Van Arla, nieuw.quote:Op maandag 7 september 2015 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nooit van gehoord! Maak je dat zelf, kan je dat ergens kopen?
"zorgen maken over" vertaal ik dan maar voor het gemak in "lekker roddelen over"quote:Op maandag 7 september 2015 20:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nou dat hè dus. Ik snap niet dat mensen denken dat het helpt of dat het motiverend is. Nu zijn mijn collega's precies hetzelfde... Zelfs mijn leidinggevende gedraagt zich zo![]()
KwakLaat ze lekker de p krijgen, je bent gewoon goed bezig!
Nou ja, er wordt dus ook wel een beetje in helpen gedacht. Dat is denk ik wel aardig bedoeld. Maar je bent toch op de goede weg?quote:Op maandag 7 september 2015 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moest het wel zeggen als ik via de bedrijfsarts iets wilde, of een coach ofzo.
Dat zegt meer over degene die dat tegen jou zegt dan over jou. Ofwel diegene durft zelf niet te zeggen wat ie denkt en maakt er dan van dat het anderen zijn, ik dat geval is het een klojo. Ofwel het zijn echt anderen en diegene heeft niet de ballen te zeggen dat ze dan zelf met je moeten praten, in dat geval is het ook een klojo.quote:Op maandag 7 september 2015 20:00 schreef kwakz0r het volgende:
(Wel jammer dat er dan meteen ook nog even gezegd moet worden dat 'mensen' zich zorgen maken om mijn gewicht. Thanks, ik had zelf nog niet door dat ik moddervet ben, ik bem verdorie al bijna vijf kilo kwijt, maar fijn dat collega's tegen mijn teamleider blaten over of ik wel goed voor mezelf zorg ipv mij zelf te vragen hoe het met me gaat. Zo kut vind ik dat... )
Ja dat kwam vanuit de teamleider. Is ook prima, maar nu niet nodig.quote:Op maandag 7 september 2015 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt dus ook wel een beetje in helpen gedacht. Dat is denk ik wel aardig bedoeld. Maar je bent toch op de goede weg?
Misschien handig als je merkt dat je terug valt, weer de verkeerde kant op gaat? Een steun in de rug voor noodgevallen?quote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ja dat kwam vanuit de teamleider. Is ook prima, maar nu niet nodig.
Die illusie heb ik allang laten varen. Ze zoeken gewoon iemand om hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen te maskeren als je het mij vraagt. En dan nog, goede intenties of niet, hoe het uitpakt is niet goed en intenties zijn geen excuus voor je gedrag. Dus je hebt alle recht er boos om te zijn en er wat van te zeggen, vind ik.quote:Op maandag 7 september 2015 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Van Arla, nieuw.
En over mijn andere post: ja ergens maak ik me er ook boos en verdrietig over. Maar ergens weet ik dat concern trolls echt denken iets aardigs te doen.
Vervelend als ze zo denken opmerkingen te mogen maken.quote:Op maandag 7 september 2015 20:30 schreef kwakz0r het volgende:
@Isa zo pak ik m ook op, als ik vast blijf zitten dan kan ik via school dus ook om facilotering (verwijzing, of tijd) vragen.
Ach ja jongens, docenten zijn net leerlingen soms
Nou ja.. als iemand echt denkt dat zij de gene was die zwanger is kan het gebeuren.. Of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Oh dat is ook stom. Dat kun je denkem maar dan zeg je het toch niet?
Ik dacht dat het expres als grap gezegd werdquote:Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ja.. als iemand echt denkt dat zij de gene was die zwanger is kan het gebeuren.. Of begrijp ik het nu verkeerd?
Ik zeg zo iets uit voorzorg maar niet iig, want je zal er maar naast zitten idd.. dan maar niet attent lijken naar wel echt zwangeren
Nu ik het nog eens lees: dat zou nog wel eens kunnen ja..quote:Op maandag 7 september 2015 21:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat het expres als grap gezegd werd
Het excuus was dus dat een collega wel zwanger was.quote:Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Oh dat is ook stom. Dat kun je denkem maar dan zeg je het toch niet?
Dat laatste vind ik ook mooi inderdaad. Maar ik ben een appel, dan kloppen de verhoudingen niet zo mooi. Een 'mooie buik' heb ik ook niet ofzo.quote:Op maandag 7 september 2015 21:11 schreef LadyOracle het volgende:
Ik zou juist graag zo'n mooie ronde dikke buik hebben in plaats van al die blubberende rollen. Van mij denkt nooit iemand dat ik zwanger ben, hoe dik ik ook ben. Niet dat ik graag wil dat mensen dat ik zwanger ben hoor, maar ik vind een ronde buik gewoon mooier. Een vriendin van me heeft dat en ik vind haar echt zo sexy. :-)
Dat wel inderdaad. Dat is wel een reden voor jurkjes dus! /hetisnooitgoedquote:Op maandag 7 september 2015 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Maar dan heb je vast wel redelijk slanke benen, MevrouwPuff!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |