Je leest ook alle etiketten van 'veilige' artikelen?quote:Op zondag 6 september 2015 19:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik lees altijd en Vriendlief inmiddels ook.
We zijn nu op vakantie (portugal) en tot nu toe pas 1x een hele lichte reactie gehad. Brood is hier vrijwel altijd zonder sesam want ' dat koopt men toch niet' volgens de bakker.
Ow en pas op met bastognekoeken. Daar kan sesam inzitten
Ja, want zelfs sommige veilige artikelen blijken niet altijd veilig.quote:Op zondag 6 september 2015 19:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je leest ook alle etiketten van 'veilige' artikelen?
Zouden we wel moeten doen, maar schiet er hier dus soms bij in.
Klinkt lekker,maar is dat dan mayo of geitenkaas/feta?quote:Op zondag 6 september 2015 20:27 schreef mrspoeZ het volgende:
MAAR EN DUS WANT:
groenten grillen en blenderen met een beetje zaadvandeduivel, en dat meenemen als lunch samen met drie knackebrotjes kost 300 kcal en vult tot je middagT. Dit ter info en genot.
dat zou best kunnen ja, las ook dat je ervan aan kunt komenquote:Op maandag 7 september 2015 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
Majo, zouden de hormonen die je slikt er misschien iets mee te maken kunnen hebben?
Ik zou me over een beetje schommelen niet druk maken als je weet waar het aan ligt en als je voor de rest goed bezig bentquote:Op maandag 7 september 2015 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik win deze race wel, met mn twee kilo
(Okee, 1,9)
Kusjes all over, vrijdag is t weer weg!
druk maken nee, irritant vinden welquote:Op maandag 7 september 2015 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou me over een beetje schommelen niet druk maken als je weet waar het aan ligt en als je voor de rest goed bezig bent
Alhoewel, jouw lijf behoorlijk overdrijft met 2 kilo van een beetje alcohol
Och, 2 kilo vocht is niet zo bijzonder veel voor een lichaam: plek zat!quote:Op maandag 7 september 2015 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
druk maken nee, irritant vinden wel![]()
Het is ook echt allemaal vocht. Normaal plas ik wel 10-12 keer op een dag, gisteren twee keer
Ik vraag me wel altijd af wáár dat dan blijft hangen?
Nu zie ik voor me hoe meneer Lonaa de amandelen gaat verstoppen in jullie huis zodat je nog wat èxtra lichaamsbeweging krijgt door ze te zoeken.quote:
Ik denk dat de hond ze dan eerder vind. Verder vind ik het een heel goed idee, beetje zoals paaseieren zoekenquote:Op maandag 7 september 2015 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu zie ik voor me hoe meneer Lonaa de amandelen gaat verstoppen in jullie huis zodat je nog wat èxtra lichaamsbeweging krijgt door ze te zoeken.
Ik dacht meer aan een andere invulling van het paleodieet: ons voedsel bij elkaar zoeken is meer natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2015 09:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat de hond ze dan eerder vind. Verder vind ik het een heel goed idee, beetje zoals paaseieren zoeken
En vervolgens moet meneer Lonaa me aan de haren naar z'n hol slepen om heftige holbewonerseks te hebben?quote:Op maandag 7 september 2015 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een andere invulling van het paleodieet: ons voedsel bij elkaar zoeken is meer natuurlijk
Oh absoluut! Dat verbrandt heul veel calorietjes! Zullen we dan maar een boek schrijven? Dieetboeken verkopen altijd primaquote:Op maandag 7 september 2015 09:45 schreef Lonaa het volgende:
En vervolgens moet meneer Lonaa me aan de haren naar z'n hol slepen om heftige holbewonerseks te hebben?
Ja, dat lijkt me een goed idee. Ik heb tijd over.quote:Op maandag 7 september 2015 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh absoluut! Dat verbrandt heul veel calorietjes! Zullen we dan maar een boek schrijven? Dieetboeken verkopen altijd prima
Ik ga geloof ik iets leuks doen vandaag. maar wat is nog een raadsel, hangt even van de plannen van iemand anders af.quote:
Vertel me alles, wat wil je gaan doen?quote:Op maandag 7 september 2015 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik iets leuks doen vandaag. maar wat is nog een raadsel, hangt even van de plannen van iemand anders af.
Echte verveling dusquote:
Ik heb me net aangekleed.quote:Op maandag 7 september 2015 09:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echte verveling dusIk ga nú even douchen, want zit hier nog bloot. En dat is op zich een steeds mooier gezicht. Qua figuur dus. Ik mis mijn kilo's echt niet
Dat klinkt spannendquote:Op maandag 7 september 2015 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik iets leuks doen vandaag. maar wat is nog een raadsel, hangt even van de plannen van iemand anders af.
quote:Op maandag 7 september 2015 10:10 schreef Lonaa het volgende:
Nergens zin in maar toch iets willen doen vind ik zo verschrikkelijk. Ik heb dat nu
Leukquote:Op maandag 7 september 2015 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga blijkbaar op de heide wandelenEn pannenkoek eten als lunch. Hoe zwaar zijn de meeste restaurantpannenkoeken?
Ik erger me altijd zo als ik niet al mijn eten tot op de gram in cronometer kan invullen
Maandag hèquote:Op maandag 7 september 2015 10:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het hele topic in de plus!Ik doe wat verkeerd
Nou, he. Wist je dat stamppotten best heel light kunnen zijn? Zolang je matigt met boter, jus en spek, en bijvoorbeeld stamppot met gehakt maakt, kun je daar best veel van eten!quote:Op maandag 7 september 2015 11:09 schreef Keshet het volgende:
Hier ook om en nabij +1,5 sinds vrijdag.![]()
Ik blame het cocolate chip koekje van P!![]()
Anyway, nieuwe doelen gemaakt dit weekend: Ik wil eind maart op de -15kg zitten ten opzichte van nu en ik heb absoluut geen idee hoe ik dat moet doen; ik zit echt in een hele nare 'Winter is coming! MOET ETEN!' modus.
Dat kan niet hoor, ik ben 4 ons kwijt sinds zaterdagochtendquote:Op maandag 7 september 2015 11:09 schreef Keshet het volgende:
Hier ook om en nabij +1,5 sinds vrijdag.
Ik blame het cocolate chip koekje van P!
Ga jezelf ff blamenquote:Op maandag 7 september 2015 11:09 schreef Keshet het volgende:
Hier ook om en nabij +1,5 sinds vrijdag.![]()
Ik blame het cocolate chip koekje van P!![]()
Anyway, nieuwe doelen gemaakt dit weekend: Ik wil eind maart op de -15kg zitten ten opzichte van nu en ik heb absoluut geen idee hoe ik dat moet doen; ik zit echt in een hele nare 'Winter is coming! MOET ETEN!' modus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |