Nee daarvoor nemen ze zelf een speciale emmer meequote:Op donderdag 10 september 2015 10:16 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Oef, dat is enige geruststelling! Ik dacht dat het misschien betekende dat je daar je behoeftes in moest doen zodat de kraamzorg dat kan controleren ofzo..![]()
Volgens mij hoeft er weinig gecontroleerd te worden aan je ontlasting e.d.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:16 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Oef, dat is enige geruststelling! Ik dacht dat het misschien betekende dat je daar je behoeftes in moest doen zodat de kraamzorg dat kan controleren ofzo..![]()
Ja en een vergrootglas.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee daarvoor nemen ze zelf een speciale emmer mee.
En een zeefje en pincet.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee daarvoor nemen ze zelf een speciale emmer mee.
Uitverkoop? Mijn moeder wil nog een keer shoppen voor de baby, komt goed uitquote:Op donderdag 10 september 2015 10:06 schreef Daui het volgende:
[..]
22 september begint volgens mij de grote uitverkoop bij de prenatal
Ik had met 30 weken nog een echo. Je kon zeker nog wel wat zien, maar niet meer de hele baby in één keer op het scherm zeg maar (dat past niet meerquote:Op donderdag 10 september 2015 10:28 schreef Sara82 het volgende:
[..]
En een zeefje en pincet.
![]()
Hier komt zo ook een mevrouw van de kraamzorg langs. En dan om 15:00 uur een liggingsecho. Kun je daar nog wat op zien? Hebben voor het laatst kunnen spieken met 20 weken... Ben zo vét benieuwd naar hoe ie er uit ziet...
Duizend excuses gekregen. De arme man in kwestie had dit dus blijkbaar nog nooit bij deze termijn meegemaakt.quote:
Is dit een verkapte weeen post?quote:Op donderdag 10 september 2015 10:36 schreef Estrys het volgende:
![]()
Ik zit nog steeds in het ziekenhuis met m'n moeder te wachten. Al 1,5 uur. Als het nog langer gaat duren kan ik straks meteen door naar de verloskamer
Nee joh gek.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:44 schreef Ineffable het volgende:
[..]
Is dit een verkapte weeen post?
Ja toen ik in de op keek, bedacht ik ineens dat dat wel wat enthousiast zou zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee joh gek.dat was een 'duuuuurt lang' post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |