abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155966386
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Betje perspectief: PO en VO docenten hebben opgelegd gekregen dat ze ter verlaging van de werkdruk een week minder zomervakantie hebben (volg je hem nog), waarbij die vijf dagen voor de leerlingen wel vrij moeten zijn ergens gedurende het jaar, maar NIET voor de docenten. Dus verplichte scholingsdagen gedurende het jaar.

Lijkt me een goed idee eentje aan het begin van het jaar, alle docenten nog fris en voldoende ruimte om nieuwe kennis te gebruiken in het nieuwe jaar.

:@ sorry ik voel me altijd wat aangesproken als ouders :') om uitgeroosterde lesdagen.
:*
Mijn beste vriendin werkt ook in t onderwijs. Ik vond het als kind heerlijk overigens, die dagen, maar als ouder is t behoorlijk lastig inplannen denk ik
pi_155966390
Skoaaap wow O+

Ineffable, sterkte <3

&sillie, ik word van dat soort dingen ook heel, heel erg territoriaal. Míjn kind.

&schoonouders :(
pi_155967289
Estrys, wat leuk die stickers <3

Mijn babby is weer omhooggeschoven, of gegroeid ofzo. Gelukkig heb ik een week kunnen genieten van babyvrije ribben :')

Max is volgende week ma-di-wo op kamp, en lief is di en wo vrij *O* dus waarschijnlijk voor het laatst in een lange tijd weer eens samen :D We gaan dinsdag lekker uitgebreid naar ikea en prenatal om de laatste spullies te kopen en gewoon ff lekker samentijd. Zo heerlijk zeg! Ik kijk er echt naar uit :D :')
Verders zit ik nu te wachten tot de bedklossen en ondersteek worden gebracht, vandaag tussen 9-12 *O* :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155967351
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:47 schreef pinquit het volgende:

Mijn babby is weer omhooggeschoven, of gegroeid ofzo. Gelukkig heb ik een week kunnen genieten van babyvrije ribben :')

Max is volgende week ma-di-wo op kamp, en lief is di en wo vrij *O* dus waarschijnlijk voor het laatst in een lange tijd weer eens samen :D We gaan dinsdag lekker uitgebreid naar ikea en prenatal om de laatste spullies te kopen en gewoon ff lekker samentijd. Zo heerlijk zeg! Ik kijk er echt naar uit :D :')
Verders zit ik nu te wachten tot de bedklossen en ondersteek worden gebracht, vandaag tussen 9-12 *O* :P
Wat heerlijk *O* van de vrije dagen samen he, niet de ondersteek ;)

Ik ga zo nog even de stad in met mijn moeder. Mijn zus sprak ik gisteren en die zei: je hebt drie broekjes maat 50 dat is toch wel genoeg? Ja zeg, ik wil wel een beetje keus hebben he :( kleertjes heb je nooit genoeg toch zeker :P
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155967385
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:50 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wat heerlijk *O* van de vrije dagen samen he, niet de ondersteek ;)

Ik ga zo nog even de stad in met mijn moeder. Mijn zus sprak ik gisteren en die zei: je hebt drie broekjes maat 50 dat is toch wel genoeg? Ja zeg, ik wil wel een beetje keus hebben he :( kleertjes heb je nooit genoeg toch zeker :P
3 broekjes is NIET genoeg :') kom nou ff.
pi_155967530
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:47 schreef pinquit het volgende:

een ondersteek? Heb je die nodig? :o
pi_155967550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:

[..]

een ondersteek? Heb je die nodig? :o
*)

mja hier staat ie dus op het lijstje van het kraambureau, en ik kan me herinneren dat ie de vorige keer gebruikt is om de placenta in op te vangen geloof ik, maar als het niet op je lijstje staat hoeft het niet lijkt me :)
pi_155967554
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:54 schreef Estrys het volgende:
Ik ga de discussie van werkdruk en weet in het in het onderwijs niet hier voeren. Het is ook geen verwijt naar onderwijzend personeel maar laten we het erop houden dat het voor ouders gewoon heel vervelend is die roostervrije dagen.
nee prima, dat snap ik. er zijn gewoon ook heel veel mensen die niet weten waarom die dagen er zijn ;)
Kwak
pi_155967644
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef pinquit het volgende:

[..]

*)

mja hier staat ie dus op het lijstje van het kraambureau, en ik kan me herinneren dat ie de vorige keer gebruikt is om de placenta in op te vangen geloof ik, maar als het niet op je lijstje staat hoeft het niet lijkt me :)
Staat er bij ons ook op. Met een kussensloop voor eromheen. Ik had geen idee maar volgens mijn moeder is dat vanwege de hygiene.
pi_155967650
quote:

[..]

*)

22 september begint volgens mij de grote uitverkoop bij de prenatal
pi_155967684
Hahaha Daui! Verkoopt prenatal nu ook al ondersteken? :9
pi_155967759
Dot ook beterschap!

3 broekjes?
Ik heb er echt zoo veel! :@ bij zoon was dat ook hard nodig vorige keer.

Gister de Wibra rondgestruind. Best leuk spul.

Uitverkoop is altijd goed toch? :+
pi_155967824
Bezig mijn conditie weer wat op te krikken. Bizar hoe hard het achteruit kan gaan na bijna 8 weken niks doen. In week 23 trok ik nog sprintjes naar de trein en nu ben ik buiten adem na een blokje om. Dat wordt wat met de bevalling. Na 1 puf ben ik kapot
pi_155967831
quote:

[..]

*)

Oef, dat is enige geruststelling! Ik dacht dat het misschien betekende dat je daar je behoeftes in moest doen zodat de kraamzorg dat kan controleren ofzo.. :o :D
pi_155967910
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:08 schreef pinquit het volgende:
Hahaha Daui! Verkoopt prenatal nu ook al ondersteken? :9
Voor jou wel! ;)
Uitverkoop uitverkoop uitverkoop *O*
  donderdag 10 september 2015 @ 10:20:41 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155967915
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:16 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Oef, dat is enige geruststelling! Ik dacht dat het misschien betekende dat je daar je behoeftes in moest doen zodat de kraamzorg dat kan controleren ofzo.. :o :D
Nee daarvoor nemen ze zelf een speciale emmer mee :Y.
KuikenGuppy
pi_155967957
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:16 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Volgens mij hoeft er weinig gecontroleerd te worden aan je ontlasting e.d. :P Maar stel dat je moet en je kan je bed eigenlijk niet af (geen idee), dan ben je vast blij dat de kraam je met de ondersteek wil helpen :+
pi_155967977
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja en een vergrootglas.
  donderdag 10 september 2015 @ 10:26:54 #179
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155968061
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:23 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja en een vergrootglas.
En een pincet ;(.
KuikenGuppy
pi_155968066
:D!

Skoap: wat een mooierd! Ik weet even niet meer of ik je al heb gefeliciteerd, zo niet dan bij deze *G*

Sillie: herkenbaar hoor, die gedachten over het rompertje ;) Mijn schoonvader bleef het tijdens de zwangschap maar hebben over 'mijn kleinkind' (en of ik wel goed voor 'mijn kleinkind' zorgde pfff) en ik had steeds zoiets van 'Nee, het is MIJN kind'. Hormonen :P Inmiddels is het hier ook 'ons kleine meisje' geworden. Daar kan ik mee leven haha.
pi_155968097
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

En een zeefje en pincet.

:7

Hier komt zo ook een mevrouw van de kraamzorg langs. En dan om 15:00 uur een liggingsecho. Kun je daar nog wat op zien? Hebben voor het laatst kunnen spieken met 20 weken... Ben zo vét benieuwd naar hoe ie er uit ziet...
pi_155968117
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:06 schreef Daui het volgende:

[..]

22 september begint volgens mij de grote uitverkoop bij de prenatal
Uitverkoop? Mijn moeder wil nog een keer shoppen voor de baby, komt goed uit :D
pi_155968182
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:28 schreef Sara82 het volgende:

[..]

En een zeefje en pincet.

:7

Hier komt zo ook een mevrouw van de kraamzorg langs. En dan om 15:00 uur een liggingsecho. Kun je daar nog wat op zien? Hebben voor het laatst kunnen spieken met 20 weken... Ben zo vét benieuwd naar hoe ie er uit ziet...
Ik had met 30 weken nog een echo. Je kon zeker nog wel wat zien, maar niet meer de hele baby in één keer op het scherm zeg maar (dat past niet meer :P )
pi_155968184
Gefeliciteerd Skoap! Ondanks de termijn lijkt het op de foto's geen prematuurtje, dus hopelijk werkt dat in zijn voordeel en mag hij snel mee naar huis!
pi_155968202
Speelt nu al verstoppertje! O+ *O*
pi_155968240
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:33 schreef Ineffable het volgende:
!!!!! *O*
pi_155968277
quote:
:o
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* O+
Dus... :s) vertel?
pi_155968284
*O*

Ik zit nog steeds in het ziekenhuis met m'n moeder te wachten. Al 1,5 uur. Als het nog langer gaat duren kan ik straks meteen door naar de verloskamer ;)
pi_155968300
Ineffable, toch een vruchtje O+ :?
pi_155968383
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:36 schreef Fieder het volgende:

[..]

:o
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* O+
Dus... :s) vertel?
Duizend excuses gekregen. De arme man in kwestie had dit dus blijkbaar nog nooit bij deze termijn meegemaakt. :o
Hij was echt oprecht verbaasder dan ik. :')
Maar ik zag het meteen. Nog voordat het vruchtzakje duidelijk helemaal in beeld was zuchtte ik al "ohhh! O+ "
Een klein pulserend blobje. O+
pi_155968404
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Blobjes zijn lief!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155968423
quote:
jeeej! *G* *O*
pi_155968445
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:36 schreef Estrys het volgende:
*O*

Ik zit nog steeds in het ziekenhuis met m'n moeder te wachten. Al 1,5 uur. Als het nog langer gaat duren kan ik straks meteen door naar de verloskamer ;)
Is dit een verkapte weeen post? :o
pi_155968474
Oh wat een opluchting ineff O+
pi_155968517
Oh wat fijn Ineffable!
pi_155968520
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:44 schreef Ineffable het volgende:

[..]

Is dit een verkapte weeen post? :o
Nee joh gek. :P dat was een 'duuuuurt lang' post
pi_155968529
Wat goed Ineffable! Blobje *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_155968547
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:48 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nee joh gek. :P dat was een 'duuuuurt lang' post
Ja toen ik in de op keek, bedacht ik ineens dat dat wel wat enthousiast zou zijn. :P
pi_155968555
Wat fijn *O*
pi_155968627
Ineffable <3 <3 <3 <3 Echt een knippertje in je buik!
pi_155968664
Hoera een Kiekeboe baby *O*
Wat een opluchting moet dat zijn
pi_155968679
Ik mag over twee weken pas, dan ben ik acht weken. Vind het wel spannend, maar iets minder spannend dan bij mijn vorige zwangerschap. Toen heb ik nooit ergens last van gehad, geen misselihkheid, geen moeheid. Het is dat mijn buik na een poosje begon te groeien ;-). Maar nu ben ik eigenlijk constant een beetje misselijk. Aan de ene kant vervelend, maar ik heb ook wel meer het gevoel al dat ik zwanger ben.
pi_155968797
quote:
Hey wat goed O+ !
pi_155968812
Ineffable :'( :'( O+ O+ Wat ontzettend fijn!!!! *O* *O*
pi_155968842
Ik ben vandaag enigszins ingestort op het werk. Blijkbaar toch mezelf voorbijgelopen in alle stress en het niet lekker voelen van de afgelopen tijd. Gelukkig een begripvolle rector; ik blijf thuis tot het weekend en dan gaan we met de bedrijfsarts kijken wat haalbaar is. Ben wel een beetje geschrokken, had niet het idee dat ik zo diep zat -O- .
pi_155968883
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben vandaag enigszins ingestort op het werk. Blijkbaar toch mezelf voorbijgelopen in alle stress en het niet lekker voelen van de afgelopen tijd. Gelukkig een begripvolle rector; ik blijf thuis tot het weekend en dan gaan we met de bedrijfsarts kijken wat haalbaar is. Ben wel een beetje geschrokken, had niet het idee dat ik zo diep zat -O- .
Getsie Razz, wat naar :(. Maar wel begrijpelijk, je hebt ook nogal wat spanning gehad natuurlijk.. En dan die misselijkheid nog.
Lekker uitrusten, bijkomen en volgende week goed overleggen met de bedrijfsarts! Sterkte :*
  donderdag 10 september 2015 @ 11:07:14 #207
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155968901
quote:
Heel begrijpelijk meis :*. Rustig aan en take care!

Ineffable *O*! Wauw! Wat geweldig! Een knippertje O+
pi_155968910
Ineffable *O* Verstopt blobje O+ O+ O+

Razz, wat rot <3 Fijn dat er begrip voor is en dat je ruimte krijgt. Sterkte :*
pi_155968911
Yeeeeessss ineffable!! O+ O+ pfieuww wat een opluchting!! *O*
pi_155968973

Feest kan beginnen! *O*
pi_155968994
quote:
He meis wat naar voor je, dan schrik je toch even als je het niet ziet aankomen. Maar eigenlijk is het helemaal niet gek toch.
:* :* even rust en tijd nemen om alles te verwerken
pi_155969133
Ineff wat moet jij nu opgelucht zijn zeg! *O*
pi_155969168
Pinq wat zijn die 2 andere dingen dan?

Razz rustig aan
pi_155969263
quote:

[..]

*)

Hij stond hier ook op het lijstje, braaf aangevraagd en laten brengen, ligt nu nog op dezelfde plek in de kast. (Goed punt trouwens, ik moet dat bedrijf nog weer bellen voor een retourafspraak. :+)
pi_155969274
Wat fijn ineffable!

En rustig aan Razz :*
pi_155969503
Oei Razz das niet zo fijn, maar wel erg begrijpelijk! Rustig aan :*

Ik ga denk ik even overleggen met leidinggevende of ik binnenkort wat minder uur per dag kan werken, want deze derde zwangerschap zo snel op de tweede vraagt toch wel veel mijn lichaam geloof ik. Nu moet mijn hoofd alleen nog even accepteren dat dat helemaal niet gek is. Vind het zo lastig om zo een beslissing te maken, maar pfff het is wel hard nodig geloof ik.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  donderdag 10 september 2015 @ 11:52:58 #217
50430 Yuki
Student Midwife
pi_155969820
Ineffable *O* O+ *O*

Razz, take care :* het is ook niet niks wat er allemaal gebeurd is en waar je nu nog op wacht. Fijn dat je even adempauze hebt van je werk.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_155969833
ineffable, wat goed! *O* *O*

En Razz, verstandig. Doe rustig aan..

LB, wanneer krijg jij nu uitslag?
pi_155969909
ik heb zo het idee dat morgen m'n verjaardag is. Ik heb zo naar die datum toegeleefd.. Gek gevoel!
pi_155970243
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 11:21 schreef gestreeptestoel het volgende:
Pinq wat zijn die 2 andere dingen dan?

Razz rustig aan
Dat zijn vier dingen! :) twee opgestapelde bedverhogers
pi_155970563
He wat naar Razz :* Maar zoals je zelf al zegt en de rest ook, heel logisch.. Er is zoveel langs gekomen de afgelopen weken.. En nog steeds zitten jullie midden in de onderzoeken :* Neem je tijd om het te verwerken, luister naar jezelf en vertrouw op je intuītie. Dikke knuff!
pi_155970669
Razz, sterkte :*. Fijn dat de rector begripvol is!
pi_155970745
quote:
:* het is ook heftig allemaal. Sterkte en heel goed van je rector dat ie meteen meedenkt.
Kwak
pi_155970791
Dankjewel allemaal. O+

Razz dat lijkt me heel normaal dat het dan achteraf toch wat te veel is. Het was ook nogal heftig nieuws!
Fijn van de meedenken rector. Even weer tot rust komen en alles een plekje geven. :*
pi_155970963
quote:
1s.gif [b]Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:[/b

Is je snel verslikken een zwangerschapskwaal? Sinds een tijdje verslik ik mij in alles, zelfs meerdere keren per dag in mijn eigen speeksel. Bloedirritant
Ik had dat ook :D
Heel irritant idd :')
Dus ja, misschien hoort het wel bij de zwangerschap.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_155971134
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:09 schreef pinquit het volgende:

[..]

Dat zijn vier dingen! :) twee opgestapelde bedverhogers
Ik bekeek de foto mobiel en buiten met wat zon :+

Maar zulke ken ik niet. Hier van die grijze kunststof dingen met inkepingen aan de bovenkant.
Zoon noemt ze zandkastelen
  donderdag 10 september 2015 @ 13:15:13 #227
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_155971682
Ineffable wat een goed nieuws! *O*

Jagärtrut 40 weken mijlpaal! *O* 20 weken echo is niet meer betrouwbaar om de termijn vast te stellen dus ik houd de 10e aan hoor! :P
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_155972605
Ok, ben ik weer. Naast dat er een vruchtje was te zien was er ook nog een hematoom te zien. In mijn enthousiasme ben ik daar eigenlijk nog niet zo mee bezig geweest.
Kreeg daarvoor medicijnen mee (gele bloedlichaampjes?) en het advies om niet te tillen (met een peuter :') )
Maar nu ben ik even gaan googlen en lees ik toch wel enge verhalen. Iemand ervaring met een hematoom? En het eventuele gebruik van medicatie hiervoor?
pi_155973352
quote:
Fantastisch nieuws *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155973395
Razz doe rustig aan :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155973636
Wat fijn ineffable! *O*

Razz, goed dat je tijd neemt :* Het is ook allemaal niet niks en na een tijdje op overlevingsstand is het niet gek dat het er ineens inhakt.

Ik heb m'n eerste sticker binnen bij de vk :) M'n baarmoeder zit al best hoog en ze heeft hem laten voelen. En hartje was luid en duidelijk O+
pi_155974121
Ineffable OMG!!!!! Wat een verrassing! *O* O+

Hematoom geen zinnig woord over te zeggen helaas, maar er zit een boontje! O+
pi_155974141
Razz :* hopelijk doet t je goed.

Dot een hartje O+

Ik krijg uiterlijk morgenmiddag uitslag. Duurt lang :X
pi_155974629
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:15 schreef Mariposas het volgende:
Ineffable wat een goed nieuws! *O*

Jagärtrut 40 weken mijlpaal! *O* 20 weken echo is niet meer betrouwbaar om de termijn vast te stellen dus ik houd de 10e aan hoor! :P
O+

Net weer bij de dokter geweest voor ctg en vruchtwater check, en alles zag er goed uit. Maandag weer als er voor die tijd niets is...Ik ga er vanuit dat het nog even duurt. Vind het niet erg, voel me relaxt en geniet nog van de tijd met z'n 2tjes. Zo eens even brownies bakken...
pi_155974977
Dot en Jagär een sticker *O*

LadyBlack, spannend hoor... Ik duim!

Hier vanmorgen ook weer door de keuring. Bloeddruk goed, druk kind in mijn buik dus op en doooor.
pi_155975492
Vraagje voor degene met al een (of meer) kind(eren) of aan de degene met meer inspiratie dan ik: Hebben jullie tips/adviezen omtrent kraamcadeau?
Wij hebben van 2 van de 3 ouderparen de vraag gehad na te denken over een 'groter, blijvend' cadeau maar ik heb werkelijk geen idee :@.

Iemand een paar goede tips??
pi_155975561
Inef!!!! Yes!!! *O* *O* *O*

LB, wat spannend, nog een dag wachten...

Malteser en Jagar hobbelen nog netjes door de laatste loodjes heen. ^O^

Hier net de liggingsecho gehad. Henkie heeft een klein koppie (ik draag nog steeds een kindermaat helm, dus daar maak me niet zo'n zorgen om eigenlijk.) En hij had een flink zwembad. Niet dat die luilak daar lekker gebruik van maakt trouwens... en hij deed gapen, ingedaalde ballen showen, handjes steeds voor z'n gezicht houden ("no pictures, please"), en leek de lippen van paps te hebben. Ja, ik ben flieft hoor. O+
pi_155975591
Aaaah Saar, zo leuk O+
  donderdag 10 september 2015 @ 16:16:18 #239
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155975605
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:11 schreef Malteser het volgende:
Vraagje voor degene met al een (of meer) kind(eren) of aan de degene met meer inspiratie dan ik: Hebben jullie tips/adviezen omtrent kraamcadeau?
Wij hebben van 2 van de 3 ouderparen de vraag gehad na te denken over een 'groter, blijvend' cadeau maar ik heb werkelijk geen idee :@.

Iemand een paar goede tips??
Een herinneringskist/geboortekist. Die heb ik bij beide meiden gekregen van mijn moeder, zij heeft ze laten beschilderen in de stijl van het geboortekaartje. Voor de eerste kleertjes, kaartjes, eerste schoentjes, knutselwerkjes etc. (werkt dit zo: https://www.facebook.com/(...)582115759371/?type=1) Dit is degene die mijn jongste heeft gekregen, in het echt roze btw.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tante_Soesa op 10-09-2015 16:22:18 ]
pi_155975879
Ineffable *O*

Ik heb ook afscheid hoor :') geen kaartje, niets. Leidinggevende was weg, zonder te informeren tot hoe laat ik werkte of wat dan ook. Daar werk je je voor uit de naad :')

Tot over achttien weken dan maar :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')