spieken met 20 weken... Ben zo vét benieuwd naar hoe ie er uit ziet...
Duizend excuses gekregen. De arme man in kwestie had dit dus blijkbaar nog nooit bij deze termijn meegemaakt.quote:
Is dit een verkapte weeen post?quote:Op donderdag 10 september 2015 10:36 schreef Estrys het volgende:
![]()
Ik zit nog steeds in het ziekenhuis met m'n moeder te wachten. Al 1,5 uur. Als het nog langer gaat duren kan ik straks meteen door naar de verloskamer
Nee joh gek.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:44 schreef Ineffable het volgende:
[..]
Is dit een verkapte weeen post?
Ja toen ik in de op keek, bedacht ik ineens dat dat wel wat enthousiast zou zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee joh gek.dat was een 'duuuuurt lang' post
Getsie Razz, wat naarquote:Op donderdag 10 september 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben vandaag enigszins ingestort op het werk. Blijkbaar toch mezelf voorbijgelopen in alle stress en het niet lekker voelen van de afgelopen tijd. Gelukkig een begripvolle rector; ik blijf thuis tot het weekend en dan gaan we met de bedrijfsarts kijken wat haalbaar is. Ben wel een beetje geschrokken, had niet het idee dat ik zo diep zat.
Heel begrijpelijk meisquote:Op donderdag 10 september 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben vandaag enigszins ingestort op het werk. Blijkbaar toch mezelf voorbijgelopen in alle stress en het niet lekker voelen van de afgelopen tijd. Gelukkig een begripvolle rector; ik blijf thuis tot het weekend en dan gaan we met de bedrijfsarts kijken wat haalbaar is. Ben wel een beetje geschrokken, had niet het idee dat ik zo diep zat.
He meis wat naar voor je, dan schrik je toch even als je het niet ziet aankomen. Maar eigenlijk is het helemaal niet gek toch.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Hij stond hier ook op het lijstje, braaf aangevraagd en laten brengen, ligt nu nog op dezelfde plek in de kast. (Goed punt trouwens, ik moet dat bedrijf nog weer bellen voor een retourafspraak.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
Dat zijn vier dingen!quote:Op donderdag 10 september 2015 11:21 schreef gestreeptestoel het volgende:
Pinq wat zijn die 2 andere dingen dan?
Razz rustig aan
quote:Op donderdag 10 september 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had dat ookquote:[b]Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:[/b
Is je snel verslikken een zwangerschapskwaal? Sinds een tijdje verslik ik mij in alles, zelfs meerdere keren per dag in mijn eigen speeksel. Bloedirritant
Ik bekeek de foto mobiel en buiten met wat zonquote:Op donderdag 10 september 2015 12:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
Dat zijn vier dingen!twee opgestapelde bedverhogers
quote:Op donderdag 10 september 2015 13:15 schreef Mariposas het volgende:
Ineffable wat een goed nieuws!![]()
Jagärtrut 40 weken mijlpaal!20 weken echo is niet meer betrouwbaar om de termijn vast te stellen dus ik houd de 10e aan hoor!
Een herinneringskist/geboortekist. Die heb ik bij beide meiden gekregen van mijn moeder, zij heeft ze laten beschilderen in de stijl van het geboortekaartje. Voor de eerste kleertjes, kaartjes, eerste schoentjes, knutselwerkjes etc. (werkt dit zo: https://www.facebook.com/(...)582115759371/?type=1) Dit is degene die mijn jongste heeft gekregen, in het echt roze btw.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:11 schreef Malteser het volgende:
Vraagje voor degene met al een (of meer) kind(eren) of aan de degene met meer inspiratie dan ik: Hebben jullie tips/adviezen omtrent kraamcadeau?
Wij hebben van 2 van de 3 ouderparen de vraag gehad na te denken over een 'groter, blijvend' cadeau maar ik heb werkelijk geen idee.
Iemand een paar goede tips??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |