abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155889900
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu zie ik voor me hoe meneer Lonaa de amandelen gaat verstoppen in jullie huis zodat je nog wat èxtra lichaamsbeweging krijgt door ze te zoeken.
Ik denk dat de hond ze dan eerder vind. Verder vind ik het een heel goed idee, beetje zoals paaseieren zoeken O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155889928
quote:
2s.gif Op maandag 7 september 2015 09:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat de hond ze dan eerder vind. Verder vind ik het een heel goed idee, beetje zoals paaseieren zoeken O+
Ik dacht meer aan een andere invulling van het paleodieet: ons voedsel bij elkaar zoeken is meer natuurlijk :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155889943
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan een andere invulling van het paleodieet: ons voedsel bij elkaar zoeken is meer natuurlijk :7
En vervolgens moet meneer Lonaa me aan de haren naar z'n hol slepen om heftige holbewonerseks te hebben?
pi_155890017
quote:
2s.gif Op maandag 7 september 2015 09:45 schreef Lonaa het volgende:

En vervolgens moet meneer Lonaa me aan de haren naar z'n hol slepen om heftige holbewonerseks te hebben?
Oh absoluut! Dat verbrandt heul veel calorietjes! Zullen we dan maar een boek schrijven? Dieetboeken verkopen altijd prima *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155890021
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh absoluut! Dat verbrandt heul veel calorietjes! Zullen we dan maar een boek schrijven? Dieetboeken verkopen altijd prima *)
Ja, dat lijkt me een goed idee. Ik heb tijd over.
pi_155890029
En ik verveel me. Nu al. ;(
pi_155890052
quote:
2s.gif Op maandag 7 september 2015 09:50 schreef Lonaa het volgende:
En ik verveel me. Nu al. ;(
Ik ga geloof ik iets leuks doen vandaag. maar wat is nog een raadsel, hangt even van de plannen van iemand anders af.
pi_155890059
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga geloof ik iets leuks doen vandaag. maar wat is nog een raadsel, hangt even van de plannen van iemand anders af.
Vertel me alles, wat wil je gaan doen?
pi_155890070
quote:
2s.gif Op maandag 7 september 2015 09:52 schreef Lonaa het volgende:

Vertel me alles, wat wil je gaan doen?
Echte verveling dus :Y Ik ga nú even douchen, want zit hier nog bloot. En dat is op zich een steeds mooier gezicht. Qua figuur dus. Ik mis mijn kilo's echt niet :+
pi_155890106
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Echte verveling dus :Y Ik ga nú even douchen, want zit hier nog bloot. En dat is op zich een steeds mooier gezicht. Qua figuur dus. Ik mis mijn kilo's echt niet :+
Ik heb me net aangekleed. :P Ik ga maar afwassen. Denk ik.
pi_155890321
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat klinkt spannend :D

Ik lig op bed een tikkie koppijn te hebben :{ Ik heb vakantie en geen plannen en ik weet niet wat ik zal gaan doen :') Nergens zin in :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155890373
Nergens zin in maar toch iets willen doen vind ik zo verschrikkelijk. Ik heb dat nu :')
pi_155890450
Ik ga blijkbaar op de heide wandelen *O* En pannenkoek eten als lunch. Hoe zwaar zijn de meeste restaurantpannenkoeken? :') Ik erger me altijd zo als ik niet al mijn eten tot op de gram in cronometer kan invullen _O-
pi_155890614
quote:
2s.gif Op maandag 7 september 2015 10:10 schreef Lonaa het volgende:
Nergens zin in maar toch iets willen doen vind ik zo verschrikkelijk. Ik heb dat nu :')
:Y Herkenbaar. Ik heb zo'n gevoel van zonde van de vrije tijd op deze manier :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155890622
+0.6. We gaan wel allemaal tegelijk op en neer he?

Maar goed. Normale schommeling, ik maak me geen zorgen. Ik ging toch opeens iets te hard.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_155890636
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga blijkbaar op de heide wandelen *O* En pannenkoek eten als lunch. Hoe zwaar zijn de meeste restaurantpannenkoeken? :') Ik erger me altijd zo als ik niet al mijn eten tot op de gram in cronometer kan invullen _O-
Leuk :D Ik zou een schatting doen :P Ik reken 200 kcals voor een standaard pannekoek, maar is een relatief dunnetje en iets kleiner dan bij een restaurant. Reken gewoon op 600 voor een naturel :P
pi_155890676
Het hele topic in de plus! :o Ik doe wat verkeerd :+
pi_155890714
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 10:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het hele topic in de plus! :o Ik doe wat verkeerd :+
Maandag hè :7
  maandag 7 september 2015 @ 11:09:54 #44
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_155891585
Hier ook om en nabij +1,5 sinds vrijdag. :')
Ik blame het cocolate chip koekje van P! :+

Anyway, nieuwe doelen gemaakt dit weekend: Ik wil eind maart op de -15kg zitten ten opzichte van nu en ik heb absoluut geen idee hoe ik dat moet doen; ik zit echt in een hele nare 'Winter is coming! MOET ETEN!' modus. -O-
A grand adventure has begun.
  maandag 7 september 2015 @ 11:11:41 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_155891624
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:09 schreef Keshet het volgende:

Anyway, nieuwe doelen gemaakt dit weekend: Ik wil eind maart op de -15kg zitten ten opzichte van nu en ik heb absoluut geen idee hoe ik dat moet doen; ik zit echt in een hele nare 'Winter is coming! MOET ETEN!' modus. -O-
Nou, he. Wist je dat stamppotten best heel light kunnen zijn? Zolang je matigt met boter, jus en spek, en bijvoorbeeld stamppot met gehakt maakt, kun je daar best veel van eten! *O*
disclaimer
  maandag 7 september 2015 @ 11:21:56 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_155891833
Nou, na mijn 'ik blijf maar gelijk, ik doe iets verkeerd' post van laatst weer eens gemeten en tov twee weken geleden is er iig qua omtrek wat af :7 Scheelt weer!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_155891866
quote:
Hier ook om en nabij +1,5 sinds vrijdag.
Ik blame het cocolate chip koekje van P!
Dat kan niet hoor, ik ben 4 ons kwijt sinds zaterdagochtend :7 En ik heb dat koekje ook gehad :P

En voor dat andere heb ik geen oplossing, alleen maar ervaring :X
pi_155891914
quote:

Ga jezelf ff blamen }:|

Ik was -200 gr :7
pi_155892116
Na de verhuizing en de verbouwing gaan we nieuwe doelen maken. Die 10 zijn er af en daar blijf ik nu haken. Er kunnen een paar ons bij of af zijn. Maar veel is het niet.

Nu met de verbouwing is het moeilijk om op tijd te eten en dan vaak ook nog eens gezond.
Niet dat we elke dag afhaalmeuk eten. :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_155892156
Na een druk weekend doe ik ook weer mee :W

O: groene smoothie
L: moet nog even kijken wat voor een salade ik kan maken met wat er in huis is
T: Bites we love
D: noodles, kip en veel groente
S: 1,5 uur trainen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties