abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155904344
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nooit van gehoord! Maak je dat zelf, kan je dat ergens kopen?
Van Arla, nieuw.

En over mijn andere post: ja ergens maak ik me er ook boos en verdrietig over. Maar ergens weet ik dat concern trolls echt denken iets aardigs te doen.

De docentenkamer zit vol vrouwen en een enkele man die dieet na dieet doen. Low carb, shakes, soepjes, alleen sla en crackers, alle superfoods die er zijn de bodybuilder die tonijn en kwark eet de hele dag :') mijn boterhammen met beleg zullen idd wel erg opvallen :+

Ik denk dat ik dan ook maar bij de teamleider moet gaan klagem over collega's die uit hun muil stinken ofzo omdat ze in ketose zijn

Ik moest het wel zeggen als ik via de bedrijfsarts iets wilde, of een coach ofzo.
Kwak
pi_155904350
Ik sta er echt van te kijken ja.. het is vast echt goed bedoeld, maar toch. :* Kwak :*
pi_155904369
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:08 schreef PaarsBeestje het volgende:

Nou dat hè dus. Ik snap niet dat mensen denken dat het helpt of dat het motiverend is. Nu zijn mijn collega's precies hetzelfde... Zelfs mijn leidinggevende gedraagt zich zo :')

Kwak :* Laat ze lekker de p krijgen, je bent gewoon goed bezig! ^O^
"zorgen maken over" vertaal ik dan maar voor het gemak in "lekker roddelen over"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155904400
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moest het wel zeggen als ik via de bedrijfsarts iets wilde, of een coach ofzo.
Nou ja, er wordt dus ook wel een beetje in helpen gedacht. Dat is denk ik wel aardig bedoeld. Maar je bent toch op de goede weg?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155904453
De teamleider vwo kwam ook nog lekker uit de hoek. Die riep me apart, ik was mijn surveillance vergeten te doen die pauze.

Zegt hij giechelend 'ja onze nieuwe collega zei "een klein blond vrouwtje, beetje gezet" *beukt mijn schouder* hahaha die is goed he, ik moest heel hard nadenken haha'

Lomperd...

Ik heb maar iets gezegd van 'ja ach, dat vind ik fijner dan dat ze zeggen "die dikke blonde"'. :{
Kwak
pi_155904457
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:00 schreef kwakz0r het volgende:

(Wel jammer dat er dan meteen ook nog even gezegd moet worden dat 'mensen' zich zorgen maken om mijn gewicht. Thanks, ik had zelf nog niet door dat ik moddervet ben, ik bem verdorie al bijna vijf kilo kwijt, maar fijn dat collega's tegen mijn teamleider blaten over of ik wel goed voor mezelf zorg ipv mij zelf te vragen hoe het met me gaat. Zo kut vind ik dat... )

Dat zegt meer over degene die dat tegen jou zegt dan over jou. Ofwel diegene durft zelf niet te zeggen wat ie denkt en maakt er dan van dat het anderen zijn, ik dat geval is het een klojo. Ofwel het zijn echt anderen en diegene heeft niet de ballen te zeggen dat ze dan zelf met je moeten praten, in dat geval is het ook een klojo.

Wat je zegt, je weet ook wel dat je te zwaar bent en je doet er wat aan. Volgens mij mag je dan gewoon trots zijn op jezelf omdat je probeert goed voor jezelf te zorgen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_155904471
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, er wordt dus ook wel een beetje in helpen gedacht. Dat is denk ik wel aardig bedoeld. Maar je bent toch op de goede weg?
Ja dat kwam vanuit de teamleider. Is ook prima, maar nu niet nodig.

Edit: er is gewoon iemand met een ding voor mij geloof ik. Twee jaar geleden zou ik ineens stinken, kwam ook in zo'n gesprek bij me terecht. Wtf. Ik was echt een periode paranoide daarna. Elk lesuur mijn oksels checken, maniakaal kleding wassen....

Ik denk achteraf dat het om in elk geval 1 personeelsfeest ging, waar ik uit werk heen ging en ter plekke merkte dat ik nieuwe deo moest maar niks had.

Zo'n naar gevoel als je niet weer wie het was en wanneer...

Ook het gevoel dat mensen je onverzorgd vinden (nu ook weer, terwijl ik echt mij best doe mijn logge lijf leuk te kleden en me op te maken, haartjes mooi, schoon etc.)
Kwak
pi_155904495
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef kwakz0r het volgende:

Ja dat kwam vanuit de teamleider. Is ook prima, maar nu niet nodig.
Misschien handig als je merkt dat je terug valt, weer de verkeerde kant op gaat? Een steun in de rug voor noodgevallen?

Ik heb bijv nu echt geen diëtiste oid nodig. Maar het lijkt me wel fijn als ik het een tijdje heel moeilijk heb (en dat gaat vast wel weer komen) dat er dan iemand is tegen wie ik kan praten.
pi_155904501
Lijstje
O dubbele boterham fricandeau
T cappuccino, banaan
L bouillon, 3 boterhammen gebraden gehakt, soesje (ja weer een traktatie)
T appel, boterham gebraden gehakto
D couscous met macedoine en gehakt-paprika-tomatensaus (erg makkelijk en goed in een portie te maken :@ )
T yoghurt

Ik ben tevreden. Een boterham overhouden voor de terugweg is een goed idee.
pi_155904539
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Van Arla, nieuw.

En over mijn andere post: ja ergens maak ik me er ook boos en verdrietig over. Maar ergens weet ik dat concern trolls echt denken iets aardigs te doen.
Die illusie heb ik allang laten varen. Ze zoeken gewoon iemand om hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen te maskeren als je het mij vraagt. En dan nog, goede intenties of niet, hoe het uitpakt is niet goed en intenties zijn geen excuus voor je gedrag. Dus je hebt alle recht er boos om te zijn en er wat van te zeggen, vind ik.

Ik was vroeger altijd "die dikke met dat lange haar en die bril". Nu heb ik in ieder geval geen lang haar meer. :-p
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_155904916
Wat vervelend kwak, ik herken het helemaal niet van mijn school trouwens. Al is er wel een collega waar nog wel eens over gepraat wordt. Die lukt het niet om af te vallen, maar mist ook ondersteuning vanuit het gezin zeg maar. En dat wordt ook wel tegen hemzelf gezegd.
pi_155904962
_O-

@Isa zo pak ik m ook op, als ik vast blijf zitten dan kan ik via school dus ook om facilotering (verwijzing, of tijd) vragen.

Ach ja jongens, docenten zijn net leerlingen soms :+
Kwak
pi_155905218
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:30 schreef kwakz0r het volgende:
_O-

@Isa zo pak ik m ook op, als ik vast blijf zitten dan kan ik via school dus ook om facilotering (verwijzing, of tijd) vragen.

Ach ja jongens, docenten zijn net leerlingen soms :+
Vervelend als ze zo denken opmerkingen te mogen maken.

Ik had er laatst weer een voor in m'n typische gênante momentenverzameling: een collega van me is zwanger, ik had een jurkje aan zonder correctiehemdje 'zo, die groeit al lekker he!'.
:( :(
Heb aangegeven dat ik het vervelend vond en het jurkje weggestopt in de kast... Er zijn vrouwen die jurk + buik goed kunnen hebben, maar blijkbaar ben ik er geen van.
pi_155905996
Oh dat is ook stom. Dat kun je denkem maar dan zeg je het toch niet?
Kwak
pi_155906370
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ja.. als iemand echt denkt dat zij de gene was die zwanger is kan het gebeuren.. Of begrijp ik het nu verkeerd?

Ik zeg zo iets uit voorzorg maar niet iig, want je zal er maar naast zitten idd.. dan maar niet attent lijken naar wel echt zwangeren :+
pi_155906422
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou ja.. als iemand echt denkt dat zij de gene was die zwanger is kan het gebeuren.. Of begrijp ik het nu verkeerd?

Ik zeg zo iets uit voorzorg maar niet iig, want je zal er maar naast zitten idd.. dan maar niet attent lijken naar wel echt zwangeren :+
Ik dacht dat het expres als grap gezegd werd :@
Kwak
pi_155906476
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 21:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik dacht dat het expres als grap gezegd werd :@
Nu ik het nog eens lees: dat zou nog wel eens kunnen ja.. :@
pi_155906484
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Het excuus was dus dat een collega wel zwanger was.
Mijn excuus was dat ik 's ochtends wel vond dat het kon.
pi_155906653
Ik heb wel eens een verpleegkundige enorm doen blozen die ook heel vrolijk zei dat je het al mooi kon zien!

Ik had misschien niet op de kraamafdeling in de verder lege kamer van een zwangere patiënte moeten staan wachten (die even op het toilet zat) tijdens de dienstwisseling :+ De verpleegkundige die vrolijk binnen kwam wandelen dacht dat ik de patiënte was :7
pi_155906667
Ik zou juist graag zo'n mooie ronde dikke buik hebben in plaats van al die blubberende rollen. Van mij denkt nooit iemand dat ik zwanger ben, hoe dik ik ook ben. Niet dat ik graag wil dat mensen dat ik zwanger ben hoor, maar ik vind een ronde buik gewoon mooier. Een vriendin van me heeft dat en ik vind haar echt zo sexy. :-)
pi_155906937
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:11 schreef LadyOracle het volgende:
Ik zou juist graag zo'n mooie ronde dikke buik hebben in plaats van al die blubberende rollen. Van mij denkt nooit iemand dat ik zwanger ben, hoe dik ik ook ben. Niet dat ik graag wil dat mensen dat ik zwanger ben hoor, maar ik vind een ronde buik gewoon mooier. Een vriendin van me heeft dat en ik vind haar echt zo sexy. :-)
Dat laatste vind ik ook mooi inderdaad. Maar ik ben een appel, dan kloppen de verhoudingen niet zo mooi. Een 'mooie buik' heb ik ook niet ofzo.
pi_155907025
Maar dan heb je vast wel redelijk slanke benen, MevrouwPuff!
pi_155907101
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Maar dan heb je vast wel redelijk slanke benen, MevrouwPuff!
Dat wel inderdaad. Dat is wel een reden voor jurkjes dus! /hetisnooitgoed
pi_155907341
Ik heb gewoon een uitgezakte blubberpens, drildijen, hangtieten en een dikke reet met een grote bindweefselverkleving die je door mijn kleren heen ziet. En ik vind mezelf alles bij elkaar toch wel ok.

Op een gegeven moment heb ik bedacht dat ik echt niet dunner of strakker word van een hekel aan mijn buik hebben, dus ben ik er maar mee gestopt.

En ik zal geen extreme dingen aantrekken, maar ik maak me er ook niet veel zorgen om. Of ik nou een broek of een jurk draag, ik weeg nog steeds hetzelfde.
pi_155907850
http://bodyvisualizer.com Deze klopt bij mij wel redelijk, al zijn m'n bovenbenen steviger :')
Edit: de rugvetjes zijn erg realistisch

[ Bericht 11% gewijzigd door MevrouwPuff op 07-09-2015 21:48:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')