Je leest ook alle etiketten van 'veilige' artikelen?quote:Op zondag 6 september 2015 19:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik lees altijd en Vriendlief inmiddels ook.
We zijn nu op vakantie (portugal) en tot nu toe pas 1x een hele lichte reactie gehad. Brood is hier vrijwel altijd zonder sesam want ' dat koopt men toch niet' volgens de bakker.
Ow en pas op met bastognekoeken. Daar kan sesam inzitten
Ja, want zelfs sommige veilige artikelen blijken niet altijd veilig.quote:Op zondag 6 september 2015 19:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je leest ook alle etiketten van 'veilige' artikelen?
Zouden we wel moeten doen, maar schiet er hier dus soms bij in.
Klinkt lekker,maar is dat dan mayo of geitenkaas/feta?quote:Op zondag 6 september 2015 20:27 schreef mrspoeZ het volgende:
MAAR EN DUS WANT:
groenten grillen en blenderen met een beetje zaadvandeduivel, en dat meenemen als lunch samen met drie knackebrotjes kost 300 kcal en vult tot je middagT. Dit ter info en genot.
dat zou best kunnen ja, las ook dat je ervan aan kunt komenquote:Op maandag 7 september 2015 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
Majo, zouden de hormonen die je slikt er misschien iets mee te maken kunnen hebben?
Ik zou me over een beetje schommelen niet druk maken als je weet waar het aan ligt en als je voor de rest goed bezig bentquote:Op maandag 7 september 2015 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik win deze race wel, met mn twee kilo
(Okee, 1,9)
Kusjes all over, vrijdag is t weer weg!
druk maken nee, irritant vinden welquote:Op maandag 7 september 2015 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou me over een beetje schommelen niet druk maken als je weet waar het aan ligt en als je voor de rest goed bezig bent
Alhoewel, jouw lijf behoorlijk overdrijft met 2 kilo van een beetje alcohol
Och, 2 kilo vocht is niet zo bijzonder veel voor een lichaam: plek zat!quote:Op maandag 7 september 2015 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
druk maken nee, irritant vinden wel![]()
Het is ook echt allemaal vocht. Normaal plas ik wel 10-12 keer op een dag, gisteren twee keer
Ik vraag me wel altijd af wáár dat dan blijft hangen?
Nu zie ik voor me hoe meneer Lonaa de amandelen gaat verstoppen in jullie huis zodat je nog wat èxtra lichaamsbeweging krijgt door ze te zoeken.quote:
Ik denk dat de hond ze dan eerder vind. Verder vind ik het een heel goed idee, beetje zoals paaseieren zoekenquote:Op maandag 7 september 2015 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu zie ik voor me hoe meneer Lonaa de amandelen gaat verstoppen in jullie huis zodat je nog wat èxtra lichaamsbeweging krijgt door ze te zoeken.
Ik dacht meer aan een andere invulling van het paleodieet: ons voedsel bij elkaar zoeken is meer natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2015 09:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat de hond ze dan eerder vind. Verder vind ik het een heel goed idee, beetje zoals paaseieren zoeken
En vervolgens moet meneer Lonaa me aan de haren naar z'n hol slepen om heftige holbewonerseks te hebben?quote:Op maandag 7 september 2015 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een andere invulling van het paleodieet: ons voedsel bij elkaar zoeken is meer natuurlijk
Oh absoluut! Dat verbrandt heul veel calorietjes! Zullen we dan maar een boek schrijven? Dieetboeken verkopen altijd primaquote:Op maandag 7 september 2015 09:45 schreef Lonaa het volgende:
En vervolgens moet meneer Lonaa me aan de haren naar z'n hol slepen om heftige holbewonerseks te hebben?
Ja, dat lijkt me een goed idee. Ik heb tijd over.quote:Op maandag 7 september 2015 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh absoluut! Dat verbrandt heul veel calorietjes! Zullen we dan maar een boek schrijven? Dieetboeken verkopen altijd prima
Ik ga geloof ik iets leuks doen vandaag. maar wat is nog een raadsel, hangt even van de plannen van iemand anders af.quote:
Vertel me alles, wat wil je gaan doen?quote:Op maandag 7 september 2015 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik iets leuks doen vandaag. maar wat is nog een raadsel, hangt even van de plannen van iemand anders af.
Echte verveling dusquote:
Ik heb me net aangekleed.quote:Op maandag 7 september 2015 09:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echte verveling dusIk ga nú even douchen, want zit hier nog bloot. En dat is op zich een steeds mooier gezicht. Qua figuur dus. Ik mis mijn kilo's echt niet
Dat klinkt spannendquote:Op maandag 7 september 2015 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik iets leuks doen vandaag. maar wat is nog een raadsel, hangt even van de plannen van iemand anders af.
quote:Op maandag 7 september 2015 10:10 schreef Lonaa het volgende:
Nergens zin in maar toch iets willen doen vind ik zo verschrikkelijk. Ik heb dat nu
Leukquote:Op maandag 7 september 2015 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga blijkbaar op de heide wandelenEn pannenkoek eten als lunch. Hoe zwaar zijn de meeste restaurantpannenkoeken?
Ik erger me altijd zo als ik niet al mijn eten tot op de gram in cronometer kan invullen
Maandag hèquote:Op maandag 7 september 2015 10:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het hele topic in de plus!Ik doe wat verkeerd
Nou, he. Wist je dat stamppotten best heel light kunnen zijn? Zolang je matigt met boter, jus en spek, en bijvoorbeeld stamppot met gehakt maakt, kun je daar best veel van eten!quote:Op maandag 7 september 2015 11:09 schreef Keshet het volgende:
Hier ook om en nabij +1,5 sinds vrijdag.![]()
Ik blame het cocolate chip koekje van P!![]()
Anyway, nieuwe doelen gemaakt dit weekend: Ik wil eind maart op de -15kg zitten ten opzichte van nu en ik heb absoluut geen idee hoe ik dat moet doen; ik zit echt in een hele nare 'Winter is coming! MOET ETEN!' modus.
Dat kan niet hoor, ik ben 4 ons kwijt sinds zaterdagochtendquote:Op maandag 7 september 2015 11:09 schreef Keshet het volgende:
Hier ook om en nabij +1,5 sinds vrijdag.
Ik blame het cocolate chip koekje van P!
Ga jezelf ff blamenquote:Op maandag 7 september 2015 11:09 schreef Keshet het volgende:
Hier ook om en nabij +1,5 sinds vrijdag.![]()
Ik blame het cocolate chip koekje van P!![]()
Anyway, nieuwe doelen gemaakt dit weekend: Ik wil eind maart op de -15kg zitten ten opzichte van nu en ik heb absoluut geen idee hoe ik dat moet doen; ik zit echt in een hele nare 'Winter is coming! MOET ETEN!' modus.
Heel frustrerend als je bange vermoedens waar worden terwijl je aan alle kanten geprobeerd hebt het te voorkomenquote:Op maandag 7 september 2015 12:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Frustratie: Geef je begin juli aan dat je vanaf september onder een extern contract door blijft werken, dat je dus graag zou zien dat alle accounts niet geblokkeerd worden, dit bevestigd en herbevestigd krijgen door de supervisor, gaat het alsnog fout....
Ik had het kunnen weten, maar ben er toch boos over.
Ik zou eerst gaan hardlopenquote:Op maandag 7 september 2015 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ga je bloed geven op de dag van je eerste evy les barrel? Dapper
dat is dan ook de planning.quote:
Weet niet, zo vergadering. Hoop dat ik vanmiddag visite kan doenquote:Op maandag 7 september 2015 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel frustrerend als je bange vermoedens waar worden terwijl je aan alle kanten geprobeerd hebt het te voorkomenKen het gevoel dat je denkt: dit gaat vast niet goed komen, ook al zeggen ze van wel. En dan gelijk krijgen. Hoelang gaat het duren tot het is opgelost?
Later ben je jezelf dankbaarquote:Op maandag 7 september 2015 13:38 schreef Barreltje het volgende:
Meisjes buikpijn
nu baal ik dat ik de chocolade muffin van de lunch niet genomen heb
Olijven geschrapt ten faveure van een dot slagroom op de vlaai.quote:Op maandag 7 september 2015 12:31 schreef MutedFaith het volgende:
O: Crackers met rookvlees
T: Breaker high-protein, banaan-bosbes
L: Een komkommer (druk weekend gehad en was werkelijk alles wat we aan groente in huis hadden), kippenbouillon en een chocolade shake
T: Abrikozenvlaai met slagroom
T: olijven gevuld met ansjovis (queu: commentaar van collega's)
D: Lasagne van aubergine, courgette, gehakt en tomaat, met Parmezaanse kaas
dat was ik..quote:
met of zonder hont?quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah, niet mijn fitste/fijnste dag. Gisteren avond voor het slapen gaan heel heel heel hard mijn hoofd gestoten. Vandaag de hele dag pijn gehadMaar wel 2 leuke werkcolleges geassisteerd
Wel erg moe dus nu..
Lijstje:
O: kwark met muesli (300)
L: volkorenbrood met serranoham (380)
T: appeltje (80)
T: beetje tortillachips (140)
D: rijstschotel (800)
Nu nog een beetje trek (doceren maakt hongerig) dus nog een bakje Skyr toe.. (150)
Maakt 1860 samenEn 5500 stapjes tot nu toe.
wtf kwakquote:Op maandag 7 september 2015 20:00 schreef kwakz0r het volgende:
(Wel jammer dat er dan meteen ook nog even gezegd moet worden dat 'mensen' zich zorgen maken om mijn gewicht. Thanks, ik had zelf nog niet door dat ik moddervet ben, ik bem verdorie al bijna vijf kilo kwijt, maar fijn dat collega's tegen mijn teamleider blaten over of ik wel goed voor mezelf zorg ipv mij zelf te vragen hoe het met me gaat. Zo kut vind ik dat... )
Nooit van gehoord! Maak je dat zelf, kan je dat ergens kopen?quote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Skyr is IJslandse yoghurtheel bijzonder.. (not). wel lekker
Appie. Is nieuw. Leuke reclame van een vrouw die er van gaat houthakken. Ik wacht al een tijdje tevergeefs..quote:Op maandag 7 september 2015 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nooit van gehoord! Maak je dat zelf, kan je dat ergens kopen?
Nou dat hè dus. Ik snap niet dat mensen denken dat het helpt of dat het motiverend is. Nu zijn mijn collega's precies hetzelfde... Zelfs mijn leidinggevende gedraagt zich zoquote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wtf kwakik zou me om zulke opmerkingen dus heel druk en verdrietig maken (en dus in staat zijn om een hele reep chocolade als comfort food naar binnen te werken
)
Van Arla, nieuw.quote:Op maandag 7 september 2015 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nooit van gehoord! Maak je dat zelf, kan je dat ergens kopen?
"zorgen maken over" vertaal ik dan maar voor het gemak in "lekker roddelen over"quote:Op maandag 7 september 2015 20:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nou dat hè dus. Ik snap niet dat mensen denken dat het helpt of dat het motiverend is. Nu zijn mijn collega's precies hetzelfde... Zelfs mijn leidinggevende gedraagt zich zo![]()
KwakLaat ze lekker de p krijgen, je bent gewoon goed bezig!
Nou ja, er wordt dus ook wel een beetje in helpen gedacht. Dat is denk ik wel aardig bedoeld. Maar je bent toch op de goede weg?quote:Op maandag 7 september 2015 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moest het wel zeggen als ik via de bedrijfsarts iets wilde, of een coach ofzo.
Dat zegt meer over degene die dat tegen jou zegt dan over jou. Ofwel diegene durft zelf niet te zeggen wat ie denkt en maakt er dan van dat het anderen zijn, ik dat geval is het een klojo. Ofwel het zijn echt anderen en diegene heeft niet de ballen te zeggen dat ze dan zelf met je moeten praten, in dat geval is het ook een klojo.quote:Op maandag 7 september 2015 20:00 schreef kwakz0r het volgende:
(Wel jammer dat er dan meteen ook nog even gezegd moet worden dat 'mensen' zich zorgen maken om mijn gewicht. Thanks, ik had zelf nog niet door dat ik moddervet ben, ik bem verdorie al bijna vijf kilo kwijt, maar fijn dat collega's tegen mijn teamleider blaten over of ik wel goed voor mezelf zorg ipv mij zelf te vragen hoe het met me gaat. Zo kut vind ik dat... )
Ja dat kwam vanuit de teamleider. Is ook prima, maar nu niet nodig.quote:Op maandag 7 september 2015 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt dus ook wel een beetje in helpen gedacht. Dat is denk ik wel aardig bedoeld. Maar je bent toch op de goede weg?
Misschien handig als je merkt dat je terug valt, weer de verkeerde kant op gaat? Een steun in de rug voor noodgevallen?quote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ja dat kwam vanuit de teamleider. Is ook prima, maar nu niet nodig.
Die illusie heb ik allang laten varen. Ze zoeken gewoon iemand om hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen te maskeren als je het mij vraagt. En dan nog, goede intenties of niet, hoe het uitpakt is niet goed en intenties zijn geen excuus voor je gedrag. Dus je hebt alle recht er boos om te zijn en er wat van te zeggen, vind ik.quote:Op maandag 7 september 2015 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Van Arla, nieuw.
En over mijn andere post: ja ergens maak ik me er ook boos en verdrietig over. Maar ergens weet ik dat concern trolls echt denken iets aardigs te doen.
Vervelend als ze zo denken opmerkingen te mogen maken.quote:Op maandag 7 september 2015 20:30 schreef kwakz0r het volgende:
@Isa zo pak ik m ook op, als ik vast blijf zitten dan kan ik via school dus ook om facilotering (verwijzing, of tijd) vragen.
Ach ja jongens, docenten zijn net leerlingen soms
Nou ja.. als iemand echt denkt dat zij de gene was die zwanger is kan het gebeuren.. Of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Oh dat is ook stom. Dat kun je denkem maar dan zeg je het toch niet?
Ik dacht dat het expres als grap gezegd werdquote:Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ja.. als iemand echt denkt dat zij de gene was die zwanger is kan het gebeuren.. Of begrijp ik het nu verkeerd?
Ik zeg zo iets uit voorzorg maar niet iig, want je zal er maar naast zitten idd.. dan maar niet attent lijken naar wel echt zwangeren
Nu ik het nog eens lees: dat zou nog wel eens kunnen ja..quote:Op maandag 7 september 2015 21:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat het expres als grap gezegd werd
Het excuus was dus dat een collega wel zwanger was.quote:Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Oh dat is ook stom. Dat kun je denkem maar dan zeg je het toch niet?
Dat laatste vind ik ook mooi inderdaad. Maar ik ben een appel, dan kloppen de verhoudingen niet zo mooi. Een 'mooie buik' heb ik ook niet ofzo.quote:Op maandag 7 september 2015 21:11 schreef LadyOracle het volgende:
Ik zou juist graag zo'n mooie ronde dikke buik hebben in plaats van al die blubberende rollen. Van mij denkt nooit iemand dat ik zwanger ben, hoe dik ik ook ben. Niet dat ik graag wil dat mensen dat ik zwanger ben hoor, maar ik vind een ronde buik gewoon mooier. Een vriendin van me heeft dat en ik vind haar echt zo sexy. :-)
Dat wel inderdaad. Dat is wel een reden voor jurkjes dus! /hetisnooitgoedquote:Op maandag 7 september 2015 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Maar dan heb je vast wel redelijk slanke benen, MevrouwPuff!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Barreltje op 07-09-2015 21:57:15 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Oh chocola! Ik heb nog ruimte!quote:Op maandag 7 september 2015 21:40 schreef Barreltje het volgende:
ik vind dat ik 1 stukje Tony mag..
Dat kan ik gelukkig wel beheersen..
Soms vraag ik me weleens af hoe je kinderen kunt verwijten dat ze pesten, als de docenten die het ze af moeten leren en bestraffen hetzelfde gedrag vertonenquote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
De teamleider vwo kwam ook nog lekker uit de hoek. Die riep me apart, ik was mijn surveillance vergeten te doen die pauze.
Zegt hij giechelend 'ja onze nieuwe collega zei "een klein blond vrouwtje, beetje gezet" *beukt mijn schouder* hahaha die is goed he, ik moest heel hard nadenken haha'
Lomperd...
Ik heb maar iets gezegd van 'ja ach, dat vind ik fijner dan dat ze zeggen "die dikke blonde"'.
Volgens mij zijn dat precies de docenten die dan het gepeste kind op weerbaarheidstraining doen want aan de pesters is en hoef je niks te veranderen. Treurig.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Soms vraag ik me weleens af hoe je kinderen kunt verwijten dat ze pesten, als de docenten die het ze af moeten leren en bestraffen hetzelfde gedrag vertonen![]()
Dat heet 'jarig' toch?quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:48 schreef MutedFaith het volgende:
Vanochtend ontbeten met taart.
Beste. Gevoel. Ooit.
I know right.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:48 schreef MutedFaith het volgende:
Beste. Gevoel. Ooit.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:48 schreef MutedFaith het volgende:
Beste. Gevoel. Ooit.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Die skyr honing.... wat een chemisch smaakje zeg, brrrrrrZal het later op de dag nog eens een kans geven, maar voor nu:
Ja. En het blijft ook zo hangen... ben nu aan de crackers met la vache qui rit, maar de honing blijft hangenquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]vind je ja? Ik vond het verbazend goed naar honing smaken eigenlijk..
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. En het blijft ook zo hangen... ben nu aan de crackers met la vache qui rit, maar de honing blijft hangen
Ik ben er wel benieuwd naar....maar net zo chemisch als optimel? Dan laat ik het staan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Die skyr honing.... wat een chemisch smaakje zeg, brrrrrrZal het later op de dag nog eens een kans geven, maar voor nu:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ook lekker bezig dus Sarabi
Ik vind optimel chemischer smaken..![]()
Ik heb het een paar keer meegemaakt en ik ga er vol met gestrekt been in. En dan ben ik de bitch. Jammer danquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het zo naar dat jullie altijd van die vervelende encounters over jullie gewicht hebben. Lijkt me zo demotiverend
Ik heb dat sinds ik volwassen ben niet meegemaaktweet ook niet hoe ik er op zou reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie/Wat is Jillian?quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar....maar net zo chemisch als optimel? Dan laat ik het staan.
Vanochtend weer netjes 90. Eens kijken of ik deze week blijvend onder de 90 schommel.
Maar er is in ieder geval al 2,5 af
Lijstje:
O: groene smoothie
S: Evy les 1
L: kikkererwtensalade
T: Bites
D: garnalen (dubbele portie) met linguini van Ainsley
S: Jillian
Verder moet er nog een courgette op dus ik denk dat ik doe roerbakken en nog ergens als tussendoortje neem.
Of mss nog een extra bites.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer meegemaakt en ik ga er vol met gestrekt been in. En dan ben ik de bitch. Jammer dan
De laatste was iemand die mij verantwoordelijk hield voor het verlies van zijn baan (was ik niet, hij functioneerde niet) en een geintje maakte over een toga in mijn maat, muhahahaha![]()
Die was alleen wel even vergeten
OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
heb je een thuis-blijf vakantie?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb nu twee weken vakantie. Ik geloof niet dat dat een stabiele basis is voor regelmaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je een thuis-blijf vakantie?Yup. Beetje uitslapen en zo. Klusjes thuis doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Anders heb ik ze nog hoorquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:57 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb ergens een dvd geloof ik..
Ergens..
Ik kwam de foto's tegen in een fotoalbum wat ik nog steeds af moet maken.. Wil ik eigenlijk wel een keer gaan doen, want hoe cru ook.. Het is wel een onderdeel van m'n leven..
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer meegemaakt en ik ga er vol met gestrekt been in. En dan ben ik de bitch. Jammer dan
De laatste was iemand die mij verantwoordelijk hield voor het verlies van zijn baan (was ik niet, hij functioneerde niet) en een geintje maakte over een toga in mijn maat, muhahahaha![]()
Die was alleen wel even vergeten
Om dat laatste moest ik dan wel weer lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou ook echt evil bitch worden op zo'n moment.
Verder herken ik het niet echt, aangesproken worden op mijn gewicht.
Als ik optreed zal er genoeg in het publiek gezegd worden maar daar hoor ik toch niets van.
De 30 day shred van Jillianquote:
ik ga over een uurtje,quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Net het schema van les 1 van Evy gelopen (zelf muziek gekozen, toch fijner dan de muziek van Evy).
Ging beter dan vorige week maar merkte wel dat ik nog stijve spieren had van de training van gisteren.
Nu nog een goed moment voor Jillian vinden vandaag.
Maar nu eerst op een pakketje wachten, hopelijk komen ze snel.
Dat was ook een deel van de reden waarom ik andere muziek gekozen hebquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ga over een uurtje,
als ik evy op m'n telefoon krijg tenminste
/digibeet
Uitgelezen kans om een mooie regelmaat te vinden en zorg en aandacht aan goede en gezonde lunches te besteden joh!!quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb nu twee weken vakantie. Ik geloof niet dat dat een stabiele basis is voor regelmaat
Nee, want als ik moet werken plan ik alle maaltijdenquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uitgelezen kans om een mooie regelmaat te vinden en zorg en aandacht aan goede en gezonde lunches te besteden joh!!![]()
![]()
Nu ik weer daginvulling heb schiet bij mij juist de onregelmaat toe
*boks*quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, want als ik moet werken plan ik alle maaltijdennu doe ik maar wat. Moet zelfs nog ontbijten
Zo maar een omelet met veel groenten maken denk ik
Hoogste gewicht heb ik nooit durven wegen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik besef ineens dat ik bijna 20 kilo ben afgevallen ten opzichte van mijn hoogste gewichtDat is dan wel een gewicht van een aantal jaar geleden en niet mijn 'startgewicht' dit jaar, maar toch
Hoeveel zijn jullie al afgevallen van je hoogste gewicht ooit?
goed hoor!quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik besef ineens dat ik bijna 20 kilo ben afgevallen ten opzichte van mijn hoogste gewichtDat is dan wel een gewicht van een aantal jaar geleden en niet mijn 'startgewicht' dit jaar, maar toch
wat voor sport doe je MF?quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:39 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn kortetermijndoel staat voorlopig op minder dan 80 kg wegen als ik op toernooi in Servië moet/mag. Vertrekdatum: 1 oktober.
Maar jij bent nog maar net bezigquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:38 schreef Barreltje het volgende:
goed hoor!
hier -2 kg van mijn hoogste ooit
maar ik houd goede moed.. want kilo's /= cm's
Ik heb mijn zwaarste nooit durven wegen maar vrees dat dat ergens boven de 90 was. Dus laten we zeggen: 10 kilo nu.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ijshockey scheidsrechter (en ik ijshockey zelf nog wat, maar dat is gewoon voor de fun een uurtje in de week).quote:
Waarom moet je brood mee? Kan je geen koeltasje meenemen met je salade?quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn dagen zien er iedere dag weer anders uit.. dat is wel lastig plannen. Maar goed, komt wel. Heb net iig voor 3 dagen salade-lunch gemaaktMaar als ik niet thuis kan lunchen zal ik toch gewoon weer broodjes moeten mee nemen en daar krijg ik eigenlijk alleen maar meer trek van..
En geen wandelingetjes met de hond meer op die dagen..
Nee, dat is niet echt handig.. Geen plek om dat te laten en mee slepen is ook niet tof. Past niet in mijn tas.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom moet je brood mee? Kan je geen koeltasje meenemen met je salade?
ATH was 95. Nu dus op 86.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Zonde! Misschien een stomme vraag, maar heb je al weleens desembrood geprobeerd? Bij mij vult dat een stuk beter, geen idee waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dat is niet echt handig.. Geen plek om dat te laten en mee slepen is ook niet tof. Past niet in mijn tas.
Of zelf brood bakken. Mijn eigen gebakken brood was altijd aanzienlijk compacter dan spul van de bakker of supermarkt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zonde! Misschien een stomme vraag, maar heb je al weleens desembrood geprobeerd? Bij mij vult dat een stuk beter, geen idee waar het aan ligt.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zonde! Misschien een stomme vraag, maar heb je al weleens desembrood geprobeerd? Bij mij vult dat een stuk beter, geen idee waar het aan ligt.
Ik bak zelfquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of zelf brood bakken. Mijn eigen gebakken brood was altijd aanzienlijk compacter dan spul van de bakker of supermarkt.
Ah, balenquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]werk beter idd. Alleen niet zo goed verkrijgbaar hier.. alleen dat beetje zompige van de appie en dat is, vergeleken met mijn zelfgebakken brood, maar matigjes lekker..
Ik bak met een machine (ideaal vind ik zelf) en dan is desem niet zo handig.. Zou moeten kunnen maar dan moet ik dat eerst weer allemaal uit gaan zitten vogelen en zo. Geen zin inquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Al wil ik alles zelf gaan bakken, want veel goedkoper en minstens even lekker. Alleen dat produceren van die desemstarter zie ik nogal tegenop....
Dit jaar...quote:
2 kg sinds januari of sinds eind augustus? Wat is dit jaarquote:
Welke machine heb jij?quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik bak met een machine (ideaal vind ik zelf) en dan is desem niet zo handig.. Zou moeten kunnen maar dan moet ik dat eerst weer allemaal uit gaan zitten vogelen en zo. Geen zin inMisschien voor doordeweeks toch maar weer zompig brood in de vriezer gooien.. En toch zo veel mogelijk salades te blijven eten
ja sinds 6 augustus dus net een maand.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Jij bent ook nog maar net goed bezig toch, kwak? Heb je ook een streef?
Moet ik ff voor je opzoeken als ik weer thuis benquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welke machine heb jij?
Ik heb het een tijdje op de gewone manier gedaan maar dat ging niet helemaal super.
Ik laat de machine het werk doen tot het afbakken en bak in de oven af. Vind ik lekkerder, maar kan ook aan mijn broodbakmachine liggen hoor. Op zich is het zo net zo makkelijk als in de machine afbakken, maar een beetje meer werk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik bak met een machine (ideaal vind ik zelf) en dan is desem niet zo handig.. Zou moeten kunnen maar dan moet ik dat eerst weer allemaal uit gaan zitten vogelen en zo. Geen zin inMisschien voor doordeweeks toch maar weer zompig brood in de vriezer gooien.. En toch zo veel mogelijk salades te blijven eten
Ja en de compactheid van het brood. Het is me té.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Nadeel van het in de machine laten is dat gat van het kneden.
Mijn broden zijn anders net zo luchtig als die van de bakkerquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en de compactheid van het brood. Het is me té.
Dat kan idd.. ik kan hem ook helemaal handmatig instellen als ik zou willen. Dus ook minder kneden en langer rijzen bijvoorbeeld. Maar nog niet de moeite genomen dat uit te proberen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik laat de machine het werk doen tot het afbakken en bak in de oven af. Vind ik lekkerder, maar kan ook aan mijn broodbakmachine liggen hoor. Op zich is het zo net zo makkelijk als in de machine afbakken, maar een beetje meer werk.
Daar heb ik de oplossing voor!quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Nadeel van het in de machine laten is dat gat van het kneden.
Daar ben ik dan weer net te lui voor.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:46 schreef Keshet het volgende:
[..]
Daar heb ik de oplossing voor!: http://cooking.nytimes.com/recipes/11376-no-knead-bread
Brood is heerlijk!
En qua gewicht. Ik kom van 110 (maand na zwangerschap, ben tijdens mijn zwangerschap niet veel aangekomen.) en wil naar de 78-80.
bijna 25 kilo. Heb 2 keer 103,5 gezien op de weegschaal, rond kerst 3,5 jaar geleden en de dag na mijn bevalling.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:25 schreef Isabeau het volgende:
*boks*quote:
Ik geloof niet dat dat met mijn hont een succes zou zijn. Hond heeft nogal een hoog ZOMG ZOMG ZOMG OVERAL HEENRENNEN-gehalte.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
*boks*
evy les 2 samen met de hont is een succes.. nu lekker lang douchen
wat is thuis werken toch fijn
Ik vind zwangerschap ook niet meetellen als zwaarste ooitquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind zwanger gewicht niet meetellen eigenlijk. Maar het zou wel gunstig zijn voor mijn totalen, want dan ben ik al 33 kilo afgevallen
ja precies. En mijnes was geen lichtgewicht zeg maarquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind zwangerschap ook niet meetellen als zwaarste ooitDat is twee mensen!
Ik at voor 2 mensen, telt dat ook?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind zwangerschap ook niet meetellen als zwaarste ooitDat is twee mensen!
dat doet die van mijn zusje ook.. incl dip in de vijver gheheh.. maar ze houd me wel in de gaten.. het is losloop gebied waar ik ren , anders zou ik dat ook niet doen nee..quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat met mijn hont een succes zou zijn. Hond heeft nogal een hoog ZOMG ZOMG ZOMG OVERAL HEENRENNEN-gehalte.
Oh, losloop zou hier ook wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat doet die van mijn zusje ook.. incl dip in de vijver gheheh.. maar ze houd me wel in de gaten.. het is losloop gebied waar ik ren , anders zou ik dat ook niet doen nee..
Echt hoor.quote:
Volgens mij is het een pousse geboren in het lichaam van een hontquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Echt hoor.Ze loopt ook om alle plassen heen. En als dat niet kan springt ze er overheen. En als dat niet kan, gaat ze lopen miepen en moeilijk doen dat ze niet wil.
Ze loopt ook altijd met een ruime boog om hondenpoep, wil niet op nat gras, wil niet gaan zitten als de grond nat is en eigenlijk ook niet naar buiten als het regent.
En als het dan heel warm is, gaat ze wel in het water, maar tot haar buik, om af te koelen. En thuis gaat ze dan wassen. Tenzij je de bal in het water gooit, dan maakt het water niet meer uit.
Dat is goed mogelijk. Ze wast ook haar hoofd met haar voorpootjes.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is het een pousse geboren in het lichaam van een hont
Zou een hond naar mijn hart zijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Echt hoor.Ze loopt ook om alle plassen heen. En als dat niet kan springt ze er overheen. En als dat niet kan, gaat ze lopen miepen en moeilijk doen dat ze niet wil.
Ze loopt ook altijd met een ruime boog om hondenpoep, wil niet op nat gras, wil niet gaan zitten als de grond nat is en eigenlijk ook niet naar buiten als het regent.
En als het dan heel warm is, gaat ze wel in het water, maar tot haar buik, om af te koelen. En thuis gaat ze dan wassen. Tenzij je de bal in het water gooit, dan maakt het water niet meer uit.
Ik ben ook heel blij met d'rquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou een hond naar mijn hart zijn
Newfoundlander?quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nul honden maar mijn ouders hebben zunne grote, daar valt geen sportwedstrijd mee te lopen. Is wel dol op zwemmen, maar daar het ik dan weer weinig aan
Toch nog gelukt met je telefoon?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
*boks*
evy les 2 samen met de hont is een succes.. nu lekker lang douchen
wat is thuis werken toch fijn
jup.. moet alleen een andere koptelefoon kopenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:17 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Helaas niet, mijn ouders hebben haar moeten laten inslapen. Ze was oud en ziek
Ach welnee. Toen ze hier logeerde sprong ze zo de vijver in. Kopje onderquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, losloop zou hier ook wel kunnen ja.Ze gaat niet de vijver in. Vies worden is not done. (En water is vies)
Oja. Die moet ik ook weer eens halen nu ik van 't koolhydraatarme af ben gestapt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:37 schreef Sarabi het volgende:
Als tussendoortje een stukje Turkse worst
Is mijn lijstje ook meteen niet meer te weinig
Omdat warmquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ach welnee. Toen ze hier logeerde sprong ze zo de vijver in. Kopje onder
Nee maar mijn naar-de-boerderij-eufemisme werd gemistquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:14 schreef kwakz0r het volgende:
Zieke hond laten inslapen is tochniet
?
oh haha ik ben ook echt niet wakker! ik dacht even dat de F&F polite kwam huilenquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee maar mijn naar-de-boerderij-eufemisme werd gemist
quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh haha ik ben ook echt niet wakker! ik dacht even dat de F&F polite kwam huilen
Oh duhquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee maar mijn naar-de-boerderij-eufemisme werd gemist
Naar de eeuwige boerderij vol knijntjes om achter aan te hollenquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Oh duhSorry, vroeg opgestaan/3 kinderen/etc een excuus?
Nou moet ik ook zeggen dat ik die gezegde al heel lang niet meer heb gehoord. Ik dacht naar de boerderij ivm de konijntjes en Jack Russels
Ik hoop het voor d'r. Met alle boterhammen leverworst/stukjes kaas/ pannekoeken van de wereld om te eten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Naar de eeuwige boerderij vol knijntjes om achter aan te hollen
Vastquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:50 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Ik hoop het voor d'r. Met alle boterhammen leverworst/stukjes kaas/ pannekoeken van de wereld om te eten.
Ik heb het gekregen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:54 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Oja. Die moet ik ook weer eens halen nu ik van 't koolhydraatarme af ben gestapt.
Jij bent dan ook eenquote:
haha jij ook al?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef Barreltje het volgende:
ho zat het ook al weer met de niet garlic explosion -BWL?
Die van mij lijkt (aan de buitenkant) toch wel te kloppenquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef Barreltje het volgende:
ho zat het ook al weer met de niet garlic explosion -BWL?
Ik haat cynismequote:
Ik hou van mopperen en ik ben vaak blauwquote:
Daar worden jouwe eigen lijstjes niet beter van hoor en je valt er ook niet van afquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijstje Stormqueen! Fruit, groente, zuivel, vezels
Heb zin om lijstjes af te kraken, gewoon om mijzelf beter te voelen
speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijstje Stormqueen! Fruit, groente, zuivel, vezels
Heb zin om lijstjes af te kraken, gewoon om mijzelf beter te voelen
Dank je wel *opgelucht*quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
speciaal voor jou!
O: 2 sneden meergranen, pindakaas
T: 3 mini gehaktballetjes
L: 3 sneden meergranen, cervelaatworst, boter
T: mini Snickers
D: Jamie Olivers Insanity burger
T: Brownie, koffie verkeerd
das waar. En het gaat me ook prima lukken zolang ik satan's pis maar laat staanquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
En stormqueen... dat is altijd het vervelende, er is altijd wel wat te 'vieren
Verjaardagen, vakanties, sinterklaas, kerst, oud@nieuw, gewoon om lekker uit eten te gaan, traktaties op het werk.. weet ik veel..
Verleiding overal, daarom is het juist zo knap om, ondanks alle verleidingen, toch af te vallen
Satanspis vervangen door Crystalclear *insert smaakje* met een heel helder 40% iets, scheelt best veel (ja, hallo het moet wel leuk blijven natuurlijk)quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
das waar. En het gaat me ook prima lukken zolang ik satan's pis maar laat staan
quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Satanspis vervangen door Crystalclear *insert smaakje* met een heel helder 40% iets, scheelt best veel (ja, hallo het moet wel leuk blijven natuurlijk)
er zat (ijsbergquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dank je wel *opgelucht*
Jezus waar zijn je groentjes en fruitjes?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Satanspis vervangen door Crystalclear *insert smaakje* met een heel helder 40% iets, scheelt best veel (ja, hallo het moet wel leuk blijven natuurlijk)
Die ga ik recyclen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
das waar. En het gaat me ook prima lukken zolang ik satan's pis maar laat staan
quote:
Dat heb ik wel eens gedaan bij zo'n getalquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nu ben ik me toch een partij gaar.. en ik zit op 9.900 stappen denk dat ik maar rondjes door de kamer ga stappen of zo
Ik lig inmiddels uitgeblust op de bank.. denk niet dat ik het op kan brengen het ook daadwerkelijk te doenquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan bij zo'n getalMaar vandaag doe ik geen enkele poging meer om er meer van te maken. Het is wel goed zo. Gisteren ook 15 km gewandeld en daar waren mijn reeds pijnlijke kleine teentjes het he-le-maal niet mee eens. Dus die protesteerden vandaag dusdanig dat elk paar schoenen wat ik had eigenlijk niet aan kon
Succes, ik had nog een buffertjequote:Op dinsdag 8 september 2015 21:31 schreef LadyOracle het volgende:
En ik ga zo ff mijn Fitbit updaten, hopelijk lekker iedereen inhalen *eg*
Grrr, nog 1159 te gaan om nummer 1 te worden (zit al op 15884 vandaag).quote:
Oh, ik kijk alleen naar die weekgetallen. Dan sta ik op 126.000quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:35 schreef LadyOracle het volgende:
Grrr, nog 1159 te gaan om nummer 1 te worden (zit al op 15884 vandaag).
Wat is er verdwenen dan??quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik kijk alleen naar die weekgetallen. Dan sta ik op 126.000
En ik zie dat er van alles is verdwenen op mijn dashboardwtf Hoort nu alles onder de betaaldienst 'premium' of zo? Extra betalen terwijl je al een knaldure fitbit hebt
Ik jou dan weer nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff ik haal jullie niet in hoor..(volgens mij heb ik jou er niet eens tussen staan LO??)
Morgen ook weer een dagje studeren, dat is nooit goed voor stapjes
Nou, mijn blokje met hoeveel stappen ik vandaag heb gezetquote:
Dan heb je die zeker per ongeluk verwijderd of zo. Hier staat ie er nog gewoonquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mijn blokje met hoeveel stappen ik vandaag heb gezetBest cruciaal, zeg maar
Nou, vooral het wedstrijdje met jezelf doen dus!! Doe ik ook hoor..quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik jou dan weer nietIk voel me zo lui.als ik naar jullie looplijstjes kijk, maar voor mijn doen beweeg ik echt veel
Ik heb niets verwijderd, het was er gisteren gewoon. Als ik op de link met add tiles click dan kan ik kiezen uit:quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan heb je die zeker per ongeluk verwijderd of zo. Hier staat ie er nog gewoon
Ik red met m'n heup gewoon niet iedere dag 10000 stappen. Als ik 1 dag doe dan heb ik de volgende dag echt wel een rustigere dag nodig, maar ik voel me wel echt een luie donder vergeleken met jullie.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, vooral het wedstrijdje met jezelf doen dus!! Doe ik ook hoor..Heb er nu eenmaal ook wat minder 'stappige' dagen tussen zitten..
Gek dat dat weg is. Heeft je app net een update gehad?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb liever aparte blokjes voor steps, calories, km en active minutes
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, het staat nu onder goals, maar dat is geen duidelijk vierkantje, maar zo'n rechthoek die nergens mooi past. /ocd
Er stond alleen iets over een testfase die na 7 september permanent werd. Dat zal dit dus wel zijn. Ik heb liever de oude layout.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Gek dat dat weg is. Heeft je app net een update gehad?
Je kijkt via de website dan denk ik? Ik gebruik de app op m'n telefoon. Daar ziet het er nog als van ouds uit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er stond alleen iets over een testfase die na 7 september permanent werd. Dat zal dit dus wel zijn. Ik heb liever de oude layout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |